Jó reggelt!

2022.01.16. 07:30

No, de hogy kerül a kettő közé a kutyatáp!

Várkonyi Zsolt

illusztráció

Fotó: Shutterstock

A reklámok több célt szolgálhatnak. A különböző árucikkek néhány százalékos árleszállítása valójában nem a termékekről szól, hanem az azt gyártó vagy forgalmazó cég saját brandjének építéséről. A minap egy áruházlánc termékpromócióját láttam a tévében egy focimeccs szünetében, amelyben gyors egymásutánban három termékük kedvező árú beszerezhetőségére fókuszáltak: egy bébiételre, egy állat­eledelre és egy gyermekpelenkára. Valahogy a reklám-termékstruktúra nem nyerte el a tetszésemet. Jó, jó, hogy a bébiétel és a pelenka egy reklámban szerepel, hiszen ami egyszer bekerül a szervezetbe, annak valahol ki is kell jönnie. No, de hogy kerül a kettő közé a kutyatáp!

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában