bormarketing

2020.01.15. 07:30

Borban az igazság

Várkonyi Zsolt

A tavalyi évben a világ legdrágább palack bora a maga 40 ezer dollárjával a Royal Tokaji 2008-as esszencia volt. Kérdezhetik, hogy mi kerül ezen ennyibe? Amikor két évvel ezelőtt Szepsy Istvánnal, a Tokaj-hegyaljai borvidék elkötelezett borászával, a magyar borkultúra egyik nagykövetével készíthettem interjút, örökre megtanultam a bormarketing lényegét. „Egyszerűen helyre kell tenni, vallja Szepsy, hogy mi mennyit ér. Ezt nem kimondani kell, hanem az árban kell nyilvánvalóvá tenni. Tehát nem akarok ebben a kategóriában mindenféleképpen eladni, hiszen ebben nem az a hír, hogy megveszik, hanem az, hogy van. Hogy valaki elmondhassa: ő már látott ilyet.” Ennyi.

Vezető képünk illusztráció.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában