Vevő és szolgáltató

2022.10.20. 07:00

A megújulás szele közbeszól

Balla Tibor

Az elégedett ügyfél a legjobb reklám – mondja a számtalanszor bizonyított szlogen. A hétköznapjaimat szemlélve kezd az a benyomásom lenni, hogy a megújulás szele valahogy ezt a gondolkodásmódot is kifújta az ablakon, sivárságot és rossz komfortérzetet hagyva maga mögött. Nem tudom az idejét lassan, mikor volt olyan érzésem, hogy megbecsülnek ott, ahol a pénzemet hagyom, ahol csak áttételesen, de ha még sok olyan lesz, mint én, aki oda már nem megy újra, onnan már nem rendel, azt a szolgáltatót már nem hívja, akkor előbb-utóbb felkopik az álla a sok aranyásónak, akik azt hiszik, a kancsóban nem kell pótolni a vizet, csak öntözni kell belőle. Ja, és máshol ők a vevők!

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában