2020.11.01. 15:00
Közvilágítási problémák bejelentése
Mit tegyünk, ha közvilágítási problémával találkozunk? Egy adott területen sötét van, egy vagy több lámpa nem világít, esetleg nappal is világít?
Bejelentés az E.ON honlapján
Az E.ON honlapján egyszerűen bejelenthetjük az észlelt közvilágítási problémát. Az irányítószám, a település és a hely megadása után kiválaszthatjuk a hibát: egylámpa sötét, egynél több, de nem egymás melletti lámpa sötét, stb. Ezután a nevünket, telefonszámunkat és e-mail címünket kéri a rendszer, hogy a szolgáltató munkatársai pontosabb információ érdekében fel tudják velünk venni a kapcsolatot, ha muszáj.
E.On közvilágítási hibabejelentő mobilapp
A Közvilágítási hibabejelentő applikáció használata rendkívül egyszerű és gyors, hiszen az alkalmazás érzékeli (GPS koordináták segítségével), hogy pontosan hol van bejelentő, honnan küldi a hibabejelentést, így csak a hiba jellegét kell pontosítani néhány fotó és beazonosítást segítő adat beküldésével.
Egy gyors regisztráció után – amit elegendő egyszer megtennie – az alkalmazás már használható is. Amennyiben a GPS koordináták alapján olyan területen tartózkodik, ahol a szolgáltatás igénybe vehető és közvilágítási hibát észlel, csak készítsen egy fényképet az alkalmazás segítségével, adja meg a hiba beazonosításához szükséges információkat, hogy ezzel is könnyítse a hibaelhárítást. Ha épp nincs a bejelentés helyszínén rendelkezésre álló adatkapcsolat, akkor a legközelebbi kapcsolódásnál akár WIFI, akár mobil internet segítségével az applikáció elküldi a bejelentést.