tájékoztatás

2021.05.11. 18:00

A Rácalmási Polgármesteri Hivatal ügyintézése

Dr. Györe Andrea, Rácalmás jegyzője az alábbi tájékozatatást tette közzé a település közösségi oldalán:

duol.hu

Fotó: Rácalmás Város Önkormányzata

A koronavírus kapcsán fennálló veszélyhelyzetre való tekintettel a Rácalmás Város Polgármesteri Hivatalának (2459 Rácalmás, Szigetfő u. 11-13.) ügyfélfogadásáról az alábbi tájékoztatót teszem közzé:

A személyes ügyfélfogadás a Hivatalomban csak előzetes telefonos időpont egyeztetés után és az alábbi ügyek esetében lehetséges:

o anyakönyvi eseményekkel kapcsolatos ügyintézés (pl. haláleset, születés, házasságkötéssel kapcsolatos ügyek, halaszthatatlan névváltoztatási ügyek és apai elismeréssel kapcsolatos ügyek)

o lakcímügyek, melyeket a Dunaújvárosi Járási Hivatal Kormányablak Osztályán nem tudnak az ügyfelek elintézni,

A fenti anyakönyvi ügyekkel kapcsolatban Stumphauzer Judit anyakönyvvezetőt kereshetik.

Elérhetőség telefonszám: 25/517-853, E-mail: [email protected]

Felhívom figyelmüket arra, hogy a fenti ügyek intézése a Polgármesteri Hivatalban a járványveszélyre való tekintettel csak szájmaszk és gumikesztyű használattal lehetséges.

Kérem, hogy ezt szíveskedjenek betartani mindenki egészsége érdekében.

Amennyiben Ön úgy ítéli meg, hogy az egyéb ügyét a polgármesteri hivatalban csak személyesen lehet intézni, úgy szíveskedjen telefonon vagy e-mailben felvenni a kapcsolatot az ügyintézővel, aki eldönti a személyes ügyintézés szükségességét, illetve javaslatot tesz az ügyintézés módjára.

Tájékoztatom Önöket, hogy az államigazgatási és önkormányzati ügyek esetében az ügyintézés nem szünetel, az ügyek intézése folyamatos. A postán érkező küldemények, levelek esetében 3 napos fertőtlenítést vezettünk be és csak ezután kerülnek az ügyintézőkhöz intézésre.

Az így érkező ügyek esetében szíveskedjenek ezzel a 3 napos késéssel számolni.

A polgármesteri hivatal az alábbi elérhetőségen áll rendelkezésre az ügyfeleknek munkanapon Hétfő – Kedd – Csütörtök: 8.00 – 16.00 óráig, Szerda: 8.00 – 17.00 óráig, Péntek: 8.00 – 12.00 óráig.

Polgármesteri Hivatal Központi szám 25/517-850 Mellék 100 [email protected]

dr. Györe Andrea jegyző 25/517-866 116 [email protected]

Borda Mónika titkárság 25/517-851 101 [email protected]

Krausz Zsuzsanna aljegyző, szociális ügyek 25/517-852 102 [email protected]

Stumphauzer Judit anyakönyv, népesség, lakcímügyek 25/517-853 103 [email protected]

Szabóné Hajnal Renáta pénzügyi csoport- vezető 25/517-858 108 [email protected]

Osvai Zoltánné pénzügy 25/517-858 108 [email protected]

Kibédi Éva pénzügy 25/517-861 111 [email protected]

Pásztiné Arany Krisztina pénzügy 25/517-861 111 [email protected]

Lováti Judit pénzügy 25/517-854 104 [email protected]

Tóth Zoltánné Márti étkezés, pénzügy 25/517-854 104 [email protected]

Rauf Katalin pénztár, pénzügy,

gépjármű behajtás 25/517-870 120 [email protected], [email protected]

Herku Mónika iparűzési-, építmény-, idegenforgalmi adó 25/517-863 113 [email protected]

Mázás Kinga településüzemeltetés 25/517-857 107 [email protected]

Krausz Marianna településüzemeltetés 25/517-859 109 [email protected]

Tájékoztatom Önöket arról, hogy az elektronikus ügyintézés sem szünetel. Továbbra is lehetősége van Önöknek elektronikusan intézni azokat az ügyeket, melyre a jogszabály lehetőséget ad, és aki ügyfélkapuval rendelkezik. Az ezzel kapcsolatos tájékoztató megtalálható Rácalmás Város Honlapján, a www.racalmas.hu -n.

Megértésüket köszönöm, vigyázzunk egymásra!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában