nagy a baj

2020.10.31. 07:30

Az adminisztráció útvesztőjében

Várkonyi Zsolt

Forrás: Shutterstock

Fotó: Aaron Amat

Ugye önök is voltak már olyan helyzetben, hogy szinte elvesztek a különböző szolgáltatók ügyintézési procedúrájának útvesztőjében. Magam is belekerültem ebbe az örvénybe. A minap egy vonalas telefonszolgáltatást akartam lemondani. Most nem részletezem, hogy mely szolgáltatóról van szó, mert az eset szinte általános kórkép is lehetne. Betartva minden adminisztrációs előírást, pontos adatszolgáltatást a személyes ügyfélszolgálat, a call center és az e-mailes megkeresések Bermuda-háromszögében. És nem az a bosszantó, hogy ennyi helyre kellett fordulnom, hanem az, hogy náluk a szálak egy ugyanazon ügyben nem értek össze. Mindegyik a másikra „mutogatott.” Egy cégen belül. Nagy a baj!

Vezető képünk illusztráció.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában