fontos lehet

2020.04.21. 16:00

Tájékoztató a Rácalmási Polgármesteri Hivatal ügyintézéséről, ügyfélfogadásáról

duol.hu

A koronavírus-járvány miatt fennálló országos veszélyhelyzetre tekintettel a Rácalmási Polgármesteri Hivatal (22459 Rácalmás , Szigetfő u. 11-13. ) ügyintézéséről, ügyfélfogadási rendjéről az alábbi tájékoztatót teszem közzé.

  • március 12. napjától a személyes ügyfélfogadás a polgármesteri hivatalban csak előzetes telefonos időpontegyeztetés után lehetséges , elsősorban az alábbi ügyekben:
  • anyakönyvi eseményekkel kapcsolatos ügyintézés (pl. haláleset , születés ,házasságkötéssel kapcsolatos ügyek , halaszthatatlan névváltoztatási ügyek és apai elismerő nyilatkozattal kapcsolatos ügyek )
  • lakcímügyek
  • A fenti anyakönyvi eljárásokkal kapcsolatban Stumphauzer Judit anyakönyvvezetőt kereshetik .

    Elérhetősége: tel.: 25/517-853 , email : [email protected]

    Amennyiben Ön úgy ítéli meg, hogy az egyéb ügyét a polgármesteri hivatalban csak személyesen lehet intézni,úgy szíveskedjen telefonon vagy emailen felvenni a kapcsolatot az ügyintézővel, aki eldönti a személyes ügyintézés szükségességét illetve javaslatot tesz az ügyintézés módjára.

    Felhívom figyelmüket arra , hogy a fenti ügyek intézése során a polgármesteri hivatalba belépni – a járványveszélyre való tekintettel – csak szájmaszk és gumikesztyű használatával lehetséges .

    Kérem , hogy ezt szíveskedjenek betartani valamennyiünk egészségének megóvása érdekében .

    Tájékoztatom Önöket , hogy az államigazgatási hatósági és önkormányzati ügyek esetében az ügyintézés nem szünetel ,az ügyek intézése folyamatosan biztosított . A postán érkező küldemények , levelek esetében 5 napos fertőtlenítést vezettünk be és csak ezután kerülnek bontásra és az ügyintézőkhöz intézésre a kérelmek.

    Az így érkező kérelmek esetében szíveskedjenek az 5 napos fertőtlenítési időtartalommal számolni, de természetesen az ügyintézés a törvényes határidő betartásával történik.

    A polgármesteri hivatal az alábbi elérhetőségen áll rendelkezésére az ügyfeleknek munkanapon 8.00 – 16.00 óráig :

    Schrick István

    polgármester

    25/517-855

    dr. Györe Andrea

    jegyző

    25/517-866

    Borda Mónika

    titkárság

    25/517-851

    Krausz Zsuzsanna

    aljegyző, szociális ügyek

    25/517-852

    Stumphauzer Judit

    anyakönyv , népesség , lakcímügyek

    25/517-853

    Szabóné Hajnal Renáta

    pénzügyi csoport- vezető

    25/517-858

    Nagy Edit

    pénzügy

    25/517-858

    Kibédi Éva

    pénzügy

    25/517-861

    Pásztiné Arany Krisztina

    pénzügy

    25/517-8611

    Lováti Judit

    pénzügy

    25/517-854

    Tóth Zoltánné Márti

    étkezés, pénzügy

    25/517-854

    Osvai Zoltánné

    pénztár, pénzügy

    25/517-870

    Herku Mónika

    iparűzési-, építmény-, idegenforgalmi adó

    25/517-863

    Rauf Katalin

    gépjármű adó, behajtások

    25/517-864

    Krausz Marianna

    településüzemeltetés

    25/517-859

    Lökös Anita

    településfejlesztés

    25/517-856

    Mázas Kinga

    településüzemeltetés

    25/517-857

    Tájékoztatom Önöket , hogy az elektronikus ügyintézés sem szünetel .Továbbra is lehetőség van elektronikusan intézni azokat az ügyeket, melyeket jogszabály alapján így kötelező vagy amelyre az lehetőséget ad. Az elektronikus ügyintézéshez ügyfélkapu szükséges.

    A részletek megtalálhatók a www.racalmas.hu weboldalon.

     

    dr Györe Andrea

    jegyző

    Ezek is érdekelhetik

    Hírlevél feliratkozás
    Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

    Rovatunkból ajánljuk

    További hírek a témában