2024.04.08. 07:00
Amikor a marketing nem más, mint szemfényvesztés
Illusztráció.
Fotó: Shutterstock
Úgy tűnik, „elkápráztatnak” bennünket a diszkontláncok az állandó leárazásaikkal. Ahelyett, hogy a fogyasztói árak lennének állandóak, persze alacsonyak, e helyett az árkedvezmények állandóak. Nem több ez, mint szemfényvesztés. Az egyik szupermarket külön „kézikönyvet”, brosúrát adott ki, hogy több tucat termékre hány százalékos kedvezmény vonatkozik. A jelentős leárazás többnyire nem 5-10, inkább 30-40-50 százaléknál kezdődik. Nos ez utóbbinak lehetünk napról napra „részesei”. Nem több ez, mint színtiszta költségelemzésen alapuló marketing. Mi meg szaladunk a boltba és megvesszük azt is, amire egyébként nincs is szükségünk. Pusztán azért, mert féláron van!