2007.07.18. 02:28
A megállapodás csak egy papírlap?
DH-információ (tsz) - Az elmúlt hónapban felavatott Hankook gumiabroncsgyár használatbavételi engedélye ellen fellebbezést nyújtott be a Levegő Munkacsoport.
A rácalmási székhelyű Hankook Tire Magyarország Kft. beruházásának első üteme lezárult, a gyáravatás után ismételten napirendre került a megaberuházás: a Levegő Munkacsoport fellebbezést nyújtott be a gyártelep használatbavételi engedélye ellen.
- Tavaly májusban kötöttünk egy megállapodást a Hankook vezetőivel, aminek betartatásáról nem tudtunk meggyőződni, mivel egyáltalán nem tudtunk kapcsolatot teremteni a cég vezetőivel - mondta el lapunknak Lukács András, a Levegő Munkacsoport elnöke. - Ezt követően a beruházás első ütemének használatbavételi engedélye ellen fellebbezést nyújtottunk be az illetékes hatóságnál.
A Levegő Munkacsoport és a Hankook Tire közötti megállapodás 2006. május 29-én köttetett Budapesten, mégpedig azért, hogy lezáruljon a Levegő Munkacsoport első környezetvédelmi aggálya, amit a környezetvédelmi engedély megfellebbezésével fogalmaztak meg. A megállapodás elfogadható kompromisszumnak tünt a környezetvédők számára, s így akkoriban a másodfokú környezetvédelmi hatóság határozatával szemben nem fordultak bírósághoz és más jogi eszközzel sem éltek.
Az aláírt okirat szerint a Honkook vállalta, hogy a gumiabroncsgyártás során már az üzem indulásától, tehát 2007-től kezdve figyelembe veszik az Európai Unió irányelvét, amely 2010-től kötelezővé teszi a környezetbarát adalékanyagok használatát. Vállalták, hogy már az üzem indulásakor figyelembe veszik a termékek és alapanyagok szállításánál a környezet védelmét, ezért a forgalmat 15-20 százalékos arányban vízi úton, 3-5 százalékban vasúton és 75-80 százalékban közúton bonyolítják le. A későbbiekben a környezetbarát szállítási módok részesedését rövid időn belül növelik. A Hankook elkötelezte magát arra is, hogy legalább negyedévenként rendszeres tájékoztatást adnak és véleményt cserélnek Dunaújváros és Rácalmás önkormányzataival illetve civil szervezeteivel.
Megkerestük a Hankook Tire Kft-t is a fellebbezés ügyében, akiktől írásos kérdéseinkre a következő napokra ígértek szintén írásos választ.
- Tavaly májusban kötöttünk egy megállapodást a Hankook vezetőivel, aminek betartatásáról nem tudtunk meggyőződni, mivel egyáltalán nem tudtunk kapcsolatot teremteni a cég vezetőivel - mondta el lapunknak Lukács András, a Levegő Munkacsoport elnöke. - Ezt követően a beruházás első ütemének használatbavételi engedélye ellen fellebbezést nyújtottunk be az illetékes hatóságnál.
A Levegő Munkacsoport és a Hankook Tire közötti megállapodás 2006. május 29-én köttetett Budapesten, mégpedig azért, hogy lezáruljon a Levegő Munkacsoport első környezetvédelmi aggálya, amit a környezetvédelmi engedély megfellebbezésével fogalmaztak meg. A megállapodás elfogadható kompromisszumnak tünt a környezetvédők számára, s így akkoriban a másodfokú környezetvédelmi hatóság határozatával szemben nem fordultak bírósághoz és más jogi eszközzel sem éltek.
Az aláírt okirat szerint a Honkook vállalta, hogy a gumiabroncsgyártás során már az üzem indulásától, tehát 2007-től kezdve figyelembe veszik az Európai Unió irányelvét, amely 2010-től kötelezővé teszi a környezetbarát adalékanyagok használatát. Vállalták, hogy már az üzem indulásakor figyelembe veszik a termékek és alapanyagok szállításánál a környezet védelmét, ezért a forgalmat 15-20 százalékos arányban vízi úton, 3-5 százalékban vasúton és 75-80 százalékban közúton bonyolítják le. A későbbiekben a környezetbarát szállítási módok részesedését rövid időn belül növelik. A Hankook elkötelezte magát arra is, hogy legalább negyedévenként rendszeres tájékoztatást adnak és véleményt cserélnek Dunaújváros és Rácalmás önkormányzataival illetve civil szervezeteivel.
Megkerestük a Hankook Tire Kft-t is a fellebbezés ügyében, akiktől írásos kérdéseinkre a következő napokra ígértek szintén írásos választ.
- Tavaly májusban kötöttünk egy megállapodást a Hankook vezetőivel, aminek betartatásáról nem tudtunk meggyőződni, mivel egyáltalán nem tudtunk kapcsolatot teremteni a cég vezetőivel - mondta el lapunknak Lukács András, a Levegő Munkacsoport elnöke. - Ezt követően a beruházás első ütemének használatbavételi engedélye ellen fellebbezést nyújtottunk be az illetékes hatóságnál.
A Levegő Munkacsoport és a Hankook Tire közötti megállapodás 2006. május 29-én köttetett Budapesten, mégpedig azért, hogy lezáruljon a Levegő Munkacsoport első környezetvédelmi aggálya, amit a környezetvédelmi engedély megfellebbezésével fogalmaztak meg. A megállapodás elfogadható kompromisszumnak tünt a környezetvédők számára, s így akkoriban a másodfokú környezetvédelmi hatóság határozatával szemben nem fordultak bírósághoz és más jogi eszközzel sem éltek.
Az aláírt okirat szerint a Honkook vállalta, hogy a gumiabroncsgyártás során már az üzem indulásától, tehát 2007-től kezdve figyelembe veszik az Európai Unió irányelvét, amely 2010-től kötelezővé teszi a környezetbarát adalékanyagok használatát. Vállalták, hogy már az üzem indulásakor figyelembe veszik a termékek és alapanyagok szállításánál a környezet védelmét, ezért a forgalmat 15-20 százalékos arányban vízi úton, 3-5 százalékban vasúton és 75-80 százalékban közúton bonyolítják le. A későbbiekben a környezetbarát szállítási módok részesedését rövid időn belül növelik. A Hankook elkötelezte magát arra is, hogy legalább negyedévenként rendszeres tájékoztatást adnak és véleményt cserélnek Dunaújváros és Rácalmás önkormányzataival illetve civil szervezeteivel.
Megkerestük a Hankook Tire Kft-t is a fellebbezés ügyében, akiktől írásos kérdéseinkre a következő napokra ígértek szintén írásos választ.
A Levegő Munkacsoport és a Hankook Tire közötti megállapodás 2006. május 29-én köttetett Budapesten, mégpedig azért, hogy lezáruljon a Levegő Munkacsoport első környezetvédelmi aggálya, amit a környezetvédelmi engedély megfellebbezésével fogalmaztak meg. A megállapodás elfogadható kompromisszumnak tünt a környezetvédők számára, s így akkoriban a másodfokú környezetvédelmi hatóság határozatával szemben nem fordultak bírósághoz és más jogi eszközzel sem éltek.
Az aláírt okirat szerint a Honkook vállalta, hogy a gumiabroncsgyártás során már az üzem indulásától, tehát 2007-től kezdve figyelembe veszik az Európai Unió irányelvét, amely 2010-től kötelezővé teszi a környezetbarát adalékanyagok használatát. Vállalták, hogy már az üzem indulásakor figyelembe veszik a termékek és alapanyagok szállításánál a környezet védelmét, ezért a forgalmat 15-20 százalékos arányban vízi úton, 3-5 százalékban vasúton és 75-80 százalékban közúton bonyolítják le. A későbbiekben a környezetbarát szállítási módok részesedését rövid időn belül növelik. A Hankook elkötelezte magát arra is, hogy legalább negyedévenként rendszeres tájékoztatást adnak és véleményt cserélnek Dunaújváros és Rácalmás önkormányzataival illetve civil szervezeteivel.
Megkerestük a Hankook Tire Kft-t is a fellebbezés ügyében, akiktől írásos kérdéseinkre a következő napokra ígértek szintén írásos választ.
A Levegő Munkacsoport és a Hankook Tire közötti megállapodás 2006. május 29-én köttetett Budapesten, mégpedig azért, hogy lezáruljon a Levegő Munkacsoport első környezetvédelmi aggálya, amit a környezetvédelmi engedély megfellebbezésével fogalmaztak meg. A megállapodás elfogadható kompromisszumnak tünt a környezetvédők számára, s így akkoriban a másodfokú környezetvédelmi hatóság határozatával szemben nem fordultak bírósághoz és más jogi eszközzel sem éltek.
Az aláírt okirat szerint a Honkook vállalta, hogy a gumiabroncsgyártás során már az üzem indulásától, tehát 2007-től kezdve figyelembe veszik az Európai Unió irányelvét, amely 2010-től kötelezővé teszi a környezetbarát adalékanyagok használatát. Vállalták, hogy már az üzem indulásakor figyelembe veszik a termékek és alapanyagok szállításánál a környezet védelmét, ezért a forgalmat 15-20 százalékos arányban vízi úton, 3-5 százalékban vasúton és 75-80 százalékban közúton bonyolítják le. A későbbiekben a környezetbarát szállítási módok részesedését rövid időn belül növelik. A Hankook elkötelezte magát arra is, hogy legalább negyedévenként rendszeres tájékoztatást adnak és véleményt cserélnek Dunaújváros és Rácalmás önkormányzataival illetve civil szervezeteivel.
Megkerestük a Hankook Tire Kft-t is a fellebbezés ügyében, akiktől írásos kérdéseinkre a következő napokra ígértek szintén írásos választ.
Az aláírt okirat szerint a Honkook vállalta, hogy a gumiabroncsgyártás során már az üzem indulásától, tehát 2007-től kezdve figyelembe veszik az Európai Unió irányelvét, amely 2010-től kötelezővé teszi a környezetbarát adalékanyagok használatát. Vállalták, hogy már az üzem indulásakor figyelembe veszik a termékek és alapanyagok szállításánál a környezet védelmét, ezért a forgalmat 15-20 százalékos arányban vízi úton, 3-5 százalékban vasúton és 75-80 százalékban közúton bonyolítják le. A későbbiekben a környezetbarát szállítási módok részesedését rövid időn belül növelik. A Hankook elkötelezte magát arra is, hogy legalább negyedévenként rendszeres tájékoztatást adnak és véleményt cserélnek Dunaújváros és Rácalmás önkormányzataival illetve civil szervezeteivel.
Megkerestük a Hankook Tire Kft-t is a fellebbezés ügyében, akiktől írásos kérdéseinkre a következő napokra ígértek szintén írásos választ.
Az aláírt okirat szerint a Honkook vállalta, hogy a gumiabroncsgyártás során már az üzem indulásától, tehát 2007-től kezdve figyelembe veszik az Európai Unió irányelvét, amely 2010-től kötelezővé teszi a környezetbarát adalékanyagok használatát. Vállalták, hogy már az üzem indulásakor figyelembe veszik a termékek és alapanyagok szállításánál a környezet védelmét, ezért a forgalmat 15-20 százalékos arányban vízi úton, 3-5 százalékban vasúton és 75-80 százalékban közúton bonyolítják le. A későbbiekben a környezetbarát szállítási módok részesedését rövid időn belül növelik. A Hankook elkötelezte magát arra is, hogy legalább negyedévenként rendszeres tájékoztatást adnak és véleményt cserélnek Dunaújváros és Rácalmás önkormányzataival illetve civil szervezeteivel.
Megkerestük a Hankook Tire Kft-t is a fellebbezés ügyében, akiktől írásos kérdéseinkre a következő napokra ígértek szintén írásos választ.
Megkerestük a Hankook Tire Kft-t is a fellebbezés ügyében, akiktől írásos kérdéseinkre a következő napokra ígértek szintén írásos választ.
Megkerestük a Hankook Tire Kft-t is a fellebbezés ügyében, akiktől írásos kérdéseinkre a következő napokra ígértek szintén írásos választ.