Jó reggelt!

2023.07.04. 07:00

A szolgáltató nem szolgáltat, az ügyfél dühös, és nem történik semmi

Balla Tibor

Illusztráció.

Fotó: Shutterstock

A szolgáltatóipar régen ritkán hirdetett, hiszen bár a jó bornak is kell cégér, de a legjobb reklám az elégedett ügyfél. Ergo arra próbáltak vigyázni, senki ne távozzon úgy, hogy rossz hírét vihesse az üzletnek. Egyszerű a tétel, a szolgáltató szolgáltat, a vendég mosolyogva meséli mindenkinek, milyen jól érezte magát. Nos, ennek úgy tűnik, vége. Ismerősöm Siófokról utazott volna a hétvégén városunkba. Időben kint volt a megállóban, ám utazni mégsem tudott. Egyszerűen nem engedték fel a buszra, mert nem utazott elég messzire. Csak azt vitték el, aki Békéscsabáig ment, a többi maradt, és csinált, amit akart. A szolgáltató nem szolgáltat, az ügyfél dühös, és nem történik semmi. Meddig mehet így? 


 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában