A szerkesztő ajánlja

2017.08.15. 17:20

Jó reggelt, Dunaújváros!

Sokszor hallhatjuk, hogy a reklám a hírcsere egy formája, amely rendszerint egy bizonyos termék vagy szolgáltatás megvételére, igénybevételére ösztönöz, egy-egy márka vagy cég jó hírnevét erősítve.

Várkonyi Zsolt

Aztán amikor bekapcsoljuk például a televíziót, a definíció valósággá válik, és a reklámok audiovizuális kavalkádjával találkozhatunk. Sokszor az az érzése az embernek, hogy nem is a filmek vagy a műsorok a fontosak, hanem a közöttük elhelyezett reklámok. A korábbi terjesztési módok mellett egyre jelentősebb az internet közösségi terein megjelenő reklámhordozók és terjesztési módszerek szerepe is. A Facebook, Instagram, YouTube stb., lehetőséget biztosítanak arra, hogy az internet közösségi tereit használók megosszák az általuk készített fényképeket, filmeket, írásokat, animációkat. És már nem is meglepő az sem, hogy ezen „tartalmak” eléréséhez is a reklámok megtekintésén keresztül vezet az út.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!