Kultúra

2006.09.26. 02:29

Táncszínházi tervek

Dunaújváros -Szinte még be sem fejezte az egyik évadot a Dunaújvárosi Bartók Táncszínház társulata, már kezdte is az újat. Művészeti vezetőjüket, Szögi Csabát faggattuk terveiről, a tagozat jövőjéről, változásokról.

Mórocz Zsolt

- A társulatot nagyon erősen meg tudtuk alapozni. Ez az előadói gárda nemzetközi szinten is megállja a helyét. Ezt bizonyítja a nyári düsseldorfi meghívásunk is. Júniusban zártunk a Tűzugrás című előadás előbemutatójával. Továbbgondolt változatát színházi körülmények között október tizenhatodikán mutatjuk be Tűzugrások címmel.

- Változik a társulat összetétele?

- Új tagokkal nem bővültünk, maradtak a régiek. A színlelt vállalkozói szerződések megszüntetése miatt azonban csak a bemutatókra, projektekre, előadásokra szerződtetjük őket.

- Sűrű évad várható?

- Összesen négy bemutatónk lesz. A Bartók évforduló kapcsán a Viadana Kamarakórussal közösen egy rendhagyó, vizuális koncertet rendez, méltóképp tisztelegve Bartók öröksége előtt. Énekes István rendező vezetésével Juhász Zsolt és Katona Gábor koreográfusok közreműködésével folynak már a munkák a novemberi bemutatóra. Az immár nemzetközi Monotánc Fesztivált ismét decemberre tervezzük. Ritmuskomédia címmel februárban lesz egy könnyedebb hangvételű bemutatónk. Az Ifjú Koreográfusok Fórumán két fiatal koreográfust találtunk, Hámor Józsefet és Móri Csabát, akik egy ilyen előadást létre tudnak hozni. Ezt a sort áprilisban egy új gyerekbemutatóval, a Kisgömböccel szeretnénk zárni. Nem mondtunk le az Ifjú Koreográfusok Fóruma folytatásáról sem, de ez pályázati források függvénye.

- Az újabb gyerekdarab és a könnyed produkció azt jelenti, hogy nyitnak a szélesebb közönség felé?

- A pályázatomban is megfogalmaztam, a táncszínház repertoárját úgy szeretném kialakítani, hogy a város igényei, és a szakma elvárásai szerint egy korszerű táncszínház működjön. Tudjuk, hogy a programjaink megvalósításához komoly pályázati támogatásokra van szükség. A pályázatokat pedig nem a közönség bírálja el, hanem szakmai kuratóriumok. Tehát az első lépésünk mindenféleképpen a szakmaiság felépítése volt, amelyek alapján több bemutatót tudunk létrehozni pályázati források segítségével. De nem feledkeztünk el arról, hogy a közönség azon részét is meg tudjuk szólítani, akik nem ezekre az alternatív, mélyebb gondolatiságú előadásokra vágynak, hanem könnyedebbekre. A tavalyi évadban elindított beavató színházi sorozat is azt szolgálta, hogy a közönséget Hegedűs Sándor segítségével - aki azóta a Magyar Táncművészeti Főiskola adjunktusa lett - segítsük a könnyebb befogadásban. Természetesen a könnyedebb hangvétel nem azt jelenti, hogy bárminemű minőségbeli kompromisszumot kötnénk. Folyamatosan kerülnek be a közönségbarát produkciók, hogy minél szélesebb közönségbázisra tegyünk szert.

- Változik a társulat összetétele?

- Új tagokkal nem bővültünk, maradtak a régiek. A színlelt vállalkozói szerződések megszüntetése miatt azonban csak a bemutatókra, projektekre, előadásokra szerződtetjük őket.

- Sűrű évad várható?

- Összesen négy bemutatónk lesz. A Bartók évforduló kapcsán a Viadana Kamarakórussal közösen egy rendhagyó, vizuális koncertet rendez, méltóképp tisztelegve Bartók öröksége előtt. Énekes István rendező vezetésével Juhász Zsolt és Katona Gábor koreográfusok közreműködésével folynak már a munkák a novemberi bemutatóra. Az immár nemzetközi Monotánc Fesztivált ismét decemberre tervezzük. Ritmuskomédia címmel februárban lesz egy könnyedebb hangvételű bemutatónk. Az Ifjú Koreográfusok Fórumán két fiatal koreográfust találtunk, Hámor Józsefet és Móri Csabát, akik egy ilyen előadást létre tudnak hozni. Ezt a sort áprilisban egy új gyerekbemutatóval, a Kisgömböccel szeretnénk zárni. Nem mondtunk le az Ifjú Koreográfusok Fóruma folytatásáról sem, de ez pályázati források függvénye.

- Az újabb gyerekdarab és a könnyed produkció azt jelenti, hogy nyitnak a szélesebb közönség felé?

- A pályázatomban is megfogalmaztam, a táncszínház repertoárját úgy szeretném kialakítani, hogy a város igényei, és a szakma elvárásai szerint egy korszerű táncszínház működjön. Tudjuk, hogy a programjaink megvalósításához komoly pályázati támogatásokra van szükség. A pályázatokat pedig nem a közönség bírálja el, hanem szakmai kuratóriumok. Tehát az első lépésünk mindenféleképpen a szakmaiság felépítése volt, amelyek alapján több bemutatót tudunk létrehozni pályázati források segítségével. De nem feledkeztünk el arról, hogy a közönség azon részét is meg tudjuk szólítani, akik nem ezekre az alternatív, mélyebb gondolatiságú előadásokra vágynak, hanem könnyedebbekre. A tavalyi évadban elindított beavató színházi sorozat is azt szolgálta, hogy a közönséget Hegedűs Sándor segítségével - aki azóta a Magyar Táncművészeti Főiskola adjunktusa lett - segítsük a könnyebb befogadásban. Természetesen a könnyedebb hangvétel nem azt jelenti, hogy bárminemű minőségbeli kompromisszumot kötnénk. Folyamatosan kerülnek be a közönségbarát produkciók, hogy minél szélesebb közönségbázisra tegyünk szert.

- Változik a társulat összetétele?

- Új tagokkal nem bővültünk, maradtak a régiek. A színlelt vállalkozói szerződések megszüntetése miatt azonban csak a bemutatókra, projektekre, előadásokra szerződtetjük őket.

- Sűrű évad várható?

- Összesen négy bemutatónk lesz. A Bartók évforduló kapcsán a Viadana Kamarakórussal közösen egy rendhagyó, vizuális koncertet rendez, méltóképp tisztelegve Bartók öröksége előtt. Énekes István rendező vezetésével Juhász Zsolt és Katona Gábor koreográfusok közreműködésével folynak már a munkák a novemberi bemutatóra. Az immár nemzetközi Monotánc Fesztivált ismét decemberre tervezzük. Ritmuskomédia címmel februárban lesz egy könnyedebb hangvételű bemutatónk. Az Ifjú Koreográfusok Fórumán két fiatal koreográfust találtunk, Hámor Józsefet és Móri Csabát, akik egy ilyen előadást létre tudnak hozni. Ezt a sort áprilisban egy új gyerekbemutatóval, a Kisgömböccel szeretnénk zárni. Nem mondtunk le az Ifjú Koreográfusok Fóruma folytatásáról sem, de ez pályázati források függvénye.

- Az újabb gyerekdarab és a könnyed produkció azt jelenti, hogy nyitnak a szélesebb közönség felé?

- A pályázatomban is megfogalmaztam, a táncszínház repertoárját úgy szeretném kialakítani, hogy a város igényei, és a szakma elvárásai szerint egy korszerű táncszínház működjön. Tudjuk, hogy a programjaink megvalósításához komoly pályázati támogatásokra van szükség. A pályázatokat pedig nem a közönség bírálja el, hanem szakmai kuratóriumok. Tehát az első lépésünk mindenféleképpen a szakmaiság felépítése volt, amelyek alapján több bemutatót tudunk létrehozni pályázati források segítségével. De nem feledkeztünk el arról, hogy a közönség azon részét is meg tudjuk szólítani, akik nem ezekre az alternatív, mélyebb gondolatiságú előadásokra vágynak, hanem könnyedebbekre. A tavalyi évadban elindított beavató színházi sorozat is azt szolgálta, hogy a közönséget Hegedűs Sándor segítségével - aki azóta a Magyar Táncművészeti Főiskola adjunktusa lett - segítsük a könnyebb befogadásban. Természetesen a könnyedebb hangvétel nem azt jelenti, hogy bárminemű minőségbeli kompromisszumot kötnénk. Folyamatosan kerülnek be a közönségbarát produkciók, hogy minél szélesebb közönségbázisra tegyünk szert.

- Változik a társulat összetétele?

- Új tagokkal nem bővültünk, maradtak a régiek. A színlelt vállalkozói szerződések megszüntetése miatt azonban csak a bemutatókra, projektekre, előadásokra szerződtetjük őket.

- Sűrű évad várható?

- Összesen négy bemutatónk lesz. A Bartók évforduló kapcsán a Viadana Kamarakórussal közösen egy rendhagyó, vizuális koncertet rendez, méltóképp tisztelegve Bartók öröksége előtt. Énekes István rendező vezetésével Juhász Zsolt és Katona Gábor koreográfusok közreműködésével folynak már a munkák a novemberi bemutatóra. Az immár nemzetközi Monotánc Fesztivált ismét decemberre tervezzük. Ritmuskomédia címmel februárban lesz egy könnyedebb hangvételű bemutatónk. Az Ifjú Koreográfusok Fórumán két fiatal koreográfust találtunk, Hámor Józsefet és Móri Csabát, akik egy ilyen előadást létre tudnak hozni. Ezt a sort áprilisban egy új gyerekbemutatóval, a Kisgömböccel szeretnénk zárni. Nem mondtunk le az Ifjú Koreográfusok Fóruma folytatásáról sem, de ez pályázati források függvénye.

- Az újabb gyerekdarab és a könnyed produkció azt jelenti, hogy nyitnak a szélesebb közönség felé?

- A pályázatomban is megfogalmaztam, a táncszínház repertoárját úgy szeretném kialakítani, hogy a város igényei, és a szakma elvárásai szerint egy korszerű táncszínház működjön. Tudjuk, hogy a programjaink megvalósításához komoly pályázati támogatásokra van szükség. A pályázatokat pedig nem a közönség bírálja el, hanem szakmai kuratóriumok. Tehát az első lépésünk mindenféleképpen a szakmaiság felépítése volt, amelyek alapján több bemutatót tudunk létrehozni pályázati források segítségével. De nem feledkeztünk el arról, hogy a közönség azon részét is meg tudjuk szólítani, akik nem ezekre az alternatív, mélyebb gondolatiságú előadásokra vágynak, hanem könnyedebbekre. A tavalyi évadban elindított beavató színházi sorozat is azt szolgálta, hogy a közönséget Hegedűs Sándor segítségével - aki azóta a Magyar Táncművészeti Főiskola adjunktusa lett - segítsük a könnyebb befogadásban. Természetesen a könnyedebb hangvétel nem azt jelenti, hogy bárminemű minőségbeli kompromisszumot kötnénk. Folyamatosan kerülnek be a közönségbarát produkciók, hogy minél szélesebb közönségbázisra tegyünk szert.

- Változik a társulat összetétele?

- Új tagokkal nem bővültünk, maradtak a régiek. A színlelt vállalkozói szerződések megszüntetése miatt azonban csak a bemutatókra, projektekre, előadásokra szerződtetjük őket.

- Sűrű évad várható?

- Összesen négy bemutatónk lesz. A Bartók évforduló kapcsán a Viadana Kamarakórussal közösen egy rendhagyó, vizuális koncertet rendez, méltóképp tisztelegve Bartók öröksége előtt. Énekes István rendező vezetésével Juhász Zsolt és Katona Gábor koreográfusok közreműködésével folynak már a munkák a novemberi bemutatóra. Az immár nemzetközi Monotánc Fesztivált ismét decemberre tervezzük. Ritmuskomédia címmel februárban lesz egy könnyedebb hangvételű bemutatónk. Az Ifjú Koreográfusok Fórumán két fiatal koreográfust találtunk, Hámor Józsefet és Móri Csabát, akik egy ilyen előadást létre tudnak hozni. Ezt a sort áprilisban egy új gyerekbemutatóval, a Kisgömböccel szeretnénk zárni. Nem mondtunk le az Ifjú Koreográfusok Fóruma folytatásáról sem, de ez pályázati források függvénye.

- Az újabb gyerekdarab és a könnyed produkció azt jelenti, hogy nyitnak a szélesebb közönség felé?

- A pályázatomban is megfogalmaztam, a táncszínház repertoárját úgy szeretném kialakítani, hogy a város igényei, és a szakma elvárásai szerint egy korszerű táncszínház működjön. Tudjuk, hogy a programjaink megvalósításához komoly pályázati támogatásokra van szükség. A pályázatokat pedig nem a közönség bírálja el, hanem szakmai kuratóriumok. Tehát az első lépésünk mindenféleképpen a szakmaiság felépítése volt, amelyek alapján több bemutatót tudunk létrehozni pályázati források segítségével. De nem feledkeztünk el arról, hogy a közönség azon részét is meg tudjuk szólítani, akik nem ezekre az alternatív, mélyebb gondolatiságú előadásokra vágynak, hanem könnyedebbekre. A tavalyi évadban elindított beavató színházi sorozat is azt szolgálta, hogy a közönséget Hegedűs Sándor segítségével - aki azóta a Magyar Táncművészeti Főiskola adjunktusa lett - segítsük a könnyebb befogadásban. Természetesen a könnyedebb hangvétel nem azt jelenti, hogy bárminemű minőségbeli kompromisszumot kötnénk. Folyamatosan kerülnek be a közönségbarát produkciók, hogy minél szélesebb közönségbázisra tegyünk szert.

- Új tagokkal nem bővültünk, maradtak a régiek. A színlelt vállalkozói szerződések megszüntetése miatt azonban csak a bemutatókra, projektekre, előadásokra szerződtetjük őket.

- Sűrű évad várható?

- Összesen négy bemutatónk lesz. A Bartók évforduló kapcsán a Viadana Kamarakórussal közösen egy rendhagyó, vizuális koncertet rendez, méltóképp tisztelegve Bartók öröksége előtt. Énekes István rendező vezetésével Juhász Zsolt és Katona Gábor koreográfusok közreműködésével folynak már a munkák a novemberi bemutatóra. Az immár nemzetközi Monotánc Fesztivált ismét decemberre tervezzük. Ritmuskomédia címmel februárban lesz egy könnyedebb hangvételű bemutatónk. Az Ifjú Koreográfusok Fórumán két fiatal koreográfust találtunk, Hámor Józsefet és Móri Csabát, akik egy ilyen előadást létre tudnak hozni. Ezt a sort áprilisban egy új gyerekbemutatóval, a Kisgömböccel szeretnénk zárni. Nem mondtunk le az Ifjú Koreográfusok Fóruma folytatásáról sem, de ez pályázati források függvénye.

- Az újabb gyerekdarab és a könnyed produkció azt jelenti, hogy nyitnak a szélesebb közönség felé?

