2019.04.14. 15:00
Amikor a diák az igazgató…
Másként indul a nap, hiszen egy olyan iskolába lépünk majd be, ahol korunkbeli a vezető, és ez egy olyan energiát tud adni a napkezdéshez, amelynek segítségével sokkal hamarabb el tud telni számunkra egy-egy óra.
A tanórák új színt kapnak, hiszen egy diák, aki minden nap a padokban ült igazgatósága előtt, könnyebben tud ötletelni azon, hogy mitől lehetne érdekesebb, izgalmasabb az adott óra, nap. Ezt pedig mint igazgató tudja hasznosítani, főleg, ha a társaitól kapott ötleteket is felhasználja. Gondolok itt a játékokra, vicces próbatételekre.
A szünetek lehetnek egy kicsit kötetlenebbek, zajosabbak, hiszen azért mi, tinik mégiscsak jobban kedveljük azt, ha szabad hangoskodni, zajongani egyes szünetekben.
Fontos, hogy a diákigazgató attól függetlenül, hogy diák, tartsa meg azt a szigort, ami ahhoz kell, hogy ne legyen semmi baj a munkássága közben. Igazgatósága alatt példát kell mutatnia, hiszen egy komolytalanabb igazgatót „követni” veszélyes dolog. Közben persze semmi esetre se tagadja meg a saját személyiségét! Minden apró tettbe bele kell saját magát csempésznie. Attól lesz különleges, élvezhető és más.
Frissességéből hátha átszökhet valami a diákigazgató nélküli mindennapjainkba is.