együttműködés

2019.01.17. 11:30

Jó úton járnak, kezd beérni az eddig befektetett munka

A Dunaújvárosi Kohász Kézilabda Akadémia (DKKA) támogatói között van a Hevestherm, amellyel a legutóbbi, Debrecen elleni női kézilabda-mérkőzésen találkozhattunk. Pölyhe István stratégiai igazgató, akinek édesapja kézilabdázott is, elmondta, hogy örömmel csatlakoztak a helyi utánpótlás-nevelő bázisra építő felnőttcsapat támogatói köréhez.

Várkonyi Zsolt

Ismeretes, a DKKA-nál hosszú távon gondolkodnak, és a képzés akadémia jellegét erősítve azon dolgoznak, hogy a tehetséges fiatalokat beépítsék a felnőttcsapatba. Ehhez a munkához a tulajdonos, Dunaújváros MJV önkormányzatának köszönhetően biztosított az anyagi háttér. Ebben a bizalmi környezetben pedig szívesen csatlakoznak a transzparens célok megvalósításához a támogatók is.

– Miért gondolták azt, hogy belépnek a DKKA támogatói körébe?

– Ritka ma Magyarországon az olyan város, amely ilyen stabil anyagi hátteret biztosít a sportnak. A dunaújvárosi női kézilabda tulajdonosa, Dunaújváros MJV önkormányzata ilyen. A sportot eddig is kiemelkedően támogattuk, és fontosnak éreztük, hogy partnereinkkel ne csak az üzleti tevékenységben, hanem ebben is együttműködjünk. Cégünk filozófiája maximálisan összeegyeztethető az akadémiai utánpótlás-nevelés alapelveivel, ezért vállaltunk szívesen szerepet ebben, hiszen ez érték és közös érdek is.

Pavlicsek Bertalan és Pölyhe István cégei a DKKA támogatói köréhez tartoznak
Fotó: Zsedrovits Enikő/Dunaújvárosi Hírlap

– Sportnyelven szólva, ha egy százszázalékos gólhelyzetet, ziccert kihagyunk, akkor azt mondjuk erre, hogy „ajtó, ablak”! A cég nem hagyja ki ezeket a ziccereket, hiszen náluk az ajtó és az ablak alaptermék. Ez egy családi vállalkozás, miért ezt a termékkört választották tevékenységük alapjául?

– Mielőtt a műanyag nyílászárókra áttértünk, előtte fa nyílászárókat gyártottunk. Ha belegondolunk abba, hogy az energetikai korszerűsítések kapcsán milyen nagy szükség lett a műanyag nyílászárókra, akkor másfél évtizeddel ezelőtt jól döntöttünk.

– MagyarBrands díjas a cégük. Milyen útravaló ez az üzleti életben?

– A MagyarBrands hazánk egyik legjelentősebb szakmai kitüntetése, amelynek odaítélése szigorú kritériumok alapján, szakmai és felhasználói vélemények elemzésével történik. Egy nagyon jó visszaigazolása munkánknak, egyben motivációt is jelent. Meghatározó nyílászárógyártóként fontosnak tartjuk, hogy ez a szakmai díj is igazolja eredményeinket. A jövőben is mindent megteszünk annak érdekében, hogy vásárlóink és partnereink igényeihez igazodva a fogyasztói top márkák egyikeként lehessünk jelen a piacon.

– A házad az arcod, az ablakod a szemed, hirdetik. Mit jelent ez a felhasználók oldaláról?

– A szem nagymértékben meghatározza egy emberi arc karakterét. Mérete, alakja, formája, színe, mind-mind olyan jellemzői, amelyek befolyásolják stílusát. Ahogy a szem az arcot, úgy befolyásolják egy ház, egy épület megjelenését annak ablakai. A nagy különbség, hogy a szemünkkel ellentétben ablakaink kiválasztásába van beleszólásunk. Érdemes körültekintően megvizsgálni a lehetőségeket, és jól átgondolni a döntést.

– Ma a nyílászárópiacon mi a trend? Mi az, amivel a konkurencia elé lehet kerülni?

– Mi elsősorban kereskedőpartnereken keresztül értékesítünk a lakosság felé. Nagyon sok ablakgyártót csábít az, hogy nagy projekteket csinálhatnak, nagy mennyiségeket tudnak kiszállítani jóval kevesebb adminisztratív teendővel, munkával és alacsonyabb szintű szolgáltatási színvonallal. A projekteknél jellemzően az elsődleges szempont az ár, a minőség gyakran másodlagos. Mi egy kicsit más úton indultunk el.

Tény, hogy a mi termékeink nem a legolcsóbbak. Egy bizonyos szint alá nem megyünk, inkább magasabb minőséget igyekszünk gyártani, és ez nemcsak a termékek, hanem a melléadott szolgáltatás színvonalára is értendő, valamint olyan garanciális hátteret biztosítunk, ami megint csak kiemelkedő a magyar nyílászárópiacon. Egyre inkább azt látjuk, hogy jó úton járunk, kezd beérni a befektetett energia. Partnereink megértették, hogy a lakosság esetében a termékeket használó személy dönt, és nála a jó ár mellett a termék minősége, használati komfortja is prioritás.

A végfelhasználó – ha megérti és látja a különbségeket – a legtöbb esetben a minőség mellett dönt. Az előbbieken túl, a magyar piacon nagyon fontos a rövid határidő, azt gondolom, mi ebben is élen járunk. Az átgondoltan kialakított logisztikai rendszerünk és beszállítói hátterünk segítségével a magyar piacon a legrövidebb határidőket tudjuk produkálni. Amikor a csúcsszezonban más 6-8 hétre gyárt, mi akkor is képesek vagyunk tartani a 2-3 hetes határidőket.

– Társadalmi szerepvállalásukban központi szerepet játszik a sport, ahogy interjúnk elején beszéltünk erről. Melyek a prioritások?

– A társadalmi szerepvállalást mindig fontosnak tartottuk, egyik szívügyünk a szegedi Gemma központ támogatása, ahol fogyatékkal élő emberek fejlesztése, gondozása folyik. Az intézmény vezetőjével folyamatosan kapcsolatban vagyunk, és ha lehetőségünk van rá, támogatjuk elképzelései megvalósításában. A különféle sporttevékenységek támogatására is nagy hangsúlyt fektetünk, a profi sporttól a gyermekek sportolási lehetőségeinek támogatásáig sok helyen vagyunk jelen.

Névadó szponzorai vagyunk a többi között Heves város labdarúgócsapatának, a Hevestherm Hevesi LSC-nek, amely jelenleg a megyei I osztályban vitézkedik. Partnereinkkel közösen, regionálisan több szervezet és rendezvény támogatásában veszünk részt. A dunaújvárosi kézilabdás hölgyekkel a helyi Pentele Ablakon keresztül, Pavlicsek Bertalan – aki nem mellesleg 18 éve az egyik legmegbízhatóbb forgalmazópartnerünk – közvetítésével kerültünk kapcsolatba, és ahogy korábban is említettem, nagy örömünkre szolgál, hogy támogatjuk ezt a közösséget.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában