Sport

2007.02.01. 03:29

Vasvári: a sikerek kovácsai

Dunaújváros - A minisztériumban kapott díjjal nem először ismerték el a Vasvári iskola sporteredményeit. Az intézmény több mint három évtizede fonta szorosra kapcsolatát a sporttal.

Szabó Szabolcs

A hétfőn kapott elismerésért sok-sok vasváris sikernek kellett születnie az országos diákolimpiai döntőkben, mert csak ezek az eredmények számítottak a végelszámolásnál. - Nagyon örülök, hogy én is részese lehettem ennek az eredménynek. Ezért egy kicsit a magaménak is tekinthetem - jelentette ki büszkén az iskolában tett látogatásunk során a karatéban jeleskedő Gaál Antal Levente, aki nemcsak országos harmadik helyet szerzett, hanem a korosztályos Európa-bajnokságon is bronzérmes lett. - Négyéves korom óta sportolok, és szerencsére az iskolámban minden lehetőséget megkapok arra, hogy karatézhassak - tette hozzá az ifjú legényke,

Nem is sejtve, hogy ezzel meg is adta az alaphangot az intézmény igazgatójával, Pribékné Kazi Erikával folytatott beszélgetéshez

- Ennél jobb visszajelzés nem is kell a munkájukról.

- Valóban, és egyben ez egy további inspiráció is, hogy érdemes tovább folytatni az eddigi tevékenységünket és erre érdemes pénzt is áldozni. Ez azt is bizonyítja, hogy a gyerekek lendülete kitart a sport, az egészséges élet mellett, pedig a Nemzet Sportvárosa cím elnyerése óta hanyatlik minden. A mostani sikerünk nemcsak a testnevelőink - Erdélyiné Braun Gabriella, Kiss Jánosné, Pappné Házi Éva, Salamonné Szabó Éva, Lengyel László, Orbán László, Tóth Géza - , hanem a DVSI-ben tevékenykedő edzők érdeme is. A diákolimpián túl mindenki a szakosztályával is rendszeresen jár különféle versenyekre. A pontversenyben végül két vidéki - Békéscsaba, Tiszaújváros - iskola előzött csak meg minket, a nagynevű, budapesti általános iskolák pedig ezúttal rosszabbul szerepeltek.

- És nemcsak jól sportolnak, hanem jól is tanulnak az ide járó gyerekek.

- A sport révén egy remek lehetőséget kapnak a diákok, hogy megismerjék, és megszeressék az egészséges életmódot. Ezen túl a kitartásuk, az önbecsülésük, a kudarc feldolgozó képességük is fejlődik ezáltal. A szigorú időbeosztás révén - van, aki reggel hat órakor már edzésen van - pedig nem ezeket a gyerekeket látjuk az utcán csavarogni céltalanul. Azonban elsősorban a tanulás a lényeg, hiszen az életre is fel kell készíteni őket. Az a profilunkból adódik, hogy minden segítséget megadunk a sportolóknak, akár egyedi órarend formájában is. Aki pedig egy hétvégét valahol versenyzéssel tölt, akkor hétfőn reggel ha lehet, nem őt feleltetik a kollégák. Az biztos, hogy példát lehetne venni sok fiatalról. Van olyan bejárónk, aki reggel háromnegyed ötkor kel, majd megy edzésre, utána iskolába. Emellett kitűnő tanuló! Módszertani központként is működünk, amelyből huszonkettőt választottak ki az országban. Itt azt mutatják be, hogy egy közoktatási intézmény hogyan tud együttműködni sportegyesületekkel úgy, hogy a gyerek ne csak a tanulásban, hanem a sportban is a legjavát nyújtsa.

- A nem versenyszerűen mozgó gyerekeknek is kínálnak lehetőségeket?

- Iskolánk nem egyedül a versenysportra koncentrál, hanem a szabadidős tevékenységekre is. Hatalmas sikere van a különféle házibajnokságoknak, de a kerékpáros kastélytúráknak is. A balatoni tábort is alig várják diákjaink, teljesítménytúrákat csinálunk. Például bejárjuk a Balaton-felvidék tájait, ahol megismerhető a környék állat,- növény- és kőzetvilága, történelmi értékei. Itt esett meg, hogy a tábor tulajdonosa később ért oda, és mi már lementünk fürdeni a tóra. Amikor visszafelé tartottunk, már ott állt a kapuban, és furcsán nézett a fürdőruhás, törölközős társaságra. Odamentem hozzá, mert az hittem baj van. Aztán kiderült, hogy arra volt kíváncsi, hol szedtem össze ennyi szép, jó testtartású, sportos gyereket, akik között nem fedezett fel egyetlen elhízott gyerkőcöt sem.

- Egy ilyen sportos iskola vezetője milyen szakágban jeleskedik?

- Versenyszerűen nem sportolok, de rendszeresen kerékpározom, elindulok a városi négypróbán, aerobikozom, és a túráinkon is ott vagyok. A mérkőzéseket inkább a tévében nézem. A kézilabda világbajnokságot is nyomon követtem, így az oroszok elleni utolsó három másodpercet is. Akkor úgy gondoltam, a magyar átok ismét előjött...

Nem is sejtve, hogy ezzel meg is adta az alaphangot az intézmény igazgatójával, Pribékné Kazi Erikával folytatott beszélgetéshez

- Ennél jobb visszajelzés nem is kell a munkájukról.

- Valóban, és egyben ez egy további inspiráció is, hogy érdemes tovább folytatni az eddigi tevékenységünket és erre érdemes pénzt is áldozni. Ez azt is bizonyítja, hogy a gyerekek lendülete kitart a sport, az egészséges élet mellett, pedig a Nemzet Sportvárosa cím elnyerése óta hanyatlik minden. A mostani sikerünk nemcsak a testnevelőink - Erdélyiné Braun Gabriella, Kiss Jánosné, Pappné Házi Éva, Salamonné Szabó Éva, Lengyel László, Orbán László, Tóth Géza - , hanem a DVSI-ben tevékenykedő edzők érdeme is. A diákolimpián túl mindenki a szakosztályával is rendszeresen jár különféle versenyekre. A pontversenyben végül két vidéki - Békéscsaba, Tiszaújváros - iskola előzött csak meg minket, a nagynevű, budapesti általános iskolák pedig ezúttal rosszabbul szerepeltek.

- És nemcsak jól sportolnak, hanem jól is tanulnak az ide járó gyerekek.

- A sport révén egy remek lehetőséget kapnak a diákok, hogy megismerjék, és megszeressék az egészséges életmódot. Ezen túl a kitartásuk, az önbecsülésük, a kudarc feldolgozó képességük is fejlődik ezáltal. A szigorú időbeosztás révén - van, aki reggel hat órakor már edzésen van - pedig nem ezeket a gyerekeket látjuk az utcán csavarogni céltalanul. Azonban elsősorban a tanulás a lényeg, hiszen az életre is fel kell készíteni őket. Az a profilunkból adódik, hogy minden segítséget megadunk a sportolóknak, akár egyedi órarend formájában is. Aki pedig egy hétvégét valahol versenyzéssel tölt, akkor hétfőn reggel ha lehet, nem őt feleltetik a kollégák. Az biztos, hogy példát lehetne venni sok fiatalról. Van olyan bejárónk, aki reggel háromnegyed ötkor kel, majd megy edzésre, utána iskolába. Emellett kitűnő tanuló! Módszertani központként is működünk, amelyből huszonkettőt választottak ki az országban. Itt azt mutatják be, hogy egy közoktatási intézmény hogyan tud együttműködni sportegyesületekkel úgy, hogy a gyerek ne csak a tanulásban, hanem a sportban is a legjavát nyújtsa.

- A nem versenyszerűen mozgó gyerekeknek is kínálnak lehetőségeket?

- Iskolánk nem egyedül a versenysportra koncentrál, hanem a szabadidős tevékenységekre is. Hatalmas sikere van a különféle házibajnokságoknak, de a kerékpáros kastélytúráknak is. A balatoni tábort is alig várják diákjaink, teljesítménytúrákat csinálunk. Például bejárjuk a Balaton-felvidék tájait, ahol megismerhető a környék állat,- növény- és kőzetvilága, történelmi értékei. Itt esett meg, hogy a tábor tulajdonosa később ért oda, és mi már lementünk fürdeni a tóra. Amikor visszafelé tartottunk, már ott állt a kapuban, és furcsán nézett a fürdőruhás, törölközős társaságra. Odamentem hozzá, mert az hittem baj van. Aztán kiderült, hogy arra volt kíváncsi, hol szedtem össze ennyi szép, jó testtartású, sportos gyereket, akik között nem fedezett fel egyetlen elhízott gyerkőcöt sem.

- Egy ilyen sportos iskola vezetője milyen szakágban jeleskedik?

- Versenyszerűen nem sportolok, de rendszeresen kerékpározom, elindulok a városi négypróbán, aerobikozom, és a túráinkon is ott vagyok. A mérkőzéseket inkább a tévében nézem. A kézilabda világbajnokságot is nyomon követtem, így az oroszok elleni utolsó három másodpercet is. Akkor úgy gondoltam, a magyar átok ismét előjött...

Nem is sejtve, hogy ezzel meg is adta az alaphangot az intézmény igazgatójával, Pribékné Kazi Erikával folytatott beszélgetéshez

- Ennél jobb visszajelzés nem is kell a munkájukról.

- Valóban, és egyben ez egy további inspiráció is, hogy érdemes tovább folytatni az eddigi tevékenységünket és erre érdemes pénzt is áldozni. Ez azt is bizonyítja, hogy a gyerekek lendülete kitart a sport, az egészséges élet mellett, pedig a Nemzet Sportvárosa cím elnyerése óta hanyatlik minden. A mostani sikerünk nemcsak a testnevelőink - Erdélyiné Braun Gabriella, Kiss Jánosné, Pappné Házi Éva, Salamonné Szabó Éva, Lengyel László, Orbán László, Tóth Géza - , hanem a DVSI-ben tevékenykedő edzők érdeme is. A diákolimpián túl mindenki a szakosztályával is rendszeresen jár különféle versenyekre. A pontversenyben végül két vidéki - Békéscsaba, Tiszaújváros - iskola előzött csak meg minket, a nagynevű, budapesti általános iskolák pedig ezúttal rosszabbul szerepeltek.

- És nemcsak jól sportolnak, hanem jól is tanulnak az ide járó gyerekek.

- A sport révén egy remek lehetőséget kapnak a diákok, hogy megismerjék, és megszeressék az egészséges életmódot. Ezen túl a kitartásuk, az önbecsülésük, a kudarc feldolgozó képességük is fejlődik ezáltal. A szigorú időbeosztás révén - van, aki reggel hat órakor már edzésen van - pedig nem ezeket a gyerekeket látjuk az utcán csavarogni céltalanul. Azonban elsősorban a tanulás a lényeg, hiszen az életre is fel kell készíteni őket. Az a profilunkból adódik, hogy minden segítséget megadunk a sportolóknak, akár egyedi órarend formájában is. Aki pedig egy hétvégét valahol versenyzéssel tölt, akkor hétfőn reggel ha lehet, nem őt feleltetik a kollégák. Az biztos, hogy példát lehetne venni sok fiatalról. Van olyan bejárónk, aki reggel háromnegyed ötkor kel, majd megy edzésre, utána iskolába. Emellett kitűnő tanuló! Módszertani központként is működünk, amelyből huszonkettőt választottak ki az országban. Itt azt mutatják be, hogy egy közoktatási intézmény hogyan tud együttműködni sportegyesületekkel úgy, hogy a gyerek ne csak a tanulásban, hanem a sportban is a legjavát nyújtsa.

- A nem versenyszerűen mozgó gyerekeknek is kínálnak lehetőségeket?

- Iskolánk nem egyedül a versenysportra koncentrál, hanem a szabadidős tevékenységekre is. Hatalmas sikere van a különféle házibajnokságoknak, de a kerékpáros kastélytúráknak is. A balatoni tábort is alig várják diákjaink, teljesítménytúrákat csinálunk. Például bejárjuk a Balaton-felvidék tájait, ahol megismerhető a környék állat,- növény- és kőzetvilága, történelmi értékei. Itt esett meg, hogy a tábor tulajdonosa később ért oda, és mi már lementünk fürdeni a tóra. Amikor visszafelé tartottunk, már ott állt a kapuban, és furcsán nézett a fürdőruhás, törölközős társaságra. Odamentem hozzá, mert az hittem baj van. Aztán kiderült, hogy arra volt kíváncsi, hol szedtem össze ennyi szép, jó testtartású, sportos gyereket, akik között nem fedezett fel egyetlen elhízott gyerkőcöt sem.

- Egy ilyen sportos iskola vezetője milyen szakágban jeleskedik?

- Versenyszerűen nem sportolok, de rendszeresen kerékpározom, elindulok a városi négypróbán, aerobikozom, és a túráinkon is ott vagyok. A mérkőzéseket inkább a tévében nézem. A kézilabda világbajnokságot is nyomon követtem, így az oroszok elleni utolsó három másodpercet is. Akkor úgy gondoltam, a magyar átok ismét előjött...

- Ennél jobb visszajelzés nem is kell a munkájukról.

- Valóban, és egyben ez egy további inspiráció is, hogy érdemes tovább folytatni az eddigi tevékenységünket és erre érdemes pénzt is áldozni. Ez azt is bizonyítja, hogy a gyerekek lendülete kitart a sport, az egészséges élet mellett, pedig a Nemzet Sportvárosa cím elnyerése óta hanyatlik minden. A mostani sikerünk nemcsak a testnevelőink - Erdélyiné Braun Gabriella, Kiss Jánosné, Pappné Házi Éva, Salamonné Szabó Éva, Lengyel László, Orbán László, Tóth Géza - , hanem a DVSI-ben tevékenykedő edzők érdeme is. A diákolimpián túl mindenki a szakosztályával is rendszeresen jár különféle versenyekre. A pontversenyben végül két vidéki - Békéscsaba, Tiszaújváros - iskola előzött csak meg minket, a nagynevű, budapesti általános iskolák pedig ezúttal rosszabbul szerepeltek.

- És nemcsak jól sportolnak, hanem jól is tanulnak az ide járó gyerekek.

- A sport révén egy remek lehetőséget kapnak a diákok, hogy megismerjék, és megszeressék az egészséges életmódot. Ezen túl a kitartásuk, az önbecsülésük, a kudarc feldolgozó képességük is fejlődik ezáltal. A szigorú időbeosztás révén - van, aki reggel hat órakor már edzésen van - pedig nem ezeket a gyerekeket látjuk az utcán csavarogni céltalanul. Azonban elsősorban a tanulás a lényeg, hiszen az életre is fel kell készíteni őket. Az a profilunkból adódik, hogy minden segítséget megadunk a sportolóknak, akár egyedi órarend formájában is. Aki pedig egy hétvégét valahol versenyzéssel tölt, akkor hétfőn reggel ha lehet, nem őt feleltetik a kollégák. Az biztos, hogy példát lehetne venni sok fiatalról. Van olyan bejárónk, aki reggel háromnegyed ötkor kel, majd megy edzésre, utána iskolába. Emellett kitűnő tanuló! Módszertani központként is működünk, amelyből huszonkettőt választottak ki az országban. Itt azt mutatják be, hogy egy közoktatási intézmény hogyan tud együttműködni sportegyesületekkel úgy, hogy a gyerek ne csak a tanulásban, hanem a sportban is a legjavát nyújtsa.

- A nem versenyszerűen mozgó gyerekeknek is kínálnak lehetőségeket?

- Iskolánk nem egyedül a versenysportra koncentrál, hanem a szabadidős tevékenységekre is. Hatalmas sikere van a különféle házibajnokságoknak, de a kerékpáros kastélytúráknak is. A balatoni tábort is alig várják diákjaink, teljesítménytúrákat csinálunk. Például bejárjuk a Balaton-felvidék tájait, ahol megismerhető a környék állat,- növény- és kőzetvilága, történelmi értékei. Itt esett meg, hogy a tábor tulajdonosa később ért oda, és mi már lementünk fürdeni a tóra. Amikor visszafelé tartottunk, már ott állt a kapuban, és furcsán nézett a fürdőruhás, törölközős társaságra. Odamentem hozzá, mert az hittem baj van. Aztán kiderült, hogy arra volt kíváncsi, hol szedtem össze ennyi szép, jó testtartású, sportos gyereket, akik között nem fedezett fel egyetlen elhízott gyerkőcöt sem.

- Egy ilyen sportos iskola vezetője milyen szakágban jeleskedik?

- Versenyszerűen nem sportolok, de rendszeresen kerékpározom, elindulok a városi négypróbán, aerobikozom, és a túráinkon is ott vagyok. A mérkőzéseket inkább a tévében nézem. A kézilabda világbajnokságot is nyomon követtem, így az oroszok elleni utolsó három másodpercet is. Akkor úgy gondoltam, a magyar átok ismét előjött...

- Ennél jobb visszajelzés nem is kell a munkájukról.

- Valóban, és egyben ez egy további inspiráció is, hogy érdemes tovább folytatni az eddigi tevékenységünket és erre érdemes pénzt is áldozni. Ez azt is bizonyítja, hogy a gyerekek lendülete kitart a sport, az egészséges élet mellett, pedig a Nemzet Sportvárosa cím elnyerése óta hanyatlik minden. A mostani sikerünk nemcsak a testnevelőink - Erdélyiné Braun Gabriella, Kiss Jánosné, Pappné Házi Éva, Salamonné Szabó Éva, Lengyel László, Orbán László, Tóth Géza - , hanem a DVSI-ben tevékenykedő edzők érdeme is. A diákolimpián túl mindenki a szakosztályával is rendszeresen jár különféle versenyekre. A pontversenyben végül két vidéki - Békéscsaba, Tiszaújváros - iskola előzött csak meg minket, a nagynevű, budapesti általános iskolák pedig ezúttal rosszabbul szerepeltek.

- És nemcsak jól sportolnak, hanem jól is tanulnak az ide járó gyerekek.

- A sport révén egy remek lehetőséget kapnak a diákok, hogy megismerjék, és megszeressék az egészséges életmódot. Ezen túl a kitartásuk, az önbecsülésük, a kudarc feldolgozó képességük is fejlődik ezáltal. A szigorú időbeosztás révén - van, aki reggel hat órakor már edzésen van - pedig nem ezeket a gyerekeket látjuk az utcán csavarogni céltalanul. Azonban elsősorban a tanulás a lényeg, hiszen az életre is fel kell készíteni őket. Az a profilunkból adódik, hogy minden segítséget megadunk a sportolóknak, akár egyedi órarend formájában is. Aki pedig egy hétvégét valahol versenyzéssel tölt, akkor hétfőn reggel ha lehet, nem őt feleltetik a kollégák. Az biztos, hogy példát lehetne venni sok fiatalról. Van olyan bejárónk, aki reggel háromnegyed ötkor kel, majd megy edzésre, utána iskolába. Emellett kitűnő tanuló! Módszertani központként is működünk, amelyből huszonkettőt választottak ki az országban. Itt azt mutatják be, hogy egy közoktatási intézmény hogyan tud együttműködni sportegyesületekkel úgy, hogy a gyerek ne csak a tanulásban, hanem a sportban is a legjavát nyújtsa.

- A nem versenyszerűen mozgó gyerekeknek is kínálnak lehetőségeket?

- Iskolánk nem egyedül a versenysportra koncentrál, hanem a szabadidős tevékenységekre is. Hatalmas sikere van a különféle házibajnokságoknak, de a kerékpáros kastélytúráknak is. A balatoni tábort is alig várják diákjaink, teljesítménytúrákat csinálunk. Például bejárjuk a Balaton-felvidék tájait, ahol megismerhető a környék állat,- növény- és kőzetvilága, történelmi értékei. Itt esett meg, hogy a tábor tulajdonosa később ért oda, és mi már lementünk fürdeni a tóra. Amikor visszafelé tartottunk, már ott állt a kapuban, és furcsán nézett a fürdőruhás, törölközős társaságra. Odamentem hozzá, mert az hittem baj van. Aztán kiderült, hogy arra volt kíváncsi, hol szedtem össze ennyi szép, jó testtartású, sportos gyereket, akik között nem fedezett fel egyetlen elhízott gyerkőcöt sem.

- Egy ilyen sportos iskola vezetője milyen szakágban jeleskedik?

- Versenyszerűen nem sportolok, de rendszeresen kerékpározom, elindulok a városi négypróbán, aerobikozom, és a túráinkon is ott vagyok. A mérkőzéseket inkább a tévében nézem. A kézilabda világbajnokságot is nyomon követtem, így az oroszok elleni utolsó három másodpercet is. Akkor úgy gondoltam, a magyar átok ismét előjött...

- Ennél jobb visszajelzés nem is kell a munkájukról.

- Valóban, és egyben ez egy további inspiráció is, hogy érdemes tovább folytatni az eddigi tevékenységünket és erre érdemes pénzt is áldozni. Ez azt is bizonyítja, hogy a gyerekek lendülete kitart a sport, az egészséges élet mellett, pedig a Nemzet Sportvárosa cím elnyerése óta hanyatlik minden. A mostani sikerünk nemcsak a testnevelőink - Erdélyiné Braun Gabriella, Kiss Jánosné, Pappné Házi Éva, Salamonné Szabó Éva, Lengyel László, Orbán László, Tóth Géza - , hanem a DVSI-ben tevékenykedő edzők érdeme is. A diákolimpián túl mindenki a szakosztályával is rendszeresen jár különféle versenyekre. A pontversenyben végül két vidéki - Békéscsaba, Tiszaújváros - iskola előzött csak meg minket, a nagynevű, budapesti általános iskolák pedig ezúttal rosszabbul szerepeltek.

- És nemcsak jól sportolnak, hanem jól is tanulnak az ide járó gyerekek.

- A sport révén egy remek lehetőséget kapnak a diákok, hogy megismerjék, és megszeressék az egészséges életmódot. Ezen túl a kitartásuk, az önbecsülésük, a kudarc feldolgozó képességük is fejlődik ezáltal. A szigorú időbeosztás révén - van, aki reggel hat órakor már edzésen van - pedig nem ezeket a gyerekeket látjuk az utcán csavarogni céltalanul. Azonban elsősorban a tanulás a lényeg, hiszen az életre is fel kell készíteni őket. Az a profilunkból adódik, hogy minden segítséget megadunk a sportolóknak, akár egyedi órarend formájában is. Aki pedig egy hétvégét valahol versenyzéssel tölt, akkor hétfőn reggel ha lehet, nem őt feleltetik a kollégák. Az biztos, hogy példát lehetne venni sok fiatalról. Van olyan bejárónk, aki reggel háromnegyed ötkor kel, majd megy edzésre, utána iskolába. Emellett kitűnő tanuló! Módszertani központként is működünk, amelyből huszonkettőt választottak ki az országban. Itt azt mutatják be, hogy egy közoktatási intézmény hogyan tud együttműködni sportegyesületekkel úgy, hogy a gyerek ne csak a tanulásban, hanem a sportban is a legjavát nyújtsa.

- A nem versenyszerűen mozgó gyerekeknek is kínálnak lehetőségeket?

- Iskolánk nem egyedül a versenysportra koncentrál, hanem a szabadidős tevékenységekre is. Hatalmas sikere van a különféle házibajnokságoknak, de a kerékpáros kastélytúráknak is. A balatoni tábort is alig várják diákjaink, teljesítménytúrákat csinálunk. Például bejárjuk a Balaton-felvidék tájait, ahol megismerhető a környék állat,- növény- és kőzetvilága, történelmi értékei. Itt esett meg, hogy a tábor tulajdonosa később ért oda, és mi már lementünk fürdeni a tóra. Amikor visszafelé tartottunk, már ott állt a kapuban, és furcsán nézett a fürdőruhás, törölközős társaságra. Odamentem hozzá, mert az hittem baj van. Aztán kiderült, hogy arra volt kíváncsi, hol szedtem össze ennyi szép, jó testtartású, sportos gyereket, akik között nem fedezett fel egyetlen elhízott gyerkőcöt sem.

- Egy ilyen sportos iskola vezetője milyen szakágban jeleskedik?

- Versenyszerűen nem sportolok, de rendszeresen kerékpározom, elindulok a városi négypróbán, aerobikozom, és a túráinkon is ott vagyok. A mérkőzéseket inkább a tévében nézem. A kézilabda világbajnokságot is nyomon követtem, így az oroszok elleni utolsó három másodpercet is. Akkor úgy gondoltam, a magyar átok ismét előjött...

- Ennél jobb visszajelzés nem is kell a munkájukról.

- Valóban, és egyben ez egy további inspiráció is, hogy érdemes tovább folytatni az eddigi tevékenységünket és erre érdemes pénzt is áldozni. Ez azt is bizonyítja, hogy a gyerekek lendülete kitart a sport, az egészséges élet mellett, pedig a Nemzet Sportvárosa cím elnyerése óta hanyatlik minden. A mostani sikerünk nemcsak a testnevelőink - Erdélyiné Braun Gabriella, Kiss Jánosné, Pappné Házi Éva, Salamonné Szabó Éva, Lengyel László, Orbán László, Tóth Géza - , hanem a DVSI-ben tevékenykedő edzők érdeme is. A diákolimpián túl mindenki a szakosztályával is rendszeresen jár különféle versenyekre. A pontversenyben végül két vidéki - Békéscsaba, Tiszaújváros - iskola előzött csak meg minket, a nagynevű, budapesti általános iskolák pedig ezúttal rosszabbul szerepeltek.

- És nemcsak jól sportolnak, hanem jól is tanulnak az ide járó gyerekek.

- A sport révén egy remek lehetőséget kapnak a diákok, hogy megismerjék, és megszeressék az egészséges életmódot. Ezen túl a kitartásuk, az önbecsülésük, a kudarc feldolgozó képességük is fejlődik ezáltal. A szigorú időbeosztás révén - van, aki reggel hat órakor már edzésen van - pedig nem ezeket a gyerekeket látjuk az utcán csavarogni céltalanul. Azonban elsősorban a tanulás a lényeg, hiszen az életre is fel kell készíteni őket. Az a profilunkból adódik, hogy minden segítséget megadunk a sportolóknak, akár egyedi órarend formájában is. Aki pedig egy hétvégét valahol versenyzéssel tölt, akkor hétfőn reggel ha lehet, nem őt feleltetik a kollégák. Az biztos, hogy példát lehetne venni sok fiatalról. Van olyan bejárónk, aki reggel háromnegyed ötkor kel, majd megy edzésre, utána iskolába. Emellett kitűnő tanuló! Módszertani központként is működünk, amelyből huszonkettőt választottak ki az országban. Itt azt mutatják be, hogy egy közoktatási intézmény hogyan tud együttműködni sportegyesületekkel úgy, hogy a gyerek ne csak a tanulásban, hanem a sportban is a legjavát nyújtsa.

- A nem versenyszerűen mozgó gyerekeknek is kínálnak lehetőségeket?

- Iskolánk nem egyedül a versenysportra koncentrál, hanem a szabadidős tevékenységekre is. Hatalmas sikere van a különféle házibajnokságoknak, de a kerékpáros kastélytúráknak is. A balatoni tábort is alig várják diákjaink, teljesítménytúrákat csinálunk. Például bejárjuk a Balaton-felvidék tájait, ahol megismerhető a környék állat,- növény- és kőzetvilága, történelmi értékei. Itt esett meg, hogy a tábor tulajdonosa később ért oda, és mi már lementünk fürdeni a tóra. Amikor visszafelé tartottunk, már ott állt a kapuban, és furcsán nézett a fürdőruhás, törölközős társaságra. Odamentem hozzá, mert az hittem baj van. Aztán kiderült, hogy arra volt kíváncsi, hol szedtem össze ennyi szép, jó testtartású, sportos gyereket, akik között nem fedezett fel egyetlen elhízott gyerkőcöt sem.

- Egy ilyen sportos iskola vezetője milyen szakágban jeleskedik?

- Versenyszerűen nem sportolok, de rendszeresen kerékpározom, elindulok a városi négypróbán, aerobikozom, és a túráinkon is ott vagyok. A mérkőzéseket inkább a tévében nézem. A kézilabda világbajnokságot is nyomon követtem, így az oroszok elleni utolsó három másodpercet is. Akkor úgy gondoltam, a magyar átok ismét előjött...

- Valóban, és egyben ez egy további inspiráció is, hogy érdemes tovább folytatni az eddigi tevékenységünket és erre érdemes pénzt is áldozni. Ez azt is bizonyítja, hogy a gyerekek lendülete kitart a sport, az egészséges élet mellett, pedig a Nemzet Sportvárosa cím elnyerése óta hanyatlik minden. A mostani sikerünk nemcsak a testnevelőink - Erdélyiné Braun Gabriella, Kiss Jánosné, Pappné Házi Éva, Salamonné Szabó Éva, Lengyel László, Orbán László, Tóth Géza - , hanem a DVSI-ben tevékenykedő edzők érdeme is. A diákolimpián túl mindenki a szakosztályával is rendszeresen jár különféle versenyekre. A pontversenyben végül két vidéki - Békéscsaba, Tiszaújváros - iskola előzött csak meg minket, a nagynevű, budapesti általános iskolák pedig ezúttal rosszabbul szerepeltek.

- És nemcsak jól sportolnak, hanem jól is tanulnak az ide járó gyerekek.

- A sport révén egy remek lehetőséget kapnak a diákok, hogy megismerjék, és megszeressék az egészséges életmódot. Ezen túl a kitartásuk, az önbecsülésük, a kudarc feldolgozó képességük is fejlődik ezáltal. A szigorú időbeosztás révén - van, aki reggel hat órakor már edzésen van - pedig nem ezeket a gyerekeket látjuk az utcán csavarogni céltalanul. Azonban elsősorban a tanulás a lényeg, hiszen az életre is fel kell készíteni őket. Az a profilunkból adódik, hogy minden segítséget megadunk a sportolóknak, akár egyedi órarend formájában is. Aki pedig egy hétvégét valahol versenyzéssel tölt, akkor hétfőn reggel ha lehet, nem őt feleltetik a kollégák. Az biztos, hogy példát lehetne venni sok fiatalról. Van olyan bejárónk, aki reggel háromnegyed ötkor kel, majd megy edzésre, utána iskolába. Emellett kitűnő tanuló! Módszertani központként is működünk, amelyből huszonkettőt választottak ki az országban. Itt azt mutatják be, hogy egy közoktatási intézmény hogyan tud együttműködni sportegyesületekkel úgy, hogy a gyerek ne csak a tanulásban, hanem a sportban is a legjavát nyújtsa.

- A nem versenyszerűen mozgó gyerekeknek is kínálnak lehetőségeket?

- Iskolánk nem egyedül a versenysportra koncentrál, hanem a szabadidős tevékenységekre is. Hatalmas sikere van a különféle házibajnokságoknak, de a kerékpáros kastélytúráknak is. A balatoni tábort is alig várják diákjaink, teljesítménytúrákat csinálunk. Például bejárjuk a Balaton-felvidék tájait, ahol megismerhető a környék állat,- növény- és kőzetvilága, történelmi értékei. Itt esett meg, hogy a tábor tulajdonosa később ért oda, és mi már lementünk fürdeni a tóra. Amikor visszafelé tartottunk, már ott állt a kapuban, és furcsán nézett a fürdőruhás, törölközős társaságra. Odamentem hozzá, mert az hittem baj van. Aztán kiderült, hogy arra volt kíváncsi, hol szedtem össze ennyi szép, jó testtartású, sportos gyereket, akik között nem fedezett fel egyetlen elhízott gyerkőcöt sem.

- Egy ilyen sportos iskola vezetője milyen szakágban jeleskedik?

- Versenyszerűen nem sportolok, de rendszeresen kerékpározom, elindulok a városi négypróbán, aerobikozom, és a túráinkon is ott vagyok. A mérkőzéseket inkább a tévében nézem. A kézilabda világbajnokságot is nyomon követtem, így az oroszok elleni utolsó három másodpercet is. Akkor úgy gondoltam, a magyar átok ismét előjött...

- Valóban, és egyben ez egy további inspiráció is, hogy érdemes tovább folytatni az eddigi tevékenységünket és erre érdemes pénzt is áldozni. Ez azt is bizonyítja, hogy a gyerekek lendülete kitart a sport, az egészséges élet mellett, pedig a Nemzet Sportvárosa cím elnyerése óta hanyatlik minden. A mostani sikerünk nemcsak a testnevelőink - Erdélyiné Braun Gabriella, Kiss Jánosné, Pappné Házi Éva, Salamonné Szabó Éva, Lengyel László, Orbán László, Tóth Géza - , hanem a DVSI-ben tevékenykedő edzők érdeme is. A diákolimpián túl mindenki a szakosztályával is rendszeresen jár különféle versenyekre. A pontversenyben végül két vidéki - Békéscsaba, Tiszaújváros - iskola előzött csak meg minket, a nagynevű, budapesti általános iskolák pedig ezúttal rosszabbul szerepeltek.

- És nemcsak jól sportolnak, hanem jól is tanulnak az ide járó gyerekek.

- A sport révén egy remek lehetőséget kapnak a diákok, hogy megismerjék, és megszeressék az egészséges életmódot. Ezen túl a kitartásuk, az önbecsülésük, a kudarc feldolgozó képességük is fejlődik ezáltal. A szigorú időbeosztás révén - van, aki reggel hat órakor már edzésen van - pedig nem ezeket a gyerekeket látjuk az utcán csavarogni céltalanul. Azonban elsősorban a tanulás a lényeg, hiszen az életre is fel kell készíteni őket. Az a profilunkból adódik, hogy minden segítséget megadunk a sportolóknak, akár egyedi órarend formájában is. Aki pedig egy hétvégét valahol versenyzéssel tölt, akkor hétfőn reggel ha lehet, nem őt feleltetik a kollégák. Az biztos, hogy példát lehetne venni sok fiatalról. Van olyan bejárónk, aki reggel háromnegyed ötkor kel, majd megy edzésre, utána iskolába. Emellett kitűnő tanuló! Módszertani központként is működünk, amelyből huszonkettőt választottak ki az országban. Itt azt mutatják be, hogy egy közoktatási intézmény hogyan tud együttműködni sportegyesületekkel úgy, hogy a gyerek ne csak a tanulásban, hanem a sportban is a legjavát nyújtsa.

- A nem versenyszerűen mozgó gyerekeknek is kínálnak lehetőségeket?

- Iskolánk nem egyedül a versenysportra koncentrál, hanem a szabadidős tevékenységekre is. Hatalmas sikere van a különféle házibajnokságoknak, de a kerékpáros kastélytúráknak is. A balatoni tábort is alig várják diákjaink, teljesítménytúrákat csinálunk. Például bejárjuk a Balaton-felvidék tájait, ahol megismerhető a környék állat,- növény- és kőzetvilága, történelmi értékei. Itt esett meg, hogy a tábor tulajdonosa később ért oda, és mi már lementünk fürdeni a tóra. Amikor visszafelé tartottunk, már ott állt a kapuban, és furcsán nézett a fürdőruhás, törölközős társaságra. Odamentem hozzá, mert az hittem baj van. Aztán kiderült, hogy arra volt kíváncsi, hol szedtem össze ennyi szép, jó testtartású, sportos gyereket, akik között nem fedezett fel egyetlen elhízott gyerkőcöt sem.

- Egy ilyen sportos iskola vezetője milyen szakágban jeleskedik?

- Versenyszerűen nem sportolok, de rendszeresen kerékpározom, elindulok a városi négypróbán, aerobikozom, és a túráinkon is ott vagyok. A mérkőzéseket inkább a tévében nézem. A kézilabda világbajnokságot is nyomon követtem, így az oroszok elleni utolsó három másodpercet is. Akkor úgy gondoltam, a magyar átok ismét előjött...

- És nemcsak jól sportolnak, hanem jól is tanulnak az ide járó gyerekek.

- A sport révén egy remek lehetőséget kapnak a diákok, hogy megismerjék, és megszeressék az egészséges életmódot. Ezen túl a kitartásuk, az önbecsülésük, a kudarc feldolgozó képességük is fejlődik ezáltal. A szigorú időbeosztás révén - van, aki reggel hat órakor már edzésen van - pedig nem ezeket a gyerekeket látjuk az utcán csavarogni céltalanul. Azonban elsősorban a tanulás a lényeg, hiszen az életre is fel kell készíteni őket. Az a profilunkból adódik, hogy minden segítséget megadunk a sportolóknak, akár egyedi órarend formájában is. Aki pedig egy hétvégét valahol versenyzéssel tölt, akkor hétfőn reggel ha lehet, nem őt feleltetik a kollégák. Az biztos, hogy példát lehetne venni sok fiatalról. Van olyan bejárónk, aki reggel háromnegyed ötkor kel, majd megy edzésre, utána iskolába. Emellett kitűnő tanuló! Módszertani központként is működünk, amelyből huszonkettőt választottak ki az országban. Itt azt mutatják be, hogy egy közoktatási intézmény hogyan tud együttműködni sportegyesületekkel úgy, hogy a gyerek ne csak a tanulásban, hanem a sportban is a legjavát nyújtsa.

- A nem versenyszerűen mozgó gyerekeknek is kínálnak lehetőségeket?

- Iskolánk nem egyedül a versenysportra koncentrál, hanem a szabadidős tevékenységekre is. Hatalmas sikere van a különféle házibajnokságoknak, de a kerékpáros kastélytúráknak is. A balatoni tábort is alig várják diákjaink, teljesítménytúrákat csinálunk. Például bejárjuk a Balaton-felvidék tájait, ahol megismerhető a környék állat,- növény- és kőzetvilága, történelmi értékei. Itt esett meg, hogy a tábor tulajdonosa később ért oda, és mi már lementünk fürdeni a tóra. Amikor visszafelé tartottunk, már ott állt a kapuban, és furcsán nézett a fürdőruhás, törölközős társaságra. Odamentem hozzá, mert az hittem baj van. Aztán kiderült, hogy arra volt kíváncsi, hol szedtem össze ennyi szép, jó testtartású, sportos gyereket, akik között nem fedezett fel egyetlen elhízott gyerkőcöt sem.

- Egy ilyen sportos iskola vezetője milyen szakágban jeleskedik?

- Versenyszerűen nem sportolok, de rendszeresen kerékpározom, elindulok a városi négypróbán, aerobikozom, és a túráinkon is ott vagyok. A mérkőzéseket inkább a tévében nézem. A kézilabda világbajnokságot is nyomon követtem, így az oroszok elleni utolsó három másodpercet is. Akkor úgy gondoltam, a magyar átok ismét előjött...

- És nemcsak jól sportolnak, hanem jól is tanulnak az ide járó gyerekek.

- A sport révén egy remek lehetőséget kapnak a diákok, hogy megismerjék, és megszeressék az egészséges életmódot. Ezen túl a kitartásuk, az önbecsülésük, a kudarc feldolgozó képességük is fejlődik ezáltal. A szigorú időbeosztás révén - van, aki reggel hat órakor már edzésen van - pedig nem ezeket a gyerekeket látjuk az utcán csavarogni céltalanul. Azonban elsősorban a tanulás a lényeg, hiszen az életre is fel kell készíteni őket. Az a profilunkból adódik, hogy minden segítséget megadunk a sportolóknak, akár egyedi órarend formájában is. Aki pedig egy hétvégét valahol versenyzéssel tölt, akkor hétfőn reggel ha lehet, nem őt feleltetik a kollégák. Az biztos, hogy példát lehetne venni sok fiatalról. Van olyan bejárónk, aki reggel háromnegyed ötkor kel, majd megy edzésre, utána iskolába. Emellett kitűnő tanuló! Módszertani központként is működünk, amelyből huszonkettőt választottak ki az országban. Itt azt mutatják be, hogy egy közoktatási intézmény hogyan tud együttműködni sportegyesületekkel úgy, hogy a gyerek ne csak a tanulásban, hanem a sportban is a legjavát nyújtsa.

