Hírek

2011.07.06. 02:27

A bolt - ami inkább klub!

Dunaújváros - Egy hatalmas, egy nagy és két közepes üzlet közelében működteti valóban minimális méretű boltját a Béke-városrészben Nemes Zsuzsa. Nyolc éve. Érdeklődtünk, hogyan csinálja?

Dunaújvárosi Hírlap

A tiszteletreméltó hölgy 1969-ben jött a városba Kiskunhalasról, ahol született, és a papírgyárban helyezkedett el, papírfeldolgozóként, mert ott adtak munkásszállást. Ám 2000-ben felmondtak neki, s mivel semmi máshoz nem értett, biztosítói üzletkötő lett.

Valóságos megváltás volt számára, amikor három év után utcai zöldségárus lehetett a Római-városrészben! Hát még, amikor kibérelhetett egy kis üzlethelyiséget a mostani mellett, és hozzáláthatott a...

Mihez is? Egy sajátos marketinghez. Az tény, mondja, hogy az áruházak óriási erővel szívják el a vevőket - no, de egy liter tejért senki sem megy be a bevásárlóközpontba. Akkor sem, ha fillérre kiszámított pénze van. Ráadásul Zsuzsa mindenkire emlékszik - és a vevő második betérésekor már az a fajta tészta van a polcon, amit először keresett. Főzési tanácsokat sem ad a szupermarket, és ott nem kérdezik meg a vásárlót, hogy mi van a nagymamával?

Nem is bolt ez: szociális intézmény és klub inkább...

A tiszteletreméltó hölgy 1969-ben jött a városba Kiskunhalasról, ahol született, és a papírgyárban helyezkedett el, papírfeldolgozóként, mert ott adtak munkásszállást. Ám 2000-ben felmondtak neki, s mivel semmi máshoz nem értett, biztosítói üzletkötő lett.

Valóságos megváltás volt számára, amikor három év után utcai zöldségárus lehetett a Római-városrészben! Hát még, amikor kibérelhetett egy kis üzlethelyiséget a mostani mellett, és hozzáláthatott a...

Mihez is? Egy sajátos marketinghez. Az tény, mondja, hogy az áruházak óriási erővel szívják el a vevőket - no, de egy liter tejért senki sem megy be a bevásárlóközpontba. Akkor sem, ha fillérre kiszámított pénze van. Ráadásul Zsuzsa mindenkire emlékszik - és a vevő második betérésekor már az a fajta tészta van a polcon, amit először keresett. Főzési tanácsokat sem ad a szupermarket, és ott nem kérdezik meg a vásárlót, hogy mi van a nagymamával?

Nem is bolt ez: szociális intézmény és klub inkább...

Valóságos megváltás volt számára, amikor három év után utcai zöldségárus lehetett a Római-városrészben! Hát még, amikor kibérelhetett egy kis üzlethelyiséget a mostani mellett, és hozzáláthatott a...

Mihez is? Egy sajátos marketinghez. Az tény, mondja, hogy az áruházak óriási erővel szívják el a vevőket - no, de egy liter tejért senki sem megy be a bevásárlóközpontba. Akkor sem, ha fillérre kiszámított pénze van. Ráadásul Zsuzsa mindenkire emlékszik - és a vevő második betérésekor már az a fajta tészta van a polcon, amit először keresett. Főzési tanácsokat sem ad a szupermarket, és ott nem kérdezik meg a vásárlót, hogy mi van a nagymamával?

Nem is bolt ez: szociális intézmény és klub inkább...

Valóságos megváltás volt számára, amikor három év után utcai zöldségárus lehetett a Római-városrészben! Hát még, amikor kibérelhetett egy kis üzlethelyiséget a mostani mellett, és hozzáláthatott a...

Mihez is? Egy sajátos marketinghez. Az tény, mondja, hogy az áruházak óriási erővel szívják el a vevőket - no, de egy liter tejért senki sem megy be a bevásárlóközpontba. Akkor sem, ha fillérre kiszámított pénze van. Ráadásul Zsuzsa mindenkire emlékszik - és a vevő második betérésekor már az a fajta tészta van a polcon, amit először keresett. Főzési tanácsokat sem ad a szupermarket, és ott nem kérdezik meg a vásárlót, hogy mi van a nagymamával?

Nem is bolt ez: szociális intézmény és klub inkább...

Mihez is? Egy sajátos marketinghez. Az tény, mondja, hogy az áruházak óriási erővel szívják el a vevőket - no, de egy liter tejért senki sem megy be a bevásárlóközpontba. Akkor sem, ha fillérre kiszámított pénze van. Ráadásul Zsuzsa mindenkire emlékszik - és a vevő második betérésekor már az a fajta tészta van a polcon, amit először keresett. Főzési tanácsokat sem ad a szupermarket, és ott nem kérdezik meg a vásárlót, hogy mi van a nagymamával?

Nem is bolt ez: szociális intézmény és klub inkább...

Mihez is? Egy sajátos marketinghez. Az tény, mondja, hogy az áruházak óriási erővel szívják el a vevőket - no, de egy liter tejért senki sem megy be a bevásárlóközpontba. Akkor sem, ha fillérre kiszámított pénze van. Ráadásul Zsuzsa mindenkire emlékszik - és a vevő második betérésekor már az a fajta tészta van a polcon, amit először keresett. Főzési tanácsokat sem ad a szupermarket, és ott nem kérdezik meg a vásárlót, hogy mi van a nagymamával?

Nem is bolt ez: szociális intézmény és klub inkább...

Nem is bolt ez: szociális intézmény és klub inkább...

Nem is bolt ez: szociális intézmény és klub inkább...

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!