2020.08.12. 07:30
A marketing „szárnyakat ad”
Forrás: Shutterstock
Fotó: santypan
Dübörög a balatoni szezon. Sokan baráti társasággal múlatják ott az időt. Persze ahhoz, hogy minél gyorsabban és vidámabban teljen a nap, rendre valamilyen alkoholtartalmú ital fogyasztása is ajánlott. Ilyenkor aztán a marketing „szárnyakat ad” a vendéglátósok vágyainak. Olvasom egy megállító táblán, hogy „minden harmadik koktél után egy ajándék számjegy a felszolgáló lány telefonszámából”. Persze e hívogató feliratnak a megtapasztalás az első lépcsője, azaz valóban csinos-e a hölgy. Aztán a második próbatétel a telefonszám. Ami tudjuk, kilenc jegyű, és nem biztos, hogy sorrendben adják. Különben is, vélhetően van az az összeg, amiért az egészet egyben is megkapnánk.