Gazdaság

2013.11.05. 17:22

Képzésekre hangolva

A Pannon Lapok Társasága kiemelt figyelmet fordít az emberei erőforrás fejlesztésére. Egy uniós pályázati lehetőségnek köszönhetően kétféle képzés is indult a médiavállalkozásnál

Tremmer Tamás

Jelenleg kétféle képzés is folyik a Pannon Lapok Társaságánál: a hatékony üzleti kommunikáció két csoportban, csoportonként összesen 72 órában zajlik; a számítástechnikai alapismeretek keretében a résztvevők csoportonként 60 órában sajátíthatják el a tananyagot. Az Európai Uniós forrásból megvalósuló TÁMOP-2.1.3.C-12/1-2012-0638 számú képzés lebonyolítását és megvalósítását trénerként és cégvezetőként Bói József végzi. Vele beszélgettünk.

A szakember elmondta, az oktatást megvalósító szervezet, illetve az oktatók kiválasztásánál fontos szempont volt a reklámszakmában, a médiában, az értékesítésben, továbbá az ügyfélközpontú képzésben való jártasság. A tréner, illetve az oktató személye kulcsfontosságú, különösen az elkötelezettsége és a motivációja. Porubek Tamás személyében sikerült olyan trénertársat találnia, aki elhivatott trénerként fejleszti az egyik média tanácsadói csoportot. Az ő hitelességét erősíti az is, hogy a Pannon Lapok Társaságához tartozó szombathelyi Szuperinfó vezetője.

A számítástechnikai alapismereteknél az ez irányú eredményes oktatói gyakorlat volt a legfőbb szempont. Markó Péter, pedig a Pannon Egyetem nagy gyakorlattal rendelkező és eredményes számítástechnika és IT oktatója.

Bói József jelezte, a fejlesztési feladat olyan szinten illeszkedett az ő szakmai múltjához, ami arra indította, hogy a képzési anyag összeállítása, az oktató kiválasztása, a vezetői feladatok ellátása mellett tréneri szerepet is vállalt. A tanári hivatását a 90-es évek elején éppen a média tanácsadói szerep biztosította kihívásért adta fel. Az értékesítési struktúra több szintjén is kellő gyakorlatot szerzett. Az egyik nagybank területi értékesítési vezetőjeként 52 fiók teljesítményéért volt felelős, de a vezetői munka mellett többféle tréneri és coach-képzésen is részt vett, majd ilyen irányú megbízásokat vállalt mind a mai napig.

Bói József: A hatékony üzleti kommunikációs képzés célja a Pannon Lapok Társasága ügyfelei elégedettségének, üzleti eredményének növelése Fotó: Stiger Ádám

A hatékony üzleti kommunikációs képzés célja a Pannon Lapok Társasága ügyfelei elégedettségének, üzleti eredményének növelése, amennyiben ez megvalósul, úgy a kiadó eredményei is nőnek. Az egyszerű, közismert megállapításból kiindulva „Ha ismered a partnered és ismered magad, akkor a siker biztosra vehető!”, olyan ismeretet szereznek és gyakorlatokat végeznek a tréningen résztvevők, melyekkel pontosítani tudják az ügyfeleik igényeit és tudatosítják saját illetve a mögöttük lévő vállalat, jelen esetben a PLT lehetőségeit.

A foglalkozások a teljesen őszinte, nyílt problémafeltárás és megoldásokra való törekvés szellemében folynak.A trénerek a foglalkozások között visszajelzéseket kérnek. Arra a kérdésre, mit kapott eddig, egyikük így válaszolt: „Alkalmazható tudást és tapasztalatokat. Legfőképpen aktív tudást, amit tudok kamatoztatni a napi munkámban.”

A számítástechnikai képzés gyakorlatorientáltan segíti a kollégákat a munkavégzéshez ma már nélkülözhetetlen ilyen irányú jártasságok elsajátításában.

A képzések hatásának tartósságát hivatott ellenőrizni a november 19-i záró foglalkozást követő utóellenőrzés, melyre az év végén kerül sor.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!