2022.01.16. 07:30
No, de hogy kerül a kettő közé a kutyatáp!
illusztráció
Fotó: Shutterstock
A reklámok több célt szolgálhatnak. A különböző árucikkek néhány százalékos árleszállítása valójában nem a termékekről szól, hanem az azt gyártó vagy forgalmazó cég saját brandjének építéséről. A minap egy áruházlánc termékpromócióját láttam a tévében egy focimeccs szünetében, amelyben gyors egymásutánban három termékük kedvező árú beszerezhetőségére fókuszáltak: egy bébiételre, egy állateledelre és egy gyermekpelenkára. Valahogy a reklám-termékstruktúra nem nyerte el a tetszésemet. Jó, jó, hogy a bébiétel és a pelenka egy reklámban szerepel, hiszen ami egyszer bekerül a szervezetbe, annak valahol ki is kell jönnie. No, de hogy kerül a kettő közé a kutyatáp!