Mintha a futárcég kapná a pizzáért fizetett pénz nagy részét, nem pedig az étterem, úgy sarcolja meg a magyarországi médiumok hirdetési bevételeit a Facebook és a Google.
Budapest - A Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) kiválósági díjat kapott, és a Lapkiadók Világszövetsége (WAN-IFRA) felvette az eddig 12 tagot számláló, Nemzetközi Olvasásra Nevelési Központok sorába.
A Magyar Lapkiadók Egyesülete szerint bármilyen, a hazai médiavállalkozásokra kivetett adó továbbra is versenyhátrányt jelent "az online piacon túlsúlyban lévő globális szereplőkkel" szemben.
A magyarországi sajtópiac átalakulásának meghatározó két évtizede van mögöttünk. A hazai lapkiadó vállalatok privatizációjával a kilencvenes évek elejétől a német osztrák újságkészítési kultúra vált a lapkészítési folyamatok alapjává.
Az önszabályozó szakmai szervezetek közül harmadikként a Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) is társszabályozási szerződést kötött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsával - közölte a médiatanács szóvivői irodája pénteken.
A Tapolcán megrendezett konferencia nyitónapján a médiapiac helyzete mellett az ország általános gazdasági helyzetét is érintették - csökkent a vásárlási hajlandóság, ami nem segíti a fejlődés beindulását.
A Tapolcán tartott Médiapiac 2011 konferencián több kerekasztal-beszélgetés zajlott olyan témában, mint a médiajog, a média- és üzleti politika és a reklámpiac.
Lapunk stratégiai ügyvezető igazgatója, Kázmér Judit, közel hat év után csütörtökön leköszönt a Magyar Lapkiadók Egyesületében betöltött elnöki posztjáról.