eseti rendelkezéssel

2020.10.03. 16:00

Téli szezon előtt is kérhető a fűtés

Molnár Emese

Fotó: Laczkó Izabella / Dunaújvárosi Hírlap

Dunaújváros

A fűtési idény a törvényi előírásoknak megfelelően minden év október 15-től a következő év április 15-ig tart, de ahogy azt már városunk lakói tudják, ez előtt is igénybe vehetik a távhőszolgáltatást. A részletekről a szolgáltató DVCSH Kft. tájékoztatta lapunkat.

Az „eseti rendelkezéssel” történő hőközponti fűtési szabályzó bekapcsolása, majd kikapcsolása szeptember 15. és október 14., illetve április 16. és május 15. között egy alkalommal díjmentes. Minden további, a fenti időszakban igényelt „eseti rendelkezés” térítésköteles. Amennyiben a megrendelő a fent megjelölt időszakban eseti rendelkezéssel már egy alkalommal módosította a hőközponti kapcsolási igényt, úgy az ismét végrehajtott kapcsolás után viszont a szolgáltató felé díjat kell fizetni – vázolta nekünk Kőszegi Zoltán, a Dunaújvárosi Víz-, Csatorna- Hőszolgáltató Kft. távhő-szolgáltatási üzemigazgatója.

A megfelelő légtelenítés miatt kapcsoljuk 5-ös fokozatra a szelepeket egy napig

Az elmúlt napokban tapasztalt lehűlés miatt már nagyon sok társasház kérte a fűtés megkezdését. A szezon előtt a fűtés-bekapcsolást kizárólag a közös képviselők, illetve a lakásszövetkezetek és küldötteik kérhetik, hozzájuk kell fordulni ezen igényükkel a társasházak lakóinak. Kérés nélkül csak október 15-e után indítja el a távfűtést a Dunaújvárosi Víz-, Csatorna- és Hőszolgáltató Kft.

– Igyekeztünk felkészülni arra, ha bármelyik közösség bármikor fűtést szeretne, rendelkezésre tudjunk állni, de ennek ellenére a tömeges kérelmeknél nagyon feszített tempóban dolgozunk. A legtöbb társasház önálló hőközpont is, így minden egyes tömbben külön-külön kell a fűtés elindításával kapcsolatos teendőket elvégezni, és az ellenőrzéseket lefolytatni. A szabályozható távfűtéssel rendelkező fogyasztóinknak javasoljuk, célszerű a megfelelő légtelenítés érdekében a fűtés indulásakor 5-ös fokozatra állítani legalább egy napig a szelepeket. Természetesen a legkörültekintőbb felkészülésünk mellett is adódhatnak az egyes lakásokban kisebb problémák. Igyekszünk ezeket minél gyorsabban kijavítani – tette hozzá Kőszegi Zoltán.

A távhőszolgáltatási üzemigazgató felhívta arra is a figyelmet, hogy amennyiben hibát észlelnek, a társaság 24 órán keresztül működő hibabejelentésén, az Építők útja 1. szám alatt, illetve a (25) 510-220, 510-221, 510-222, 413-622, 411-528, 401-030-as telefonszámokon megtehetik észrevételeiket.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában