szponzorált tartalom

2019.03.04. 13:00

Megéri egy online marketing ügynökségnek kis- és középvállalkozásokkal foglalkoznia?

Egy multinacionális cégnek nem okoz problémát akár havonta is több millió forintot elkülöníteni a büdzséből az offline és online marketing feladatokra, viszont egy hazai kisvállalkozásnak gyakran 100.000 Ft is megterhelő tud lenni.

Fotó: pixabay

Jogosan merülhet fel emiatt a kérdés a kis cégek tulajdonosaiban, hogy mégis miért foglalkoznának velük a SEM cégek, ha vannak nekik milliárdos üzletekkel foglalkozó ügyfelei, akik havonta szép összegeket írnak jóvá a számlájukon.

A válasz igen egyszerű, hiszen a Vírus Média Keresőmarketing ügynökség is annak köszönheti a mostanra elért nemzetközi sikereit, hogy nem hagyta cserben a kisvállalatokat, hanem mindig sikerült kidolgoznia egy olyan tervezetet, ami mindkét félnek gyümölcsöző volt.

Az online marketing ügynökségek a KKV-kat is tudják segíteni

Így a Vírus Médiának a KKV-kat támogató online marketing program 2019-es, újragondolt verziója már sokkal többet nyújt a kisebb bevételű ügyfeleknek, mint 4-5 évvel ezelőtt, hiszen a technológia fejlődésével alacsonyabb áron lehet több szolgáltatást nyújtani.

Ez természetesen nem azt jelenti, hogy összecsapják a munkát a SEM ügynökök, hanem azt, hogy a SEO optimalizálási, linképítési és a látogatószámnövelési stratégiák kidolgozása után egyszerre nem 20 hirdetést fognak futtatni, hanem kettőt-hármat, attól függően, hogy mi fér bele az ügyfél költségvetésébe.

Látogatószámnöveléssel több ügyfél fog vásárolni a weboldalon

Egy weboldal lehet bármennyire tökéletesen megszerkesztett, tartalmazhat hatalmas választékban kapható termékeket, de ha nem jelenik meg valahol az interneten a címe, mégis ki és hogyan tudna a létezéséről?

Mivel például a Facebook-on vagy a Google Ads-ben nem lehet a kényesebb témákra optimálisan hirdetni, így egy jó online marketing ügynökségnek szinte kötelező, hogy ezeken kívül is legyen valami a tarsolyában, ahol szintén előre meghatározott költségkereten belül lehet reklámokat elhelyezni.

A felhasználóknak el kell juttatni a hírt, hogy itt egy új webes felület, ide jöjjenek vásárolni. Ezt pedig a legegyszerűbben a látogatottság növelésével lehet elérni, melyre a Vírus Médiának rengeteg jól bevált, az elmúlt évtizedben alaposan kitesztelt módszere van.

Mivel terület és érdeklődési kör szerint lehet szabályozni a hirdetéseket, így még a legkisebb vállalatok is ki tudják használni ezeket az opciókat. Így az a SEM cég, amelyik húzza a száját, miután meghallja az ügyfél költségkeretét, elég valószínű, hogy maga sem érti, hogy hogy lehet kitűnni az online tengeren a rengeteg konkurens cég mellett.

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!