Kőhalmi László lett a diákok rendőre

Dunaújváros - Idén második alkalommal érdemelte ki az Év iskolarendőre díjat a megyében a helyi kapitányság zászlósa, Kőhalmi László, akinek legjobb előszűrője a saját lánya.

Dunaújvárosi Hírlap

- Őszintén mondom, nem számítottam rá, főleg hogy tavaly is nekem ítélték oda. Meglepetés volt. Ehhez a munkához, vagy inkább szolgálathoz az kell, hogy az ember szeresse a gyerekeket, értsen a nyelvükön. Ugyanis nekünk - egyenruhában - kell eloszlatni bennük az esetleges félelmeket: ha rendőrrel találkoznak, bátran forduljanak hozzá. A programnak ez is célja, engem rendszeresen látnak, megismernek, kint van az elérhetőségem, így könnyebben megnyílnak. Tényleg a saját rendőrükként tekintenek rám. Volt is rá példa, hogy a gyerekek nekem el merték mondani azt, amit esetleg még a tanárnak sem. A hallottak függvényében pedig megteszem a szükséges lépéseket, ha olyan súlyú az ügy - mondta a zászlós.

Amúgy az életkori sajátosságok alapján dől el, kinek és mit tanít : - Az elsősöknél például nem érdemes szeptemberben kezdeni, mert akkor még nem tudnak odafigyelni. A legfontosabb, hogy a jogszabályokat, vagy azokat a tennivalókat, hogy ne váljanak áldozattá, a nyelvükre kell lefordítani. Minél idősebbekről van szó, annál komolyabb témákat veszünk elő. Fontos: kétszer ugyanazt nem szabad előadni, mindig mást kell, mert akkor elvesztem a hitelességemet. Nagyon könnyű leégni előttük . Eleinte én vagyok a rendőr bácsi, de felnőve is megmarad a tisztelet. Nem barátként tekintenek rám, de közvetlenebbek. Van, hogy az utcán találkozom velük, s megállunk beszélgetni.

Kőhalmi László szerint nehéz az eredményességet mérni, de talán az iskolák környéki balesetek minimális száma azért mutat valamit. A Dózsa iskola rendőre szerint ez a feladat csak úgy fér bele a mindennapokba, hogy a kollégák és a közvetlen parancsnokok is segítik, támogatják.

- Az elismerés az eddigi munkát minősíti, aminél csak jobbra kell törekedni. Nekem is van egy hetedikes lányom, ő az előadások minőségellenőre, szűrője. Nyíltan megmondja, ha szerinte valami nem jó, nem érthető benne.

- Őszintén mondom, nem számítottam rá, főleg hogy tavaly is nekem ítélték oda. Meglepetés volt. Ehhez a munkához, vagy inkább szolgálathoz az kell, hogy az ember szeresse a gyerekeket, értsen a nyelvükön. Ugyanis nekünk - egyenruhában - kell eloszlatni bennük az esetleges félelmeket: ha rendőrrel találkoznak, bátran forduljanak hozzá. A programnak ez is célja, engem rendszeresen látnak, megismernek, kint van az elérhetőségem, így könnyebben megnyílnak. Tényleg a saját rendőrükként tekintenek rám. Volt is rá példa, hogy a gyerekek nekem el merték mondani azt, amit esetleg még a tanárnak sem. A hallottak függvényében pedig megteszem a szükséges lépéseket, ha olyan súlyú az ügy - mondta a zászlós.

Amúgy az életkori sajátosságok alapján dől el, kinek és mit tanít : - Az elsősöknél például nem érdemes szeptemberben kezdeni, mert akkor még nem tudnak odafigyelni. A legfontosabb, hogy a jogszabályokat, vagy azokat a tennivalókat, hogy ne váljanak áldozattá, a nyelvükre kell lefordítani. Minél idősebbekről van szó, annál komolyabb témákat veszünk elő. Fontos: kétszer ugyanazt nem szabad előadni, mindig mást kell, mert akkor elvesztem a hitelességemet. Nagyon könnyű leégni előttük . Eleinte én vagyok a rendőr bácsi, de felnőve is megmarad a tisztelet. Nem barátként tekintenek rám, de közvetlenebbek. Van, hogy az utcán találkozom velük, s megállunk beszélgetni.

Kőhalmi László szerint nehéz az eredményességet mérni, de talán az iskolák környéki balesetek minimális száma azért mutat valamit. A Dózsa iskola rendőre szerint ez a feladat csak úgy fér bele a mindennapokba, hogy a kollégák és a közvetlen parancsnokok is segítik, támogatják.

