Hírek

2007.07.14. 02:29

Hétfőtől lezárják Hétfőtől lezárják a hatos főutat!

Dunaújváros - A városi vasútállomás és a baracsi bekötőút között lezárják, és a vasútállomás illetve a Duna-hídra vezető csomópont között az M6-os sztrádára terelik a 6-os út forgalmát hétfőtől.

Szabó Szabolcs

Teljes szélességében lezárják a 6-os számú főút egyik Dunaújváros melletti szakaszát hétfőtől, azaz július 16-tól szeptember 12-ig a burkolat-megerősítési munkákhoz kapcsolódó hídfelújítás miatt - tudtuk meg a Magyar Közút Kht. Fejér megyei igazgatóságán.

Az útlezárás a 70,813 kilométertől a 73,188 kilométerig tart, vagyis a nagyvenyimi és a baracsi utakat nem érinti. A forgalmat a felújítás ideje alatt a 70,8 kilométerszelvény és a 76,7 kilométerszelvény között terelik el. Köznapi nyelven ez a vasútállomás előtti körforgalmi csomópontot és a 6-os főút-M8-as autópálya találkozásánál lévő csomópontot jelenti.

Ezen a szakaszon a járművek az M6-os autópályán haladhatnak tovább. Az autópálya használata az útlezárás idejére a terelési szakaszon mindenki számára teljeseningyenes lesz.

(Folytatás a 3. oldalon.)(Folytatás az 1. oldalról.)A Budapest felől érkezők tehát a vasútállomásnál lévő körforgalomból a nagyvenyimi autópálya-csatlakozáshoz vezető új összekötő úton érhetik el a sztrádát, és a Duna-hídhoz vezető körforgalomnál hajthatnak le róla.

A Pécs felől érkezők a hídhoz vezető körforgalomtól a vasútállomási csomópontig használhatják ingyenesen az autópályát. Haladhatnak rajta tovább is - érvényes autópálya-matrica birtokában.

Gyuricza István, a Magyar Közút Kht. Fejér Megyei Igazgatóságának műszaki, tervezési és lebonyolítási osztályvezetője lapunknak elmondta: erre a terelőútra táblákkal és sárga útburkolati jelzésekkel hívják fel a közlekedők figyelmét. Az sem jár el szabálytalanul, aki dél felől jövet a nagyvenyimi sztráda-csomóponttól nem a vasútállomási körforgalomhoz vezető új összekötő utat választja, hanem a venyimi úton halad tovább a 6-os főút felé - ám ott nehéz kikanyarodni a főútra, rosszak a látási viszonyok, nagy a forgalom. Ezen kívül a Nagyvenyimre vezető út burkolata kisebb teherbírású, valamint rosszabb állapotban van, mint az új összekötő út: a forgalomtervezők ezért jelölték ki, s ajánlják az új utat. A körforgalmi csomópontokban lényegesen könnyebb letérni, illetve visszatérni a főútra-ról, s a burkolat is strapabíróbb, kevésbé viseli meg a járműveket.

Gyuricza István megjegyezte: tisztában vannak vele, hogy ez az útvonal némi, hozzávetőlegesen ötszáz méteres kerülőt jelent, ám biztosak abban, hogy a nagyobb biztonság és a gyorsabb haladás miatt mindenkinek, különösen a nagy teherbírású járművek vezetői számára megéri megtenni ezt a jelentéktelen kerülőt.

Az útlezárásra azért van szükség, mert a 6-os főút régóta zajló, az európai uniós szabványban szereplő 11,5 tonnás tengelyterheléshez megfelelő burkolat-megerősítési munkáival párhuzamosan fel kell újítani azt a közúti hidat is, amely eddig a főút forgalmát átvezette a Dunaújváros-Rétszilas vasútvonal felett. A híd felújítására az unió támogatásával, az úgynevezett ISPA-program részeként kerül sor. A beruházó a Nemzeti Infrastruktúra-fejlesztő Zrt., a kivitelező az osztrák érdekeltségű Bauunternehmung Granit GmbH.

Az ötnyílású, két-két V-alakú keretlábon álló vasúti hidat 1951-52-ben építették, legutóbb 1972-ben újították fel, az utat 1981-82-ben javították rajta nagyobb mértékben, akkor kicserélték a híd korlátjait is.

A Máv sajtóreferensétől, Horváth Gergőtől megtudtuk: eddig nem érkezett hozzájuk semmilyen hivatalos jelzés arról, hogy a hídfelújítás és az útlezárás bármilyen mértékben zavarná a vonatok közlekedését, tehát a szerelvények változatlan menetrend szerint közlekednek. Az esetleges változásokról természetesen tájékoztatni fogják a közönséget.

Erdős Sándor, az Alba Volán dunaújvárosi igazgatója is úgy tájékoztatta lapunkat, hogy a munkálatok nem érintik a helyi Volán járatait, mivel az útlezárás kívül esik buszaik vonalain. A baracsi útról kihajtó autósoknak természetesen nem észak, a vasútállomás felé fordulva kell megközelíteniük a várost, hanem a papírgyár irányában.

Az útlezárás a 70,813 kilométertől a 73,188 kilométerig tart, vagyis a nagyvenyimi és a baracsi utakat nem érinti. A forgalmat a felújítás ideje alatt a 70,8 kilométerszelvény és a 76,7 kilométerszelvény között terelik el. Köznapi nyelven ez a vasútállomás előtti körforgalmi csomópontot és a 6-os főút-M8-as autópálya találkozásánál lévő csomópontot jelenti.

Ezen a szakaszon a járművek az M6-os autópályán haladhatnak tovább. Az autópálya használata az útlezárás idejére a terelési szakaszon mindenki számára teljeseningyenes lesz.

(Folytatás a 3. oldalon.)(Folytatás az 1. oldalról.)A Budapest felől érkezők tehát a vasútállomásnál lévő körforgalomból a nagyvenyimi autópálya-csatlakozáshoz vezető új összekötő úton érhetik el a sztrádát, és a Duna-hídhoz vezető körforgalomnál hajthatnak le róla.

A Pécs felől érkezők a hídhoz vezető körforgalomtól a vasútállomási csomópontig használhatják ingyenesen az autópályát. Haladhatnak rajta tovább is - érvényes autópálya-matrica birtokában.

Gyuricza István, a Magyar Közút Kht. Fejér Megyei Igazgatóságának műszaki, tervezési és lebonyolítási osztályvezetője lapunknak elmondta: erre a terelőútra táblákkal és sárga útburkolati jelzésekkel hívják fel a közlekedők figyelmét. Az sem jár el szabálytalanul, aki dél felől jövet a nagyvenyimi sztráda-csomóponttól nem a vasútállomási körforgalomhoz vezető új összekötő utat választja, hanem a venyimi úton halad tovább a 6-os főút felé - ám ott nehéz kikanyarodni a főútra, rosszak a látási viszonyok, nagy a forgalom. Ezen kívül a Nagyvenyimre vezető út burkolata kisebb teherbírású, valamint rosszabb állapotban van, mint az új összekötő út: a forgalomtervezők ezért jelölték ki, s ajánlják az új utat. A körforgalmi csomópontokban lényegesen könnyebb letérni, illetve visszatérni a főútra-ról, s a burkolat is strapabíróbb, kevésbé viseli meg a járműveket.

Gyuricza István megjegyezte: tisztában vannak vele, hogy ez az útvonal némi, hozzávetőlegesen ötszáz méteres kerülőt jelent, ám biztosak abban, hogy a nagyobb biztonság és a gyorsabb haladás miatt mindenkinek, különösen a nagy teherbírású járművek vezetői számára megéri megtenni ezt a jelentéktelen kerülőt.

Az útlezárásra azért van szükség, mert a 6-os főút régóta zajló, az európai uniós szabványban szereplő 11,5 tonnás tengelyterheléshez megfelelő burkolat-megerősítési munkáival párhuzamosan fel kell újítani azt a közúti hidat is, amely eddig a főút forgalmát átvezette a Dunaújváros-Rétszilas vasútvonal felett. A híd felújítására az unió támogatásával, az úgynevezett ISPA-program részeként kerül sor. A beruházó a Nemzeti Infrastruktúra-fejlesztő Zrt., a kivitelező az osztrák érdekeltségű Bauunternehmung Granit GmbH.

Az ötnyílású, két-két V-alakú keretlábon álló vasúti hidat 1951-52-ben építették, legutóbb 1972-ben újították fel, az utat 1981-82-ben javították rajta nagyobb mértékben, akkor kicserélték a híd korlátjait is.

A Máv sajtóreferensétől, Horváth Gergőtől megtudtuk: eddig nem érkezett hozzájuk semmilyen hivatalos jelzés arról, hogy a hídfelújítás és az útlezárás bármilyen mértékben zavarná a vonatok közlekedését, tehát a szerelvények változatlan menetrend szerint közlekednek. Az esetleges változásokról természetesen tájékoztatni fogják a közönséget.

Erdős Sándor, az Alba Volán dunaújvárosi igazgatója is úgy tájékoztatta lapunkat, hogy a munkálatok nem érintik a helyi Volán járatait, mivel az útlezárás kívül esik buszaik vonalain. A baracsi útról kihajtó autósoknak természetesen nem észak, a vasútállomás felé fordulva kell megközelíteniük a várost, hanem a papírgyár irányában.

Az útlezárás a 70,813 kilométertől a 73,188 kilométerig tart, vagyis a nagyvenyimi és a baracsi utakat nem érinti. A forgalmat a felújítás ideje alatt a 70,8 kilométerszelvény és a 76,7 kilométerszelvény között terelik el. Köznapi nyelven ez a vasútállomás előtti körforgalmi csomópontot és a 6-os főút-M8-as autópálya találkozásánál lévő csomópontot jelenti.

Ezen a szakaszon a járművek az M6-os autópályán haladhatnak tovább. Az autópálya használata az útlezárás idejére a terelési szakaszon mindenki számára teljeseningyenes lesz.

(Folytatás a 3. oldalon.)(Folytatás az 1. oldalról.)A Budapest felől érkezők tehát a vasútállomásnál lévő körforgalomból a nagyvenyimi autópálya-csatlakozáshoz vezető új összekötő úton érhetik el a sztrádát, és a Duna-hídhoz vezető körforgalomnál hajthatnak le róla.

A Pécs felől érkezők a hídhoz vezető körforgalomtól a vasútállomási csomópontig használhatják ingyenesen az autópályát. Haladhatnak rajta tovább is - érvényes autópálya-matrica birtokában.

Gyuricza István, a Magyar Közút Kht. Fejér Megyei Igazgatóságának műszaki, tervezési és lebonyolítási osztályvezetője lapunknak elmondta: erre a terelőútra táblákkal és sárga útburkolati jelzésekkel hívják fel a közlekedők figyelmét. Az sem jár el szabálytalanul, aki dél felől jövet a nagyvenyimi sztráda-csomóponttól nem a vasútállomási körforgalomhoz vezető új összekötő utat választja, hanem a venyimi úton halad tovább a 6-os főút felé - ám ott nehéz kikanyarodni a főútra, rosszak a látási viszonyok, nagy a forgalom. Ezen kívül a Nagyvenyimre vezető út burkolata kisebb teherbírású, valamint rosszabb állapotban van, mint az új összekötő út: a forgalomtervezők ezért jelölték ki, s ajánlják az új utat. A körforgalmi csomópontokban lényegesen könnyebb letérni, illetve visszatérni a főútra-ról, s a burkolat is strapabíróbb, kevésbé viseli meg a járműveket.

Gyuricza István megjegyezte: tisztában vannak vele, hogy ez az útvonal némi, hozzávetőlegesen ötszáz méteres kerülőt jelent, ám biztosak abban, hogy a nagyobb biztonság és a gyorsabb haladás miatt mindenkinek, különösen a nagy teherbírású járművek vezetői számára megéri megtenni ezt a jelentéktelen kerülőt.

Az útlezárásra azért van szükség, mert a 6-os főút régóta zajló, az európai uniós szabványban szereplő 11,5 tonnás tengelyterheléshez megfelelő burkolat-megerősítési munkáival párhuzamosan fel kell újítani azt a közúti hidat is, amely eddig a főút forgalmát átvezette a Dunaújváros-Rétszilas vasútvonal felett. A híd felújítására az unió támogatásával, az úgynevezett ISPA-program részeként kerül sor. A beruházó a Nemzeti Infrastruktúra-fejlesztő Zrt., a kivitelező az osztrák érdekeltségű Bauunternehmung Granit GmbH.

Az ötnyílású, két-két V-alakú keretlábon álló vasúti hidat 1951-52-ben építették, legutóbb 1972-ben újították fel, az utat 1981-82-ben javították rajta nagyobb mértékben, akkor kicserélték a híd korlátjait is.

A Máv sajtóreferensétől, Horváth Gergőtől megtudtuk: eddig nem érkezett hozzájuk semmilyen hivatalos jelzés arról, hogy a hídfelújítás és az útlezárás bármilyen mértékben zavarná a vonatok közlekedését, tehát a szerelvények változatlan menetrend szerint közlekednek. Az esetleges változásokról természetesen tájékoztatni fogják a közönséget.

Erdős Sándor, az Alba Volán dunaújvárosi igazgatója is úgy tájékoztatta lapunkat, hogy a munkálatok nem érintik a helyi Volán járatait, mivel az útlezárás kívül esik buszaik vonalain. A baracsi útról kihajtó autósoknak természetesen nem észak, a vasútállomás felé fordulva kell megközelíteniük a várost, hanem a papírgyár irányában.

Ezen a szakaszon a járművek az M6-os autópályán haladhatnak tovább. Az autópálya használata az útlezárás idejére a terelési szakaszon mindenki számára teljeseningyenes lesz.

(Folytatás a 3. oldalon.)(Folytatás az 1. oldalról.)A Budapest felől érkezők tehát a vasútállomásnál lévő körforgalomból a nagyvenyimi autópálya-csatlakozáshoz vezető új összekötő úton érhetik el a sztrádát, és a Duna-hídhoz vezető körforgalomnál hajthatnak le róla.

A Pécs felől érkezők a hídhoz vezető körforgalomtól a vasútállomási csomópontig használhatják ingyenesen az autópályát. Haladhatnak rajta tovább is - érvényes autópálya-matrica birtokában.

Gyuricza István, a Magyar Közút Kht. Fejér Megyei Igazgatóságának műszaki, tervezési és lebonyolítási osztályvezetője lapunknak elmondta: erre a terelőútra táblákkal és sárga útburkolati jelzésekkel hívják fel a közlekedők figyelmét. Az sem jár el szabálytalanul, aki dél felől jövet a nagyvenyimi sztráda-csomóponttól nem a vasútállomási körforgalomhoz vezető új összekötő utat választja, hanem a venyimi úton halad tovább a 6-os főút felé - ám ott nehéz kikanyarodni a főútra, rosszak a látási viszonyok, nagy a forgalom. Ezen kívül a Nagyvenyimre vezető út burkolata kisebb teherbírású, valamint rosszabb állapotban van, mint az új összekötő út: a forgalomtervezők ezért jelölték ki, s ajánlják az új utat. A körforgalmi csomópontokban lényegesen könnyebb letérni, illetve visszatérni a főútra-ról, s a burkolat is strapabíróbb, kevésbé viseli meg a járműveket.

Gyuricza István megjegyezte: tisztában vannak vele, hogy ez az útvonal némi, hozzávetőlegesen ötszáz méteres kerülőt jelent, ám biztosak abban, hogy a nagyobb biztonság és a gyorsabb haladás miatt mindenkinek, különösen a nagy teherbírású járművek vezetői számára megéri megtenni ezt a jelentéktelen kerülőt.

Az útlezárásra azért van szükség, mert a 6-os főút régóta zajló, az európai uniós szabványban szereplő 11,5 tonnás tengelyterheléshez megfelelő burkolat-megerősítési munkáival párhuzamosan fel kell újítani azt a közúti hidat is, amely eddig a főút forgalmát átvezette a Dunaújváros-Rétszilas vasútvonal felett. A híd felújítására az unió támogatásával, az úgynevezett ISPA-program részeként kerül sor. A beruházó a Nemzeti Infrastruktúra-fejlesztő Zrt., a kivitelező az osztrák érdekeltségű Bauunternehmung Granit GmbH.

Az ötnyílású, két-két V-alakú keretlábon álló vasúti hidat 1951-52-ben építették, legutóbb 1972-ben újították fel, az utat 1981-82-ben javították rajta nagyobb mértékben, akkor kicserélték a híd korlátjait is.

A Máv sajtóreferensétől, Horváth Gergőtől megtudtuk: eddig nem érkezett hozzájuk semmilyen hivatalos jelzés arról, hogy a hídfelújítás és az útlezárás bármilyen mértékben zavarná a vonatok közlekedését, tehát a szerelvények változatlan menetrend szerint közlekednek. Az esetleges változásokról természetesen tájékoztatni fogják a közönséget.

Erdős Sándor, az Alba Volán dunaújvárosi igazgatója is úgy tájékoztatta lapunkat, hogy a munkálatok nem érintik a helyi Volán járatait, mivel az útlezárás kívül esik buszaik vonalain. A baracsi útról kihajtó autósoknak természetesen nem észak, a vasútállomás felé fordulva kell megközelíteniük a várost, hanem a papírgyár irányában.

Ezen a szakaszon a járművek az M6-os autópályán haladhatnak tovább. Az autópálya használata az útlezárás idejére a terelési szakaszon mindenki számára teljeseningyenes lesz.

(Folytatás a 3. oldalon.)(Folytatás az 1. oldalról.)A Budapest felől érkezők tehát a vasútállomásnál lévő körforgalomból a nagyvenyimi autópálya-csatlakozáshoz vezető új összekötő úton érhetik el a sztrádát, és a Duna-hídhoz vezető körforgalomnál hajthatnak le róla.

A Pécs felől érkezők a hídhoz vezető körforgalomtól a vasútállomási csomópontig használhatják ingyenesen az autópályát. Haladhatnak rajta tovább is - érvényes autópálya-matrica birtokában.

Gyuricza István, a Magyar Közút Kht. Fejér Megyei Igazgatóságának műszaki, tervezési és lebonyolítási osztályvezetője lapunknak elmondta: erre a terelőútra táblákkal és sárga útburkolati jelzésekkel hívják fel a közlekedők figyelmét. Az sem jár el szabálytalanul, aki dél felől jövet a nagyvenyimi sztráda-csomóponttól nem a vasútállomási körforgalomhoz vezető új összekötő utat választja, hanem a venyimi úton halad tovább a 6-os főút felé - ám ott nehéz kikanyarodni a főútra, rosszak a látási viszonyok, nagy a forgalom. Ezen kívül a Nagyvenyimre vezető út burkolata kisebb teherbírású, valamint rosszabb állapotban van, mint az új összekötő út: a forgalomtervezők ezért jelölték ki, s ajánlják az új utat. A körforgalmi csomópontokban lényegesen könnyebb letérni, illetve visszatérni a főútra-ról, s a burkolat is strapabíróbb, kevésbé viseli meg a járműveket.

Gyuricza István megjegyezte: tisztában vannak vele, hogy ez az útvonal némi, hozzávetőlegesen ötszáz méteres kerülőt jelent, ám biztosak abban, hogy a nagyobb biztonság és a gyorsabb haladás miatt mindenkinek, különösen a nagy teherbírású járművek vezetői számára megéri megtenni ezt a jelentéktelen kerülőt.

Az útlezárásra azért van szükség, mert a 6-os főút régóta zajló, az európai uniós szabványban szereplő 11,5 tonnás tengelyterheléshez megfelelő burkolat-megerősítési munkáival párhuzamosan fel kell újítani azt a közúti hidat is, amely eddig a főút forgalmát átvezette a Dunaújváros-Rétszilas vasútvonal felett. A híd felújítására az unió támogatásával, az úgynevezett ISPA-program részeként kerül sor. A beruházó a Nemzeti Infrastruktúra-fejlesztő Zrt., a kivitelező az osztrák érdekeltségű Bauunternehmung Granit GmbH.

Az ötnyílású, két-két V-alakú keretlábon álló vasúti hidat 1951-52-ben építették, legutóbb 1972-ben újították fel, az utat 1981-82-ben javították rajta nagyobb mértékben, akkor kicserélték a híd korlátjait is.

A Máv sajtóreferensétől, Horváth Gergőtől megtudtuk: eddig nem érkezett hozzájuk semmilyen hivatalos jelzés arról, hogy a hídfelújítás és az útlezárás bármilyen mértékben zavarná a vonatok közlekedését, tehát a szerelvények változatlan menetrend szerint közlekednek. Az esetleges változásokról természetesen tájékoztatni fogják a közönséget.

Erdős Sándor, az Alba Volán dunaújvárosi igazgatója is úgy tájékoztatta lapunkat, hogy a munkálatok nem érintik a helyi Volán járatait, mivel az útlezárás kívül esik buszaik vonalain. A baracsi útról kihajtó autósoknak természetesen nem észak, a vasútállomás felé fordulva kell megközelíteniük a várost, hanem a papírgyár irányában.

(Folytatás a 3. oldalon.)(Folytatás az 1. oldalról.)A Budapest felől érkezők tehát a vasútállomásnál lévő körforgalomból a nagyvenyimi autópálya-csatlakozáshoz vezető új összekötő úton érhetik el a sztrádát, és a Duna-hídhoz vezető körforgalomnál hajthatnak le róla.

A Pécs felől érkezők a hídhoz vezető körforgalomtól a vasútállomási csomópontig használhatják ingyenesen az autópályát. Haladhatnak rajta tovább is - érvényes autópálya-matrica birtokában.

Gyuricza István, a Magyar Közút Kht. Fejér Megyei Igazgatóságának műszaki, tervezési és lebonyolítási osztályvezetője lapunknak elmondta: erre a terelőútra táblákkal és sárga útburkolati jelzésekkel hívják fel a közlekedők figyelmét. Az sem jár el szabálytalanul, aki dél felől jövet a nagyvenyimi sztráda-csomóponttól nem a vasútállomási körforgalomhoz vezető új összekötő utat választja, hanem a venyimi úton halad tovább a 6-os főút felé - ám ott nehéz kikanyarodni a főútra, rosszak a látási viszonyok, nagy a forgalom. Ezen kívül a Nagyvenyimre vezető út burkolata kisebb teherbírású, valamint rosszabb állapotban van, mint az új összekötő út: a forgalomtervezők ezért jelölték ki, s ajánlják az új utat. A körforgalmi csomópontokban lényegesen könnyebb letérni, illetve visszatérni a főútra-ról, s a burkolat is strapabíróbb, kevésbé viseli meg a járműveket.

Gyuricza István megjegyezte: tisztában vannak vele, hogy ez az útvonal némi, hozzávetőlegesen ötszáz méteres kerülőt jelent, ám biztosak abban, hogy a nagyobb biztonság és a gyorsabb haladás miatt mindenkinek, különösen a nagy teherbírású járművek vezetői számára megéri megtenni ezt a jelentéktelen kerülőt.

Az útlezárásra azért van szükség, mert a 6-os főút régóta zajló, az európai uniós szabványban szereplő 11,5 tonnás tengelyterheléshez megfelelő burkolat-megerősítési munkáival párhuzamosan fel kell újítani azt a közúti hidat is, amely eddig a főút forgalmát átvezette a Dunaújváros-Rétszilas vasútvonal felett. A híd felújítására az unió támogatásával, az úgynevezett ISPA-program részeként kerül sor. A beruházó a Nemzeti Infrastruktúra-fejlesztő Zrt., a kivitelező az osztrák érdekeltségű Bauunternehmung Granit GmbH.

Az ötnyílású, két-két V-alakú keretlábon álló vasúti hidat 1951-52-ben építették, legutóbb 1972-ben újították fel, az utat 1981-82-ben javították rajta nagyobb mértékben, akkor kicserélték a híd korlátjait is.

A Máv sajtóreferensétől, Horváth Gergőtől megtudtuk: eddig nem érkezett hozzájuk semmilyen hivatalos jelzés arról, hogy a hídfelújítás és az útlezárás bármilyen mértékben zavarná a vonatok közlekedését, tehát a szerelvények változatlan menetrend szerint közlekednek. Az esetleges változásokról természetesen tájékoztatni fogják a közönséget.

Erdős Sándor, az Alba Volán dunaújvárosi igazgatója is úgy tájékoztatta lapunkat, hogy a munkálatok nem érintik a helyi Volán járatait, mivel az útlezárás kívül esik buszaik vonalain. A baracsi útról kihajtó autósoknak természetesen nem észak, a vasútállomás felé fordulva kell megközelíteniük a várost, hanem a papírgyár irányában.

(Folytatás a 3. oldalon.)(Folytatás az 1. oldalról.)A Budapest felől érkezők tehát a vasútállomásnál lévő körforgalomból a nagyvenyimi autópálya-csatlakozáshoz vezető új összekötő úton érhetik el a sztrádát, és a Duna-hídhoz vezető körforgalomnál hajthatnak le róla.

A Pécs felől érkezők a hídhoz vezető körforgalomtól a vasútállomási csomópontig használhatják ingyenesen az autópályát. Haladhatnak rajta tovább is - érvényes autópálya-matrica birtokában.

Gyuricza István, a Magyar Közút Kht. Fejér Megyei Igazgatóságának műszaki, tervezési és lebonyolítási osztályvezetője lapunknak elmondta: erre a terelőútra táblákkal és sárga útburkolati jelzésekkel hívják fel a közlekedők figyelmét. Az sem jár el szabálytalanul, aki dél felől jövet a nagyvenyimi sztráda-csomóponttól nem a vasútállomási körforgalomhoz vezető új összekötő utat választja, hanem a venyimi úton halad tovább a 6-os főút felé - ám ott nehéz kikanyarodni a főútra, rosszak a látási viszonyok, nagy a forgalom. Ezen kívül a Nagyvenyimre vezető út burkolata kisebb teherbírású, valamint rosszabb állapotban van, mint az új összekötő út: a forgalomtervezők ezért jelölték ki, s ajánlják az új utat. A körforgalmi csomópontokban lényegesen könnyebb letérni, illetve visszatérni a főútra-ról, s a burkolat is strapabíróbb, kevésbé viseli meg a járműveket.

Gyuricza István megjegyezte: tisztában vannak vele, hogy ez az útvonal némi, hozzávetőlegesen ötszáz méteres kerülőt jelent, ám biztosak abban, hogy a nagyobb biztonság és a gyorsabb haladás miatt mindenkinek, különösen a nagy teherbírású járművek vezetői számára megéri megtenni ezt a jelentéktelen kerülőt.

Az útlezárásra azért van szükség, mert a 6-os főút régóta zajló, az európai uniós szabványban szereplő 11,5 tonnás tengelyterheléshez megfelelő burkolat-megerősítési munkáival párhuzamosan fel kell újítani azt a közúti hidat is, amely eddig a főút forgalmát átvezette a Dunaújváros-Rétszilas vasútvonal felett. A híd felújítására az unió támogatásával, az úgynevezett ISPA-program részeként kerül sor. A beruházó a Nemzeti Infrastruktúra-fejlesztő Zrt., a kivitelező az osztrák érdekeltségű Bauunternehmung Granit GmbH.

Az ötnyílású, két-két V-alakú keretlábon álló vasúti hidat 1951-52-ben építették, legutóbb 1972-ben újították fel, az utat 1981-82-ben javították rajta nagyobb mértékben, akkor kicserélték a híd korlátjait is.

A Máv sajtóreferensétől, Horváth Gergőtől megtudtuk: eddig nem érkezett hozzájuk semmilyen hivatalos jelzés arról, hogy a hídfelújítás és az útlezárás bármilyen mértékben zavarná a vonatok közlekedését, tehát a szerelvények változatlan menetrend szerint közlekednek. Az esetleges változásokról természetesen tájékoztatni fogják a közönséget.

Erdős Sándor, az Alba Volán dunaújvárosi igazgatója is úgy tájékoztatta lapunkat, hogy a munkálatok nem érintik a helyi Volán járatait, mivel az útlezárás kívül esik buszaik vonalain. A baracsi útról kihajtó autósoknak természetesen nem észak, a vasútállomás felé fordulva kell megközelíteniük a várost, hanem a papírgyár irányában.

A Pécs felől érkezők a hídhoz vezető körforgalomtól a vasútállomási csomópontig használhatják ingyenesen az autópályát. Haladhatnak rajta tovább is - érvényes autópálya-matrica birtokában.

Gyuricza István, a Magyar Közút Kht. Fejér Megyei Igazgatóságának műszaki, tervezési és lebonyolítási osztályvezetője lapunknak elmondta: erre a terelőútra táblákkal és sárga útburkolati jelzésekkel hívják fel a közlekedők figyelmét. Az sem jár el szabálytalanul, aki dél felől jövet a nagyvenyimi sztráda-csomóponttól nem a vasútállomási körforgalomhoz vezető új összekötő utat választja, hanem a venyimi úton halad tovább a 6-os főút felé - ám ott nehéz kikanyarodni a főútra, rosszak a látási viszonyok, nagy a forgalom. Ezen kívül a Nagyvenyimre vezető út burkolata kisebb teherbírású, valamint rosszabb állapotban van, mint az új összekötő út: a forgalomtervezők ezért jelölték ki, s ajánlják az új utat. A körforgalmi csomópontokban lényegesen könnyebb letérni, illetve visszatérni a főútra-ról, s a burkolat is strapabíróbb, kevésbé viseli meg a járműveket.

Gyuricza István megjegyezte: tisztában vannak vele, hogy ez az útvonal némi, hozzávetőlegesen ötszáz méteres kerülőt jelent, ám biztosak abban, hogy a nagyobb biztonság és a gyorsabb haladás miatt mindenkinek, különösen a nagy teherbírású járművek vezetői számára megéri megtenni ezt a jelentéktelen kerülőt.

Az útlezárásra azért van szükség, mert a 6-os főút régóta zajló, az európai uniós szabványban szereplő 11,5 tonnás tengelyterheléshez megfelelő burkolat-megerősítési munkáival párhuzamosan fel kell újítani azt a közúti hidat is, amely eddig a főút forgalmát átvezette a Dunaújváros-Rétszilas vasútvonal felett. A híd felújítására az unió támogatásával, az úgynevezett ISPA-program részeként kerül sor. A beruházó a Nemzeti Infrastruktúra-fejlesztő Zrt., a kivitelező az osztrák érdekeltségű Bauunternehmung Granit GmbH.

Az ötnyílású, két-két V-alakú keretlábon álló vasúti hidat 1951-52-ben építették, legutóbb 1972-ben újították fel, az utat 1981-82-ben javították rajta nagyobb mértékben, akkor kicserélték a híd korlátjait is.

A Máv sajtóreferensétől, Horváth Gergőtől megtudtuk: eddig nem érkezett hozzájuk semmilyen hivatalos jelzés arról, hogy a hídfelújítás és az útlezárás bármilyen mértékben zavarná a vonatok közlekedését, tehát a szerelvények változatlan menetrend szerint közlekednek. Az esetleges változásokról természetesen tájékoztatni fogják a közönséget.

Erdős Sándor, az Alba Volán dunaújvárosi igazgatója is úgy tájékoztatta lapunkat, hogy a munkálatok nem érintik a helyi Volán járatait, mivel az útlezárás kívül esik buszaik vonalain. A baracsi útról kihajtó autósoknak természetesen nem észak, a vasútállomás felé fordulva kell megközelíteniük a várost, hanem a papírgyár irányában.

A Pécs felől érkezők a hídhoz vezető körforgalomtól a vasútállomási csomópontig használhatják ingyenesen az autópályát. Haladhatnak rajta tovább is - érvényes autópálya-matrica birtokában.

Gyuricza István, a Magyar Közút Kht. Fejér Megyei Igazgatóságának műszaki, tervezési és lebonyolítási osztályvezetője lapunknak elmondta: erre a terelőútra táblákkal és sárga útburkolati jelzésekkel hívják fel a közlekedők figyelmét. Az sem jár el szabálytalanul, aki dél felől jövet a nagyvenyimi sztráda-csomóponttól nem a vasútállomási körforgalomhoz vezető új összekötő utat választja, hanem a venyimi úton halad tovább a 6-os főút felé - ám ott nehéz kikanyarodni a főútra, rosszak a látási viszonyok, nagy a forgalom. Ezen kívül a Nagyvenyimre vezető út burkolata kisebb teherbírású, valamint rosszabb állapotban van, mint az új összekötő út: a forgalomtervezők ezért jelölték ki, s ajánlják az új utat. A körforgalmi csomópontokban lényegesen könnyebb letérni, illetve visszatérni a főútra-ról, s a burkolat is strapabíróbb, kevésbé viseli meg a járműveket.