- A pályázatomban is megfogalmaztam, a táncszínház repertoárját úgy szeretném kialakítani, hogy a város igényei, és a szakma elvárásai szerint egy korszerű táncszínház működjön. Tudjuk, hogy a programjaink megvalósításához komoly pályázati támogatásokra van szükség. A pályázatokat pedig nem a közönség bírálja el, hanem szakmai kuratóriumok. Tehát az első lépésünk mindenféleképpen a szakmaiság felépítése volt, amelyek alapján több bemutatót tudunk létrehozni pályázati források segítségével. De nem feledkeztünk el arról, hogy a közönség azon részét is meg tudjuk szólítani, akik nem ezekre az alternatív, mélyebb gondolatiságú előadásokra vágynak, hanem könnyedebbekre. A tavalyi évadban elindított beavató színházi sorozat is azt szolgálta, hogy a közönséget Hegedűs Sándor segítségével - aki azóta a Magyar Táncművészeti Főiskola adjunktusa lett - segítsük a könnyebb befogadásban. Természetesen a könnyedebb hangvétel nem azt jelenti, hogy bárminemű minőségbeli kompromisszumot kötnénk. Folyamatosan kerülnek be a közönségbarát produkciók, hogy minél szélesebb közönségbázisra tegyünk szert.

- Új tagokkal nem bővültünk, maradtak a régiek. A színlelt vállalkozói szerződések megszüntetése miatt azonban csak a bemutatókra, projektekre, előadásokra szerződtetjük őket.

- Sűrű évad várható?

- Összesen négy bemutatónk lesz. A Bartók évforduló kapcsán a Viadana Kamarakórussal közösen egy rendhagyó, vizuális koncertet rendez, méltóképp tisztelegve Bartók öröksége előtt. Énekes István rendező vezetésével Juhász Zsolt és Katona Gábor koreográfusok közreműködésével folynak már a munkák a novemberi bemutatóra. Az immár nemzetközi Monotánc Fesztivált ismét decemberre tervezzük. Ritmuskomédia címmel februárban lesz egy könnyedebb hangvételű bemutatónk. Az Ifjú Koreográfusok Fórumán két fiatal koreográfust találtunk, Hámor Józsefet és Móri Csabát, akik egy ilyen előadást létre tudnak hozni. Ezt a sort áprilisban egy új gyerekbemutatóval, a Kisgömböccel szeretnénk zárni. Nem mondtunk le az Ifjú Koreográfusok Fóruma folytatásáról sem, de ez pályázati források függvénye.

- Az újabb gyerekdarab és a könnyed produkció azt jelenti, hogy nyitnak a szélesebb közönség felé?

- A pályázatomban is megfogalmaztam, a táncszínház repertoárját úgy szeretném kialakítani, hogy a város igényei, és a szakma elvárásai szerint egy korszerű táncszínház működjön. Tudjuk, hogy a programjaink megvalósításához komoly pályázati támogatásokra van szükség. A pályázatokat pedig nem a közönség bírálja el, hanem szakmai kuratóriumok. Tehát az első lépésünk mindenféleképpen a szakmaiság felépítése volt, amelyek alapján több bemutatót tudunk létrehozni pályázati források segítségével. De nem feledkeztünk el arról, hogy a közönség azon részét is meg tudjuk szólítani, akik nem ezekre az alternatív, mélyebb gondolatiságú előadásokra vágynak, hanem könnyedebbekre. A tavalyi évadban elindított beavató színházi sorozat is azt szolgálta, hogy a közönséget Hegedűs Sándor segítségével - aki azóta a Magyar Táncművészeti Főiskola adjunktusa lett - segítsük a könnyebb befogadásban. Természetesen a könnyedebb hangvétel nem azt jelenti, hogy bárminemű minőségbeli kompromisszumot kötnénk. Folyamatosan kerülnek be a közönségbarát produkciók, hogy minél szélesebb közönségbázisra tegyünk szert.

- Sűrű évad várható?

- Összesen négy bemutatónk lesz. A Bartók évforduló kapcsán a Viadana Kamarakórussal közösen egy rendhagyó, vizuális koncertet rendez, méltóképp tisztelegve Bartók öröksége előtt. Énekes István rendező vezetésével Juhász Zsolt és Katona Gábor koreográfusok közreműködésével folynak már a munkák a novemberi bemutatóra. Az immár nemzetközi Monotánc Fesztivált ismét decemberre tervezzük. Ritmuskomédia címmel februárban lesz egy könnyedebb hangvételű bemutatónk. Az Ifjú Koreográfusok Fórumán két fiatal koreográfust találtunk, Hámor Józsefet és Móri Csabát, akik egy ilyen előadást létre tudnak hozni. Ezt a sort áprilisban egy új gyerekbemutatóval, a Kisgömböccel szeretnénk zárni. Nem mondtunk le az Ifjú Koreográfusok Fóruma folytatásáról sem, de ez pályázati források függvénye.

- Az újabb gyerekdarab és a könnyed produkció azt jelenti, hogy nyitnak a szélesebb közönség felé?

- A pályázatomban is megfogalmaztam, a táncszínház repertoárját úgy szeretném kialakítani, hogy a város igényei, és a szakma elvárásai szerint egy korszerű táncszínház működjön. Tudjuk, hogy a programjaink megvalósításához komoly pályázati támogatásokra van szükség. A pályázatokat pedig nem a közönség bírálja el, hanem szakmai kuratóriumok. Tehát az első lépésünk mindenféleképpen a szakmaiság felépítése volt, amelyek alapján több bemutatót tudunk létrehozni pályázati források segítségével. De nem feledkeztünk el arról, hogy a közönség azon részét is meg tudjuk szólítani, akik nem ezekre az alternatív, mélyebb gondolatiságú előadásokra vágynak, hanem könnyedebbekre. A tavalyi évadban elindított beavató színházi sorozat is azt szolgálta, hogy a közönséget Hegedűs Sándor segítségével - aki azóta a Magyar Táncművészeti Főiskola adjunktusa lett - segítsük a könnyebb befogadásban. Természetesen a könnyedebb hangvétel nem azt jelenti, hogy bárminemű minőségbeli kompromisszumot kötnénk. Folyamatosan kerülnek be a közönségbarát produkciók, hogy minél szélesebb közönségbázisra tegyünk szert.

- Sűrű évad várható?

- Összesen négy bemutatónk lesz. A Bartók évforduló kapcsán a Viadana Kamarakórussal közösen egy rendhagyó, vizuális koncertet rendez, méltóképp tisztelegve Bartók öröksége előtt. Énekes István rendező vezetésével Juhász Zsolt és Katona Gábor koreográfusok közreműködésével folynak már a munkák a novemberi bemutatóra. Az immár nemzetközi Monotánc Fesztivált ismét decemberre tervezzük. Ritmuskomédia címmel februárban lesz egy könnyedebb hangvételű bemutatónk. Az Ifjú Koreográfusok Fórumán két fiatal koreográfust találtunk, Hámor Józsefet és Móri Csabát, akik egy ilyen előadást létre tudnak hozni. Ezt a sort áprilisban egy új gyerekbemutatóval, a Kisgömböccel szeretnénk zárni. Nem mondtunk le az Ifjú Koreográfusok Fóruma folytatásáról sem, de ez pályázati források függvénye.

- Az újabb gyerekdarab és a könnyed produkció azt jelenti, hogy nyitnak a szélesebb közönség felé?

- A pályázatomban is megfogalmaztam, a táncszínház repertoárját úgy szeretném kialakítani, hogy a város igényei, és a szakma elvárásai szerint egy korszerű táncszínház működjön. Tudjuk, hogy a programjaink megvalósításához komoly pályázati támogatásokra van szükség. A pályázatokat pedig nem a közönség bírálja el, hanem szakmai kuratóriumok. Tehát az első lépésünk mindenféleképpen a szakmaiság felépítése volt, amelyek alapján több bemutatót tudunk létrehozni pályázati források segítségével. De nem feledkeztünk el arról, hogy a közönség azon részét is meg tudjuk szólítani, akik nem ezekre az alternatív, mélyebb gondolatiságú előadásokra vágynak, hanem könnyedebbekre. A tavalyi évadban elindított beavató színházi sorozat is azt szolgálta, hogy a közönséget Hegedűs Sándor segítségével - aki azóta a Magyar Táncművészeti Főiskola adjunktusa lett - segítsük a könnyebb befogadásban. Természetesen a könnyedebb hangvétel nem azt jelenti, hogy bárminemű minőségbeli kompromisszumot kötnénk. Folyamatosan kerülnek be a közönségbarát produkciók, hogy minél szélesebb közönségbázisra tegyünk szert.

- Sűrű évad várható?

- Összesen négy bemutatónk lesz. A Bartók évforduló kapcsán a Viadana Kamarakórussal közösen egy rendhagyó, vizuális koncertet rendez, méltóképp tisztelegve Bartók öröksége előtt. Énekes István rendező vezetésével Juhász Zsolt és Katona Gábor koreográfusok közreműködésével folynak már a munkák a novemberi bemutatóra. Az immár nemzetközi Monotánc Fesztivált ismét decemberre tervezzük. Ritmuskomédia címmel februárban lesz egy könnyedebb hangvételű bemutatónk. Az Ifjú Koreográfusok Fórumán két fiatal koreográfust találtunk, Hámor Józsefet és Móri Csabát, akik egy ilyen előadást létre tudnak hozni. Ezt a sort áprilisban egy új gyerekbemutatóval, a Kisgömböccel szeretnénk zárni. Nem mondtunk le az Ifjú Koreográfusok Fóruma folytatásáról sem, de ez pályázati források függvénye.

- Az újabb gyerekdarab és a könnyed produkció azt jelenti, hogy nyitnak a szélesebb közönség felé?

- A pályázatomban is megfogalmaztam, a táncszínház repertoárját úgy szeretném kialakítani, hogy a város igényei, és a szakma elvárásai szerint egy korszerű táncszínház működjön. Tudjuk, hogy a programjaink megvalósításához komoly pályázati támogatásokra van szükség. A pályázatokat pedig nem a közönség bírálja el, hanem szakmai kuratóriumok. Tehát az első lépésünk mindenféleképpen a szakmaiság felépítése volt, amelyek alapján több bemutatót tudunk létrehozni pályázati források segítségével. De nem feledkeztünk el arról, hogy a közönség azon részét is meg tudjuk szólítani, akik nem ezekre az alternatív, mélyebb gondolatiságú előadásokra vágynak, hanem könnyedebbekre. A tavalyi évadban elindított beavató színházi sorozat is azt szolgálta, hogy a közönséget Hegedűs Sándor segítségével - aki azóta a Magyar Táncművészeti Főiskola adjunktusa lett - segítsük a könnyebb befogadásban. Természetesen a könnyedebb hangvétel nem azt jelenti, hogy bárminemű minőségbeli kompromisszumot kötnénk. Folyamatosan kerülnek be a közönségbarát produkciók, hogy minél szélesebb közönségbázisra tegyünk szert.

- Sűrű évad várható?

- Összesen négy bemutatónk lesz. A Bartók évforduló kapcsán a Viadana Kamarakórussal közösen egy rendhagyó, vizuális koncertet rendez, méltóképp tisztelegve Bartók öröksége előtt. Énekes István rendező vezetésével Juhász Zsolt és Katona Gábor koreográfusok közreműködésével folynak már a munkák a novemberi bemutatóra. Az immár nemzetközi Monotánc Fesztivált ismét decemberre tervezzük. Ritmuskomédia címmel februárban lesz egy könnyedebb hangvételű bemutatónk. Az Ifjú Koreográfusok Fórumán két fiatal koreográfust találtunk, Hámor Józsefet és Móri Csabát, akik egy ilyen előadást létre tudnak hozni. Ezt a sort áprilisban egy új gyerekbemutatóval, a Kisgömböccel szeretnénk zárni. Nem mondtunk le az Ifjú Koreográfusok Fóruma folytatásáról sem, de ez pályázati források függvénye.

- Az újabb gyerekdarab és a könnyed produkció azt jelenti, hogy nyitnak a szélesebb közönség felé?

- A pályázatomban is megfogalmaztam, a táncszínház repertoárját úgy szeretném kialakítani, hogy a város igényei, és a szakma elvárásai szerint egy korszerű táncszínház működjön. Tudjuk, hogy a programjaink megvalósításához komoly pályázati támogatásokra van szükség. A pályázatokat pedig nem a közönség bírálja el, hanem szakmai kuratóriumok. Tehát az első lépésünk mindenféleképpen a szakmaiság felépítése volt, amelyek alapján több bemutatót tudunk létrehozni pályázati források segítségével. De nem feledkeztünk el arról, hogy a közönség azon részét is meg tudjuk szólítani, akik nem ezekre az alternatív, mélyebb gondolatiságú előadásokra vágynak, hanem könnyedebbekre. A tavalyi évadban elindított beavató színházi sorozat is azt szolgálta, hogy a közönséget Hegedűs Sándor segítségével - aki azóta a Magyar Táncművészeti Főiskola adjunktusa lett - segítsük a könnyebb befogadásban. Természetesen a könnyedebb hangvétel nem azt jelenti, hogy bárminemű minőségbeli kompromisszumot kötnénk. Folyamatosan kerülnek be a közönségbarát produkciók, hogy minél szélesebb közönségbázisra tegyünk szert.

- Összesen négy bemutatónk lesz. A Bartók évforduló kapcsán a Viadana Kamarakórussal közösen egy rendhagyó, vizuális koncertet rendez, méltóképp tisztelegve Bartók öröksége előtt. Énekes István rendező vezetésével Juhász Zsolt és Katona Gábor koreográfusok közreműködésével folynak már a munkák a novemberi bemutatóra. Az immár nemzetközi Monotánc Fesztivált ismét decemberre tervezzük. Ritmuskomédia címmel februárban lesz egy könnyedebb hangvételű bemutatónk. Az Ifjú Koreográfusok Fórumán két fiatal koreográfust találtunk, Hámor Józsefet és Móri Csabát, akik egy ilyen előadást létre tudnak hozni. Ezt a sort áprilisban egy új gyerekbemutatóval, a Kisgömböccel szeretnénk zárni. Nem mondtunk le az Ifjú Koreográfusok Fóruma folytatásáról sem, de ez pályázati források függvénye.

- Az újabb gyerekdarab és a könnyed produkció azt jelenti, hogy nyitnak a szélesebb közönség felé?

- A pályázatomban is megfogalmaztam, a táncszínház repertoárját úgy szeretném kialakítani, hogy a város igényei, és a szakma elvárásai szerint egy korszerű táncszínház működjön. Tudjuk, hogy a programjaink megvalósításához komoly pályázati támogatásokra van szükség. A pályázatokat pedig nem a közönség bírálja el, hanem szakmai kuratóriumok. Tehát az első lépésünk mindenféleképpen a szakmaiság felépítése volt, amelyek alapján több bemutatót tudunk létrehozni pályázati források segítségével. De nem feledkeztünk el arról, hogy a közönség azon részét is meg tudjuk szólítani, akik nem ezekre az alternatív, mélyebb gondolatiságú előadásokra vágynak, hanem könnyedebbekre. A tavalyi évadban elindított beavató színházi sorozat is azt szolgálta, hogy a közönséget Hegedűs Sándor segítségével - aki azóta a Magyar Táncművészeti Főiskola adjunktusa lett - segítsük a könnyebb befogadásban. Természetesen a könnyedebb hangvétel nem azt jelenti, hogy bárminemű minőségbeli kompromisszumot kötnénk. Folyamatosan kerülnek be a közönségbarát produkciók, hogy minél szélesebb közönségbázisra tegyünk szert.

- Összesen négy bemutatónk lesz. A Bartók évforduló kapcsán a Viadana Kamarakórussal közösen egy rendhagyó, vizuális koncertet rendez, méltóképp tisztelegve Bartók öröksége előtt. Énekes István rendező vezetésével Juhász Zsolt és Katona Gábor koreográfusok közreműködésével folynak már a munkák a novemberi bemutatóra. Az immár nemzetközi Monotánc Fesztivált ismét decemberre tervezzük. Ritmuskomédia címmel februárban lesz egy könnyedebb hangvételű bemutatónk. Az Ifjú Koreográfusok Fórumán két fiatal koreográfust találtunk, Hámor Józsefet és Móri Csabát, akik egy ilyen előadást létre tudnak hozni. Ezt a sort áprilisban egy új gyerekbemutatóval, a Kisgömböccel szeretnénk zárni. Nem mondtunk le az Ifjú Koreográfusok Fóruma folytatásáról sem, de ez pályázati források függvénye.

- Az újabb gyerekdarab és a könnyed produkció azt jelenti, hogy nyitnak a szélesebb közönség felé?

- A pályázatomban is megfogalmaztam, a táncszínház repertoárját úgy szeretném kialakítani, hogy a város igényei, és a szakma elvárásai szerint egy korszerű táncszínház működjön. Tudjuk, hogy a programjaink megvalósításához komoly pályázati támogatásokra van szükség. A pályázatokat pedig nem a közönség bírálja el, hanem szakmai kuratóriumok. Tehát az első lépésünk mindenféleképpen a szakmaiság felépítése volt, amelyek alapján több bemutatót tudunk létrehozni pályázati források segítségével. De nem feledkeztünk el arról, hogy a közönség azon részét is meg tudjuk szólítani, akik nem ezekre az alternatív, mélyebb gondolatiságú előadásokra vágynak, hanem könnyedebbekre. A tavalyi évadban elindított beavató színházi sorozat is azt szolgálta, hogy a közönséget Hegedűs Sándor segítségével - aki azóta a Magyar Táncművészeti Főiskola adjunktusa lett - segítsük a könnyebb befogadásban. Természetesen a könnyedebb hangvétel nem azt jelenti, hogy bárminemű minőségbeli kompromisszumot kötnénk. Folyamatosan kerülnek be a közönségbarát produkciók, hogy minél szélesebb közönségbázisra tegyünk szert.

- Az újabb gyerekdarab és a könnyed produkció azt jelenti, hogy nyitnak a szélesebb közönség felé?

- A pályázatomban is megfogalmaztam, a táncszínház repertoárját úgy szeretném kialakítani, hogy a város igényei, és a szakma elvárásai szerint egy korszerű táncszínház működjön. Tudjuk, hogy a programjaink megvalósításához komoly pályázati támogatásokra van szükség. A pályázatokat pedig nem a közönség bírálja el, hanem szakmai kuratóriumok. Tehát az első lépésünk mindenféleképpen a szakmaiság felépítése volt, amelyek alapján több bemutatót tudunk létrehozni pályázati források segítségével. De nem feledkeztünk el arról, hogy a közönség azon részét is meg tudjuk szólítani, akik nem ezekre az alternatív, mélyebb gondolatiságú előadásokra vágynak, hanem könnyedebbekre. A tavalyi évadban elindított beavató színházi sorozat is azt szolgálta, hogy a közönséget Hegedűs Sándor segítségével - aki azóta a Magyar Táncművészeti Főiskola adjunktusa lett - segítsük a könnyebb befogadásban. Természetesen a könnyedebb hangvétel nem azt jelenti, hogy bárminemű minőségbeli kompromisszumot kötnénk. Folyamatosan kerülnek be a közönségbarát produkciók, hogy minél szélesebb közönségbázisra tegyünk szert.

- Az újabb gyerekdarab és a könnyed produkció azt jelenti, hogy nyitnak a szélesebb közönség felé?

- A pályázatomban is megfogalmaztam, a táncszínház repertoárját úgy szeretném kialakítani, hogy a város igényei, és a szakma elvárásai szerint egy korszerű táncszínház működjön. Tudjuk, hogy a programjaink megvalósításához komoly pályázati támogatásokra van szükség. A pályázatokat pedig nem a közönség bírálja el, hanem szakmai kuratóriumok. Tehát az első lépésünk mindenféleképpen a szakmaiság felépítése volt, amelyek alapján több bemutatót tudunk létrehozni pályázati források segítségével. De nem feledkeztünk el arról, hogy a közönség azon részét is meg tudjuk szólítani, akik nem ezekre az alternatív, mélyebb gondolatiságú előadásokra vágynak, hanem könnyedebbekre. A tavalyi évadban elindított beavató színházi sorozat is azt szolgálta, hogy a közönséget Hegedűs Sándor segítségével - aki azóta a Magyar Táncművészeti Főiskola adjunktusa lett - segítsük a könnyebb befogadásban. Természetesen a könnyedebb hangvétel nem azt jelenti, hogy bárminemű minőségbeli kompromisszumot kötnénk. Folyamatosan kerülnek be a közönségbarát produkciók, hogy minél szélesebb közönségbázisra tegyünk szert.

- Az újabb gyerekdarab és a könnyed produkció azt jelenti, hogy nyitnak a szélesebb közönség felé?

