Hírek

2011.01.13. 10:15

Ha nem lesz M8-as, akkor a déli térségben fejlődés sem lesz

Székesfehérvár - Keddi lapszámunkban írtunk a 62-es út fejlesztéséről és az M8-as lehetséges déli nyomvonaláról. Most a déli térségben élő, a térségben érintett politikusokat kérdeztünk.

Tribolt Lajos

- Az M8-as önmagában bizonyára nem oldaná meg a térség problémáit, de óriási lehetőséget adna. Láttuk ezt más autópályák esetében is - mondta a politikus. - Nincsenek illúzióink a közeli megvalósítást illetően, ám sürgetni kellene a tervezést, előkészítést, hogy ne húsz év múlva kerüljön rá sor.

Árgyelán kifejtette azt is, hogy nem szerencsés más utakkal összevetni az M8-ast, hiszen minden térségnek a saját infrastruktúrája a fontos. Ugyanakkor egy meglévő kétsávos út négysávossá alakítása nem lehet olyan fontos, mint egy hiányzó út megépítése.

- Az M8-as bekapcsolná a térséget az országos közlekedés vérkeringésébe - véli a jobbikos képviselő.

Az ominózus közgyűlésen az MSZP frakciójának vezetője, a párt országos és megyei alelnöke, a Sárbogárdon élő Szabadkai Tamás is az út érdekében szólalt fel.

- Ha nem lesz M8-as, akkor a déli térségben nem lesz fejlődés. Ez az egyetlen, ami segíthet rajtunk. Mondjon bárki más kitörési lehetőséget! - mondta lapunk kérdésére. - Nagyon sajnálatos, hogy a gazdasági lobbi kezd politikai lobbivá válni, és meg akarja akadályozni a déli nyomvonalat. Pedig a térségnek ez az egyetlen esélye. Az M6-os is jól példázza ezt. Egy Hankook-méretű üzem hatalmas segítség lenne a magas munkanélküliségű térségnek.

Megkérdeztük a térség fideszes országgyűlési képviselőjét, Varga Gábort is.

- A közelmúltban Soponyán tanácskozott huszonnyolc déli polgármester -egyöntetű véleményük, hogy hogy szükség van az M8-asra.

A politikus elmondta azt is, hogy még csak hozzávetőleges nyomvonal van, a konkrét tervezés a ciklus végére, vagy a következő elejére várható. Kifejtette, hogy nincs változás a kormányzati szándékban, mint ahogy a térségi elképzelések sem változtak.

- Az M8-as önmagában bizonyára nem oldaná meg a térség problémáit, de óriási lehetőséget adna. Láttuk ezt más autópályák esetében is - mondta a politikus. - Nincsenek illúzióink a közeli megvalósítást illetően, ám sürgetni kellene a tervezést, előkészítést, hogy ne húsz év múlva kerüljön rá sor.

Árgyelán kifejtette azt is, hogy nem szerencsés más utakkal összevetni az M8-ast, hiszen minden térségnek a saját infrastruktúrája a fontos. Ugyanakkor egy meglévő kétsávos út négysávossá alakítása nem lehet olyan fontos, mint egy hiányzó út megépítése.

- Az M8-as bekapcsolná a térséget az országos közlekedés vérkeringésébe - véli a jobbikos képviselő.

Az ominózus közgyűlésen az MSZP frakciójának vezetője, a párt országos és megyei alelnöke, a Sárbogárdon élő Szabadkai Tamás is az út érdekében szólalt fel.

- Ha nem lesz M8-as, akkor a déli térségben nem lesz fejlődés. Ez az egyetlen, ami segíthet rajtunk. Mondjon bárki más kitörési lehetőséget! - mondta lapunk kérdésére. - Nagyon sajnálatos, hogy a gazdasági lobbi kezd politikai lobbivá válni, és meg akarja akadályozni a déli nyomvonalat. Pedig a térségnek ez az egyetlen esélye. Az M6-os is jól példázza ezt. Egy Hankook-méretű üzem hatalmas segítség lenne a magas munkanélküliségű térségnek.

Megkérdeztük a térség fideszes országgyűlési képviselőjét, Varga Gábort is.

- A közelmúltban Soponyán tanácskozott huszonnyolc déli polgármester -egyöntetű véleményük, hogy hogy szükség van az M8-asra.

A politikus elmondta azt is, hogy még csak hozzávetőleges nyomvonal van, a konkrét tervezés a ciklus végére, vagy a következő elejére várható. Kifejtette, hogy nincs változás a kormányzati szándékban, mint ahogy a térségi elképzelések sem változtak.

