szponzorált tartalom

2019.09.13. 13:07

Google Analytics Big Data elemzés

A Google Analytics Big Data elemzés elsősorban olyan közepes és nagyvállalatok, valamint multinacionális cégek számára ajánlott, akiknek a honlapján havonta legalább 10.000 felhasználó van jelen.

A kutatás elsődleges célja, hogy az adatelemzésnek köszönhetően olyan összefüggéseket tárjon fel, amelyek révén a weblap és a kampány fejlesztése kezdeményezhető. Ezeknek az üzleti döntéseknek a célja pedig a vásárló szám, a lead szám, valamint természetesen az extra bevétel generálása.

A Google Analytics Big Data elemzés menete

A Google Analytics Big Data elemzés több lépésből áll, tehát alapvetően egy elég összetett, komplex kutatás. Az elemzés az alábbi pontokból tevődik össze:

  • gyenge teljesítményű, de nagy forgalmat lebonyolító oldalak felkutatása
  • Az erre irányuló kutatásnak köszönhetően kimutatható, hogy mely oldalak tartalmai igényelnek fejlesztést, hogy azonos forgalom mellett több konverzió felmutatására legyenek képesek.

  • konverziós adatok kivizsgálása
  • A vizsgálat révén kimutatható, hogy melyik termékeket vásárolják meg másik termékekkel együtt, vagyis, hogy mely termékek köthetőek össze esetlegesen a webshopban kapcsolódó termékként.

  • attribúciós modell vizsgálat
  • A vizsgálat eredményeképpen modellezhető, hogy mely csatornák miként járulnak hozzá a végső konverzióhoz, amelynek köszönhetően pedig optimalizálhatóvá válik a marketing költség.

  • oldal sebességének vizsgálata
  • Az elemzés kimutatja, hogy a sok felhasználó egy időben való jelenléte okozott-e valamikor is az oldalon lassulást, ami pedig okozhatta esetleg azt, hogy egy látogató elállt a vásárlástól.

  • eszközök, technológiák közötti és földrajzi eloszlás
  • A vizsgálat révén feltárható, hogy a weboldal fejlesztése esetén és az online marketing kampány során mely területekre érdemes fókuszálni.

  • rejtett anomáliák felkutatása
  • Az elemzésnek köszönhetően kimutathatóak a hibás pontok, amelyek ugyan kívülről nem látszódnak, a felhasználók magatartása azonban modellezi azokat.

    Összefoglalva

    A vizsgálat tehát valóban komplex, sok részletre kiterjedő és maximálisan alapos, így nem maradnak rejtett összefüggések, hanem minden információ feltárásra kerül, amiből pedig további előnyök kovácsolhatóak. A Google Analytics finomhangolása, valamint a részletes fejlesztési javaslatok eredménye még több felhasználót eredményez a megrendelő weboldalán, ami pedig a bevétel növekedését eredményezi.

    Alakítsd át az adataidat profittá a Drive Online Marketing ügynökség segítségével, akik megtalálják a vállalkozásodban rejlő, de még rejtett potenciálokat, mégpedig a Big Data elemzés segítségével. Kérj ajánlatot akár online, vagy fordulj bizalommal kérdéseiddel a szakértői csapatukhoz.

    Ezek is érdekelhetik

    Hírlevél feliratkozás
    Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

    Rovatunkból ajánljuk

    További hírek a témában