Olvasó

2016.09.09. 19:56

Nincs a pénz a kártyán

Olvasónk küldte az alábbi hírt:

Civil Tudósítónktól

Mélységesen fel vagyok háborodva,még pedig azért ,mert nem elég hogy egyik napról a másikra bezárt a Telenor képviselet a következő történt velem.A mai nap délelőtt a CIB bankon keresztül feltöltöttem a kártyámat ,mert kifogyóban van az egyenlegem.Ez idáig még mindig nem töltötte fel a Telenor a kártyát pedig fontos telefonjaim lennének. Többször is érdeklődtem az ügyfélszolgálatuknál.A válasz az volt hogy 72 órán belül kötelesek feltölteni.Idáig 1-2 percen belül fel volt töltve a kártya.Így még nem jártam velük.Mi ez ha nem az ember szabadságjogának a korlátozása?

Müller Sándor

Küldjön HÍRT Ön is! Ossza meg aktuális információit a duol.hu-n!


Címkék#olvasói
Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!