2020.10.31. 07:30
Az adminisztráció útvesztőjében
Forrás: Shutterstock
Fotó: Aaron Amat
Ugye önök is voltak már olyan helyzetben, hogy szinte elvesztek a különböző szolgáltatók ügyintézési procedúrájának útvesztőjében. Magam is belekerültem ebbe az örvénybe. A minap egy vonalas telefonszolgáltatást akartam lemondani. Most nem részletezem, hogy mely szolgáltatóról van szó, mert az eset szinte általános kórkép is lehetne. Betartva minden adminisztrációs előírást, pontos adatszolgáltatást a személyes ügyfélszolgálat, a call center és az e-mailes megkeresések Bermuda-háromszögében. És nem az a bosszantó, hogy ennyi helyre kellett fordulnom, hanem az, hogy náluk a szálak egy ugyanazon ügyben nem értek össze. Mindegyik a másikra „mutogatott.” Egy cégen belül. Nagy a baj!
Vezető képünk illusztráció.