2010.01.16. 03:29
Helyben is megnyirbálják a buszközlekedést?
A BKV problémái nem húzhatóak rá a Volán-társaságokra - derült ki a helyi volántelepen tett látogatásunk során. A cégnél jelenleg is folynak a bértárgyalások, ám sztrájkhelyzet nincs. Arra azonban számíthat a helyi utazóközönség, hogy a közeljövőben megnyirbálják a buszközlekedést. Közgyűlés előtt a Volán támogatási kérelme.
A fővárosi buszsofőrök január elején egyfajta passzív sztrájkkal kezdték az évet, mikor is nem voltak hajlandók átvenni hajnali induláskor a problémásnak vélt járműveket. Ilyen helyzet előállhat Dunaújvárosban is?
- Javaslom, kerüljünk mindenféle összehasonlítást a BKV-val. A kérdésre adott válaszom pedig: nem. Minden busztársaságnál más módon végzik a buszok ellenőrzését. Kilencvenegy gépjárművünk van, egy részük a helyközi és távolsági közlekedésben vesz részt, így nem éjszakázik rendszeresen a telephelyen. Ezért vegyes telephelyezést alakítottunk ki, úgynevezett gazdarendszerrel. Egy-egy busznak megvannak a gazdái, ez általában 2-4 sofőrt jelent. Ők rendszeresen, munkaidőben (is) ellenőrzik a járműveket, és azonnal jelentik, ha probléma merülne fel. Ehhez biztosítunk munkaidőt és bért is természetesen. Ennek köszönhetően elenyészőnek mondható meghibásodás történik éles helyzetben. A tíz évesnél idősebb járművek hetente, a fiatalabbak kéthetente esnek át szakmai, szemrevételezési vizsgálaton. A járműpark meglehetősen vegyes képet mutat, van húsz évesnél korosabb buszunk, de vannak új típusú járműveink is. Megítélésem szerint az országos átlagnál valamivel jobb a járműhelyzet nálunk.
Hogyan állnak a bértárgyalások? Felmerült-e egy esetleges sztrájk lehetősége?
- Jelen állás szerint ilyen probléma nem merülhet fel. Folynak bértárgyalások a dolgozói érdekképviseletekkel, de mindez baráti hangnemben történik a közös megegyezés érdekében. Azt tudom megerősíteni, amit Tóth Isván vezérigazgató is elmondott a Fejér Megyei Hírlapnak: A tárgyalás békés mederben zajlott, és csupán a kérdéskör egyetlen elemét, nevezetesen a cafetériát illetően nem sikerült még megegyezésre jutni. De a tárgyalásokon konszenzusra jutottak a felek a bér, a munkaruha vagy az önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás kérdésében.
Jövő héten csütörtökön ismét a közgyűlés elé kerül az Alba Volán Zrt. kilencven milliós kérelme. Mire számítanak?
- 2009-re vált élessé a helyzet. Az Alba Volán Zrt. részéről már nem finanszírozható tovább a hiány, ezért fordultunk a szolgáltatás megrendelőjéhez az önkormányzathoz, akikkel azóta is folyamatosan tárgyalunk.
- Lapunknak dr. Vántus Judit, a gazdasági bizottság munkatársa úgy fogalmazott: elkerülhetetlen a helyi buszközlekedés racionalizálása.
- Üzemeltetési javaslatcsomagot várnak tőlünk. Döntés előtt nem szeretnék jóslatokba bocsátkozni, de hasonló kérdések merülnek fel, mint az országos közösségi közlekedés esetében: a párhuzamosságok kiszűréséree, az alacsony kihasználtságú járatok újragondolására, útvonalmódosításokra, átszervezésekre, ha úgy tetszik: racionalizálásra van szükség. Valamit tenni kell, hogy a hiány ne termelődjön újra.
- Tekintsünk távolabb. Közeleg a piacnyitás dátuma. A monopolhelyzet utánra is tervez a Volán?
- 2013-ban már szabad bejárás lesz erre a piacra. Borítékolhatóan megpróbálkoznak majd az érvényesüléssel szakmai és pusztán pénzügyi befektetők is. A céldátum közelebb van mint sokan gondolják. Ahhoz, hogy a volántársaságok megőrizzék pozíciójukat, már most meg kell kezdeni a felkészülést. Versenyképes szolgáltatást kell kínálnunk, mert nem áll szándékunkban lemaradni a piacnyitás után sem.
A fővárosi buszsofőrök január elején egyfajta passzív sztrájkkal kezdték az évet, mikor is nem voltak hajlandók átvenni hajnali induláskor a problémásnak vélt járműveket. Ilyen helyzet előállhat Dunaújvárosban is?
- Javaslom, kerüljünk mindenféle összehasonlítást a BKV-val. A kérdésre adott válaszom pedig: nem. Minden busztársaságnál más módon végzik a buszok ellenőrzését. Kilencvenegy gépjárművünk van, egy részük a helyközi és távolsági közlekedésben vesz részt, így nem éjszakázik rendszeresen a telephelyen. Ezért vegyes telephelyezést alakítottunk ki, úgynevezett gazdarendszerrel. Egy-egy busznak megvannak a gazdái, ez általában 2-4 sofőrt jelent. Ők rendszeresen, munkaidőben (is) ellenőrzik a járműveket, és azonnal jelentik, ha probléma merülne fel. Ehhez biztosítunk munkaidőt és bért is természetesen. Ennek köszönhetően elenyészőnek mondható meghibásodás történik éles helyzetben. A tíz évesnél idősebb járművek hetente, a fiatalabbak kéthetente esnek át szakmai, szemrevételezési vizsgálaton. A járműpark meglehetősen vegyes képet mutat, van húsz évesnél korosabb buszunk, de vannak új típusú járműveink is. Megítélésem szerint az országos átlagnál valamivel jobb a járműhelyzet nálunk.
Hogyan állnak a bértárgyalások? Felmerült-e egy esetleges sztrájk lehetősége?
- Jelen állás szerint ilyen probléma nem merülhet fel. Folynak bértárgyalások a dolgozói érdekképviseletekkel, de mindez baráti hangnemben történik a közös megegyezés érdekében. Azt tudom megerősíteni, amit Tóth Isván vezérigazgató is elmondott a Fejér Megyei Hírlapnak: A tárgyalás békés mederben zajlott, és csupán a kérdéskör egyetlen elemét, nevezetesen a cafetériát illetően nem sikerült még megegyezésre jutni. De a tárgyalásokon konszenzusra jutottak a felek a bér, a munkaruha vagy az önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás kérdésében.
Jövő héten csütörtökön ismét a közgyűlés elé kerül az Alba Volán Zrt. kilencven milliós kérelme. Mire számítanak?
- 2009-re vált élessé a helyzet. Az Alba Volán Zrt. részéről már nem finanszírozható tovább a hiány, ezért fordultunk a szolgáltatás megrendelőjéhez az önkormányzathoz, akikkel azóta is folyamatosan tárgyalunk.
- Lapunknak dr. Vántus Judit, a gazdasági bizottság munkatársa úgy fogalmazott: elkerülhetetlen a helyi buszközlekedés racionalizálása.
- Üzemeltetési javaslatcsomagot várnak tőlünk. Döntés előtt nem szeretnék jóslatokba bocsátkozni, de hasonló kérdések merülnek fel, mint az országos közösségi közlekedés esetében: a párhuzamosságok kiszűréséree, az alacsony kihasználtságú járatok újragondolására, útvonalmódosításokra, átszervezésekre, ha úgy tetszik: racionalizálásra van szükség. Valamit tenni kell, hogy a hiány ne termelődjön újra.
- Tekintsünk távolabb. Közeleg a piacnyitás dátuma. A monopolhelyzet utánra is tervez a Volán?
- 2013-ban már szabad bejárás lesz erre a piacra. Borítékolhatóan megpróbálkoznak majd az érvényesüléssel szakmai és pusztán pénzügyi befektetők is. A céldátum közelebb van mint sokan gondolják. Ahhoz, hogy a volántársaságok megőrizzék pozíciójukat, már most meg kell kezdeni a felkészülést. Versenyképes szolgáltatást kell kínálnunk, mert nem áll szándékunkban lemaradni a piacnyitás után sem.
- Javaslom, kerüljünk mindenféle összehasonlítást a BKV-val. A kérdésre adott válaszom pedig: nem. Minden busztársaságnál más módon végzik a buszok ellenőrzését. Kilencvenegy gépjárművünk van, egy részük a helyközi és távolsági közlekedésben vesz részt, így nem éjszakázik rendszeresen a telephelyen. Ezért vegyes telephelyezést alakítottunk ki, úgynevezett gazdarendszerrel. Egy-egy busznak megvannak a gazdái, ez általában 2-4 sofőrt jelent. Ők rendszeresen, munkaidőben (is) ellenőrzik a járműveket, és azonnal jelentik, ha probléma merülne fel. Ehhez biztosítunk munkaidőt és bért is természetesen. Ennek köszönhetően elenyészőnek mondható meghibásodás történik éles helyzetben. A tíz évesnél idősebb járművek hetente, a fiatalabbak kéthetente esnek át szakmai, szemrevételezési vizsgálaton. A járműpark meglehetősen vegyes képet mutat, van húsz évesnél korosabb buszunk, de vannak új típusú járműveink is. Megítélésem szerint az országos átlagnál valamivel jobb a járműhelyzet nálunk.
Hogyan állnak a bértárgyalások? Felmerült-e egy esetleges sztrájk lehetősége?
- Jelen állás szerint ilyen probléma nem merülhet fel. Folynak bértárgyalások a dolgozói érdekképviseletekkel, de mindez baráti hangnemben történik a közös megegyezés érdekében. Azt tudom megerősíteni, amit Tóth Isván vezérigazgató is elmondott a Fejér Megyei Hírlapnak: A tárgyalás békés mederben zajlott, és csupán a kérdéskör egyetlen elemét, nevezetesen a cafetériát illetően nem sikerült még megegyezésre jutni. De a tárgyalásokon konszenzusra jutottak a felek a bér, a munkaruha vagy az önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás kérdésében.
Jövő héten csütörtökön ismét a közgyűlés elé kerül az Alba Volán Zrt. kilencven milliós kérelme. Mire számítanak?
- 2009-re vált élessé a helyzet. Az Alba Volán Zrt. részéről már nem finanszírozható tovább a hiány, ezért fordultunk a szolgáltatás megrendelőjéhez az önkormányzathoz, akikkel azóta is folyamatosan tárgyalunk.
- Lapunknak dr. Vántus Judit, a gazdasági bizottság munkatársa úgy fogalmazott: elkerülhetetlen a helyi buszközlekedés racionalizálása.
- Üzemeltetési javaslatcsomagot várnak tőlünk. Döntés előtt nem szeretnék jóslatokba bocsátkozni, de hasonló kérdések merülnek fel, mint az országos közösségi közlekedés esetében: a párhuzamosságok kiszűréséree, az alacsony kihasználtságú járatok újragondolására, útvonalmódosításokra, átszervezésekre, ha úgy tetszik: racionalizálásra van szükség. Valamit tenni kell, hogy a hiány ne termelődjön újra.
- Tekintsünk távolabb. Közeleg a piacnyitás dátuma. A monopolhelyzet utánra is tervez a Volán?
- 2013-ban már szabad bejárás lesz erre a piacra. Borítékolhatóan megpróbálkoznak majd az érvényesüléssel szakmai és pusztán pénzügyi befektetők is. A céldátum közelebb van mint sokan gondolják. Ahhoz, hogy a volántársaságok megőrizzék pozíciójukat, már most meg kell kezdeni a felkészülést. Versenyképes szolgáltatást kell kínálnunk, mert nem áll szándékunkban lemaradni a piacnyitás után sem.
- Javaslom, kerüljünk mindenféle összehasonlítást a BKV-val. A kérdésre adott válaszom pedig: nem. Minden busztársaságnál más módon végzik a buszok ellenőrzését. Kilencvenegy gépjárművünk van, egy részük a helyközi és távolsági közlekedésben vesz részt, így nem éjszakázik rendszeresen a telephelyen. Ezért vegyes telephelyezést alakítottunk ki, úgynevezett gazdarendszerrel. Egy-egy busznak megvannak a gazdái, ez általában 2-4 sofőrt jelent. Ők rendszeresen, munkaidőben (is) ellenőrzik a járműveket, és azonnal jelentik, ha probléma merülne fel. Ehhez biztosítunk munkaidőt és bért is természetesen. Ennek köszönhetően elenyészőnek mondható meghibásodás történik éles helyzetben. A tíz évesnél idősebb járművek hetente, a fiatalabbak kéthetente esnek át szakmai, szemrevételezési vizsgálaton. A járműpark meglehetősen vegyes képet mutat, van húsz évesnél korosabb buszunk, de vannak új típusú járműveink is. Megítélésem szerint az országos átlagnál valamivel jobb a járműhelyzet nálunk.
Hogyan állnak a bértárgyalások? Felmerült-e egy esetleges sztrájk lehetősége?
- Jelen állás szerint ilyen probléma nem merülhet fel. Folynak bértárgyalások a dolgozói érdekképviseletekkel, de mindez baráti hangnemben történik a közös megegyezés érdekében. Azt tudom megerősíteni, amit Tóth Isván vezérigazgató is elmondott a Fejér Megyei Hírlapnak: A tárgyalás békés mederben zajlott, és csupán a kérdéskör egyetlen elemét, nevezetesen a cafetériát illetően nem sikerült még megegyezésre jutni. De a tárgyalásokon konszenzusra jutottak a felek a bér, a munkaruha vagy az önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás kérdésében.
Jövő héten csütörtökön ismét a közgyűlés elé kerül az Alba Volán Zrt. kilencven milliós kérelme. Mire számítanak?
- 2009-re vált élessé a helyzet. Az Alba Volán Zrt. részéről már nem finanszírozható tovább a hiány, ezért fordultunk a szolgáltatás megrendelőjéhez az önkormányzathoz, akikkel azóta is folyamatosan tárgyalunk.
- Lapunknak dr. Vántus Judit, a gazdasági bizottság munkatársa úgy fogalmazott: elkerülhetetlen a helyi buszközlekedés racionalizálása.
- Üzemeltetési javaslatcsomagot várnak tőlünk. Döntés előtt nem szeretnék jóslatokba bocsátkozni, de hasonló kérdések merülnek fel, mint az országos közösségi közlekedés esetében: a párhuzamosságok kiszűréséree, az alacsony kihasználtságú járatok újragondolására, útvonalmódosításokra, átszervezésekre, ha úgy tetszik: racionalizálásra van szükség. Valamit tenni kell, hogy a hiány ne termelődjön újra.
- Tekintsünk távolabb. Közeleg a piacnyitás dátuma. A monopolhelyzet utánra is tervez a Volán?
- 2013-ban már szabad bejárás lesz erre a piacra. Borítékolhatóan megpróbálkoznak majd az érvényesüléssel szakmai és pusztán pénzügyi befektetők is. A céldátum közelebb van mint sokan gondolják. Ahhoz, hogy a volántársaságok megőrizzék pozíciójukat, már most meg kell kezdeni a felkészülést. Versenyképes szolgáltatást kell kínálnunk, mert nem áll szándékunkban lemaradni a piacnyitás után sem.
Hogyan állnak a bértárgyalások? Felmerült-e egy esetleges sztrájk lehetősége?
- Jelen állás szerint ilyen probléma nem merülhet fel. Folynak bértárgyalások a dolgozói érdekképviseletekkel, de mindez baráti hangnemben történik a közös megegyezés érdekében. Azt tudom megerősíteni, amit Tóth Isván vezérigazgató is elmondott a Fejér Megyei Hírlapnak: A tárgyalás békés mederben zajlott, és csupán a kérdéskör egyetlen elemét, nevezetesen a cafetériát illetően nem sikerült még megegyezésre jutni. De a tárgyalásokon konszenzusra jutottak a felek a bér, a munkaruha vagy az önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás kérdésében.
Jövő héten csütörtökön ismét a közgyűlés elé kerül az Alba Volán Zrt. kilencven milliós kérelme. Mire számítanak?
- 2009-re vált élessé a helyzet. Az Alba Volán Zrt. részéről már nem finanszírozható tovább a hiány, ezért fordultunk a szolgáltatás megrendelőjéhez az önkormányzathoz, akikkel azóta is folyamatosan tárgyalunk.
- Lapunknak dr. Vántus Judit, a gazdasági bizottság munkatársa úgy fogalmazott: elkerülhetetlen a helyi buszközlekedés racionalizálása.
- Üzemeltetési javaslatcsomagot várnak tőlünk. Döntés előtt nem szeretnék jóslatokba bocsátkozni, de hasonló kérdések merülnek fel, mint az országos közösségi közlekedés esetében: a párhuzamosságok kiszűréséree, az alacsony kihasználtságú járatok újragondolására, útvonalmódosításokra, átszervezésekre, ha úgy tetszik: racionalizálásra van szükség. Valamit tenni kell, hogy a hiány ne termelődjön újra.
- Tekintsünk távolabb. Közeleg a piacnyitás dátuma. A monopolhelyzet utánra is tervez a Volán?
- 2013-ban már szabad bejárás lesz erre a piacra. Borítékolhatóan megpróbálkoznak majd az érvényesüléssel szakmai és pusztán pénzügyi befektetők is. A céldátum közelebb van mint sokan gondolják. Ahhoz, hogy a volántársaságok megőrizzék pozíciójukat, már most meg kell kezdeni a felkészülést. Versenyképes szolgáltatást kell kínálnunk, mert nem áll szándékunkban lemaradni a piacnyitás után sem.
Hogyan állnak a bértárgyalások? Felmerült-e egy esetleges sztrájk lehetősége?
- Jelen állás szerint ilyen probléma nem merülhet fel. Folynak bértárgyalások a dolgozói érdekképviseletekkel, de mindez baráti hangnemben történik a közös megegyezés érdekében. Azt tudom megerősíteni, amit Tóth Isván vezérigazgató is elmondott a Fejér Megyei Hírlapnak: A tárgyalás békés mederben zajlott, és csupán a kérdéskör egyetlen elemét, nevezetesen a cafetériát illetően nem sikerült még megegyezésre jutni. De a tárgyalásokon konszenzusra jutottak a felek a bér, a munkaruha vagy az önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás kérdésében.
Jövő héten csütörtökön ismét a közgyűlés elé kerül az Alba Volán Zrt. kilencven milliós kérelme. Mire számítanak?
- 2009-re vált élessé a helyzet. Az Alba Volán Zrt. részéről már nem finanszírozható tovább a hiány, ezért fordultunk a szolgáltatás megrendelőjéhez az önkormányzathoz, akikkel azóta is folyamatosan tárgyalunk.
- Lapunknak dr. Vántus Judit, a gazdasági bizottság munkatársa úgy fogalmazott: elkerülhetetlen a helyi buszközlekedés racionalizálása.
- Üzemeltetési javaslatcsomagot várnak tőlünk. Döntés előtt nem szeretnék jóslatokba bocsátkozni, de hasonló kérdések merülnek fel, mint az országos közösségi közlekedés esetében: a párhuzamosságok kiszűréséree, az alacsony kihasználtságú járatok újragondolására, útvonalmódosításokra, átszervezésekre, ha úgy tetszik: racionalizálásra van szükség. Valamit tenni kell, hogy a hiány ne termelődjön újra.
- Tekintsünk távolabb. Közeleg a piacnyitás dátuma. A monopolhelyzet utánra is tervez a Volán?
- 2013-ban már szabad bejárás lesz erre a piacra. Borítékolhatóan megpróbálkoznak majd az érvényesüléssel szakmai és pusztán pénzügyi befektetők is. A céldátum közelebb van mint sokan gondolják. Ahhoz, hogy a volántársaságok megőrizzék pozíciójukat, már most meg kell kezdeni a felkészülést. Versenyképes szolgáltatást kell kínálnunk, mert nem áll szándékunkban lemaradni a piacnyitás után sem.
- Jelen állás szerint ilyen probléma nem merülhet fel. Folynak bértárgyalások a dolgozói érdekképviseletekkel, de mindez baráti hangnemben történik a közös megegyezés érdekében. Azt tudom megerősíteni, amit Tóth Isván vezérigazgató is elmondott a Fejér Megyei Hírlapnak: A tárgyalás békés mederben zajlott, és csupán a kérdéskör egyetlen elemét, nevezetesen a cafetériát illetően nem sikerült még megegyezésre jutni. De a tárgyalásokon konszenzusra jutottak a felek a bér, a munkaruha vagy az önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás kérdésében.
Jövő héten csütörtökön ismét a közgyűlés elé kerül az Alba Volán Zrt. kilencven milliós kérelme. Mire számítanak?
- 2009-re vált élessé a helyzet. Az Alba Volán Zrt. részéről már nem finanszírozható tovább a hiány, ezért fordultunk a szolgáltatás megrendelőjéhez az önkormányzathoz, akikkel azóta is folyamatosan tárgyalunk.
- Lapunknak dr. Vántus Judit, a gazdasági bizottság munkatársa úgy fogalmazott: elkerülhetetlen a helyi buszközlekedés racionalizálása.
- Üzemeltetési javaslatcsomagot várnak tőlünk. Döntés előtt nem szeretnék jóslatokba bocsátkozni, de hasonló kérdések merülnek fel, mint az országos közösségi közlekedés esetében: a párhuzamosságok kiszűréséree, az alacsony kihasználtságú járatok újragondolására, útvonalmódosításokra, átszervezésekre, ha úgy tetszik: racionalizálásra van szükség. Valamit tenni kell, hogy a hiány ne termelődjön újra.
- Tekintsünk távolabb. Közeleg a piacnyitás dátuma. A monopolhelyzet utánra is tervez a Volán?
- 2013-ban már szabad bejárás lesz erre a piacra. Borítékolhatóan megpróbálkoznak majd az érvényesüléssel szakmai és pusztán pénzügyi befektetők is. A céldátum közelebb van mint sokan gondolják. Ahhoz, hogy a volántársaságok megőrizzék pozíciójukat, már most meg kell kezdeni a felkészülést. Versenyképes szolgáltatást kell kínálnunk, mert nem áll szándékunkban lemaradni a piacnyitás után sem.
- Jelen állás szerint ilyen probléma nem merülhet fel. Folynak bértárgyalások a dolgozói érdekképviseletekkel, de mindez baráti hangnemben történik a közös megegyezés érdekében. Azt tudom megerősíteni, amit Tóth Isván vezérigazgató is elmondott a Fejér Megyei Hírlapnak: A tárgyalás békés mederben zajlott, és csupán a kérdéskör egyetlen elemét, nevezetesen a cafetériát illetően nem sikerült még megegyezésre jutni. De a tárgyalásokon konszenzusra jutottak a felek a bér, a munkaruha vagy az önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás kérdésében.
Jövő héten csütörtökön ismét a közgyűlés elé kerül az Alba Volán Zrt. kilencven milliós kérelme. Mire számítanak?
- 2009-re vált élessé a helyzet. Az Alba Volán Zrt. részéről már nem finanszírozható tovább a hiány, ezért fordultunk a szolgáltatás megrendelőjéhez az önkormányzathoz, akikkel azóta is folyamatosan tárgyalunk.
- Lapunknak dr. Vántus Judit, a gazdasági bizottság munkatársa úgy fogalmazott: elkerülhetetlen a helyi buszközlekedés racionalizálása.
- Üzemeltetési javaslatcsomagot várnak tőlünk. Döntés előtt nem szeretnék jóslatokba bocsátkozni, de hasonló kérdések merülnek fel, mint az országos közösségi közlekedés esetében: a párhuzamosságok kiszűréséree, az alacsony kihasználtságú járatok újragondolására, útvonalmódosításokra, átszervezésekre, ha úgy tetszik: racionalizálásra van szükség. Valamit tenni kell, hogy a hiány ne termelődjön újra.
- Tekintsünk távolabb. Közeleg a piacnyitás dátuma. A monopolhelyzet utánra is tervez a Volán?
- 2013-ban már szabad bejárás lesz erre a piacra. Borítékolhatóan megpróbálkoznak majd az érvényesüléssel szakmai és pusztán pénzügyi befektetők is. A céldátum közelebb van mint sokan gondolják. Ahhoz, hogy a volántársaságok megőrizzék pozíciójukat, már most meg kell kezdeni a felkészülést. Versenyképes szolgáltatást kell kínálnunk, mert nem áll szándékunkban lemaradni a piacnyitás után sem.
Jövő héten csütörtökön ismét a közgyűlés elé kerül az Alba Volán Zrt. kilencven milliós kérelme. Mire számítanak?
- 2009-re vált élessé a helyzet. Az Alba Volán Zrt. részéről már nem finanszírozható tovább a hiány, ezért fordultunk a szolgáltatás megrendelőjéhez az önkormányzathoz, akikkel azóta is folyamatosan tárgyalunk.
- Lapunknak dr. Vántus Judit, a gazdasági bizottság munkatársa úgy fogalmazott: elkerülhetetlen a helyi buszközlekedés racionalizálása.
- Üzemeltetési javaslatcsomagot várnak tőlünk. Döntés előtt nem szeretnék jóslatokba bocsátkozni, de hasonló kérdések merülnek fel, mint az országos közösségi közlekedés esetében: a párhuzamosságok kiszűréséree, az alacsony kihasználtságú járatok újragondolására, útvonalmódosításokra, átszervezésekre, ha úgy tetszik: racionalizálásra van szükség. Valamit tenni kell, hogy a hiány ne termelődjön újra.
- Tekintsünk távolabb. Közeleg a piacnyitás dátuma. A monopolhelyzet utánra is tervez a Volán?
- 2013-ban már szabad bejárás lesz erre a piacra. Borítékolhatóan megpróbálkoznak majd az érvényesüléssel szakmai és pusztán pénzügyi befektetők is. A céldátum közelebb van mint sokan gondolják. Ahhoz, hogy a volántársaságok megőrizzék pozíciójukat, már most meg kell kezdeni a felkészülést. Versenyképes szolgáltatást kell kínálnunk, mert nem áll szándékunkban lemaradni a piacnyitás után sem.
Jövő héten csütörtökön ismét a közgyűlés elé kerül az Alba Volán Zrt. kilencven milliós kérelme. Mire számítanak?
- 2009-re vált élessé a helyzet. Az Alba Volán Zrt. részéről már nem finanszírozható tovább a hiány, ezért fordultunk a szolgáltatás megrendelőjéhez az önkormányzathoz, akikkel azóta is folyamatosan tárgyalunk.
- Lapunknak dr. Vántus Judit, a gazdasági bizottság munkatársa úgy fogalmazott: elkerülhetetlen a helyi buszközlekedés racionalizálása.
- Üzemeltetési javaslatcsomagot várnak tőlünk. Döntés előtt nem szeretnék jóslatokba bocsátkozni, de hasonló kérdések merülnek fel, mint az országos közösségi közlekedés esetében: a párhuzamosságok kiszűréséree, az alacsony kihasználtságú járatok újragondolására, útvonalmódosításokra, átszervezésekre, ha úgy tetszik: racionalizálásra van szükség. Valamit tenni kell, hogy a hiány ne termelődjön újra.
- Tekintsünk távolabb. Közeleg a piacnyitás dátuma. A monopolhelyzet utánra is tervez a Volán?
- 2013-ban már szabad bejárás lesz erre a piacra. Borítékolhatóan megpróbálkoznak majd az érvényesüléssel szakmai és pusztán pénzügyi befektetők is. A céldátum közelebb van mint sokan gondolják. Ahhoz, hogy a volántársaságok megőrizzék pozíciójukat, már most meg kell kezdeni a felkészülést. Versenyképes szolgáltatást kell kínálnunk, mert nem áll szándékunkban lemaradni a piacnyitás után sem.
- 2009-re vált élessé a helyzet. Az Alba Volán Zrt. részéről már nem finanszírozható tovább a hiány, ezért fordultunk a szolgáltatás megrendelőjéhez az önkormányzathoz, akikkel azóta is folyamatosan tárgyalunk.
- Lapunknak dr. Vántus Judit, a gazdasági bizottság munkatársa úgy fogalmazott: elkerülhetetlen a helyi buszközlekedés racionalizálása.
- Üzemeltetési javaslatcsomagot várnak tőlünk. Döntés előtt nem szeretnék jóslatokba bocsátkozni, de hasonló kérdések merülnek fel, mint az országos közösségi közlekedés esetében: a párhuzamosságok kiszűréséree, az alacsony kihasználtságú járatok újragondolására, útvonalmódosításokra, átszervezésekre, ha úgy tetszik: racionalizálásra van szükség. Valamit tenni kell, hogy a hiány ne termelődjön újra.
- Tekintsünk távolabb. Közeleg a piacnyitás dátuma. A monopolhelyzet utánra is tervez a Volán?
- 2013-ban már szabad bejárás lesz erre a piacra. Borítékolhatóan megpróbálkoznak majd az érvényesüléssel szakmai és pusztán pénzügyi befektetők is. A céldátum közelebb van mint sokan gondolják. Ahhoz, hogy a volántársaságok megőrizzék pozíciójukat, már most meg kell kezdeni a felkészülést. Versenyképes szolgáltatást kell kínálnunk, mert nem áll szándékunkban lemaradni a piacnyitás után sem.
- 2009-re vált élessé a helyzet. Az Alba Volán Zrt. részéről már nem finanszírozható tovább a hiány, ezért fordultunk a szolgáltatás megrendelőjéhez az önkormányzathoz, akikkel azóta is folyamatosan tárgyalunk.
- Lapunknak dr. Vántus Judit, a gazdasági bizottság munkatársa úgy fogalmazott: elkerülhetetlen a helyi buszközlekedés racionalizálása.
- Üzemeltetési javaslatcsomagot várnak tőlünk. Döntés előtt nem szeretnék jóslatokba bocsátkozni, de hasonló kérdések merülnek fel, mint az országos közösségi közlekedés esetében: a párhuzamosságok kiszűréséree, az alacsony kihasználtságú járatok újragondolására, útvonalmódosításokra, átszervezésekre, ha úgy tetszik: racionalizálásra van szükség. Valamit tenni kell, hogy a hiány ne termelődjön újra.
- Tekintsünk távolabb. Közeleg a piacnyitás dátuma. A monopolhelyzet utánra is tervez a Volán?
- 2013-ban már szabad bejárás lesz erre a piacra. Borítékolhatóan megpróbálkoznak majd az érvényesüléssel szakmai és pusztán pénzügyi befektetők is. A céldátum közelebb van mint sokan gondolják. Ahhoz, hogy a volántársaságok megőrizzék pozíciójukat, már most meg kell kezdeni a felkészülést. Versenyképes szolgáltatást kell kínálnunk, mert nem áll szándékunkban lemaradni a piacnyitás után sem.
- Lapunknak dr. Vántus Judit, a gazdasági bizottság munkatársa úgy fogalmazott: elkerülhetetlen a helyi buszközlekedés racionalizálása.
- Üzemeltetési javaslatcsomagot várnak tőlünk. Döntés előtt nem szeretnék jóslatokba bocsátkozni, de hasonló kérdések merülnek fel, mint az országos közösségi közlekedés esetében: a párhuzamosságok kiszűréséree, az alacsony kihasználtságú járatok újragondolására, útvonalmódosításokra, átszervezésekre, ha úgy tetszik: racionalizálásra van szükség. Valamit tenni kell, hogy a hiány ne termelődjön újra.
- Tekintsünk távolabb. Közeleg a piacnyitás dátuma. A monopolhelyzet utánra is tervez a Volán?
- 2013-ban már szabad bejárás lesz erre a piacra. Borítékolhatóan megpróbálkoznak majd az érvényesüléssel szakmai és pusztán pénzügyi befektetők is. A céldátum közelebb van mint sokan gondolják. Ahhoz, hogy a volántársaságok megőrizzék pozíciójukat, már most meg kell kezdeni a felkészülést. Versenyképes szolgáltatást kell kínálnunk, mert nem áll szándékunkban lemaradni a piacnyitás után sem.
- Lapunknak dr. Vántus Judit, a gazdasági bizottság munkatársa úgy fogalmazott: elkerülhetetlen a helyi buszközlekedés racionalizálása.
- Üzemeltetési javaslatcsomagot várnak tőlünk. Döntés előtt nem szeretnék jóslatokba bocsátkozni, de hasonló kérdések merülnek fel, mint az országos közösségi közlekedés esetében: a párhuzamosságok kiszűréséree, az alacsony kihasználtságú járatok újragondolására, útvonalmódosításokra, átszervezésekre, ha úgy tetszik: racionalizálásra van szükség. Valamit tenni kell, hogy a hiány ne termelődjön újra.
- Tekintsünk távolabb. Közeleg a piacnyitás dátuma. A monopolhelyzet utánra is tervez a Volán?
- 2013-ban már szabad bejárás lesz erre a piacra. Borítékolhatóan megpróbálkoznak majd az érvényesüléssel szakmai és pusztán pénzügyi befektetők is. A céldátum közelebb van mint sokan gondolják. Ahhoz, hogy a volántársaságok megőrizzék pozíciójukat, már most meg kell kezdeni a felkészülést. Versenyképes szolgáltatást kell kínálnunk, mert nem áll szándékunkban lemaradni a piacnyitás után sem.
- Üzemeltetési javaslatcsomagot várnak tőlünk. Döntés előtt nem szeretnék jóslatokba bocsátkozni, de hasonló kérdések merülnek fel, mint az országos közösségi közlekedés esetében: a párhuzamosságok kiszűréséree, az alacsony kihasználtságú járatok újragondolására, útvonalmódosításokra, átszervezésekre, ha úgy tetszik: racionalizálásra van szükség. Valamit tenni kell, hogy a hiány ne termelődjön újra.
- Tekintsünk távolabb. Közeleg a piacnyitás dátuma. A monopolhelyzet utánra is tervez a Volán?
- 2013-ban már szabad bejárás lesz erre a piacra. Borítékolhatóan megpróbálkoznak majd az érvényesüléssel szakmai és pusztán pénzügyi befektetők is. A céldátum közelebb van mint sokan gondolják. Ahhoz, hogy a volántársaságok megőrizzék pozíciójukat, már most meg kell kezdeni a felkészülést. Versenyképes szolgáltatást kell kínálnunk, mert nem áll szándékunkban lemaradni a piacnyitás után sem.
- Üzemeltetési javaslatcsomagot várnak tőlünk. Döntés előtt nem szeretnék jóslatokba bocsátkozni, de hasonló kérdések merülnek fel, mint az országos közösségi közlekedés esetében: a párhuzamosságok kiszűréséree, az alacsony kihasználtságú járatok újragondolására, útvonalmódosításokra, átszervezésekre, ha úgy tetszik: racionalizálásra van szükség. Valamit tenni kell, hogy a hiány ne termelődjön újra.
- Tekintsünk távolabb. Közeleg a piacnyitás dátuma. A monopolhelyzet utánra is tervez a Volán?
- 2013-ban már szabad bejárás lesz erre a piacra. Borítékolhatóan megpróbálkoznak majd az érvényesüléssel szakmai és pusztán pénzügyi befektetők is. A céldátum közelebb van mint sokan gondolják. Ahhoz, hogy a volántársaságok megőrizzék pozíciójukat, már most meg kell kezdeni a felkészülést. Versenyképes szolgáltatást kell kínálnunk, mert nem áll szándékunkban lemaradni a piacnyitás után sem.
- Tekintsünk távolabb. Közeleg a piacnyitás dátuma. A monopolhelyzet utánra is tervez a Volán?
- 2013-ban már szabad bejárás lesz erre a piacra. Borítékolhatóan megpróbálkoznak majd az érvényesüléssel szakmai és pusztán pénzügyi befektetők is. A céldátum közelebb van mint sokan gondolják. Ahhoz, hogy a volántársaságok megőrizzék pozíciójukat, már most meg kell kezdeni a felkészülést. Versenyképes szolgáltatást kell kínálnunk, mert nem áll szándékunkban lemaradni a piacnyitás után sem.
- Tekintsünk távolabb. Közeleg a piacnyitás dátuma. A monopolhelyzet utánra is tervez a Volán?
- 2013-ban már szabad bejárás lesz erre a piacra. Borítékolhatóan megpróbálkoznak majd az érvényesüléssel szakmai és pusztán pénzügyi befektetők is. A céldátum közelebb van mint sokan gondolják. Ahhoz, hogy a volántársaságok megőrizzék pozíciójukat, már most meg kell kezdeni a felkészülést. Versenyképes szolgáltatást kell kínálnunk, mert nem áll szándékunkban lemaradni a piacnyitás után sem.
- 2013-ban már szabad bejárás lesz erre a piacra. Borítékolhatóan megpróbálkoznak majd az érvényesüléssel szakmai és pusztán pénzügyi befektetők is. A céldátum közelebb van mint sokan gondolják. Ahhoz, hogy a volántársaságok megőrizzék pozíciójukat, már most meg kell kezdeni a felkészülést. Versenyképes szolgáltatást kell kínálnunk, mert nem áll szándékunkban lemaradni a piacnyitás után sem.
- 2013-ban már szabad bejárás lesz erre a piacra. Borítékolhatóan megpróbálkoznak majd az érvényesüléssel szakmai és pusztán pénzügyi befektetők is. A céldátum közelebb van mint sokan gondolják. Ahhoz, hogy a volántársaságok megőrizzék pozíciójukat, már most meg kell kezdeni a felkészülést. Versenyképes szolgáltatást kell kínálnunk, mert nem áll szándékunkban lemaradni a piacnyitás után sem.