vélemény

2021.09.18. 15:00

Ugye önökkel is megesett már, hogy kétkedve fogadták egy reklám valóságtartalmát

Várkonyi Zsolt

Fotó: shutterstock

Ugye önökkel is megesett már, hogy kétkedve fogadták egy reklám valóságtartalmát. A minap már nem először hallottam az egyik kereskedelmi rádióban, hogy egy áruházlánc felmérést készített, amelynek „eredménye” az lett, hogy az ő zöldségük a legfrissebb a megkérdezettek körében. Majd a mintegy harminc másodperces reklámfilm legvégén „odafittyentik”, hogy ez a cég nem reprezentatív felmérése alapján készült. Értik, ők a legjobbak saját maguk szerint, ráadásul nem is reprezentatív a felmérés, vagyis nem biztos, hogy a teljes vásárlói körnek ez a véleménye, mindezt még reklámba is foglalják. Mi, fogyasztók meg csak a pénzt toljuk nekik.

Címkék#Vélemény

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!