A DH egypercese

2017.12.19. 06:45

A kontraproduktív reklám

Biztos voltak már önök is olyan helyzetben, amikor hiába kergettek el egy legyet, az mindig visszaszállt.

Várkonyi Zsolt

Segítsünk gyermekünknek a beállításoknál a kezdetekben, ezzel az ellenőrzést nem érzi zavarónak, valamint hozzászoktatjuk az alapvető biztonság betartásához

Forrás: Pixabay

Mindez főleg akkor zavaró, ha egy jóízű étket akarunk elfogyasztani, ám eközben heroikus küzdelmet vagyunk kénytelenek folytatni a betolakodóval. Ennek persze többnyire a szemtelen szárnyas lesz a vesztese, de addig mennyi és mennyi energiát vesztegetünk el erre.

Mint minden másra is. Gondoljanak csak az interneten felugró reklámokra! Arra, amikor egy kívánt tartalom elérése előtt pofátlanul az ember képébe tolják az eladni kívánt terméket vagy szolgáltatást. Ennek a felugró valaminek van mozgóképes és statikus változata is. Az előbbitől szinte lehetetlen megszabadulni, hiszen egy minimum idő mindig eltelik, míg tovább léphetünk. Az utóbbival kapcsolatban pedig már megtanultam és begyakoroltam azokat a mozdulatokat, amelyeket az elektronikus egérrel el tudok végezni annak érdekében, hogy ne azonnal kapjam újra a képembe az adott reklámot.

És elérkeztünk ahhoz a ponthoz, amikor az agresszív reklámok miatt már az a honlap sem érdekel, amelyen a kívánt tartalmat el akartam olvasni. Sőt továbbmegyek. A reklámban túltolt terméket vagy szolgáltatást, ha netán sikerült megjegyeznem, mi is az, egyenesen kerülöm.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!