Árgyelán kifejtette azt is, hogy nem szerencsés más utakkal összevetni az M8-ast, hiszen minden térségnek a saját infrastruktúrája a fontos. Ugyanakkor egy meglévő kétsávos út négysávossá alakítása nem lehet olyan fontos, mint egy hiányzó út megépítése.

- Az M8-as bekapcsolná a térséget az országos közlekedés vérkeringésébe - véli a jobbikos képviselő.

Az ominózus közgyűlésen az MSZP frakciójának vezetője, a párt országos és megyei alelnöke, a Sárbogárdon élő Szabadkai Tamás is az út érdekében szólalt fel.

- Ha nem lesz M8-as, akkor a déli térségben nem lesz fejlődés. Ez az egyetlen, ami segíthet rajtunk. Mondjon bárki más kitörési lehetőséget! - mondta lapunk kérdésére. - Nagyon sajnálatos, hogy a gazdasági lobbi kezd politikai lobbivá válni, és meg akarja akadályozni a déli nyomvonalat. Pedig a térségnek ez az egyetlen esélye. Az M6-os is jól példázza ezt. Egy Hankook-méretű üzem hatalmas segítség lenne a magas munkanélküliségű térségnek.

Megkérdeztük a térség fideszes országgyűlési képviselőjét, Varga Gábort is.

- A közelmúltban Soponyán tanácskozott huszonnyolc déli polgármester -egyöntetű véleményük, hogy hogy szükség van az M8-asra.

A politikus elmondta azt is, hogy még csak hozzávetőleges nyomvonal van, a konkrét tervezés a ciklus végére, vagy a következő elejére várható. Kifejtette, hogy nincs változás a kormányzati szándékban, mint ahogy a térségi elképzelések sem változtak.

Árgyelán kifejtette azt is, hogy nem szerencsés más utakkal összevetni az M8-ast, hiszen minden térségnek a saját infrastruktúrája a fontos. Ugyanakkor egy meglévő kétsávos út négysávossá alakítása nem lehet olyan fontos, mint egy hiányzó út megépítése.

- Az M8-as bekapcsolná a térséget az országos közlekedés vérkeringésébe - véli a jobbikos képviselő.

Az ominózus közgyűlésen az MSZP frakciójának vezetője, a párt országos és megyei alelnöke, a Sárbogárdon élő Szabadkai Tamás is az út érdekében szólalt fel.

- Ha nem lesz M8-as, akkor a déli térségben nem lesz fejlődés. Ez az egyetlen, ami segíthet rajtunk. Mondjon bárki más kitörési lehetőséget! - mondta lapunk kérdésére. - Nagyon sajnálatos, hogy a gazdasági lobbi kezd politikai lobbivá válni, és meg akarja akadályozni a déli nyomvonalat. Pedig a térségnek ez az egyetlen esélye. Az M6-os is jól példázza ezt. Egy Hankook-méretű üzem hatalmas segítség lenne a magas munkanélküliségű térségnek.

Megkérdeztük a térség fideszes országgyűlési képviselőjét, Varga Gábort is.

- A közelmúltban Soponyán tanácskozott huszonnyolc déli polgármester -egyöntetű véleményük, hogy hogy szükség van az M8-asra.

A politikus elmondta azt is, hogy még csak hozzávetőleges nyomvonal van, a konkrét tervezés a ciklus végére, vagy a következő elejére várható. Kifejtette, hogy nincs változás a kormányzati szándékban, mint ahogy a térségi elképzelések sem változtak.

- Az M8-as bekapcsolná a térséget az országos közlekedés vérkeringésébe - véli a jobbikos képviselő.

Az ominózus közgyűlésen az MSZP frakciójának vezetője, a párt országos és megyei alelnöke, a Sárbogárdon élő Szabadkai Tamás is az út érdekében szólalt fel.

- Ha nem lesz M8-as, akkor a déli térségben nem lesz fejlődés. Ez az egyetlen, ami segíthet rajtunk. Mondjon bárki más kitörési lehetőséget! - mondta lapunk kérdésére. - Nagyon sajnálatos, hogy a gazdasági lobbi kezd politikai lobbivá válni, és meg akarja akadályozni a déli nyomvonalat. Pedig a térségnek ez az egyetlen esélye. Az M6-os is jól példázza ezt. Egy Hankook-méretű üzem hatalmas segítség lenne a magas munkanélküliségű térségnek.

Megkérdeztük a térség fideszes országgyűlési képviselőjét, Varga Gábort is.

