Hírek

2006.08.11. 02:29

Kedvező statisztikák az M6-os autópályán

Dunaújváros - Közel két hónapja adták az M6-os autópályát, amelyen ezidő alatt szerencsére nem történt halálos kimenetelű baleset, sőt, az eddigi statisztikák nagyon bíztatóak. Igaz, a forgalom még mindig csak közepesnek mondható a sztrádán.

Mórocz Zsolt

Az autópályán történt esetekről havonta készül összegzés, ezek alapján elmondható: az M6-oson nagyon jó a helyzet a többi sztrádához képest. Mégpedig azért, mert az Autópálya Rendőrség iváncsai alosztályának munkatársai folyamatosan járőröznek és ellenőriznek az úton.

- Ami a számszerű adatokat illeti: eddig hat személyt állítottunk elő az alosztályra. Közülük hárman román feketemunkások voltak, két személyt pedig lopás miatt fogtunk el. Utóbbiak az autópálya építéséhez szükséges anyagokat dézsmálták meg. Erről bejelentést kaptunk, azután házon belüli nyomozással sikerült őket elfogni. - mondta Gál Attila r. őrnagy, a sztrádarendőrség vezetője.

Szintén örömteli adat, hogy a 338 esetben megfújatott szondából mindössze egy esetben jelezte azt a készülék, hogy a vezető alkoholt fogyasztott. A balesetek is kedvező adatokkal szolgálnak, hiszen a tizenegy karambolból egy esetben történt könnyű sérülés, a többi csak anyagi káros baleset volt.

- Mindkét statisztika szerencsére jóval kedvezőbb, mint a többi sztráda adatai. Persze ebben az is szerepet játszik, hogy az M6-osnak még nincsen akkora forgalma, mint a többi pályának - tette hozzá Gál Attila.

Hiába kevesebb az autós, ők is ugyanúgy szabálytalankodnak, így hatvanhét feljelentés, és 259 helyszíni bírság a július végéig elkészített mérleg. Az esetek többségében közlekedési szabálysértés, engedély, vagy biztonsági öv nélküli vezetés, menet közbeni telefonálás, gyorshajtás miatt állították meg az autókat. De sok túlsúlyos teherautót is kiszűrtek a forgalomból. Szintén bírság jár azért, ha tartósan a belső sávot használja valaki.

- Parkolók hiányában a leállósávban végezzük el a szükséges intézkedést az autóssal szemben. Ennek kapcsán szeretném felhívni a figyelmét mindenkinek, hogy a leállósávban csak műszaki hiba miatt lehet megállni. Ennek ellenére sokan indokolatlanul várakoznak ott. Ráadásul többen ennek tilalmával sincsenek tisztában, nem ártana mindenkinek felfrissítenie az ismereteit, hogy a KRESZ milyen szabályokat ír elő a sztrádán való közlekedésre - vélekedett a vezető.

Az őrnagy beszámolt egy sajnálatos jelenségről is: - Az út felett húzódó mezőgazdasági felüljárókról a szünidőben unatkozó fiatalok többször is kövekkel dobálták meg az autókat. Ez egyébként a közlekedés bizonsága elleni bűncselekménynek minősül, ha bármelyik járműben kár keletkezik, akkor azért anyagi felelősséggel is tartozik az elkövető, vagy annak szülei, ha még nem töltötte be a tizennyolcadik életévét a tettes.

Egy életveszélyes baleset is történt az egyik felüljárón - ami már nem a sztrádarendőrök felségterülete -, egy fiatal nagy sebességgel akarta bevenni a kanyart kismotorjával, de megcsúszott, és leesett onnan.

Hétköznap sem árt figyelni az M6-on, de hétvégenként még inkább ajánlott az óvatosság, amikor a mi sztrádánkon is fokozott rendőri jelenlétre lehet számítani. - Álló és mozgó, rendőrségi és civil autóba szerelt traffipax egyaránt szolgálatban lesz, mellettük szinte a teljes állomány járőrözik majd, ezért tényleg nem éri meg szabálytalankodni - figyelmeztetett az őrnagy.

- Ami a számszerű adatokat illeti: eddig hat személyt állítottunk elő az alosztályra. Közülük hárman román feketemunkások voltak, két személyt pedig lopás miatt fogtunk el. Utóbbiak az autópálya építéséhez szükséges anyagokat dézsmálták meg. Erről bejelentést kaptunk, azután házon belüli nyomozással sikerült őket elfogni. - mondta Gál Attila r. őrnagy, a sztrádarendőrség vezetője.

Szintén örömteli adat, hogy a 338 esetben megfújatott szondából mindössze egy esetben jelezte azt a készülék, hogy a vezető alkoholt fogyasztott. A balesetek is kedvező adatokkal szolgálnak, hiszen a tizenegy karambolból egy esetben történt könnyű sérülés, a többi csak anyagi káros baleset volt.

- Mindkét statisztika szerencsére jóval kedvezőbb, mint a többi sztráda adatai. Persze ebben az is szerepet játszik, hogy az M6-osnak még nincsen akkora forgalma, mint a többi pályának - tette hozzá Gál Attila.

Hiába kevesebb az autós, ők is ugyanúgy szabálytalankodnak, így hatvanhét feljelentés, és 259 helyszíni bírság a július végéig elkészített mérleg. Az esetek többségében közlekedési szabálysértés, engedély, vagy biztonsági öv nélküli vezetés, menet közbeni telefonálás, gyorshajtás miatt állították meg az autókat. De sok túlsúlyos teherautót is kiszűrtek a forgalomból. Szintén bírság jár azért, ha tartósan a belső sávot használja valaki.

- Parkolók hiányában a leállósávban végezzük el a szükséges intézkedést az autóssal szemben. Ennek kapcsán szeretném felhívni a figyelmét mindenkinek, hogy a leállósávban csak műszaki hiba miatt lehet megállni. Ennek ellenére sokan indokolatlanul várakoznak ott. Ráadásul többen ennek tilalmával sincsenek tisztában, nem ártana mindenkinek felfrissítenie az ismereteit, hogy a KRESZ milyen szabályokat ír elő a sztrádán való közlekedésre - vélekedett a vezető.

Az őrnagy beszámolt egy sajnálatos jelenségről is: - Az út felett húzódó mezőgazdasági felüljárókról a szünidőben unatkozó fiatalok többször is kövekkel dobálták meg az autókat. Ez egyébként a közlekedés bizonsága elleni bűncselekménynek minősül, ha bármelyik járműben kár keletkezik, akkor azért anyagi felelősséggel is tartozik az elkövető, vagy annak szülei, ha még nem töltötte be a tizennyolcadik életévét a tettes.

Egy életveszélyes baleset is történt az egyik felüljárón - ami már nem a sztrádarendőrök felségterülete -, egy fiatal nagy sebességgel akarta bevenni a kanyart kismotorjával, de megcsúszott, és leesett onnan.

Hétköznap sem árt figyelni az M6-on, de hétvégenként még inkább ajánlott az óvatosság, amikor a mi sztrádánkon is fokozott rendőri jelenlétre lehet számítani. - Álló és mozgó, rendőrségi és civil autóba szerelt traffipax egyaránt szolgálatban lesz, mellettük szinte a teljes állomány járőrözik majd, ezért tényleg nem éri meg szabálytalankodni - figyelmeztetett az őrnagy.

- Ami a számszerű adatokat illeti: eddig hat személyt állítottunk elő az alosztályra. Közülük hárman román feketemunkások voltak, két személyt pedig lopás miatt fogtunk el. Utóbbiak az autópálya építéséhez szükséges anyagokat dézsmálták meg. Erről bejelentést kaptunk, azután házon belüli nyomozással sikerült őket elfogni. - mondta Gál Attila r. őrnagy, a sztrádarendőrség vezetője.

Szintén örömteli adat, hogy a 338 esetben megfújatott szondából mindössze egy esetben jelezte azt a készülék, hogy a vezető alkoholt fogyasztott. A balesetek is kedvező adatokkal szolgálnak, hiszen a tizenegy karambolból egy esetben történt könnyű sérülés, a többi csak anyagi káros baleset volt.

- Mindkét statisztika szerencsére jóval kedvezőbb, mint a többi sztráda adatai. Persze ebben az is szerepet játszik, hogy az M6-osnak még nincsen akkora forgalma, mint a többi pályának - tette hozzá Gál Attila.

Hiába kevesebb az autós, ők is ugyanúgy szabálytalankodnak, így hatvanhét feljelentés, és 259 helyszíni bírság a július végéig elkészített mérleg. Az esetek többségében közlekedési szabálysértés, engedély, vagy biztonsági öv nélküli vezetés, menet közbeni telefonálás, gyorshajtás miatt állították meg az autókat. De sok túlsúlyos teherautót is kiszűrtek a forgalomból. Szintén bírság jár azért, ha tartósan a belső sávot használja valaki.

- Parkolók hiányában a leállósávban végezzük el a szükséges intézkedést az autóssal szemben. Ennek kapcsán szeretném felhívni a figyelmét mindenkinek, hogy a leállósávban csak műszaki hiba miatt lehet megállni. Ennek ellenére sokan indokolatlanul várakoznak ott. Ráadásul többen ennek tilalmával sincsenek tisztában, nem ártana mindenkinek felfrissítenie az ismereteit, hogy a KRESZ milyen szabályokat ír elő a sztrádán való közlekedésre - vélekedett a vezető.

Az őrnagy beszámolt egy sajnálatos jelenségről is: - Az út felett húzódó mezőgazdasági felüljárókról a szünidőben unatkozó fiatalok többször is kövekkel dobálták meg az autókat. Ez egyébként a közlekedés bizonsága elleni bűncselekménynek minősül, ha bármelyik járműben kár keletkezik, akkor azért anyagi felelősséggel is tartozik az elkövető, vagy annak szülei, ha még nem töltötte be a tizennyolcadik életévét a tettes.

Egy életveszélyes baleset is történt az egyik felüljárón - ami már nem a sztrádarendőrök felségterülete -, egy fiatal nagy sebességgel akarta bevenni a kanyart kismotorjával, de megcsúszott, és leesett onnan.

Hétköznap sem árt figyelni az M6-on, de hétvégenként még inkább ajánlott az óvatosság, amikor a mi sztrádánkon is fokozott rendőri jelenlétre lehet számítani. - Álló és mozgó, rendőrségi és civil autóba szerelt traffipax egyaránt szolgálatban lesz, mellettük szinte a teljes állomány járőrözik majd, ezért tényleg nem éri meg szabálytalankodni - figyelmeztetett az őrnagy.

Szintén örömteli adat, hogy a 338 esetben megfújatott szondából mindössze egy esetben jelezte azt a készülék, hogy a vezető alkoholt fogyasztott. A balesetek is kedvező adatokkal szolgálnak, hiszen a tizenegy karambolból egy esetben történt könnyű sérülés, a többi csak anyagi káros baleset volt.

- Mindkét statisztika szerencsére jóval kedvezőbb, mint a többi sztráda adatai. Persze ebben az is szerepet játszik, hogy az M6-osnak még nincsen akkora forgalma, mint a többi pályának - tette hozzá Gál Attila.

Hiába kevesebb az autós, ők is ugyanúgy szabálytalankodnak, így hatvanhét feljelentés, és 259 helyszíni bírság a július végéig elkészített mérleg. Az esetek többségében közlekedési szabálysértés, engedély, vagy biztonsági öv nélküli vezetés, menet közbeni telefonálás, gyorshajtás miatt állították meg az autókat. De sok túlsúlyos teherautót is kiszűrtek a forgalomból. Szintén bírság jár azért, ha tartósan a belső sávot használja valaki.

- Parkolók hiányában a leállósávban végezzük el a szükséges intézkedést az autóssal szemben. Ennek kapcsán szeretném felhívni a figyelmét mindenkinek, hogy a leállósávban csak műszaki hiba miatt lehet megállni. Ennek ellenére sokan indokolatlanul várakoznak ott. Ráadásul többen ennek tilalmával sincsenek tisztában, nem ártana mindenkinek felfrissítenie az ismereteit, hogy a KRESZ milyen szabályokat ír elő a sztrádán való közlekedésre - vélekedett a vezető.

Az őrnagy beszámolt egy sajnálatos jelenségről is: - Az út felett húzódó mezőgazdasági felüljárókról a szünidőben unatkozó fiatalok többször is kövekkel dobálták meg az autókat. Ez egyébként a közlekedés bizonsága elleni bűncselekménynek minősül, ha bármelyik járműben kár keletkezik, akkor azért anyagi felelősséggel is tartozik az elkövető, vagy annak szülei, ha még nem töltötte be a tizennyolcadik életévét a tettes.

Egy életveszélyes baleset is történt az egyik felüljárón - ami már nem a sztrádarendőrök felségterülete -, egy fiatal nagy sebességgel akarta bevenni a kanyart kismotorjával, de megcsúszott, és leesett onnan.

Hétköznap sem árt figyelni az M6-on, de hétvégenként még inkább ajánlott az óvatosság, amikor a mi sztrádánkon is fokozott rendőri jelenlétre lehet számítani. - Álló és mozgó, rendőrségi és civil autóba szerelt traffipax egyaránt szolgálatban lesz, mellettük szinte a teljes állomány járőrözik majd, ezért tényleg nem éri meg szabálytalankodni - figyelmeztetett az őrnagy.

Szintén örömteli adat, hogy a 338 esetben megfújatott szondából mindössze egy esetben jelezte azt a készülék, hogy a vezető alkoholt fogyasztott. A balesetek is kedvező adatokkal szolgálnak, hiszen a tizenegy karambolból egy esetben történt könnyű sérülés, a többi csak anyagi káros baleset volt.

- Mindkét statisztika szerencsére jóval kedvezőbb, mint a többi sztráda adatai. Persze ebben az is szerepet játszik, hogy az M6-osnak még nincsen akkora forgalma, mint a többi pályának - tette hozzá Gál Attila.

Hiába kevesebb az autós, ők is ugyanúgy szabálytalankodnak, így hatvanhét feljelentés, és 259 helyszíni bírság a július végéig elkészített mérleg. Az esetek többségében közlekedési szabálysértés, engedély, vagy biztonsági öv nélküli vezetés, menet közbeni telefonálás, gyorshajtás miatt állították meg az autókat. De sok túlsúlyos teherautót is kiszűrtek a forgalomból. Szintén bírság jár azért, ha tartósan a belső sávot használja valaki.

- Parkolók hiányában a leállósávban végezzük el a szükséges intézkedést az autóssal szemben. Ennek kapcsán szeretném felhívni a figyelmét mindenkinek, hogy a leállósávban csak műszaki hiba miatt lehet megállni. Ennek ellenére sokan indokolatlanul várakoznak ott. Ráadásul többen ennek tilalmával sincsenek tisztában, nem ártana mindenkinek felfrissítenie az ismereteit, hogy a KRESZ milyen szabályokat ír elő a sztrádán való közlekedésre - vélekedett a vezető.

Az őrnagy beszámolt egy sajnálatos jelenségről is: - Az út felett húzódó mezőgazdasági felüljárókról a szünidőben unatkozó fiatalok többször is kövekkel dobálták meg az autókat. Ez egyébként a közlekedés bizonsága elleni bűncselekménynek minősül, ha bármelyik járműben kár keletkezik, akkor azért anyagi felelősséggel is tartozik az elkövető, vagy annak szülei, ha még nem töltötte be a tizennyolcadik életévét a tettes.

Egy életveszélyes baleset is történt az egyik felüljárón - ami már nem a sztrádarendőrök felségterülete -, egy fiatal nagy sebességgel akarta bevenni a kanyart kismotorjával, de megcsúszott, és leesett onnan.

Hétköznap sem árt figyelni az M6-on, de hétvégenként még inkább ajánlott az óvatosság, amikor a mi sztrádánkon is fokozott rendőri jelenlétre lehet számítani. - Álló és mozgó, rendőrségi és civil autóba szerelt traffipax egyaránt szolgálatban lesz, mellettük szinte a teljes állomány járőrözik majd, ezért tényleg nem éri meg szabálytalankodni - figyelmeztetett az őrnagy.

- Mindkét statisztika szerencsére jóval kedvezőbb, mint a többi sztráda adatai. Persze ebben az is szerepet játszik, hogy az M6-osnak még nincsen akkora forgalma, mint a többi pályának - tette hozzá Gál Attila.

Hiába kevesebb az autós, ők is ugyanúgy szabálytalankodnak, így hatvanhét feljelentés, és 259 helyszíni bírság a július végéig elkészített mérleg. Az esetek többségében közlekedési szabálysértés, engedély, vagy biztonsági öv nélküli vezetés, menet közbeni telefonálás, gyorshajtás miatt állították meg az autókat. De sok túlsúlyos teherautót is kiszűrtek a forgalomból. Szintén bírság jár azért, ha tartósan a belső sávot használja valaki.

- Parkolók hiányában a leállósávban végezzük el a szükséges intézkedést az autóssal szemben. Ennek kapcsán szeretném felhívni a figyelmét mindenkinek, hogy a leállósávban csak műszaki hiba miatt lehet megállni. Ennek ellenére sokan indokolatlanul várakoznak ott. Ráadásul többen ennek tilalmával sincsenek tisztában, nem ártana mindenkinek felfrissítenie az ismereteit, hogy a KRESZ milyen szabályokat ír elő a sztrádán való közlekedésre - vélekedett a vezető.

Az őrnagy beszámolt egy sajnálatos jelenségről is: - Az út felett húzódó mezőgazdasági felüljárókról a szünidőben unatkozó fiatalok többször is kövekkel dobálták meg az autókat. Ez egyébként a közlekedés bizonsága elleni bűncselekménynek minősül, ha bármelyik járműben kár keletkezik, akkor azért anyagi felelősséggel is tartozik az elkövető, vagy annak szülei, ha még nem töltötte be a tizennyolcadik életévét a tettes.

Egy életveszélyes baleset is történt az egyik felüljárón - ami már nem a sztrádarendőrök felségterülete -, egy fiatal nagy sebességgel akarta bevenni a kanyart kismotorjával, de megcsúszott, és leesett onnan.

Hétköznap sem árt figyelni az M6-on, de hétvégenként még inkább ajánlott az óvatosság, amikor a mi sztrádánkon is fokozott rendőri jelenlétre lehet számítani. - Álló és mozgó, rendőrségi és civil autóba szerelt traffipax egyaránt szolgálatban lesz, mellettük szinte a teljes állomány járőrözik majd, ezért tényleg nem éri meg szabálytalankodni - figyelmeztetett az őrnagy.

- Mindkét statisztika szerencsére jóval kedvezőbb, mint a többi sztráda adatai. Persze ebben az is szerepet játszik, hogy az M6-osnak még nincsen akkora forgalma, mint a többi pályának - tette hozzá Gál Attila.

Hiába kevesebb az autós, ők is ugyanúgy szabálytalankodnak, így hatvanhét feljelentés, és 259 helyszíni bírság a július végéig elkészített mérleg. Az esetek többségében közlekedési szabálysértés, engedély, vagy biztonsági öv nélküli vezetés, menet közbeni telefonálás, gyorshajtás miatt állították meg az autókat. De sok túlsúlyos teherautót is kiszűrtek a forgalomból. Szintén bírság jár azért, ha tartósan a belső sávot használja valaki.

- Parkolók hiányában a leállósávban végezzük el a szükséges intézkedést az autóssal szemben. Ennek kapcsán szeretném felhívni a figyelmét mindenkinek, hogy a leállósávban csak műszaki hiba miatt lehet megállni. Ennek ellenére sokan indokolatlanul várakoznak ott. Ráadásul többen ennek tilalmával sincsenek tisztában, nem ártana mindenkinek felfrissítenie az ismereteit, hogy a KRESZ milyen szabályokat ír elő a sztrádán való közlekedésre - vélekedett a vezető.

Az őrnagy beszámolt egy sajnálatos jelenségről is: - Az út felett húzódó mezőgazdasági felüljárókról a szünidőben unatkozó fiatalok többször is kövekkel dobálták meg az autókat. Ez egyébként a közlekedés bizonsága elleni bűncselekménynek minősül, ha bármelyik járműben kár keletkezik, akkor azért anyagi felelősséggel is tartozik az elkövető, vagy annak szülei, ha még nem töltötte be a tizennyolcadik életévét a tettes.

Egy életveszélyes baleset is történt az egyik felüljárón - ami már nem a sztrádarendőrök felségterülete -, egy fiatal nagy sebességgel akarta bevenni a kanyart kismotorjával, de megcsúszott, és leesett onnan.

Hétköznap sem árt figyelni az M6-on, de hétvégenként még inkább ajánlott az óvatosság, amikor a mi sztrádánkon is fokozott rendőri jelenlétre lehet számítani. - Álló és mozgó, rendőrségi és civil autóba szerelt traffipax egyaránt szolgálatban lesz, mellettük szinte a teljes állomány járőrözik majd, ezért tényleg nem éri meg szabálytalankodni - figyelmeztetett az őrnagy.

Hiába kevesebb az autós, ők is ugyanúgy szabálytalankodnak, így hatvanhét feljelentés, és 259 helyszíni bírság a július végéig elkészített mérleg. Az esetek többségében közlekedési szabálysértés, engedély, vagy biztonsági öv nélküli vezetés, menet közbeni telefonálás, gyorshajtás miatt állították meg az autókat. De sok túlsúlyos teherautót is kiszűrtek a forgalomból. Szintén bírság jár azért, ha tartósan a belső sávot használja valaki.

- Parkolók hiányában a leállósávban végezzük el a szükséges intézkedést az autóssal szemben. Ennek kapcsán szeretném felhívni a figyelmét mindenkinek, hogy a leállósávban csak műszaki hiba miatt lehet megállni. Ennek ellenére sokan indokolatlanul várakoznak ott. Ráadásul többen ennek tilalmával sincsenek tisztában, nem ártana mindenkinek felfrissítenie az ismereteit, hogy a KRESZ milyen szabályokat ír elő a sztrádán való közlekedésre - vélekedett a vezető.

Az őrnagy beszámolt egy sajnálatos jelenségről is: - Az út felett húzódó mezőgazdasági felüljárókról a szünidőben unatkozó fiatalok többször is kövekkel dobálták meg az autókat. Ez egyébként a közlekedés bizonsága elleni bűncselekménynek minősül, ha bármelyik járműben kár keletkezik, akkor azért anyagi felelősséggel is tartozik az elkövető, vagy annak szülei, ha még nem töltötte be a tizennyolcadik életévét a tettes.

Egy életveszélyes baleset is történt az egyik felüljárón - ami már nem a sztrádarendőrök felségterülete -, egy fiatal nagy sebességgel akarta bevenni a kanyart kismotorjával, de megcsúszott, és leesett onnan.

Hétköznap sem árt figyelni az M6-on, de hétvégenként még inkább ajánlott az óvatosság, amikor a mi sztrádánkon is fokozott rendőri jelenlétre lehet számítani. - Álló és mozgó, rendőrségi és civil autóba szerelt traffipax egyaránt szolgálatban lesz, mellettük szinte a teljes állomány járőrözik majd, ezért tényleg nem éri meg szabálytalankodni - figyelmeztetett az őrnagy.

Hiába kevesebb az autós, ők is ugyanúgy szabálytalankodnak, így hatvanhét feljelentés, és 259 helyszíni bírság a július végéig elkészített mérleg. Az esetek többségében közlekedési szabálysértés, engedély, vagy biztonsági öv nélküli vezetés, menet közbeni telefonálás, gyorshajtás miatt állították meg az autókat. De sok túlsúlyos teherautót is kiszűrtek a forgalomból. Szintén bírság jár azért, ha tartósan a belső sávot használja valaki.

- Parkolók hiányában a leállósávban végezzük el a szükséges intézkedést az autóssal szemben. Ennek kapcsán szeretném felhívni a figyelmét mindenkinek, hogy a leállósávban csak műszaki hiba miatt lehet megállni. Ennek ellenére sokan indokolatlanul várakoznak ott. Ráadásul többen ennek tilalmával sincsenek tisztában, nem ártana mindenkinek felfrissítenie az ismereteit, hogy a KRESZ milyen szabályokat ír elő a sztrádán való közlekedésre - vélekedett a vezető.

Az őrnagy beszámolt egy sajnálatos jelenségről is: - Az út felett húzódó mezőgazdasági felüljárókról a szünidőben unatkozó fiatalok többször is kövekkel dobálták meg az autókat. Ez egyébként a közlekedés bizonsága elleni bűncselekménynek minősül, ha bármelyik járműben kár keletkezik, akkor azért anyagi felelősséggel is tartozik az elkövető, vagy annak szülei, ha még nem töltötte be a tizennyolcadik életévét a tettes.

Egy életveszélyes baleset is történt az egyik felüljárón - ami már nem a sztrádarendőrök felségterülete -, egy fiatal nagy sebességgel akarta bevenni a kanyart kismotorjával, de megcsúszott, és leesett onnan.