Gyuricza István megjegyezte: tisztában vannak vele, hogy ez az útvonal némi, hozzávetőlegesen ötszáz méteres kerülőt jelent, ám biztosak abban, hogy a nagyobb biztonság és a gyorsabb haladás miatt mindenkinek, különösen a nagy teherbírású járművek vezetői számára megéri megtenni ezt a jelentéktelen kerülőt.

Az útlezárásra azért van szükség, mert a 6-os főút régóta zajló, az európai uniós szabványban szereplő 11,5 tonnás tengelyterheléshez megfelelő burkolat-megerősítési munkáival párhuzamosan fel kell újítani azt a közúti hidat is, amely eddig a főút forgalmát átvezette a Dunaújváros-Rétszilas vasútvonal felett. A híd felújítására az unió támogatásával, az úgynevezett ISPA-program részeként kerül sor. A beruházó a Nemzeti Infrastruktúra-fejlesztő Zrt., a kivitelező az osztrák érdekeltségű Bauunternehmung Granit GmbH.

Az ötnyílású, két-két V-alakú keretlábon álló vasúti hidat 1951-52-ben építették, legutóbb 1972-ben újították fel, az utat 1981-82-ben javították rajta nagyobb mértékben, akkor kicserélték a híd korlátjait is.

A Máv sajtóreferensétől, Horváth Gergőtől megtudtuk: eddig nem érkezett hozzájuk semmilyen hivatalos jelzés arról, hogy a hídfelújítás és az útlezárás bármilyen mértékben zavarná a vonatok közlekedését, tehát a szerelvények változatlan menetrend szerint közlekednek. Az esetleges változásokról természetesen tájékoztatni fogják a közönséget.

Erdős Sándor, az Alba Volán dunaújvárosi igazgatója is úgy tájékoztatta lapunkat, hogy a munkálatok nem érintik a helyi Volán járatait, mivel az útlezárás kívül esik buszaik vonalain. A baracsi útról kihajtó autósoknak természetesen nem észak, a vasútállomás felé fordulva kell megközelíteniük a várost, hanem a papírgyár irányában.

Gyuricza István, a Magyar Közút Kht. Fejér Megyei Igazgatóságának műszaki, tervezési és lebonyolítási osztályvezetője lapunknak elmondta: erre a terelőútra táblákkal és sárga útburkolati jelzésekkel hívják fel a közlekedők figyelmét. Az sem jár el szabálytalanul, aki dél felől jövet a nagyvenyimi sztráda-csomóponttól nem a vasútállomási körforgalomhoz vezető új összekötő utat választja, hanem a venyimi úton halad tovább a 6-os főút felé - ám ott nehéz kikanyarodni a főútra, rosszak a látási viszonyok, nagy a forgalom. Ezen kívül a Nagyvenyimre vezető út burkolata kisebb teherbírású, valamint rosszabb állapotban van, mint az új összekötő út: a forgalomtervezők ezért jelölték ki, s ajánlják az új utat. A körforgalmi csomópontokban lényegesen könnyebb letérni, illetve visszatérni a főútra-ról, s a burkolat is strapabíróbb, kevésbé viseli meg a járműveket.

Gyuricza István megjegyezte: tisztában vannak vele, hogy ez az útvonal némi, hozzávetőlegesen ötszáz méteres kerülőt jelent, ám biztosak abban, hogy a nagyobb biztonság és a gyorsabb haladás miatt mindenkinek, különösen a nagy teherbírású járművek vezetői számára megéri megtenni ezt a jelentéktelen kerülőt.

Az útlezárásra azért van szükség, mert a 6-os főút régóta zajló, az európai uniós szabványban szereplő 11,5 tonnás tengelyterheléshez megfelelő burkolat-megerősítési munkáival párhuzamosan fel kell újítani azt a közúti hidat is, amely eddig a főút forgalmát átvezette a Dunaújváros-Rétszilas vasútvonal felett. A híd felújítására az unió támogatásával, az úgynevezett ISPA-program részeként kerül sor. A beruházó a Nemzeti Infrastruktúra-fejlesztő Zrt., a kivitelező az osztrák érdekeltségű Bauunternehmung Granit GmbH.

Az ötnyílású, két-két V-alakú keretlábon álló vasúti hidat 1951-52-ben építették, legutóbb 1972-ben újították fel, az utat 1981-82-ben javították rajta nagyobb mértékben, akkor kicserélték a híd korlátjait is.

A Máv sajtóreferensétől, Horváth Gergőtől megtudtuk: eddig nem érkezett hozzájuk semmilyen hivatalos jelzés arról, hogy a hídfelújítás és az útlezárás bármilyen mértékben zavarná a vonatok közlekedését, tehát a szerelvények változatlan menetrend szerint közlekednek. Az esetleges változásokról természetesen tájékoztatni fogják a közönséget.

Erdős Sándor, az Alba Volán dunaújvárosi igazgatója is úgy tájékoztatta lapunkat, hogy a munkálatok nem érintik a helyi Volán járatait, mivel az útlezárás kívül esik buszaik vonalain. A baracsi útról kihajtó autósoknak természetesen nem észak, a vasútállomás felé fordulva kell megközelíteniük a várost, hanem a papírgyár irányában.

Gyuricza István, a Magyar Közút Kht. Fejér Megyei Igazgatóságának műszaki, tervezési és lebonyolítási osztályvezetője lapunknak elmondta: erre a terelőútra táblákkal és sárga útburkolati jelzésekkel hívják fel a közlekedők figyelmét. Az sem jár el szabálytalanul, aki dél felől jövet a nagyvenyimi sztráda-csomóponttól nem a vasútállomási körforgalomhoz vezető új összekötő utat választja, hanem a venyimi úton halad tovább a 6-os főút felé - ám ott nehéz kikanyarodni a főútra, rosszak a látási viszonyok, nagy a forgalom. Ezen kívül a Nagyvenyimre vezető út burkolata kisebb teherbírású, valamint rosszabb állapotban van, mint az új összekötő út: a forgalomtervezők ezért jelölték ki, s ajánlják az új utat. A körforgalmi csomópontokban lényegesen könnyebb letérni, illetve visszatérni a főútra-ról, s a burkolat is strapabíróbb, kevésbé viseli meg a járműveket.

Gyuricza István megjegyezte: tisztában vannak vele, hogy ez az útvonal némi, hozzávetőlegesen ötszáz méteres kerülőt jelent, ám biztosak abban, hogy a nagyobb biztonság és a gyorsabb haladás miatt mindenkinek, különösen a nagy teherbírású járművek vezetői számára megéri megtenni ezt a jelentéktelen kerülőt.

Az útlezárásra azért van szükség, mert a 6-os főút régóta zajló, az európai uniós szabványban szereplő 11,5 tonnás tengelyterheléshez megfelelő burkolat-megerősítési munkáival párhuzamosan fel kell újítani azt a közúti hidat is, amely eddig a főút forgalmát átvezette a Dunaújváros-Rétszilas vasútvonal felett. A híd felújítására az unió támogatásával, az úgynevezett ISPA-program részeként kerül sor. A beruházó a Nemzeti Infrastruktúra-fejlesztő Zrt., a kivitelező az osztrák érdekeltségű Bauunternehmung Granit GmbH.

Az ötnyílású, két-két V-alakú keretlábon álló vasúti hidat 1951-52-ben építették, legutóbb 1972-ben újították fel, az utat 1981-82-ben javították rajta nagyobb mértékben, akkor kicserélték a híd korlátjait is.

A Máv sajtóreferensétől, Horváth Gergőtől megtudtuk: eddig nem érkezett hozzájuk semmilyen hivatalos jelzés arról, hogy a hídfelújítás és az útlezárás bármilyen mértékben zavarná a vonatok közlekedését, tehát a szerelvények változatlan menetrend szerint közlekednek. Az esetleges változásokról természetesen tájékoztatni fogják a közönséget.

Erdős Sándor, az Alba Volán dunaújvárosi igazgatója is úgy tájékoztatta lapunkat, hogy a munkálatok nem érintik a helyi Volán járatait, mivel az útlezárás kívül esik buszaik vonalain. A baracsi útról kihajtó autósoknak természetesen nem észak, a vasútállomás felé fordulva kell megközelíteniük a várost, hanem a papírgyár irányában.

Gyuricza István megjegyezte: tisztában vannak vele, hogy ez az útvonal némi, hozzávetőlegesen ötszáz méteres kerülőt jelent, ám biztosak abban, hogy a nagyobb biztonság és a gyorsabb haladás miatt mindenkinek, különösen a nagy teherbírású járművek vezetői számára megéri megtenni ezt a jelentéktelen kerülőt.

Az útlezárásra azért van szükség, mert a 6-os főút régóta zajló, az európai uniós szabványban szereplő 11,5 tonnás tengelyterheléshez megfelelő burkolat-megerősítési munkáival párhuzamosan fel kell újítani azt a közúti hidat is, amely eddig a főút forgalmát átvezette a Dunaújváros-Rétszilas vasútvonal felett. A híd felújítására az unió támogatásával, az úgynevezett ISPA-program részeként kerül sor. A beruházó a Nemzeti Infrastruktúra-fejlesztő Zrt., a kivitelező az osztrák érdekeltségű Bauunternehmung Granit GmbH.

Az ötnyílású, két-két V-alakú keretlábon álló vasúti hidat 1951-52-ben építették, legutóbb 1972-ben újították fel, az utat 1981-82-ben javították rajta nagyobb mértékben, akkor kicserélték a híd korlátjait is.

A Máv sajtóreferensétől, Horváth Gergőtől megtudtuk: eddig nem érkezett hozzájuk semmilyen hivatalos jelzés arról, hogy a hídfelújítás és az útlezárás bármilyen mértékben zavarná a vonatok közlekedését, tehát a szerelvények változatlan menetrend szerint közlekednek. Az esetleges változásokról természetesen tájékoztatni fogják a közönséget.

Erdős Sándor, az Alba Volán dunaújvárosi igazgatója is úgy tájékoztatta lapunkat, hogy a munkálatok nem érintik a helyi Volán járatait, mivel az útlezárás kívül esik buszaik vonalain. A baracsi útról kihajtó autósoknak természetesen nem észak, a vasútállomás felé fordulva kell megközelíteniük a várost, hanem a papírgyár irányában.

Gyuricza István megjegyezte: tisztában vannak vele, hogy ez az útvonal némi, hozzávetőlegesen ötszáz méteres kerülőt jelent, ám biztosak abban, hogy a nagyobb biztonság és a gyorsabb haladás miatt mindenkinek, különösen a nagy teherbírású járművek vezetői számára megéri megtenni ezt a jelentéktelen kerülőt.

Az útlezárásra azért van szükség, mert a 6-os főút régóta zajló, az európai uniós szabványban szereplő 11,5 tonnás tengelyterheléshez megfelelő burkolat-megerősítési munkáival párhuzamosan fel kell újítani azt a közúti hidat is, amely eddig a főút forgalmát átvezette a Dunaújváros-Rétszilas vasútvonal felett. A híd felújítására az unió támogatásával, az úgynevezett ISPA-program részeként kerül sor. A beruházó a Nemzeti Infrastruktúra-fejlesztő Zrt., a kivitelező az osztrák érdekeltségű Bauunternehmung Granit GmbH.

Az ötnyílású, két-két V-alakú keretlábon álló vasúti hidat 1951-52-ben építették, legutóbb 1972-ben újították fel, az utat 1981-82-ben javították rajta nagyobb mértékben, akkor kicserélték a híd korlátjait is.

A Máv sajtóreferensétől, Horváth Gergőtől megtudtuk: eddig nem érkezett hozzájuk semmilyen hivatalos jelzés arról, hogy a hídfelújítás és az útlezárás bármilyen mértékben zavarná a vonatok közlekedését, tehát a szerelvények változatlan menetrend szerint közlekednek. Az esetleges változásokról természetesen tájékoztatni fogják a közönséget.

Erdős Sándor, az Alba Volán dunaújvárosi igazgatója is úgy tájékoztatta lapunkat, hogy a munkálatok nem érintik a helyi Volán járatait, mivel az útlezárás kívül esik buszaik vonalain. A baracsi útról kihajtó autósoknak természetesen nem észak, a vasútállomás felé fordulva kell megközelíteniük a várost, hanem a papírgyár irányában.

Az útlezárásra azért van szükség, mert a 6-os főút régóta zajló, az európai uniós szabványban szereplő 11,5 tonnás tengelyterheléshez megfelelő burkolat-megerősítési munkáival párhuzamosan fel kell újítani azt a közúti hidat is, amely eddig a főút forgalmát átvezette a Dunaújváros-Rétszilas vasútvonal felett. A híd felújítására az unió támogatásával, az úgynevezett ISPA-program részeként kerül sor. A beruházó a Nemzeti Infrastruktúra-fejlesztő Zrt., a kivitelező az osztrák érdekeltségű Bauunternehmung Granit GmbH.

Az ötnyílású, két-két V-alakú keretlábon álló vasúti hidat 1951-52-ben építették, legutóbb 1972-ben újították fel, az utat 1981-82-ben javították rajta nagyobb mértékben, akkor kicserélték a híd korlátjait is.

A Máv sajtóreferensétől, Horváth Gergőtől megtudtuk: eddig nem érkezett hozzájuk semmilyen hivatalos jelzés arról, hogy a hídfelújítás és az útlezárás bármilyen mértékben zavarná a vonatok közlekedését, tehát a szerelvények változatlan menetrend szerint közlekednek. Az esetleges változásokról természetesen tájékoztatni fogják a közönséget.