- A közelmúltban Soponyán tanácskozott huszonnyolc déli polgármester -egyöntetű véleményük, hogy hogy szükség van az M8-asra.

A politikus elmondta azt is, hogy még csak hozzávetőleges nyomvonal van, a konkrét tervezés a ciklus végére, vagy a következő elejére várható. Kifejtette, hogy nincs változás a kormányzati szándékban, mint ahogy a térségi elképzelések sem változtak.

- Az M8-as bekapcsolná a térséget az országos közlekedés vérkeringésébe - véli a jobbikos képviselő.

Az ominózus közgyűlésen az MSZP frakciójának vezetője, a párt országos és megyei alelnöke, a Sárbogárdon élő Szabadkai Tamás is az út érdekében szólalt fel.

- Ha nem lesz M8-as, akkor a déli térségben nem lesz fejlődés. Ez az egyetlen, ami segíthet rajtunk. Mondjon bárki más kitörési lehetőséget! - mondta lapunk kérdésére. - Nagyon sajnálatos, hogy a gazdasági lobbi kezd politikai lobbivá válni, és meg akarja akadályozni a déli nyomvonalat. Pedig a térségnek ez az egyetlen esélye. Az M6-os is jól példázza ezt. Egy Hankook-méretű üzem hatalmas segítség lenne a magas munkanélküliségű térségnek.

Megkérdeztük a térség fideszes országgyűlési képviselőjét, Varga Gábort is.

- A közelmúltban Soponyán tanácskozott huszonnyolc déli polgármester -egyöntetű véleményük, hogy hogy szükség van az M8-asra.

A politikus elmondta azt is, hogy még csak hozzávetőleges nyomvonal van, a konkrét tervezés a ciklus végére, vagy a következő elejére várható. Kifejtette, hogy nincs változás a kormányzati szándékban, mint ahogy a térségi elképzelések sem változtak.

Az ominózus közgyűlésen az MSZP frakciójának vezetője, a párt országos és megyei alelnöke, a Sárbogárdon élő Szabadkai Tamás is az út érdekében szólalt fel.

- Ha nem lesz M8-as, akkor a déli térségben nem lesz fejlődés. Ez az egyetlen, ami segíthet rajtunk. Mondjon bárki más kitörési lehetőséget! - mondta lapunk kérdésére. - Nagyon sajnálatos, hogy a gazdasági lobbi kezd politikai lobbivá válni, és meg akarja akadályozni a déli nyomvonalat. Pedig a térségnek ez az egyetlen esélye. Az M6-os is jól példázza ezt. Egy Hankook-méretű üzem hatalmas segítség lenne a magas munkanélküliségű térségnek.

Megkérdeztük a térség fideszes országgyűlési képviselőjét, Varga Gábort is.

- A közelmúltban Soponyán tanácskozott huszonnyolc déli polgármester -egyöntetű véleményük, hogy hogy szükség van az M8-asra.

A politikus elmondta azt is, hogy még csak hozzávetőleges nyomvonal van, a konkrét tervezés a ciklus végére, vagy a következő elejére várható. Kifejtette, hogy nincs változás a kormányzati szándékban, mint ahogy a térségi elképzelések sem változtak.

Az ominózus közgyűlésen az MSZP frakciójának vezetője, a párt országos és megyei alelnöke, a Sárbogárdon élő Szabadkai Tamás is az út érdekében szólalt fel.

- Ha nem lesz M8-as, akkor a déli térségben nem lesz fejlődés. Ez az egyetlen, ami segíthet rajtunk. Mondjon bárki más kitörési lehetőséget! - mondta lapunk kérdésére. - Nagyon sajnálatos, hogy a gazdasági lobbi kezd politikai lobbivá válni, és meg akarja akadályozni a déli nyomvonalat. Pedig a térségnek ez az egyetlen esélye. Az M6-os is jól példázza ezt. Egy Hankook-méretű üzem hatalmas segítség lenne a magas munkanélküliségű térségnek.

Megkérdeztük a térség fideszes országgyűlési képviselőjét, Varga Gábort is.

- A közelmúltban Soponyán tanácskozott huszonnyolc déli polgármester -egyöntetű véleményük, hogy hogy szükség van az M8-asra.

A politikus elmondta azt is, hogy még csak hozzávetőleges nyomvonal van, a konkrét tervezés a ciklus végére, vagy a következő elejére várható. Kifejtette, hogy nincs változás a kormányzati szándékban, mint ahogy a térségi elképzelések sem változtak.

