2017.09.03. 15:00
Ügyfélbarát fejlesztések az elektronikus útdíjfizető rendszerben
BUDAPEST Továbbfejlesztették az elektronikus útdíjfizető rendszert. A megoldás négy esztendeje működik az országban.
Ügyfélbarát fejlesztéseket hajtott végre az e-útdíj rendszerben a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. Az alacsonyegyenleg értesítési funkció minimum értékét 6000 forintra emelte, továbbá a regisztrált felhasználók minden egyes gépjárműhöz telefonszámot rendelhetnek.
A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. pénteki közleményében hangsúlyozza, hogy a HU-GO, megtett úttal arányos elektronikus útdíjszedési rendszer négy évvel ezelőtti indulása óta folyamatosan fejlesztik az alkalmazott technológiai megoldásokat.
Jelentősen átláthatóbbá vált a szállítás
Fotó: Ady Géza archív
Az alacsonyegyenleg-értesítés szolgáltatás attól óvja meg az úthasználót, hogy lemerüljön a számla egyenlege, és ne legyen fedezete a folyamatban lévő hazai közúti fuvarok útdíjának kiegyenlítésére.
A járművekhez külön megadott, egyedi telefonszámon a fuvarozó bevallási közreműködője értesíteni tudja a jármű vezetőjét a fedélzeti egység meghibásodásáról, egyéb műszaki problémákról, hogy még időben orvosolni tudják a problémát.
Az elektronikus útdíjfizető rendszer a tapasztalatok szerint jelentősen átláthatóbbá tette a szállítást.