Hírek

2007.03.21. 03:29

Nő a menetidő, de új lesz az út

Dunaújváros - Nem egyszerű hónapok elé néznek azok az autósok, akik a 6-os főúton akarnak közlekedni a közeljövőben: folytatódik az út Érdtől-Szekszárdig tartó teljeskörű felújítása, esetenként szélesítése.

Szabó Szabolcs

Tavaly csak ízelítőt kaptunk abból, hogy mi várja a közlekedőket a főút, 11,5 tonnás tengelyterhelésre történő megerősítése során. 2006-ban csupán az M8-as körforgója és a megyehatár között készült el a munka. Nos, a megyehatártól délre már tegnap reggel felvonultak a munkagépek, amivel egyidőben kihelyezték a forgalomkorlátozó táblákat is, míg a körforgótól Budapest felé hamarosan megtörténik ugyanez.

- Az Érd-Dunaújváros szakasz felújítására tavaly augusztusban kötött szerződést a Közlekedésfejlesztési Koordinációs Központ, a kivitelező a Gránit Gmb lesz. A munkát négy szakaszra bontották, amelyeknek befejezése eltérő, ám év végére mindenhol befejeződik, ugyanúgy, mint a Dunaújváros-Szekszárd szakaszon - tájékoztatott Abajkovics Péter, a koordinációs központ kommunikációs vezetője.

Amíg délen már felvonultak a munkagépek, addig az északi szakaszon erre még várni kell. Információink szerint a napokban Ercsiben volt egy egyeztetés, ami után elkezdődött a munketerületek átadása a kivitelezőnek. Ám a forgalomkorlátozási tervek engedélyezése még folyamatban van, ezért a csúszás. Megtudtuk azt is, hogy szakaszos munkára kell felkészülnie a közlekedőknek. Azaz nagyjából két-két kilométeren dolgoznak majd, de közben három-négy kilométer érintetlen marad, hogy ezeken a részeken a feltorlódott forgalom oszlódjon, ráadásul itt még előzni is lehet. Ennek ellenére készülni lehet arra, hogy az év hátralévő részében jelentősen megnőhet a menetidő a régi hatoson, ezért elképzelhető, hogy az M6-oson megéri kerülni, még ha fizetni is kell a sztráda használatáért.

Dunaújváros térségében a nagyvenyimi kereszteződésnél lévő vasúti híd felújítása a munkák egyik Achilles-pontja. Mivel a a felüljáró szerkezete teljesen tönkrement, az sem elképzelhetetlen, hogy elbontják, ami akár teljes útzárat is eredményezhet. (Lásd keretes írásunkat).

Szintén gondot okozhat az építőknek, hogy a hatos út árvízi töltésen haladó szakaszán nem hagyhatják ott éjszakára a munkagépeket, mégpedig a fokozott balesetveszély miatt, ezért erre is megoldást kell találniuk.

Ami pedig a műszaki paramétereket illeti: bizonyos részeken szélesítik is az utat, és például az adonyi benzinkútnál átépítik a csomópontot a szabványok szerintire. Ám akadnak olyan részek - ilyen a töltés -, amelyet fizikai korlátai miatt nem tudnak szélesíteni, de az út megújulása ott is teljeskörű lesz.

- Az Érd-Dunaújváros szakasz felújítására tavaly augusztusban kötött szerződést a Közlekedésfejlesztési Koordinációs Központ, a kivitelező a Gránit Gmb lesz. A munkát négy szakaszra bontották, amelyeknek befejezése eltérő, ám év végére mindenhol befejeződik, ugyanúgy, mint a Dunaújváros-Szekszárd szakaszon - tájékoztatott Abajkovics Péter, a koordinációs központ kommunikációs vezetője.

Amíg délen már felvonultak a munkagépek, addig az északi szakaszon erre még várni kell. Információink szerint a napokban Ercsiben volt egy egyeztetés, ami után elkezdődött a munketerületek átadása a kivitelezőnek. Ám a forgalomkorlátozási tervek engedélyezése még folyamatban van, ezért a csúszás. Megtudtuk azt is, hogy szakaszos munkára kell felkészülnie a közlekedőknek. Azaz nagyjából két-két kilométeren dolgoznak majd, de közben három-négy kilométer érintetlen marad, hogy ezeken a részeken a feltorlódott forgalom oszlódjon, ráadásul itt még előzni is lehet. Ennek ellenére készülni lehet arra, hogy az év hátralévő részében jelentősen megnőhet a menetidő a régi hatoson, ezért elképzelhető, hogy az M6-oson megéri kerülni, még ha fizetni is kell a sztráda használatáért.

Dunaújváros térségében a nagyvenyimi kereszteződésnél lévő vasúti híd felújítása a munkák egyik Achilles-pontja. Mivel a a felüljáró szerkezete teljesen tönkrement, az sem elképzelhetetlen, hogy elbontják, ami akár teljes útzárat is eredményezhet. (Lásd keretes írásunkat).

Szintén gondot okozhat az építőknek, hogy a hatos út árvízi töltésen haladó szakaszán nem hagyhatják ott éjszakára a munkagépeket, mégpedig a fokozott balesetveszély miatt, ezért erre is megoldást kell találniuk.

Ami pedig a műszaki paramétereket illeti: bizonyos részeken szélesítik is az utat, és például az adonyi benzinkútnál átépítik a csomópontot a szabványok szerintire. Ám akadnak olyan részek - ilyen a töltés -, amelyet fizikai korlátai miatt nem tudnak szélesíteni, de az út megújulása ott is teljeskörű lesz.

- Az Érd-Dunaújváros szakasz felújítására tavaly augusztusban kötött szerződést a Közlekedésfejlesztési Koordinációs Központ, a kivitelező a Gránit Gmb lesz. A munkát négy szakaszra bontották, amelyeknek befejezése eltérő, ám év végére mindenhol befejeződik, ugyanúgy, mint a Dunaújváros-Szekszárd szakaszon - tájékoztatott Abajkovics Péter, a koordinációs központ kommunikációs vezetője.

Amíg délen már felvonultak a munkagépek, addig az északi szakaszon erre még várni kell. Információink szerint a napokban Ercsiben volt egy egyeztetés, ami után elkezdődött a munketerületek átadása a kivitelezőnek. Ám a forgalomkorlátozási tervek engedélyezése még folyamatban van, ezért a csúszás. Megtudtuk azt is, hogy szakaszos munkára kell felkészülnie a közlekedőknek. Azaz nagyjából két-két kilométeren dolgoznak majd, de közben három-négy kilométer érintetlen marad, hogy ezeken a részeken a feltorlódott forgalom oszlódjon, ráadásul itt még előzni is lehet. Ennek ellenére készülni lehet arra, hogy az év hátralévő részében jelentősen megnőhet a menetidő a régi hatoson, ezért elképzelhető, hogy az M6-oson megéri kerülni, még ha fizetni is kell a sztráda használatáért.

Dunaújváros térségében a nagyvenyimi kereszteződésnél lévő vasúti híd felújítása a munkák egyik Achilles-pontja. Mivel a a felüljáró szerkezete teljesen tönkrement, az sem elképzelhetetlen, hogy elbontják, ami akár teljes útzárat is eredményezhet. (Lásd keretes írásunkat).

Szintén gondot okozhat az építőknek, hogy a hatos út árvízi töltésen haladó szakaszán nem hagyhatják ott éjszakára a munkagépeket, mégpedig a fokozott balesetveszély miatt, ezért erre is megoldást kell találniuk.

Ami pedig a műszaki paramétereket illeti: bizonyos részeken szélesítik is az utat, és például az adonyi benzinkútnál átépítik a csomópontot a szabványok szerintire. Ám akadnak olyan részek - ilyen a töltés -, amelyet fizikai korlátai miatt nem tudnak szélesíteni, de az út megújulása ott is teljeskörű lesz.

Amíg délen már felvonultak a munkagépek, addig az északi szakaszon erre még várni kell. Információink szerint a napokban Ercsiben volt egy egyeztetés, ami után elkezdődött a munketerületek átadása a kivitelezőnek. Ám a forgalomkorlátozási tervek engedélyezése még folyamatban van, ezért a csúszás. Megtudtuk azt is, hogy szakaszos munkára kell felkészülnie a közlekedőknek. Azaz nagyjából két-két kilométeren dolgoznak majd, de közben három-négy kilométer érintetlen marad, hogy ezeken a részeken a feltorlódott forgalom oszlódjon, ráadásul itt még előzni is lehet. Ennek ellenére készülni lehet arra, hogy az év hátralévő részében jelentősen megnőhet a menetidő a régi hatoson, ezért elképzelhető, hogy az M6-oson megéri kerülni, még ha fizetni is kell a sztráda használatáért.

Dunaújváros térségében a nagyvenyimi kereszteződésnél lévő vasúti híd felújítása a munkák egyik Achilles-pontja. Mivel a a felüljáró szerkezete teljesen tönkrement, az sem elképzelhetetlen, hogy elbontják, ami akár teljes útzárat is eredményezhet. (Lásd keretes írásunkat).

Szintén gondot okozhat az építőknek, hogy a hatos út árvízi töltésen haladó szakaszán nem hagyhatják ott éjszakára a munkagépeket, mégpedig a fokozott balesetveszély miatt, ezért erre is megoldást kell találniuk.

Ami pedig a műszaki paramétereket illeti: bizonyos részeken szélesítik is az utat, és például az adonyi benzinkútnál átépítik a csomópontot a szabványok szerintire. Ám akadnak olyan részek - ilyen a töltés -, amelyet fizikai korlátai miatt nem tudnak szélesíteni, de az út megújulása ott is teljeskörű lesz.

Amíg délen már felvonultak a munkagépek, addig az északi szakaszon erre még várni kell. Információink szerint a napokban Ercsiben volt egy egyeztetés, ami után elkezdődött a munketerületek átadása a kivitelezőnek. Ám a forgalomkorlátozási tervek engedélyezése még folyamatban van, ezért a csúszás. Megtudtuk azt is, hogy szakaszos munkára kell felkészülnie a közlekedőknek. Azaz nagyjából két-két kilométeren dolgoznak majd, de közben három-négy kilométer érintetlen marad, hogy ezeken a részeken a feltorlódott forgalom oszlódjon, ráadásul itt még előzni is lehet. Ennek ellenére készülni lehet arra, hogy az év hátralévő részében jelentősen megnőhet a menetidő a régi hatoson, ezért elképzelhető, hogy az M6-oson megéri kerülni, még ha fizetni is kell a sztráda használatáért.

Dunaújváros térségében a nagyvenyimi kereszteződésnél lévő vasúti híd felújítása a munkák egyik Achilles-pontja. Mivel a a felüljáró szerkezete teljesen tönkrement, az sem elképzelhetetlen, hogy elbontják, ami akár teljes útzárat is eredményezhet. (Lásd keretes írásunkat).

Szintén gondot okozhat az építőknek, hogy a hatos út árvízi töltésen haladó szakaszán nem hagyhatják ott éjszakára a munkagépeket, mégpedig a fokozott balesetveszély miatt, ezért erre is megoldást kell találniuk.

Ami pedig a műszaki paramétereket illeti: bizonyos részeken szélesítik is az utat, és például az adonyi benzinkútnál átépítik a csomópontot a szabványok szerintire. Ám akadnak olyan részek - ilyen a töltés -, amelyet fizikai korlátai miatt nem tudnak szélesíteni, de az út megújulása ott is teljeskörű lesz.

Dunaújváros térségében a nagyvenyimi kereszteződésnél lévő vasúti híd felújítása a munkák egyik Achilles-pontja. Mivel a a felüljáró szerkezete teljesen tönkrement, az sem elképzelhetetlen, hogy elbontják, ami akár teljes útzárat is eredményezhet. (Lásd keretes írásunkat).

Szintén gondot okozhat az építőknek, hogy a hatos út árvízi töltésen haladó szakaszán nem hagyhatják ott éjszakára a munkagépeket, mégpedig a fokozott balesetveszély miatt, ezért erre is megoldást kell találniuk.

Ami pedig a műszaki paramétereket illeti: bizonyos részeken szélesítik is az utat, és például az adonyi benzinkútnál átépítik a csomópontot a szabványok szerintire. Ám akadnak olyan részek - ilyen a töltés -, amelyet fizikai korlátai miatt nem tudnak szélesíteni, de az út megújulása ott is teljeskörű lesz.

Dunaújváros térségében a nagyvenyimi kereszteződésnél lévő vasúti híd felújítása a munkák egyik Achilles-pontja. Mivel a a felüljáró szerkezete teljesen tönkrement, az sem elképzelhetetlen, hogy elbontják, ami akár teljes útzárat is eredményezhet. (Lásd keretes írásunkat).

Szintén gondot okozhat az építőknek, hogy a hatos út árvízi töltésen haladó szakaszán nem hagyhatják ott éjszakára a munkagépeket, mégpedig a fokozott balesetveszély miatt, ezért erre is megoldást kell találniuk.

Ami pedig a műszaki paramétereket illeti: bizonyos részeken szélesítik is az utat, és például az adonyi benzinkútnál átépítik a csomópontot a szabványok szerintire. Ám akadnak olyan részek - ilyen a töltés -, amelyet fizikai korlátai miatt nem tudnak szélesíteni, de az út megújulása ott is teljeskörű lesz.

Szintén gondot okozhat az építőknek, hogy a hatos út árvízi töltésen haladó szakaszán nem hagyhatják ott éjszakára a munkagépeket, mégpedig a fokozott balesetveszély miatt, ezért erre is megoldást kell találniuk.

Ami pedig a műszaki paramétereket illeti: bizonyos részeken szélesítik is az utat, és például az adonyi benzinkútnál átépítik a csomópontot a szabványok szerintire. Ám akadnak olyan részek - ilyen a töltés -, amelyet fizikai korlátai miatt nem tudnak szélesíteni, de az út megújulása ott is teljeskörű lesz.

Szintén gondot okozhat az építőknek, hogy a hatos út árvízi töltésen haladó szakaszán nem hagyhatják ott éjszakára a munkagépeket, mégpedig a fokozott balesetveszély miatt, ezért erre is megoldást kell találniuk.

Ami pedig a műszaki paramétereket illeti: bizonyos részeken szélesítik is az utat, és például az adonyi benzinkútnál átépítik a csomópontot a szabványok szerintire. Ám akadnak olyan részek - ilyen a töltés -, amelyet fizikai korlátai miatt nem tudnak szélesíteni, de az út megújulása ott is teljeskörű lesz.

Ami pedig a műszaki paramétereket illeti: bizonyos részeken szélesítik is az utat, és például az adonyi benzinkútnál átépítik a csomópontot a szabványok szerintire. Ám akadnak olyan részek - ilyen a töltés -, amelyet fizikai korlátai miatt nem tudnak szélesíteni, de az út megújulása ott is teljeskörű lesz.

Ami pedig a műszaki paramétereket illeti: bizonyos részeken szélesítik is az utat, és például az adonyi benzinkútnál átépítik a csomópontot a szabványok szerintire. Ám akadnak olyan részek - ilyen a töltés -, amelyet fizikai korlátai miatt nem tudnak szélesíteni, de az út megújulása ott is teljeskörű lesz.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!