- Ha nem lesz M8-as, akkor a déli térségben nem lesz fejlődés. Ez az egyetlen, ami segíthet rajtunk. Mondjon bárki más kitörési lehetőséget! - mondta lapunk kérdésére. - Nagyon sajnálatos, hogy a gazdasági lobbi kezd politikai lobbivá válni, és meg akarja akadályozni a déli nyomvonalat. Pedig a térségnek ez az egyetlen esélye. Az M6-os is jól példázza ezt. Egy Hankook-méretű üzem hatalmas segítség lenne a magas munkanélküliségű térségnek.

Megkérdeztük a térség fideszes országgyűlési képviselőjét, Varga Gábort is.

- A közelmúltban Soponyán tanácskozott huszonnyolc déli polgármester -egyöntetű véleményük, hogy hogy szükség van az M8-asra.

A politikus elmondta azt is, hogy még csak hozzávetőleges nyomvonal van, a konkrét tervezés a ciklus végére, vagy a következő elejére várható. Kifejtette, hogy nincs változás a kormányzati szándékban, mint ahogy a térségi elképzelések sem változtak.

- Ha nem lesz M8-as, akkor a déli térségben nem lesz fejlődés. Ez az egyetlen, ami segíthet rajtunk. Mondjon bárki más kitörési lehetőséget! - mondta lapunk kérdésére. - Nagyon sajnálatos, hogy a gazdasági lobbi kezd politikai lobbivá válni, és meg akarja akadályozni a déli nyomvonalat. Pedig a térségnek ez az egyetlen esélye. Az M6-os is jól példázza ezt. Egy Hankook-méretű üzem hatalmas segítség lenne a magas munkanélküliségű térségnek.

Megkérdeztük a térség fideszes országgyűlési képviselőjét, Varga Gábort is.

- A közelmúltban Soponyán tanácskozott huszonnyolc déli polgármester -egyöntetű véleményük, hogy hogy szükség van az M8-asra.

A politikus elmondta azt is, hogy még csak hozzávetőleges nyomvonal van, a konkrét tervezés a ciklus végére, vagy a következő elejére várható. Kifejtette, hogy nincs változás a kormányzati szándékban, mint ahogy a térségi elképzelések sem változtak.

Megkérdeztük a térség fideszes országgyűlési képviselőjét, Varga Gábort is.

- A közelmúltban Soponyán tanácskozott huszonnyolc déli polgármester -egyöntetű véleményük, hogy hogy szükség van az M8-asra.

A politikus elmondta azt is, hogy még csak hozzávetőleges nyomvonal van, a konkrét tervezés a ciklus végére, vagy a következő elejére várható. Kifejtette, hogy nincs változás a kormányzati szándékban, mint ahogy a térségi elképzelések sem változtak.

Megkérdeztük a térség fideszes országgyűlési képviselőjét, Varga Gábort is.

- A közelmúltban Soponyán tanácskozott huszonnyolc déli polgármester -egyöntetű véleményük, hogy hogy szükség van az M8-asra.

A politikus elmondta azt is, hogy még csak hozzávetőleges nyomvonal van, a konkrét tervezés a ciklus végére, vagy a következő elejére várható. Kifejtette, hogy nincs változás a kormányzati szándékban, mint ahogy a térségi elképzelések sem változtak.

- A közelmúltban Soponyán tanácskozott huszonnyolc déli polgármester -egyöntetű véleményük, hogy hogy szükség van az M8-asra.

A politikus elmondta azt is, hogy még csak hozzávetőleges nyomvonal van, a konkrét tervezés a ciklus végére, vagy a következő elejére várható. Kifejtette, hogy nincs változás a kormányzati szándékban, mint ahogy a térségi elképzelések sem változtak.

- A közelmúltban Soponyán tanácskozott huszonnyolc déli polgármester -egyöntetű véleményük, hogy hogy szükség van az M8-asra.

A politikus elmondta azt is, hogy még csak hozzávetőleges nyomvonal van, a konkrét tervezés a ciklus végére, vagy a következő elejére várható. Kifejtette, hogy nincs változás a kormányzati szándékban, mint ahogy a térségi elképzelések sem változtak.

A politikus elmondta azt is, hogy még csak hozzávetőleges nyomvonal van, a konkrét tervezés a ciklus végére, vagy a következő elejére várható. Kifejtette, hogy nincs változás a kormányzati szándékban, mint ahogy a térségi elképzelések sem változtak.

A politikus elmondta azt is, hogy még csak hozzávetőleges nyomvonal van, a konkrét tervezés a ciklus végére, vagy a következő elejére várható. Kifejtette, hogy nincs változás a kormányzati szándékban, mint ahogy a térségi elképzelések sem változtak.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!