- A nem versenyszerűen mozgó gyerekeknek is kínálnak lehetőségeket?

- Iskolánk nem egyedül a versenysportra koncentrál, hanem a szabadidős tevékenységekre is. Hatalmas sikere van a különféle házibajnokságoknak, de a kerékpáros kastélytúráknak is. A balatoni tábort is alig várják diákjaink, teljesítménytúrákat csinálunk. Például bejárjuk a Balaton-felvidék tájait, ahol megismerhető a környék állat,- növény- és kőzetvilága, történelmi értékei. Itt esett meg, hogy a tábor tulajdonosa később ért oda, és mi már lementünk fürdeni a tóra. Amikor visszafelé tartottunk, már ott állt a kapuban, és furcsán nézett a fürdőruhás, törölközős társaságra. Odamentem hozzá, mert az hittem baj van. Aztán kiderült, hogy arra volt kíváncsi, hol szedtem össze ennyi szép, jó testtartású, sportos gyereket, akik között nem fedezett fel egyetlen elhízott gyerkőcöt sem.

- Egy ilyen sportos iskola vezetője milyen szakágban jeleskedik?

- Versenyszerűen nem sportolok, de rendszeresen kerékpározom, elindulok a városi négypróbán, aerobikozom, és a túráinkon is ott vagyok. A mérkőzéseket inkább a tévében nézem. A kézilabda világbajnokságot is nyomon követtem, így az oroszok elleni utolsó három másodpercet is. Akkor úgy gondoltam, a magyar átok ismét előjött...

- És nemcsak jól sportolnak, hanem jól is tanulnak az ide járó gyerekek.

- A sport révén egy remek lehetőséget kapnak a diákok, hogy megismerjék, és megszeressék az egészséges életmódot. Ezen túl a kitartásuk, az önbecsülésük, a kudarc feldolgozó képességük is fejlődik ezáltal. A szigorú időbeosztás révén - van, aki reggel hat órakor már edzésen van - pedig nem ezeket a gyerekeket látjuk az utcán csavarogni céltalanul. Azonban elsősorban a tanulás a lényeg, hiszen az életre is fel kell készíteni őket. Az a profilunkból adódik, hogy minden segítséget megadunk a sportolóknak, akár egyedi órarend formájában is. Aki pedig egy hétvégét valahol versenyzéssel tölt, akkor hétfőn reggel ha lehet, nem őt feleltetik a kollégák. Az biztos, hogy példát lehetne venni sok fiatalról. Van olyan bejárónk, aki reggel háromnegyed ötkor kel, majd megy edzésre, utána iskolába. Emellett kitűnő tanuló! Módszertani központként is működünk, amelyből huszonkettőt választottak ki az országban. Itt azt mutatják be, hogy egy közoktatási intézmény hogyan tud együttműködni sportegyesületekkel úgy, hogy a gyerek ne csak a tanulásban, hanem a sportban is a legjavát nyújtsa.

- A nem versenyszerűen mozgó gyerekeknek is kínálnak lehetőségeket?

- Iskolánk nem egyedül a versenysportra koncentrál, hanem a szabadidős tevékenységekre is. Hatalmas sikere van a különféle házibajnokságoknak, de a kerékpáros kastélytúráknak is. A balatoni tábort is alig várják diákjaink, teljesítménytúrákat csinálunk. Például bejárjuk a Balaton-felvidék tájait, ahol megismerhető a környék állat,- növény- és kőzetvilága, történelmi értékei. Itt esett meg, hogy a tábor tulajdonosa később ért oda, és mi már lementünk fürdeni a tóra. Amikor visszafelé tartottunk, már ott állt a kapuban, és furcsán nézett a fürdőruhás, törölközős társaságra. Odamentem hozzá, mert az hittem baj van. Aztán kiderült, hogy arra volt kíváncsi, hol szedtem össze ennyi szép, jó testtartású, sportos gyereket, akik között nem fedezett fel egyetlen elhízott gyerkőcöt sem.

- Egy ilyen sportos iskola vezetője milyen szakágban jeleskedik?

- Versenyszerűen nem sportolok, de rendszeresen kerékpározom, elindulok a városi négypróbán, aerobikozom, és a túráinkon is ott vagyok. A mérkőzéseket inkább a tévében nézem. A kézilabda világbajnokságot is nyomon követtem, így az oroszok elleni utolsó három másodpercet is. Akkor úgy gondoltam, a magyar átok ismét előjött...

- És nemcsak jól sportolnak, hanem jól is tanulnak az ide járó gyerekek.

- A sport révén egy remek lehetőséget kapnak a diákok, hogy megismerjék, és megszeressék az egészséges életmódot. Ezen túl a kitartásuk, az önbecsülésük, a kudarc feldolgozó képességük is fejlődik ezáltal. A szigorú időbeosztás révén - van, aki reggel hat órakor már edzésen van - pedig nem ezeket a gyerekeket látjuk az utcán csavarogni céltalanul. Azonban elsősorban a tanulás a lényeg, hiszen az életre is fel kell készíteni őket. Az a profilunkból adódik, hogy minden segítséget megadunk a sportolóknak, akár egyedi órarend formájában is. Aki pedig egy hétvégét valahol versenyzéssel tölt, akkor hétfőn reggel ha lehet, nem őt feleltetik a kollégák. Az biztos, hogy példát lehetne venni sok fiatalról. Van olyan bejárónk, aki reggel háromnegyed ötkor kel, majd megy edzésre, utána iskolába. Emellett kitűnő tanuló! Módszertani központként is működünk, amelyből huszonkettőt választottak ki az országban. Itt azt mutatják be, hogy egy közoktatási intézmény hogyan tud együttműködni sportegyesületekkel úgy, hogy a gyerek ne csak a tanulásban, hanem a sportban is a legjavát nyújtsa.

- A nem versenyszerűen mozgó gyerekeknek is kínálnak lehetőségeket?

- Iskolánk nem egyedül a versenysportra koncentrál, hanem a szabadidős tevékenységekre is. Hatalmas sikere van a különféle házibajnokságoknak, de a kerékpáros kastélytúráknak is. A balatoni tábort is alig várják diákjaink, teljesítménytúrákat csinálunk. Például bejárjuk a Balaton-felvidék tájait, ahol megismerhető a környék állat,- növény- és kőzetvilága, történelmi értékei. Itt esett meg, hogy a tábor tulajdonosa később ért oda, és mi már lementünk fürdeni a tóra. Amikor visszafelé tartottunk, már ott állt a kapuban, és furcsán nézett a fürdőruhás, törölközős társaságra. Odamentem hozzá, mert az hittem baj van. Aztán kiderült, hogy arra volt kíváncsi, hol szedtem össze ennyi szép, jó testtartású, sportos gyereket, akik között nem fedezett fel egyetlen elhízott gyerkőcöt sem.

- Egy ilyen sportos iskola vezetője milyen szakágban jeleskedik?

- Versenyszerűen nem sportolok, de rendszeresen kerékpározom, elindulok a városi négypróbán, aerobikozom, és a túráinkon is ott vagyok. A mérkőzéseket inkább a tévében nézem. A kézilabda világbajnokságot is nyomon követtem, így az oroszok elleni utolsó három másodpercet is. Akkor úgy gondoltam, a magyar átok ismét előjött...

- A sport révén egy remek lehetőséget kapnak a diákok, hogy megismerjék, és megszeressék az egészséges életmódot. Ezen túl a kitartásuk, az önbecsülésük, a kudarc feldolgozó képességük is fejlődik ezáltal. A szigorú időbeosztás révén - van, aki reggel hat órakor már edzésen van - pedig nem ezeket a gyerekeket látjuk az utcán csavarogni céltalanul. Azonban elsősorban a tanulás a lényeg, hiszen az életre is fel kell készíteni őket. Az a profilunkból adódik, hogy minden segítséget megadunk a sportolóknak, akár egyedi órarend formájában is. Aki pedig egy hétvégét valahol versenyzéssel tölt, akkor hétfőn reggel ha lehet, nem őt feleltetik a kollégák. Az biztos, hogy példát lehetne venni sok fiatalról. Van olyan bejárónk, aki reggel háromnegyed ötkor kel, majd megy edzésre, utána iskolába. Emellett kitűnő tanuló! Módszertani központként is működünk, amelyből huszonkettőt választottak ki az országban. Itt azt mutatják be, hogy egy közoktatási intézmény hogyan tud együttműködni sportegyesületekkel úgy, hogy a gyerek ne csak a tanulásban, hanem a sportban is a legjavát nyújtsa.

- A nem versenyszerűen mozgó gyerekeknek is kínálnak lehetőségeket?

- Iskolánk nem egyedül a versenysportra koncentrál, hanem a szabadidős tevékenységekre is. Hatalmas sikere van a különféle házibajnokságoknak, de a kerékpáros kastélytúráknak is. A balatoni tábort is alig várják diákjaink, teljesítménytúrákat csinálunk. Például bejárjuk a Balaton-felvidék tájait, ahol megismerhető a környék állat,- növény- és kőzetvilága, történelmi értékei. Itt esett meg, hogy a tábor tulajdonosa később ért oda, és mi már lementünk fürdeni a tóra. Amikor visszafelé tartottunk, már ott állt a kapuban, és furcsán nézett a fürdőruhás, törölközős társaságra. Odamentem hozzá, mert az hittem baj van. Aztán kiderült, hogy arra volt kíváncsi, hol szedtem össze ennyi szép, jó testtartású, sportos gyereket, akik között nem fedezett fel egyetlen elhízott gyerkőcöt sem.

- Egy ilyen sportos iskola vezetője milyen szakágban jeleskedik?

- Versenyszerűen nem sportolok, de rendszeresen kerékpározom, elindulok a városi négypróbán, aerobikozom, és a túráinkon is ott vagyok. A mérkőzéseket inkább a tévében nézem. A kézilabda világbajnokságot is nyomon követtem, így az oroszok elleni utolsó három másodpercet is. Akkor úgy gondoltam, a magyar átok ismét előjött...

- A sport révén egy remek lehetőséget kapnak a diákok, hogy megismerjék, és megszeressék az egészséges életmódot. Ezen túl a kitartásuk, az önbecsülésük, a kudarc feldolgozó képességük is fejlődik ezáltal. A szigorú időbeosztás révén - van, aki reggel hat órakor már edzésen van - pedig nem ezeket a gyerekeket látjuk az utcán csavarogni céltalanul. Azonban elsősorban a tanulás a lényeg, hiszen az életre is fel kell készíteni őket. Az a profilunkból adódik, hogy minden segítséget megadunk a sportolóknak, akár egyedi órarend formájában is. Aki pedig egy hétvégét valahol versenyzéssel tölt, akkor hétfőn reggel ha lehet, nem őt feleltetik a kollégák. Az biztos, hogy példát lehetne venni sok fiatalról. Van olyan bejárónk, aki reggel háromnegyed ötkor kel, majd megy edzésre, utána iskolába. Emellett kitűnő tanuló! Módszertani központként is működünk, amelyből huszonkettőt választottak ki az országban. Itt azt mutatják be, hogy egy közoktatási intézmény hogyan tud együttműködni sportegyesületekkel úgy, hogy a gyerek ne csak a tanulásban, hanem a sportban is a legjavát nyújtsa.

- A nem versenyszerűen mozgó gyerekeknek is kínálnak lehetőségeket?

- Iskolánk nem egyedül a versenysportra koncentrál, hanem a szabadidős tevékenységekre is. Hatalmas sikere van a különféle házibajnokságoknak, de a kerékpáros kastélytúráknak is. A balatoni tábort is alig várják diákjaink, teljesítménytúrákat csinálunk. Például bejárjuk a Balaton-felvidék tájait, ahol megismerhető a környék állat,- növény- és kőzetvilága, történelmi értékei. Itt esett meg, hogy a tábor tulajdonosa később ért oda, és mi már lementünk fürdeni a tóra. Amikor visszafelé tartottunk, már ott állt a kapuban, és furcsán nézett a fürdőruhás, törölközős társaságra. Odamentem hozzá, mert az hittem baj van. Aztán kiderült, hogy arra volt kíváncsi, hol szedtem össze ennyi szép, jó testtartású, sportos gyereket, akik között nem fedezett fel egyetlen elhízott gyerkőcöt sem.

- Egy ilyen sportos iskola vezetője milyen szakágban jeleskedik?

- Versenyszerűen nem sportolok, de rendszeresen kerékpározom, elindulok a városi négypróbán, aerobikozom, és a túráinkon is ott vagyok. A mérkőzéseket inkább a tévében nézem. A kézilabda világbajnokságot is nyomon követtem, így az oroszok elleni utolsó három másodpercet is. Akkor úgy gondoltam, a magyar átok ismét előjött...

- A nem versenyszerűen mozgó gyerekeknek is kínálnak lehetőségeket?

- Iskolánk nem egyedül a versenysportra koncentrál, hanem a szabadidős tevékenységekre is. Hatalmas sikere van a különféle házibajnokságoknak, de a kerékpáros kastélytúráknak is. A balatoni tábort is alig várják diákjaink, teljesítménytúrákat csinálunk. Például bejárjuk a Balaton-felvidék tájait, ahol megismerhető a környék állat,- növény- és kőzetvilága, történelmi értékei. Itt esett meg, hogy a tábor tulajdonosa később ért oda, és mi már lementünk fürdeni a tóra. Amikor visszafelé tartottunk, már ott állt a kapuban, és furcsán nézett a fürdőruhás, törölközős társaságra. Odamentem hozzá, mert az hittem baj van. Aztán kiderült, hogy arra volt kíváncsi, hol szedtem össze ennyi szép, jó testtartású, sportos gyereket, akik között nem fedezett fel egyetlen elhízott gyerkőcöt sem.

- Egy ilyen sportos iskola vezetője milyen szakágban jeleskedik?

- Versenyszerűen nem sportolok, de rendszeresen kerékpározom, elindulok a városi négypróbán, aerobikozom, és a túráinkon is ott vagyok. A mérkőzéseket inkább a tévében nézem. A kézilabda világbajnokságot is nyomon követtem, így az oroszok elleni utolsó három másodpercet is. Akkor úgy gondoltam, a magyar átok ismét előjött...

- A nem versenyszerűen mozgó gyerekeknek is kínálnak lehetőségeket?

- Iskolánk nem egyedül a versenysportra koncentrál, hanem a szabadidős tevékenységekre is. Hatalmas sikere van a különféle házibajnokságoknak, de a kerékpáros kastélytúráknak is. A balatoni tábort is alig várják diákjaink, teljesítménytúrákat csinálunk. Például bejárjuk a Balaton-felvidék tájait, ahol megismerhető a környék állat,- növény- és kőzetvilága, történelmi értékei. Itt esett meg, hogy a tábor tulajdonosa később ért oda, és mi már lementünk fürdeni a tóra. Amikor visszafelé tartottunk, már ott állt a kapuban, és furcsán nézett a fürdőruhás, törölközős társaságra. Odamentem hozzá, mert az hittem baj van. Aztán kiderült, hogy arra volt kíváncsi, hol szedtem össze ennyi szép, jó testtartású, sportos gyereket, akik között nem fedezett fel egyetlen elhízott gyerkőcöt sem.

- Egy ilyen sportos iskola vezetője milyen szakágban jeleskedik?

- Versenyszerűen nem sportolok, de rendszeresen kerékpározom, elindulok a városi négypróbán, aerobikozom, és a túráinkon is ott vagyok. A mérkőzéseket inkább a tévében nézem. A kézilabda világbajnokságot is nyomon követtem, így az oroszok elleni utolsó három másodpercet is. Akkor úgy gondoltam, a magyar átok ismét előjött...

- A nem versenyszerűen mozgó gyerekeknek is kínálnak lehetőségeket?

- Iskolánk nem egyedül a versenysportra koncentrál, hanem a szabadidős tevékenységekre is. Hatalmas sikere van a különféle házibajnokságoknak, de a kerékpáros kastélytúráknak is. A balatoni tábort is alig várják diákjaink, teljesítménytúrákat csinálunk. Például bejárjuk a Balaton-felvidék tájait, ahol megismerhető a környék állat,- növény- és kőzetvilága, történelmi értékei. Itt esett meg, hogy a tábor tulajdonosa később ért oda, és mi már lementünk fürdeni a tóra. Amikor visszafelé tartottunk, már ott állt a kapuban, és furcsán nézett a fürdőruhás, törölközős társaságra. Odamentem hozzá, mert az hittem baj van. Aztán kiderült, hogy arra volt kíváncsi, hol szedtem össze ennyi szép, jó testtartású, sportos gyereket, akik között nem fedezett fel egyetlen elhízott gyerkőcöt sem.

- Egy ilyen sportos iskola vezetője milyen szakágban jeleskedik?

- Versenyszerűen nem sportolok, de rendszeresen kerékpározom, elindulok a városi négypróbán, aerobikozom, és a túráinkon is ott vagyok. A mérkőzéseket inkább a tévében nézem. A kézilabda világbajnokságot is nyomon követtem, így az oroszok elleni utolsó három másodpercet is. Akkor úgy gondoltam, a magyar átok ismét előjött...

- A nem versenyszerűen mozgó gyerekeknek is kínálnak lehetőségeket?

- Iskolánk nem egyedül a versenysportra koncentrál, hanem a szabadidős tevékenységekre is. Hatalmas sikere van a különféle házibajnokságoknak, de a kerékpáros kastélytúráknak is. A balatoni tábort is alig várják diákjaink, teljesítménytúrákat csinálunk. Például bejárjuk a Balaton-felvidék tájait, ahol megismerhető a környék állat,- növény- és kőzetvilága, történelmi értékei. Itt esett meg, hogy a tábor tulajdonosa később ért oda, és mi már lementünk fürdeni a tóra. Amikor visszafelé tartottunk, már ott állt a kapuban, és furcsán nézett a fürdőruhás, törölközős társaságra. Odamentem hozzá, mert az hittem baj van. Aztán kiderült, hogy arra volt kíváncsi, hol szedtem össze ennyi szép, jó testtartású, sportos gyereket, akik között nem fedezett fel egyetlen elhízott gyerkőcöt sem.

- Egy ilyen sportos iskola vezetője milyen szakágban jeleskedik?

- Versenyszerűen nem sportolok, de rendszeresen kerékpározom, elindulok a városi négypróbán, aerobikozom, és a túráinkon is ott vagyok. A mérkőzéseket inkább a tévében nézem. A kézilabda világbajnokságot is nyomon követtem, így az oroszok elleni utolsó három másodpercet is. Akkor úgy gondoltam, a magyar átok ismét előjött...

- Iskolánk nem egyedül a versenysportra koncentrál, hanem a szabadidős tevékenységekre is. Hatalmas sikere van a különféle házibajnokságoknak, de a kerékpáros kastélytúráknak is. A balatoni tábort is alig várják diákjaink, teljesítménytúrákat csinálunk. Például bejárjuk a Balaton-felvidék tájait, ahol megismerhető a környék állat,- növény- és kőzetvilága, történelmi értékei. Itt esett meg, hogy a tábor tulajdonosa később ért oda, és mi már lementünk fürdeni a tóra. Amikor visszafelé tartottunk, már ott állt a kapuban, és furcsán nézett a fürdőruhás, törölközős társaságra. Odamentem hozzá, mert az hittem baj van. Aztán kiderült, hogy arra volt kíváncsi, hol szedtem össze ennyi szép, jó testtartású, sportos gyereket, akik között nem fedezett fel egyetlen elhízott gyerkőcöt sem.

- Egy ilyen sportos iskola vezetője milyen szakágban jeleskedik?

- Versenyszerűen nem sportolok, de rendszeresen kerékpározom, elindulok a városi négypróbán, aerobikozom, és a túráinkon is ott vagyok. A mérkőzéseket inkább a tévében nézem. A kézilabda világbajnokságot is nyomon követtem, így az oroszok elleni utolsó három másodpercet is. Akkor úgy gondoltam, a magyar átok ismét előjött...

- Iskolánk nem egyedül a versenysportra koncentrál, hanem a szabadidős tevékenységekre is. Hatalmas sikere van a különféle házibajnokságoknak, de a kerékpáros kastélytúráknak is. A balatoni tábort is alig várják diákjaink, teljesítménytúrákat csinálunk. Például bejárjuk a Balaton-felvidék tájait, ahol megismerhető a környék állat,- növény- és kőzetvilága, történelmi értékei. Itt esett meg, hogy a tábor tulajdonosa később ért oda, és mi már lementünk fürdeni a tóra. Amikor visszafelé tartottunk, már ott állt a kapuban, és furcsán nézett a fürdőruhás, törölközős társaságra. Odamentem hozzá, mert az hittem baj van. Aztán kiderült, hogy arra volt kíváncsi, hol szedtem össze ennyi szép, jó testtartású, sportos gyereket, akik között nem fedezett fel egyetlen elhízott gyerkőcöt sem.

- Egy ilyen sportos iskola vezetője milyen szakágban jeleskedik?

- Versenyszerűen nem sportolok, de rendszeresen kerékpározom, elindulok a városi négypróbán, aerobikozom, és a túráinkon is ott vagyok. A mérkőzéseket inkább a tévében nézem. A kézilabda világbajnokságot is nyomon követtem, így az oroszok elleni utolsó három másodpercet is. Akkor úgy gondoltam, a magyar átok ismét előjött...

- Egy ilyen sportos iskola vezetője milyen szakágban jeleskedik?

- Versenyszerűen nem sportolok, de rendszeresen kerékpározom, elindulok a városi négypróbán, aerobikozom, és a túráinkon is ott vagyok. A mérkőzéseket inkább a tévében nézem. A kézilabda világbajnokságot is nyomon követtem, így az oroszok elleni utolsó három másodpercet is. Akkor úgy gondoltam, a magyar átok ismét előjött...

- Egy ilyen sportos iskola vezetője milyen szakágban jeleskedik?

- Versenyszerűen nem sportolok, de rendszeresen kerékpározom, elindulok a városi négypróbán, aerobikozom, és a túráinkon is ott vagyok. A mérkőzéseket inkább a tévében nézem. A kézilabda világbajnokságot is nyomon követtem, így az oroszok elleni utolsó három másodpercet is. Akkor úgy gondoltam, a magyar átok ismét előjött...

- Egy ilyen sportos iskola vezetője milyen szakágban jeleskedik?

- Versenyszerűen nem sportolok, de rendszeresen kerékpározom, elindulok a városi négypróbán, aerobikozom, és a túráinkon is ott vagyok. A mérkőzéseket inkább a tévében nézem. A kézilabda világbajnokságot is nyomon követtem, így az oroszok elleni utolsó három másodpercet is. Akkor úgy gondoltam, a magyar átok ismét előjött...

- Egy ilyen sportos iskola vezetője milyen szakágban jeleskedik?

- Versenyszerűen nem sportolok, de rendszeresen kerékpározom, elindulok a városi négypróbán, aerobikozom, és a túráinkon is ott vagyok. A mérkőzéseket inkább a tévében nézem. A kézilabda világbajnokságot is nyomon követtem, így az oroszok elleni utolsó három másodpercet is. Akkor úgy gondoltam, a magyar átok ismét előjött...

- Versenyszerűen nem sportolok, de rendszeresen kerékpározom, elindulok a városi négypróbán, aerobikozom, és a túráinkon is ott vagyok. A mérkőzéseket inkább a tévében nézem. A kézilabda világbajnokságot is nyomon követtem, így az oroszok elleni utolsó három másodpercet is. Akkor úgy gondoltam, a magyar átok ismét előjött...

- Versenyszerűen nem sportolok, de rendszeresen kerékpározom, elindulok a városi négypróbán, aerobikozom, és a túráinkon is ott vagyok. A mérkőzéseket inkább a tévében nézem. A kézilabda világbajnokságot is nyomon követtem, így az oroszok elleni utolsó három másodpercet is. Akkor úgy gondoltam, a magyar átok ismét előjött...

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!