2024.09.30. 15:32
Irodai állást keresel Dunakeszin vagy környékén? Íme pár asszisztensi pozíció, amelyek előfordulhatnak a kínálatban!
A különböző szakmai asszisztensi pozíciók gyakori irodai álláslehetőségnek számítanak, amelyek minden felételt megteremtenek az adott területhez kötődő ismeretek elsajátításához, tapasztalatok megszerzéséhez. Következzen néhány példa azon asszisztensi munkakörökre, amelyekkel akár Dunakeszi és környéke vonatkozásában is találkozhatsz!
Forrás: freepik.hu
Adminisztrációs asszisztens
Az adminisztrációs asszisztens az egyik legáltalánosabb és egyben leggyakoribb asszisztensi munkakörnek számít. Megjelenésére és elérhetőségére Dunakeszi és a környező régió álláspiacával foglalkozó Dunakesziallas.hu felületén is több alkalommal volt már példa, egyebek mellett adminisztrációs asszisztens, irodai asszisztens vagy általános irodai adminisztrátor címszó alatt.
A pozíció feladatai főként adminisztrációs tevékenységek köré szerveződnek, magában foglalva a dokumentumkezelést, különböző leltárok és adatbázisok frissítését, az irodai eszközök kezelését és beszerzését, valamint a szállítókkal és ügyfelekkel való kapcsolattartást. A belépési feltételek jellemzően könnyen teljesíthetőek, hisz általában középfokú végzettségre és magabiztos számítógépes ismeretekre van csupán szükség, különös tekintettel az MS Office programokra és egyéb hasonló irodai szoftverekre.
Pénzügyi asszisztens
A vállalatok pénzügyi osztályaira szintén gyakran keresnek asszisztenseket. Feladataik igencsak sokrétűek lehetnek, aminek egyrészt adminisztrációs, másrészt pedig kimondottan szakmai teendők is a részét képezik. Utóbbi kapcsán példaként lehetne említeni a számlázást és a számlakezelést, a házipénztár vezetését, valamint a banki tranzakciók kezelését is.
Emellett az asszisztensek felelősek lehetnek különböző pénzügyi adatok összegyűjtéséért és rendszerezéséért, ezzel is segítve a pénzügyi kontrollerek vagy vezetők munkáját. Sőt, olykor őket is megbízzák bizonyos összeállítások és kimutatások elkészítésével. A pozíció tehát összességében komoly szakmai munkával jár, ami gyakran megköveteli a releváns felsőfokú végzettséget, illetve a naprakész pénzügyi- és számviteli ismereteket.
Logisztikai asszisztens
Végezetül pedig a logisztikáról sem feledkezhetünk meg, ahol ugyancsak alapvető fontossággal bír a szakmai asszisztensek munkája a logisztikai folyamatok gördülékenységének érdekében. Munkájuk során ugyanis a fuvarszervezésből, a készletkezelésből, valamint az adminisztrációból egyaránt kiveszük a részüket.
Emellett rendszerint tevékeny szerepet vállalnak az alapanyagok beszerzésében, a beszállítókkal való kapcsolattartásban és a beérkező rendelések kezelésében. Ezen feladataikat a logisztikai csapattal szoros együttműködésben végzik, így a logisztikai vagy akár a menedzsmenthez kötődő végzettség általános elvárás a pozíció kapcsán. Ezenfelül mivel a legtöbb cég külföldi ügyfelekkel, szállítókkal és egyéb partnerekkel is együtt dolgozik, így a magabiztos (főként angol) nyelvtudás is alapvető kritérium szokott lenni.