2017.12.19. 06:45
A kontraproduktív reklám
Biztos voltak már önök is olyan helyzetben, amikor hiába kergettek el egy legyet, az mindig visszaszállt.
Segítsünk gyermekünknek a beállításoknál a kezdetekben, ezzel az ellenőrzést nem érzi zavarónak, valamint hozzászoktatjuk az alapvető biztonság betartásához
Forrás: Pixabay
Mindez főleg akkor zavaró, ha egy jóízű étket akarunk elfogyasztani, ám eközben heroikus küzdelmet vagyunk kénytelenek folytatni a betolakodóval. Ennek persze többnyire a szemtelen szárnyas lesz a vesztese, de addig mennyi és mennyi energiát vesztegetünk el erre.
Mint minden másra is. Gondoljanak csak az interneten felugró reklámokra! Arra, amikor egy kívánt tartalom elérése előtt pofátlanul az ember képébe tolják az eladni kívánt terméket vagy szolgáltatást. Ennek a felugró valaminek van mozgóképes és statikus változata is. Az előbbitől szinte lehetetlen megszabadulni, hiszen egy minimum idő mindig eltelik, míg tovább léphetünk. Az utóbbival kapcsolatban pedig már megtanultam és begyakoroltam azokat a mozdulatokat, amelyeket az elektronikus egérrel el tudok végezni annak érdekében, hogy ne azonnal kapjam újra a képembe az adott reklámot.
És elérkeztünk ahhoz a ponthoz, amikor az agresszív reklámok miatt már az a honlap sem érdekel, amelyen a kívánt tartalmat el akartam olvasni. Sőt továbbmegyek. A reklámban túltolt terméket vagy szolgáltatást, ha netán sikerült megjegyeznem, mi is az, egyenesen kerülöm.