2008.04.12. 02:28
Áthajtott rajta egy autó, de megmenekült a láb
Dunaújváros (szs) - Alig kezdődött el a szezon, és máris tragédia történt. Adony határában áthajtottak egy motoros lábán, aki éppen a gépét szerelte volna.
A minap írtunk arról, hogy a jó időnek köszönhetően kirajzottak az utakra a motorosok. A szezon még alig kezdődött el, de máris van egy komoly sérültje. Szerdán éjjel Budapest felől Pécs irányába tartott egy segédmotorkerékpáros, amikor műszaki hiba miatt meg kellett állnia. Az úttest felőli oldalon a motor mellé térdelt, hogy megnézze mi a baj. Ekkor érkezett egy tehergépkocsi, amelynek sofőrje későn észlelte a térdelő férfit. A kisteherautó áthajtott a motoros jobb lábán, amely belógott az útra.
A dunaújvárosi kórházban tegnap megtudtuk: a motoros bokája gyakorlatilag szétroncsolódott, de a sérült nem volt életveszélyben. Jó esély van rá, hogy a baleset után elvégzett műtéttel sikerült megmenteni a lábát, ugyanis a boka keringése kielégítő, a beteg pedig - a körülményekhez képest legalábbis - jól van. Mivel érdi lakosról van szó, hétfőn egy fővárosi kórházba szállíthatják.
A Fejér Megyei Rendőr-főkapitányság sajtószóvivője kérdésünkre elmondta: a férfin nem volt láthatósági mellény, pedig ez a motorosok számára is kötelező, attól a pillanattól, hogy leszállnak gépükről. Innentől kezdve ugyanis már gyalogosnak számítanak - nyilatkozta lapunknak R. Szabó Ágnes.
A KRESZ legutóbbi (2008. január 1-jei) módosítása szerint júniustól éjszaka és korlátozott látási viszonyok (például köd esetén) között lakott területen kívül a gyalogosoknak és a kerékpárosoknak használniuk kell a fényvisszaverő mellényt.
A szóban forgó baleset körülményeit egyelőre még vizsgálja a rendőrség.
Az viszont tény, hogy az Európai Unióban minden ötödik halálos kimenetelű közlekedési baleset áldozata motorkerékpáros. Az elmúlt évben Magyarországon 118 motoros vesztette életét az utakon. Ez azt jelenti, hogy átlagosan számítva háromnaponként meghal egy bájker .
Egy héttel ezelőtt többek között ezért indult preventív kampány. Nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy sötét ruhában, fényvisszaverő mellény nélkül az út mellett éjszaka mindenki láthatatlan.
A dunaújvárosi kórházban tegnap megtudtuk: a motoros bokája gyakorlatilag szétroncsolódott, de a sérült nem volt életveszélyben. Jó esély van rá, hogy a baleset után elvégzett műtéttel sikerült megmenteni a lábát, ugyanis a boka keringése kielégítő, a beteg pedig - a körülményekhez képest legalábbis - jól van. Mivel érdi lakosról van szó, hétfőn egy fővárosi kórházba szállíthatják.
A Fejér Megyei Rendőr-főkapitányság sajtószóvivője kérdésünkre elmondta: a férfin nem volt láthatósági mellény, pedig ez a motorosok számára is kötelező, attól a pillanattól, hogy leszállnak gépükről. Innentől kezdve ugyanis már gyalogosnak számítanak - nyilatkozta lapunknak R. Szabó Ágnes.
A KRESZ legutóbbi (2008. január 1-jei) módosítása szerint júniustól éjszaka és korlátozott látási viszonyok (például köd esetén) között lakott területen kívül a gyalogosoknak és a kerékpárosoknak használniuk kell a fényvisszaverő mellényt.
A szóban forgó baleset körülményeit egyelőre még vizsgálja a rendőrség.
Az viszont tény, hogy az Európai Unióban minden ötödik halálos kimenetelű közlekedési baleset áldozata motorkerékpáros. Az elmúlt évben Magyarországon 118 motoros vesztette életét az utakon. Ez azt jelenti, hogy átlagosan számítva háromnaponként meghal egy bájker .
Egy héttel ezelőtt többek között ezért indult preventív kampány. Nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy sötét ruhában, fényvisszaverő mellény nélkül az út mellett éjszaka mindenki láthatatlan.
A dunaújvárosi kórházban tegnap megtudtuk: a motoros bokája gyakorlatilag szétroncsolódott, de a sérült nem volt életveszélyben. Jó esély van rá, hogy a baleset után elvégzett műtéttel sikerült megmenteni a lábát, ugyanis a boka keringése kielégítő, a beteg pedig - a körülményekhez képest legalábbis - jól van. Mivel érdi lakosról van szó, hétfőn egy fővárosi kórházba szállíthatják.
A Fejér Megyei Rendőr-főkapitányság sajtószóvivője kérdésünkre elmondta: a férfin nem volt láthatósági mellény, pedig ez a motorosok számára is kötelező, attól a pillanattól, hogy leszállnak gépükről. Innentől kezdve ugyanis már gyalogosnak számítanak - nyilatkozta lapunknak R. Szabó Ágnes.
A KRESZ legutóbbi (2008. január 1-jei) módosítása szerint júniustól éjszaka és korlátozott látási viszonyok (például köd esetén) között lakott területen kívül a gyalogosoknak és a kerékpárosoknak használniuk kell a fényvisszaverő mellényt.
A szóban forgó baleset körülményeit egyelőre még vizsgálja a rendőrség.
Az viszont tény, hogy az Európai Unióban minden ötödik halálos kimenetelű közlekedési baleset áldozata motorkerékpáros. Az elmúlt évben Magyarországon 118 motoros vesztette életét az utakon. Ez azt jelenti, hogy átlagosan számítva háromnaponként meghal egy bájker .
Egy héttel ezelőtt többek között ezért indult preventív kampány. Nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy sötét ruhában, fényvisszaverő mellény nélkül az út mellett éjszaka mindenki láthatatlan.
A Fejér Megyei Rendőr-főkapitányság sajtószóvivője kérdésünkre elmondta: a férfin nem volt láthatósági mellény, pedig ez a motorosok számára is kötelező, attól a pillanattól, hogy leszállnak gépükről. Innentől kezdve ugyanis már gyalogosnak számítanak - nyilatkozta lapunknak R. Szabó Ágnes.
A KRESZ legutóbbi (2008. január 1-jei) módosítása szerint júniustól éjszaka és korlátozott látási viszonyok (például köd esetén) között lakott területen kívül a gyalogosoknak és a kerékpárosoknak használniuk kell a fényvisszaverő mellényt.
A szóban forgó baleset körülményeit egyelőre még vizsgálja a rendőrség.
Az viszont tény, hogy az Európai Unióban minden ötödik halálos kimenetelű közlekedési baleset áldozata motorkerékpáros. Az elmúlt évben Magyarországon 118 motoros vesztette életét az utakon. Ez azt jelenti, hogy átlagosan számítva háromnaponként meghal egy bájker .
Egy héttel ezelőtt többek között ezért indult preventív kampány. Nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy sötét ruhában, fényvisszaverő mellény nélkül az út mellett éjszaka mindenki láthatatlan.
A Fejér Megyei Rendőr-főkapitányság sajtószóvivője kérdésünkre elmondta: a férfin nem volt láthatósági mellény, pedig ez a motorosok számára is kötelező, attól a pillanattól, hogy leszállnak gépükről. Innentől kezdve ugyanis már gyalogosnak számítanak - nyilatkozta lapunknak R. Szabó Ágnes.
A KRESZ legutóbbi (2008. január 1-jei) módosítása szerint júniustól éjszaka és korlátozott látási viszonyok (például köd esetén) között lakott területen kívül a gyalogosoknak és a kerékpárosoknak használniuk kell a fényvisszaverő mellényt.
A szóban forgó baleset körülményeit egyelőre még vizsgálja a rendőrség.
Az viszont tény, hogy az Európai Unióban minden ötödik halálos kimenetelű közlekedési baleset áldozata motorkerékpáros. Az elmúlt évben Magyarországon 118 motoros vesztette életét az utakon. Ez azt jelenti, hogy átlagosan számítva háromnaponként meghal egy bájker .
Egy héttel ezelőtt többek között ezért indult preventív kampány. Nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy sötét ruhában, fényvisszaverő mellény nélkül az út mellett éjszaka mindenki láthatatlan.
A KRESZ legutóbbi (2008. január 1-jei) módosítása szerint júniustól éjszaka és korlátozott látási viszonyok (például köd esetén) között lakott területen kívül a gyalogosoknak és a kerékpárosoknak használniuk kell a fényvisszaverő mellényt.
A szóban forgó baleset körülményeit egyelőre még vizsgálja a rendőrség.
Az viszont tény, hogy az Európai Unióban minden ötödik halálos kimenetelű közlekedési baleset áldozata motorkerékpáros. Az elmúlt évben Magyarországon 118 motoros vesztette életét az utakon. Ez azt jelenti, hogy átlagosan számítva háromnaponként meghal egy bájker .
Egy héttel ezelőtt többek között ezért indult preventív kampány. Nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy sötét ruhában, fényvisszaverő mellény nélkül az út mellett éjszaka mindenki láthatatlan.
A KRESZ legutóbbi (2008. január 1-jei) módosítása szerint júniustól éjszaka és korlátozott látási viszonyok (például köd esetén) között lakott területen kívül a gyalogosoknak és a kerékpárosoknak használniuk kell a fényvisszaverő mellényt.
A szóban forgó baleset körülményeit egyelőre még vizsgálja a rendőrség.
Az viszont tény, hogy az Európai Unióban minden ötödik halálos kimenetelű közlekedési baleset áldozata motorkerékpáros. Az elmúlt évben Magyarországon 118 motoros vesztette életét az utakon. Ez azt jelenti, hogy átlagosan számítva háromnaponként meghal egy bájker .
Egy héttel ezelőtt többek között ezért indult preventív kampány. Nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy sötét ruhában, fényvisszaverő mellény nélkül az út mellett éjszaka mindenki láthatatlan.
A szóban forgó baleset körülményeit egyelőre még vizsgálja a rendőrség.
Az viszont tény, hogy az Európai Unióban minden ötödik halálos kimenetelű közlekedési baleset áldozata motorkerékpáros. Az elmúlt évben Magyarországon 118 motoros vesztette életét az utakon. Ez azt jelenti, hogy átlagosan számítva háromnaponként meghal egy bájker .
Egy héttel ezelőtt többek között ezért indult preventív kampány. Nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy sötét ruhában, fényvisszaverő mellény nélkül az út mellett éjszaka mindenki láthatatlan.
A szóban forgó baleset körülményeit egyelőre még vizsgálja a rendőrség.
Az viszont tény, hogy az Európai Unióban minden ötödik halálos kimenetelű közlekedési baleset áldozata motorkerékpáros. Az elmúlt évben Magyarországon 118 motoros vesztette életét az utakon. Ez azt jelenti, hogy átlagosan számítva háromnaponként meghal egy bájker .
Egy héttel ezelőtt többek között ezért indult preventív kampány. Nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy sötét ruhában, fényvisszaverő mellény nélkül az út mellett éjszaka mindenki láthatatlan.
Az viszont tény, hogy az Európai Unióban minden ötödik halálos kimenetelű közlekedési baleset áldozata motorkerékpáros. Az elmúlt évben Magyarországon 118 motoros vesztette életét az utakon. Ez azt jelenti, hogy átlagosan számítva háromnaponként meghal egy bájker .
Egy héttel ezelőtt többek között ezért indult preventív kampány. Nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy sötét ruhában, fényvisszaverő mellény nélkül az út mellett éjszaka mindenki láthatatlan.
Az viszont tény, hogy az Európai Unióban minden ötödik halálos kimenetelű közlekedési baleset áldozata motorkerékpáros. Az elmúlt évben Magyarországon 118 motoros vesztette életét az utakon. Ez azt jelenti, hogy átlagosan számítva háromnaponként meghal egy bájker .
Egy héttel ezelőtt többek között ezért indult preventív kampány. Nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy sötét ruhában, fényvisszaverő mellény nélkül az út mellett éjszaka mindenki láthatatlan.
Egy héttel ezelőtt többek között ezért indult preventív kampány. Nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy sötét ruhában, fényvisszaverő mellény nélkül az út mellett éjszaka mindenki láthatatlan.
Egy héttel ezelőtt többek között ezért indult preventív kampány. Nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy sötét ruhában, fényvisszaverő mellény nélkül az út mellett éjszaka mindenki láthatatlan.