Hétköznap sem árt figyelni az M6-on, de hétvégenként még inkább ajánlott az óvatosság, amikor a mi sztrádánkon is fokozott rendőri jelenlétre lehet számítani. - Álló és mozgó, rendőrségi és civil autóba szerelt traffipax egyaránt szolgálatban lesz, mellettük szinte a teljes állomány járőrözik majd, ezért tényleg nem éri meg szabálytalankodni - figyelmeztetett az őrnagy.

- Parkolók hiányában a leállósávban végezzük el a szükséges intézkedést az autóssal szemben. Ennek kapcsán szeretném felhívni a figyelmét mindenkinek, hogy a leállósávban csak műszaki hiba miatt lehet megállni. Ennek ellenére sokan indokolatlanul várakoznak ott. Ráadásul többen ennek tilalmával sincsenek tisztában, nem ártana mindenkinek felfrissítenie az ismereteit, hogy a KRESZ milyen szabályokat ír elő a sztrádán való közlekedésre - vélekedett a vezető.

Az őrnagy beszámolt egy sajnálatos jelenségről is: - Az út felett húzódó mezőgazdasági felüljárókról a szünidőben unatkozó fiatalok többször is kövekkel dobálták meg az autókat. Ez egyébként a közlekedés bizonsága elleni bűncselekménynek minősül, ha bármelyik járműben kár keletkezik, akkor azért anyagi felelősséggel is tartozik az elkövető, vagy annak szülei, ha még nem töltötte be a tizennyolcadik életévét a tettes.

Egy életveszélyes baleset is történt az egyik felüljárón - ami már nem a sztrádarendőrök felségterülete -, egy fiatal nagy sebességgel akarta bevenni a kanyart kismotorjával, de megcsúszott, és leesett onnan.

Hétköznap sem árt figyelni az M6-on, de hétvégenként még inkább ajánlott az óvatosság, amikor a mi sztrádánkon is fokozott rendőri jelenlétre lehet számítani. - Álló és mozgó, rendőrségi és civil autóba szerelt traffipax egyaránt szolgálatban lesz, mellettük szinte a teljes állomány járőrözik majd, ezért tényleg nem éri meg szabálytalankodni - figyelmeztetett az őrnagy.

- Parkolók hiányában a leállósávban végezzük el a szükséges intézkedést az autóssal szemben. Ennek kapcsán szeretném felhívni a figyelmét mindenkinek, hogy a leállósávban csak műszaki hiba miatt lehet megállni. Ennek ellenére sokan indokolatlanul várakoznak ott. Ráadásul többen ennek tilalmával sincsenek tisztában, nem ártana mindenkinek felfrissítenie az ismereteit, hogy a KRESZ milyen szabályokat ír elő a sztrádán való közlekedésre - vélekedett a vezető.

Az őrnagy beszámolt egy sajnálatos jelenségről is: - Az út felett húzódó mezőgazdasági felüljárókról a szünidőben unatkozó fiatalok többször is kövekkel dobálták meg az autókat. Ez egyébként a közlekedés bizonsága elleni bűncselekménynek minősül, ha bármelyik járműben kár keletkezik, akkor azért anyagi felelősséggel is tartozik az elkövető, vagy annak szülei, ha még nem töltötte be a tizennyolcadik életévét a tettes.

Egy életveszélyes baleset is történt az egyik felüljárón - ami már nem a sztrádarendőrök felségterülete -, egy fiatal nagy sebességgel akarta bevenni a kanyart kismotorjával, de megcsúszott, és leesett onnan.

Hétköznap sem árt figyelni az M6-on, de hétvégenként még inkább ajánlott az óvatosság, amikor a mi sztrádánkon is fokozott rendőri jelenlétre lehet számítani. - Álló és mozgó, rendőrségi és civil autóba szerelt traffipax egyaránt szolgálatban lesz, mellettük szinte a teljes állomány járőrözik majd, ezért tényleg nem éri meg szabálytalankodni - figyelmeztetett az őrnagy.

Az őrnagy beszámolt egy sajnálatos jelenségről is: - Az út felett húzódó mezőgazdasági felüljárókról a szünidőben unatkozó fiatalok többször is kövekkel dobálták meg az autókat. Ez egyébként a közlekedés bizonsága elleni bűncselekménynek minősül, ha bármelyik járműben kár keletkezik, akkor azért anyagi felelősséggel is tartozik az elkövető, vagy annak szülei, ha még nem töltötte be a tizennyolcadik életévét a tettes.

Egy életveszélyes baleset is történt az egyik felüljárón - ami már nem a sztrádarendőrök felségterülete -, egy fiatal nagy sebességgel akarta bevenni a kanyart kismotorjával, de megcsúszott, és leesett onnan.

Hétköznap sem árt figyelni az M6-on, de hétvégenként még inkább ajánlott az óvatosság, amikor a mi sztrádánkon is fokozott rendőri jelenlétre lehet számítani. - Álló és mozgó, rendőrségi és civil autóba szerelt traffipax egyaránt szolgálatban lesz, mellettük szinte a teljes állomány járőrözik majd, ezért tényleg nem éri meg szabálytalankodni - figyelmeztetett az őrnagy.

Az őrnagy beszámolt egy sajnálatos jelenségről is: - Az út felett húzódó mezőgazdasági felüljárókról a szünidőben unatkozó fiatalok többször is kövekkel dobálták meg az autókat. Ez egyébként a közlekedés bizonsága elleni bűncselekménynek minősül, ha bármelyik járműben kár keletkezik, akkor azért anyagi felelősséggel is tartozik az elkövető, vagy annak szülei, ha még nem töltötte be a tizennyolcadik életévét a tettes.

Egy életveszélyes baleset is történt az egyik felüljárón - ami már nem a sztrádarendőrök felségterülete -, egy fiatal nagy sebességgel akarta bevenni a kanyart kismotorjával, de megcsúszott, és leesett onnan.

Hétköznap sem árt figyelni az M6-on, de hétvégenként még inkább ajánlott az óvatosság, amikor a mi sztrádánkon is fokozott rendőri jelenlétre lehet számítani. - Álló és mozgó, rendőrségi és civil autóba szerelt traffipax egyaránt szolgálatban lesz, mellettük szinte a teljes állomány járőrözik majd, ezért tényleg nem éri meg szabálytalankodni - figyelmeztetett az őrnagy.

Egy életveszélyes baleset is történt az egyik felüljárón - ami már nem a sztrádarendőrök felségterülete -, egy fiatal nagy sebességgel akarta bevenni a kanyart kismotorjával, de megcsúszott, és leesett onnan.

Hétköznap sem árt figyelni az M6-on, de hétvégenként még inkább ajánlott az óvatosság, amikor a mi sztrádánkon is fokozott rendőri jelenlétre lehet számítani. - Álló és mozgó, rendőrségi és civil autóba szerelt traffipax egyaránt szolgálatban lesz, mellettük szinte a teljes állomány járőrözik majd, ezért tényleg nem éri meg szabálytalankodni - figyelmeztetett az őrnagy.

Egy életveszélyes baleset is történt az egyik felüljárón - ami már nem a sztrádarendőrök felségterülete -, egy fiatal nagy sebességgel akarta bevenni a kanyart kismotorjával, de megcsúszott, és leesett onnan.

Hétköznap sem árt figyelni az M6-on, de hétvégenként még inkább ajánlott az óvatosság, amikor a mi sztrádánkon is fokozott rendőri jelenlétre lehet számítani. - Álló és mozgó, rendőrségi és civil autóba szerelt traffipax egyaránt szolgálatban lesz, mellettük szinte a teljes állomány járőrözik majd, ezért tényleg nem éri meg szabálytalankodni - figyelmeztetett az őrnagy.

Hétköznap sem árt figyelni az M6-on, de hétvégenként még inkább ajánlott az óvatosság, amikor a mi sztrádánkon is fokozott rendőri jelenlétre lehet számítani. - Álló és mozgó, rendőrségi és civil autóba szerelt traffipax egyaránt szolgálatban lesz, mellettük szinte a teljes állomány járőrözik majd, ezért tényleg nem éri meg szabálytalankodni - figyelmeztetett az őrnagy.

Hétköznap sem árt figyelni az M6-on, de hétvégenként még inkább ajánlott az óvatosság, amikor a mi sztrádánkon is fokozott rendőri jelenlétre lehet számítani. - Álló és mozgó, rendőrségi és civil autóba szerelt traffipax egyaránt szolgálatban lesz, mellettük szinte a teljes állomány járőrözik majd, ezért tényleg nem éri meg szabálytalankodni - figyelmeztetett az őrnagy.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!