- A pályázatomban is megfogalmaztam, a táncszínház repertoárját úgy szeretném kialakítani, hogy a város igényei, és a szakma elvárásai szerint egy korszerű táncszínház működjön. Tudjuk, hogy a programjaink megvalósításához komoly pályázati támogatásokra van szükség. A pályázatokat pedig nem a közönség bírálja el, hanem szakmai kuratóriumok. Tehát az első lépésünk mindenféleképpen a szakmaiság felépítése volt, amelyek alapján több bemutatót tudunk létrehozni pályázati források segítségével. De nem feledkeztünk el arról, hogy a közönség azon részét is meg tudjuk szólítani, akik nem ezekre az alternatív, mélyebb gondolatiságú előadásokra vágynak, hanem könnyedebbekre. A tavalyi évadban elindított beavató színházi sorozat is azt szolgálta, hogy a közönséget Hegedűs Sándor segítségével - aki azóta a Magyar Táncművészeti Főiskola adjunktusa lett - segítsük a könnyebb befogadásban. Természetesen a könnyedebb hangvétel nem azt jelenti, hogy bárminemű minőségbeli kompromisszumot kötnénk. Folyamatosan kerülnek be a közönségbarát produkciók, hogy minél szélesebb közönségbázisra tegyünk szert.

- Az újabb gyerekdarab és a könnyed produkció azt jelenti, hogy nyitnak a szélesebb közönség felé?

- A pályázatomban is megfogalmaztam, a táncszínház repertoárját úgy szeretném kialakítani, hogy a város igényei, és a szakma elvárásai szerint egy korszerű táncszínház működjön. Tudjuk, hogy a programjaink megvalósításához komoly pályázati támogatásokra van szükség. A pályázatokat pedig nem a közönség bírálja el, hanem szakmai kuratóriumok. Tehát az első lépésünk mindenféleképpen a szakmaiság felépítése volt, amelyek alapján több bemutatót tudunk létrehozni pályázati források segítségével. De nem feledkeztünk el arról, hogy a közönség azon részét is meg tudjuk szólítani, akik nem ezekre az alternatív, mélyebb gondolatiságú előadásokra vágynak, hanem könnyedebbekre. A tavalyi évadban elindított beavató színházi sorozat is azt szolgálta, hogy a közönséget Hegedűs Sándor segítségével - aki azóta a Magyar Táncművészeti Főiskola adjunktusa lett - segítsük a könnyebb befogadásban. Természetesen a könnyedebb hangvétel nem azt jelenti, hogy bárminemű minőségbeli kompromisszumot kötnénk. Folyamatosan kerülnek be a közönségbarát produkciók, hogy minél szélesebb közönségbázisra tegyünk szert.

- A pályázatomban is megfogalmaztam, a táncszínház repertoárját úgy szeretném kialakítani, hogy a város igényei, és a szakma elvárásai szerint egy korszerű táncszínház működjön. Tudjuk, hogy a programjaink megvalósításához komoly pályázati támogatásokra van szükség. A pályázatokat pedig nem a közönség bírálja el, hanem szakmai kuratóriumok. Tehát az első lépésünk mindenféleképpen a szakmaiság felépítése volt, amelyek alapján több bemutatót tudunk létrehozni pályázati források segítségével. De nem feledkeztünk el arról, hogy a közönség azon részét is meg tudjuk szólítani, akik nem ezekre az alternatív, mélyebb gondolatiságú előadásokra vágynak, hanem könnyedebbekre. A tavalyi évadban elindított beavató színházi sorozat is azt szolgálta, hogy a közönséget Hegedűs Sándor segítségével - aki azóta a Magyar Táncművészeti Főiskola adjunktusa lett - segítsük a könnyebb befogadásban. Természetesen a könnyedebb hangvétel nem azt jelenti, hogy bárminemű minőségbeli kompromisszumot kötnénk. Folyamatosan kerülnek be a közönségbarát produkciók, hogy minél szélesebb közönségbázisra tegyünk szert.

- A pályázatomban is megfogalmaztam, a táncszínház repertoárját úgy szeretném kialakítani, hogy a város igényei, és a szakma elvárásai szerint egy korszerű táncszínház működjön. Tudjuk, hogy a programjaink megvalósításához komoly pályázati támogatásokra van szükség. A pályázatokat pedig nem a közönség bírálja el, hanem szakmai kuratóriumok. Tehát az első lépésünk mindenféleképpen a szakmaiság felépítése volt, amelyek alapján több bemutatót tudunk létrehozni pályázati források segítségével. De nem feledkeztünk el arról, hogy a közönség azon részét is meg tudjuk szólítani, akik nem ezekre az alternatív, mélyebb gondolatiságú előadásokra vágynak, hanem könnyedebbekre. A tavalyi évadban elindított beavató színházi sorozat is azt szolgálta, hogy a közönséget Hegedűs Sándor segítségével - aki azóta a Magyar Táncművészeti Főiskola adjunktusa lett - segítsük a könnyebb befogadásban. Természetesen a könnyedebb hangvétel nem azt jelenti, hogy bárminemű minőségbeli kompromisszumot kötnénk. Folyamatosan kerülnek be a közönségbarát produkciók, hogy minél szélesebb közönségbázisra tegyünk szert.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!