Reklám

Vállalkozóként manapság már rengeteget számít, hogy cégünkre, vállalkozásunkra hogyan találnak rá az interneten a potenciális ügyfelek – azaz a keresőben hányadik helyet foglalja el weboldalunk.
Ahány ház, annyi szokás - ez a mondás maradéktalanul igaz egy jó névjegykártya megtervezésénél is, hiszen nem véletlenül tervezzük meg kártyánkat. A hangsúly a tervezésen van: egyéni névjegykártyát készítünk, hogy az ne csak foglalkozásunkat és cégünk elé
Az ISD DUNAFERR Társaságcsoport 2016. Július 15-én pénteken az ISD DUNAFERR Zrt. főépülete előtti téren (2400 Dunaújváros, Vasmű tér 1-3) megrendezi a II. sz. nagyolvasztó sikeres átépítése és üzembe helyezése alkalmából tartandó avató ünnepséget, melyre
Mint a ruháknál, úgy a nyomdában készült termékeknél (szórólapok, molinók, roll-up-ok, névjegykártyák, stb.) is változik a divat, vagyis nem mindegy, hogy cégünk milyen névjegykártyákkal, milyen céges levélpapírral jelenik meg az üzletfelei előtt.
Az összes neten felbukkanó cég számára kiemelt fontosságú a keresőoptimalizálás a Google találati listáján való jó szereplés. Ma már új elvek vannak jelen, amelyek szerint már nem elég, ha csak a kulcsszavakra és a szöveg-kép arányra figyelünk.