2006.11.29. 03:26
Bekötőút: továbbra is zárva
Dunaújváros (gp) - A vasútállomásnál lévő körforgóból továbbra sem lehet a sztrádára hajtani, ellenben a hatos út felújításával keddre végeztek a kivitelezők.
Lassan egy hónap telt el a vasútállomási csomópont elkészülte óta, de az onnan az M6-os autópályára vezető összekötő út még mindig nem járható. Hivatalosan. Ugyanis hiába van áthúzva az útjelző tábla piros szalaggal, és van kint a tábla, hogy behajtani tilos - amint többször is megírtuk -, az autósok vígan és zavartalanul használják az útszakaszt.
Információink szerint még mindig akadnak olyan munkák - növénytelepítés, padkajavítás - ami miatt az átadással várni kell. Hogy ez pontosan mikorra várható, nem sikerült pontos dátumot szereznünk.
Ennél örömtelibb viszont, hogy a november huszonkilencedikei átadási határidőre befejeződött a hatos főút, 11.5 tonnás tengelysúlyra való megerősítése, amelyen az utolsó simításokat még tegnap is végezték a kivitelezők. A műszaki átadás-átvételt pedig ma délelőtt tartják a szakemberek.
Az M8-as körforgója, és a megyehatár közötti munkák a nyáron kezdődtek, amelyek során megmozgattak hatszáz köbméter földet, az alsó, úgynevezett kötőrétegbe háromezer kétszáz, míg a kopórétegbe tizenegyezer-egyszáz tonna aszfaltot építettek be.
A beruházás részeként nemcsak a teljes útburkolat újult meg tizenkét és fél centis vastagságban, de kicserélték a több helyen korábban megsérült, elrozsdásodott szalagkorlátokat is. Az érintett szakaszon vadonatúj KRESZ táblákat és szegélyjelző oszlopokat is telepítettek. Amennyiben a műszaki átadás ma sikerrel jár, akkor az eddig érvényben lévő negyven kilométeres sebességkorlátozás is megszűnhet.
Információink szerint még mindig akadnak olyan munkák - növénytelepítés, padkajavítás - ami miatt az átadással várni kell. Hogy ez pontosan mikorra várható, nem sikerült pontos dátumot szereznünk.
Ennél örömtelibb viszont, hogy a november huszonkilencedikei átadási határidőre befejeződött a hatos főút, 11.5 tonnás tengelysúlyra való megerősítése, amelyen az utolsó simításokat még tegnap is végezték a kivitelezők. A műszaki átadás-átvételt pedig ma délelőtt tartják a szakemberek.
Az M8-as körforgója, és a megyehatár közötti munkák a nyáron kezdődtek, amelyek során megmozgattak hatszáz köbméter földet, az alsó, úgynevezett kötőrétegbe háromezer kétszáz, míg a kopórétegbe tizenegyezer-egyszáz tonna aszfaltot építettek be.
A beruházás részeként nemcsak a teljes útburkolat újult meg tizenkét és fél centis vastagságban, de kicserélték a több helyen korábban megsérült, elrozsdásodott szalagkorlátokat is. Az érintett szakaszon vadonatúj KRESZ táblákat és szegélyjelző oszlopokat is telepítettek. Amennyiben a műszaki átadás ma sikerrel jár, akkor az eddig érvényben lévő negyven kilométeres sebességkorlátozás is megszűnhet.
Információink szerint még mindig akadnak olyan munkák - növénytelepítés, padkajavítás - ami miatt az átadással várni kell. Hogy ez pontosan mikorra várható, nem sikerült pontos dátumot szereznünk.
Ennél örömtelibb viszont, hogy a november huszonkilencedikei átadási határidőre befejeződött a hatos főút, 11.5 tonnás tengelysúlyra való megerősítése, amelyen az utolsó simításokat még tegnap is végezték a kivitelezők. A műszaki átadás-átvételt pedig ma délelőtt tartják a szakemberek.
Az M8-as körforgója, és a megyehatár közötti munkák a nyáron kezdődtek, amelyek során megmozgattak hatszáz köbméter földet, az alsó, úgynevezett kötőrétegbe háromezer kétszáz, míg a kopórétegbe tizenegyezer-egyszáz tonna aszfaltot építettek be.
A beruházás részeként nemcsak a teljes útburkolat újult meg tizenkét és fél centis vastagságban, de kicserélték a több helyen korábban megsérült, elrozsdásodott szalagkorlátokat is. Az érintett szakaszon vadonatúj KRESZ táblákat és szegélyjelző oszlopokat is telepítettek. Amennyiben a műszaki átadás ma sikerrel jár, akkor az eddig érvényben lévő negyven kilométeres sebességkorlátozás is megszűnhet.