Erdős Sándor, az Alba Volán dunaújvárosi igazgatója is úgy tájékoztatta lapunkat, hogy a munkálatok nem érintik a helyi Volán járatait, mivel az útlezárás kívül esik buszaik vonalain. A baracsi útról kihajtó autósoknak természetesen nem észak, a vasútállomás felé fordulva kell megközelíteniük a várost, hanem a papírgyár irányában.

Az útlezárásra azért van szükség, mert a 6-os főút régóta zajló, az európai uniós szabványban szereplő 11,5 tonnás tengelyterheléshez megfelelő burkolat-megerősítési munkáival párhuzamosan fel kell újítani azt a közúti hidat is, amely eddig a főút forgalmát átvezette a Dunaújváros-Rétszilas vasútvonal felett. A híd felújítására az unió támogatásával, az úgynevezett ISPA-program részeként kerül sor. A beruházó a Nemzeti Infrastruktúra-fejlesztő Zrt., a kivitelező az osztrák érdekeltségű Bauunternehmung Granit GmbH.

Az ötnyílású, két-két V-alakú keretlábon álló vasúti hidat 1951-52-ben építették, legutóbb 1972-ben újították fel, az utat 1981-82-ben javították rajta nagyobb mértékben, akkor kicserélték a híd korlátjait is.

A Máv sajtóreferensétől, Horváth Gergőtől megtudtuk: eddig nem érkezett hozzájuk semmilyen hivatalos jelzés arról, hogy a hídfelújítás és az útlezárás bármilyen mértékben zavarná a vonatok közlekedését, tehát a szerelvények változatlan menetrend szerint közlekednek. Az esetleges változásokról természetesen tájékoztatni fogják a közönséget.

Erdős Sándor, az Alba Volán dunaújvárosi igazgatója is úgy tájékoztatta lapunkat, hogy a munkálatok nem érintik a helyi Volán járatait, mivel az útlezárás kívül esik buszaik vonalain. A baracsi útról kihajtó autósoknak természetesen nem észak, a vasútállomás felé fordulva kell megközelíteniük a várost, hanem a papírgyár irányában.

Az ötnyílású, két-két V-alakú keretlábon álló vasúti hidat 1951-52-ben építették, legutóbb 1972-ben újították fel, az utat 1981-82-ben javították rajta nagyobb mértékben, akkor kicserélték a híd korlátjait is.

A Máv sajtóreferensétől, Horváth Gergőtől megtudtuk: eddig nem érkezett hozzájuk semmilyen hivatalos jelzés arról, hogy a hídfelújítás és az útlezárás bármilyen mértékben zavarná a vonatok közlekedését, tehát a szerelvények változatlan menetrend szerint közlekednek. Az esetleges változásokról természetesen tájékoztatni fogják a közönséget.

Erdős Sándor, az Alba Volán dunaújvárosi igazgatója is úgy tájékoztatta lapunkat, hogy a munkálatok nem érintik a helyi Volán járatait, mivel az útlezárás kívül esik buszaik vonalain. A baracsi útról kihajtó autósoknak természetesen nem észak, a vasútállomás felé fordulva kell megközelíteniük a várost, hanem a papírgyár irányában.

Az ötnyílású, két-két V-alakú keretlábon álló vasúti hidat 1951-52-ben építették, legutóbb 1972-ben újították fel, az utat 1981-82-ben javították rajta nagyobb mértékben, akkor kicserélték a híd korlátjait is.

A Máv sajtóreferensétől, Horváth Gergőtől megtudtuk: eddig nem érkezett hozzájuk semmilyen hivatalos jelzés arról, hogy a hídfelújítás és az útlezárás bármilyen mértékben zavarná a vonatok közlekedését, tehát a szerelvények változatlan menetrend szerint közlekednek. Az esetleges változásokról természetesen tájékoztatni fogják a közönséget.

Erdős Sándor, az Alba Volán dunaújvárosi igazgatója is úgy tájékoztatta lapunkat, hogy a munkálatok nem érintik a helyi Volán járatait, mivel az útlezárás kívül esik buszaik vonalain. A baracsi útról kihajtó autósoknak természetesen nem észak, a vasútállomás felé fordulva kell megközelíteniük a várost, hanem a papírgyár irányában.

A Máv sajtóreferensétől, Horváth Gergőtől megtudtuk: eddig nem érkezett hozzájuk semmilyen hivatalos jelzés arról, hogy a hídfelújítás és az útlezárás bármilyen mértékben zavarná a vonatok közlekedését, tehát a szerelvények változatlan menetrend szerint közlekednek. Az esetleges változásokról természetesen tájékoztatni fogják a közönséget.

Erdős Sándor, az Alba Volán dunaújvárosi igazgatója is úgy tájékoztatta lapunkat, hogy a munkálatok nem érintik a helyi Volán járatait, mivel az útlezárás kívül esik buszaik vonalain. A baracsi útról kihajtó autósoknak természetesen nem észak, a vasútállomás felé fordulva kell megközelíteniük a várost, hanem a papírgyár irányában.

A Máv sajtóreferensétől, Horváth Gergőtől megtudtuk: eddig nem érkezett hozzájuk semmilyen hivatalos jelzés arról, hogy a hídfelújítás és az útlezárás bármilyen mértékben zavarná a vonatok közlekedését, tehát a szerelvények változatlan menetrend szerint közlekednek. Az esetleges változásokról természetesen tájékoztatni fogják a közönséget.

Erdős Sándor, az Alba Volán dunaújvárosi igazgatója is úgy tájékoztatta lapunkat, hogy a munkálatok nem érintik a helyi Volán járatait, mivel az útlezárás kívül esik buszaik vonalain. A baracsi útról kihajtó autósoknak természetesen nem észak, a vasútállomás felé fordulva kell megközelíteniük a várost, hanem a papírgyár irányában.

Erdős Sándor, az Alba Volán dunaújvárosi igazgatója is úgy tájékoztatta lapunkat, hogy a munkálatok nem érintik a helyi Volán járatait, mivel az útlezárás kívül esik buszaik vonalain. A baracsi útról kihajtó autósoknak természetesen nem észak, a vasútállomás felé fordulva kell megközelíteniük a várost, hanem a papírgyár irányában.

Erdős Sándor, az Alba Volán dunaújvárosi igazgatója is úgy tájékoztatta lapunkat, hogy a munkálatok nem érintik a helyi Volán járatait, mivel az útlezárás kívül esik buszaik vonalain. A baracsi útról kihajtó autósoknak természetesen nem észak, a vasútállomás felé fordulva kell megközelíteniük a várost, hanem a papírgyár irányában.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!