Reklám

2016.06.13. 11:46

Divat a nyomdaipari termékeknél? (x)

Mint a ruháknál, úgy a nyomdában készült termékeknél (szórólapok, molinók, roll-up-ok, névjegykártyák, stb.) is változik a divat, vagyis nem mindegy, hogy cégünk milyen névjegykártyákkal, milyen céges levélpapírral jelenik meg az üzletfelei előtt.

Trendek a névjegykártya készítésben

Ugyan a laikusok számára sokszor hihetetlennek hangzik, de a cégek esetében nagyon is sok múlhat azon, milyen nyomdaipari termékekkel jelenünk meg az üzleti partnereink előtt. A legújabb trend szerint készült logók, molinók, céges levélpapírok vagy épp névjegykártyák tudat alatt is üzennek: a cég megbízható, modern és jobb a versenytársainál. Mivel minden cég ezt a róla kialakult képet szeretné elérni, ezért elengedhetetlen a céges arculat kialakítása, majd ezen arculatnak a megjelenítése az ügyfelek felé.

Mind a névjegykártyákon, mind más nyomdában készült céges termékeknél fontos, hogy egyedi és a cég arculatához illeszkedő legyen. Ha van a cégünknek az ügyfelek részére szóló üzenete, akkor ezt az üzenetet kell, hogy tükrözze a névjegykártyánk is megjelenésében.

Mi szerepeljen az üzleti névjegykártyán? Mindenképpen tüntessük fel a cég nevét és logóját, a cég tevékenységét, és elérhetőségeit (honlap, e-mail cím, telefonszámok, faxszámok), valamint a cég képviselőjének adatait (nevét, a cégben betöltött pozícióját, elérhetőségeit). Ez elsőre sok adatnak tűnik, ám fontos, hogy a partnereink könnyen azonosíthassák a cégünket, és könnyen megtaláljanak minket, ha szükséges. Természetesen nem érdemes túlzsúfolni adatokkal a névjegykártyát, az információk mennyiségét annak mérete is behatárolja, hiszen a sok információ között elveszhet a lényeg. Próbáljuk megtalálni az optimális mennyiséget!

A névjegykártya és más céges marketingeszközök megtervezésében és elkészítésében is segítenek ma már a nyomdák, így nem kell külön alkalmazottat felvennünk erre a célra. A nyomdák segítenek nekünk abban is, hogy melyek ma a legdivatosabb minták, formák és színek a nyomdaipari termékek előállításánál. Mindig olyan nyomdát válasszunk a céges termékek előállításához, akik magas minőségben, precízen és pontosan dolgoznak, és megbízhatóak a határidők tekintetében is.

Az első benyomást csak egyszer lehet megszerezni

Partnereink cégünkről kialakult első benyomása meghatározza későbbi kapcsolatunkat, azt, hogy létrejön-e a hosszú távú együttműködés közöttünk, ami cégünk életben maradását is jelenti egyben. Nem mindegy tehát, hogy milyen kép alakul ki a cégünkről elsőre a partnereinkben, éppen ezért elengedhetetlen a profin kialakított céges arculat, logó, az egységes cégmegjelenés a különféle marketingelemeken, a letisztultság és a modernség. Ezek azt az üzenetet is közvetítik a vásárlók, üzletfelek felé, hogy nem csupán profik vagyunk az adott témában, hanem megbízhatóak is.

A cég arculatának stílusát mindig a végzett tevékenységhez kapcsolódóan alakítsuk ki, például egy fiatal célközönségnek szóló cég arculata lehet fiatalosabb, merészebb, harsányabb, míg egy pénzügyi tanácsadó cég arculata inkább tükrözzön komolyságot, letisztultságot.

Ne feledjük! A kevesebb mindig több és a céges arculatot nem egy-két évre, hanem hosszú távra tervezzük, ezért az aktuális trendeket csak annyiban vegyük figyelembe, amennyi átvihető belőlük a jövőre nézve is!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!