Ennél örömtelibb viszont, hogy a november huszonkilencedikei átadási határidőre befejeződött a hatos főút, 11.5 tonnás tengelysúlyra való megerősítése, amelyen az utolsó simításokat még tegnap is végezték a kivitelezők. A műszaki átadás-átvételt pedig ma délelőtt tartják a szakemberek.
Az M8-as körforgója, és a megyehatár közötti munkák a nyáron kezdődtek, amelyek során megmozgattak hatszáz köbméter földet, az alsó, úgynevezett kötőrétegbe háromezer kétszáz, míg a kopórétegbe tizenegyezer-egyszáz tonna aszfaltot építettek be.
A beruházás részeként nemcsak a teljes útburkolat újult meg tizenkét és fél centis vastagságban, de kicserélték a több helyen korábban megsérült, elrozsdásodott szalagkorlátokat is. Az érintett szakaszon vadonatúj KRESZ táblákat és szegélyjelző oszlopokat is telepítettek. Amennyiben a műszaki átadás ma sikerrel jár, akkor az eddig érvényben lévő negyven kilométeres sebességkorlátozás is megszűnhet.
Ennél örömtelibb viszont, hogy a november huszonkilencedikei átadási határidőre befejeződött a hatos főút, 11.5 tonnás tengelysúlyra való megerősítése, amelyen az utolsó simításokat még tegnap is végezték a kivitelezők. A műszaki átadás-átvételt pedig ma délelőtt tartják a szakemberek.
Az M8-as körforgója, és a megyehatár közötti munkák a nyáron kezdődtek, amelyek során megmozgattak hatszáz köbméter földet, az alsó, úgynevezett kötőrétegbe háromezer kétszáz, míg a kopórétegbe tizenegyezer-egyszáz tonna aszfaltot építettek be.
A beruházás részeként nemcsak a teljes útburkolat újult meg tizenkét és fél centis vastagságban, de kicserélték a több helyen korábban megsérült, elrozsdásodott szalagkorlátokat is. Az érintett szakaszon vadonatúj KRESZ táblákat és szegélyjelző oszlopokat is telepítettek. Amennyiben a műszaki átadás ma sikerrel jár, akkor az eddig érvényben lévő negyven kilométeres sebességkorlátozás is megszűnhet.
Az M8-as körforgója, és a megyehatár közötti munkák a nyáron kezdődtek, amelyek során megmozgattak hatszáz köbméter földet, az alsó, úgynevezett kötőrétegbe háromezer kétszáz, míg a kopórétegbe tizenegyezer-egyszáz tonna aszfaltot építettek be.
A beruházás részeként nemcsak a teljes útburkolat újult meg tizenkét és fél centis vastagságban, de kicserélték a több helyen korábban megsérült, elrozsdásodott szalagkorlátokat is. Az érintett szakaszon vadonatúj KRESZ táblákat és szegélyjelző oszlopokat is telepítettek. Amennyiben a műszaki átadás ma sikerrel jár, akkor az eddig érvényben lévő negyven kilométeres sebességkorlátozás is megszűnhet.
Az M8-as körforgója, és a megyehatár közötti munkák a nyáron kezdődtek, amelyek során megmozgattak hatszáz köbméter földet, az alsó, úgynevezett kötőrétegbe háromezer kétszáz, míg a kopórétegbe tizenegyezer-egyszáz tonna aszfaltot építettek be.
A beruházás részeként nemcsak a teljes útburkolat újult meg tizenkét és fél centis vastagságban, de kicserélték a több helyen korábban megsérült, elrozsdásodott szalagkorlátokat is. Az érintett szakaszon vadonatúj KRESZ táblákat és szegélyjelző oszlopokat is telepítettek. Amennyiben a műszaki átadás ma sikerrel jár, akkor az eddig érvényben lévő negyven kilométeres sebességkorlátozás is megszűnhet.
A beruházás részeként nemcsak a teljes útburkolat újult meg tizenkét és fél centis vastagságban, de kicserélték a több helyen korábban megsérült, elrozsdásodott szalagkorlátokat is. Az érintett szakaszon vadonatúj KRESZ táblákat és szegélyjelző oszlopokat is telepítettek. Amennyiben a műszaki átadás ma sikerrel jár, akkor az eddig érvényben lévő negyven kilométeres sebességkorlátozás is megszűnhet.
A beruházás részeként nemcsak a teljes útburkolat újult meg tizenkét és fél centis vastagságban, de kicserélték a több helyen korábban megsérült, elrozsdásodott szalagkorlátokat is. Az érintett szakaszon vadonatúj KRESZ táblákat és szegélyjelző oszlopokat is telepítettek. Amennyiben a műszaki átadás ma sikerrel jár, akkor az eddig érvényben lévő negyven kilométeres sebességkorlátozás is megszűnhet.