közélet

2021.07.26. 15:49

A DVCSH szolgáltat Dunaújvárosban

Az utóbbi időben nagyon sok bizonytalansággal teli hozzászólás jelent meg a különféle közösségi portálokon arról, hogy kinek kell fizetni a fűtés és a melegvíz szolgáltatási díját.

DunaOnline

Erről kérdeztük meg Neszmélyi Lorándot, a Dunaújvárosi Víz-, Csatorna – Hőszolgáltató Kft. ügyvezetőjét, olvasható a dunaonline.hu-n.

– Ügyvezető úr, nagyon bizonytalanok a dunaújvárosi távhő- és melegvíz felhasználó fogyasztók abban, hogy kinek fizessenek a szolgáltatásért?

– A dolog roppant egyszerű, annak kell fizetni, aki szolgáltat. Jelenleg a Dunaújvárosi Víz-, Csatorna- Hőszolgáltató Kft. biztosítja Dunaújvárosban távhőt és melegvizet, természetesen az ivóvizet, valamint a szennyvízelvezetést és tisztítást is.

Forrás: dunaonline.hu

– Az Önkormányzat honlapján nem ez olvasható, Pintér Tamás Polgármester és a szóvivő kommunikációjuk sem erről szól.– A Székesfehérvári Törvényszék 26. G40.072/2021/7. ügyszámon 2021. július 6-án meghozott végzésében a DVCSH Kft. és DMJV Önkormányzata között 1998. július 12-én megkötött Üzemeltetési-vállalkozási szerződést – amely 2023. június 30. napjáig határozott időre jött létre – a 2021. június 30. napjára szóló felmondás ellenére hatályában tartja a per jogerős befejezéséig. A végzéssel a MEKH-hez fordultunk, ezek a dokumentumok társaságunk honlapján is láthatóak.

– Akkor ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy még mindig Önök szolgáltatnak?

– Természetesen ahogy az előbbiekben elmondtam, jelenleg is társaságunk végzi a távhő- melegvíz, ivóvíz, szennyvíz-elvezetési és tisztítási szolgáltatást, így mint ténylegesen szolgáltató gazdasági társaságot, a DVCSH Kft-t illeti meg a szolgáltatás ellenértéke.

– Mi várható, ha a törvényszék másodfokon másképp dönt? Abban az esetben a kijelölt cég még egyszer elkéri a fogyasztóktól a szolgáltatás díját?

– Amennyiben az igénybe vett szolgáltatást a fogyasztó a számla alapján már kifizette, ugyanarra az időszakra még egyszer senki nem kérheti tőle a szolgáltatás díját. Amennyiben vita merülne fel, akkor azt a két cégnek egymás között kell rendeznie.

– Ezek szerint az MVM Oroszlányi cége nem vette át július elsejével városunkban a távhő-szolgáltatást?

– Pontosan ez a helyzet. Nagyon sajnálnánk, ha károkat okoznának a téves információt terjesztők a dunaújvárosi fogyasztóknak. Az igénybe vett szolgáltatás nem fizetése esetén nekik számolniuk kell az elmaradás, illetve a késedelem anyagi következményeivel. Természetesen nekünk szolgáltatóknak is kárt okoznak a fogyasztókat megtévesztő tájékoztatás terjesztői, így ennek jogérvényesítéséről nem mondhatunk le. Mindezekről a weboldalunkon tájékoztatjuk a fogyasztóinkat.

https://www.duol.hu/helyi-kiemelt/mit-mond-az-mvm-a-tavhoszolgaltatoi-szamlak-fizeteserol-4530095/

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában