2022.03.17. 17:00
Rudasos diákok a Márkaland verseny döntőjében
A február a Márkaland verseny jegyében telt a Rudas Közgazdasági Technikum és Kollégium diákcsoportjai számára. A Márkaland a Case Solvers Kft. által a GimiMore márka alatt szervezett marketing témájú esettanulmány-verseny, amely egy rendhagyó megmérettetést biztosít középiskolás diákok számára.
A Márkalandnak kettős célja van: egyrészt, hogy bővítse a középiskolások marketinggel kapcsolatos ismereteit, másrészt, hogy fejlessze a diákok problémamegoldó képességét, marketing témájú esettanulmányok megoldásán keresztül. A problémamegoldó képességek közé tartozik a prezentációs készség, a csapatmunka és a kreatív, illetve kritikus gondolkodás. A versenyen való részvétellel a versenyzők a digitális oktatóanyagokon keresztül átfogó képet kaptak az alapvető marketingstratégiák módszertanáról, azok használatáról, valamint az esettanulmány-módszerről.
Az első online fordulóban egy játék során kellett megoldani egy érdekes problémát.
Bencs Bernadette tanárnő irányítása mellett iskolánkból 7 továbbjutó csapat küldött be egy a Magyar Zene Házához kapcsolódó esettanulmányt Legyen a zene mindenkié! címmel.
A beérkezett 40 munkából a Rudas OKAy csapata a 9.c osztályos Koncz Kitti Linett, Plesz Orsolya és Tóth Anasztázia megoldása bejutott a legjobb 6 közé.
2022. március 12-én - Kitti és Orsi Bencs tanárnő kíséretében - neves szakmai zsűritagok előtt mutathatták be esettanulmányukat Budapesten a Magyar Zene Háza épületében megrendezett döntőben.
A lányok - fiatal koruk ellenére - remekül szerepeltek, így ők is, mint mindegyik versenyző csapat, lehetőséget kaptak, hogy egy mini projekt keretében részt vegyenek az általuk javasolt megoldás egy részének megvalósításában a Magyar Zene Háza stábjaként.