Teszt nappal várják az érdeklődőket

2019.05.11. 10:30

Helyben tekerhet az életvonallal

Már javában emelt tempószámmal teker a bringás szezon. Ennek egyik biztos jele, hogy szombaton reggel ismét elrajtol az idei városi bringatúra, amelyre ezúttal is ezreket várnak.

Szabó Szabolcs

A kerékpársport iránt érdeklődők azonban egy újabb igazi „pirosbetűs” napot véshetnek fel a naptárba, hiszen a jól ismert helyi Aquarius Kerékpárbolt és Szerviz gárdája május 12-én, vasárnap egy különleges, díjmentesen elérhető teszt nappal kedveskedik mind a profik, mind a lelkes amatőrök számára.

A pontos részletekről a szervezők részéről Herczeg Ferenc beszélt lapunknak: – Számunkra is hatalmas kihívást jelent ez a vasárnap, hiszen 27 darab olyan prémium kerékpárt mutathatunk be majd az érdeklődőknek, amelyek valóban a top kategóriát jelentik. Ezekkel bringákkal olyan rangos, nemzetközi versenyeken találkozhatunk például, mint a sokak által kedvelt és követett legendás körverseny a Tour de France. Május 12-én természetesen nem csak az országúti kerékpározás híveinek kedveskedünk, mert ki lehet majd próbálni nálunk MTB bicajokat és nagyon szép és változatos terepen felhasználható városi trekkingeket is. Sőt, azok is bátran felkerekedhetnek, akik még nem bíznak annyira magukban, de szeretnek bringázni, a választható kínálatban ugyanis ott lesznek az úgynevezett Pedelec kerékpárok, amelyek egyszerre biztosítják a sportélményt, de ha kell a szükséges elektromos rásegítést is. E járgányok tőlünk nyugatabbra már roppant népszerűségnek örvendenek. A legfontosabb, mindenkit szeretettel várunk vasárnap délelőtt már 9 órától az üzletünk, a Vasmű út 1. szám előtt.

Herczeg Ferencék számos érdekességgel várnak mindenkit Fotó: Laczkó Izabella/Dunaújvárosi Hírlap

A szervezők munkája érdekében arra kérünk mindenkit, aki teheti előzetesen regisztráljon facebook oldalunkon, a gördülékeny lebonyolítás érdekében. Érdemes hozzátenni, hogy a típus és a rendszeres felhasználás függvényében három különböző tesztpályát alakítottunk ki a városban és környékén, valamint rutinos helyi sportolók segítségével lehet majd gyakorolni ezeken kerékpárcsodákon az előttünk álló vasárnapon – mondta el lapunknak Herczeg Ferenc. A kerékpáros szakembernek és csapatának egyébiránt több mint mozgalmas hétvégéje lesz, hiszen a korábbi évekhez hasonlóan szervizeléssel és szaktanácsadással segíti az idei városi bringatúra lebonyolítását, és értékes ajándékokkal a rendezvényt!