- Az elismerés az eddigi munkát minősíti, aminél csak jobbra kell törekedni. Nekem is van egy hetedikes lányom, ő az előadások minőségellenőre, szűrője. Nyíltan megmondja, ha szerinte valami nem jó, nem érthető benne.

Amúgy az életkori sajátosságok alapján dől el, kinek és mit tanít : - Az elsősöknél például nem érdemes szeptemberben kezdeni, mert akkor még nem tudnak odafigyelni. A legfontosabb, hogy a jogszabályokat, vagy azokat a tennivalókat, hogy ne váljanak áldozattá, a nyelvükre kell lefordítani. Minél idősebbekről van szó, annál komolyabb témákat veszünk elő. Fontos: kétszer ugyanazt nem szabad előadni, mindig mást kell, mert akkor elvesztem a hitelességemet. Nagyon könnyű leégni előttük . Eleinte én vagyok a rendőr bácsi, de felnőve is megmarad a tisztelet. Nem barátként tekintenek rám, de közvetlenebbek. Van, hogy az utcán találkozom velük, s megállunk beszélgetni.

Kőhalmi László szerint nehéz az eredményességet mérni, de talán az iskolák környéki balesetek minimális száma azért mutat valamit. A Dózsa iskola rendőre szerint ez a feladat csak úgy fér bele a mindennapokba, hogy a kollégák és a közvetlen parancsnokok is segítik, támogatják.

- Az elismerés az eddigi munkát minősíti, aminél csak jobbra kell törekedni. Nekem is van egy hetedikes lányom, ő az előadások minőségellenőre, szűrője. Nyíltan megmondja, ha szerinte valami nem jó, nem érthető benne.

Amúgy az életkori sajátosságok alapján dől el, kinek és mit tanít : - Az elsősöknél például nem érdemes szeptemberben kezdeni, mert akkor még nem tudnak odafigyelni. A legfontosabb, hogy a jogszabályokat, vagy azokat a tennivalókat, hogy ne váljanak áldozattá, a nyelvükre kell lefordítani. Minél idősebbekről van szó, annál komolyabb témákat veszünk elő. Fontos: kétszer ugyanazt nem szabad előadni, mindig mást kell, mert akkor elvesztem a hitelességemet. Nagyon könnyű leégni előttük . Eleinte én vagyok a rendőr bácsi, de felnőve is megmarad a tisztelet. Nem barátként tekintenek rám, de közvetlenebbek. Van, hogy az utcán találkozom velük, s megállunk beszélgetni.

Kőhalmi László szerint nehéz az eredményességet mérni, de talán az iskolák környéki balesetek minimális száma azért mutat valamit. A Dózsa iskola rendőre szerint ez a feladat csak úgy fér bele a mindennapokba, hogy a kollégák és a közvetlen parancsnokok is segítik, támogatják.

- Az elismerés az eddigi munkát minősíti, aminél csak jobbra kell törekedni. Nekem is van egy hetedikes lányom, ő az előadások minőségellenőre, szűrője. Nyíltan megmondja, ha szerinte valami nem jó, nem érthető benne.

Kőhalmi László szerint nehéz az eredményességet mérni, de talán az iskolák környéki balesetek minimális száma azért mutat valamit. A Dózsa iskola rendőre szerint ez a feladat csak úgy fér bele a mindennapokba, hogy a kollégák és a közvetlen parancsnokok is segítik, támogatják.

- Az elismerés az eddigi munkát minősíti, aminél csak jobbra kell törekedni. Nekem is van egy hetedikes lányom, ő az előadások minőségellenőre, szűrője. Nyíltan megmondja, ha szerinte valami nem jó, nem érthető benne.

Kőhalmi László szerint nehéz az eredményességet mérni, de talán az iskolák környéki balesetek minimális száma azért mutat valamit. A Dózsa iskola rendőre szerint ez a feladat csak úgy fér bele a mindennapokba, hogy a kollégák és a közvetlen parancsnokok is segítik, támogatják.

- Az elismerés az eddigi munkát minősíti, aminél csak jobbra kell törekedni. Nekem is van egy hetedikes lányom, ő az előadások minőségellenőre, szűrője. Nyíltan megmondja, ha szerinte valami nem jó, nem érthető benne.

- Az elismerés az eddigi munkát minősíti, aminél csak jobbra kell törekedni. Nekem is van egy hetedikes lányom, ő az előadások minőségellenőre, szűrője. Nyíltan megmondja, ha szerinte valami nem jó, nem érthető benne.

- Az elismerés az eddigi munkát minősíti, aminél csak jobbra kell törekedni. Nekem is van egy hetedikes lányom, ő az előadások minőségellenőre, szűrője. Nyíltan megmondja, ha szerinte valami nem jó, nem érthető benne.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!