Ügyintézés Rácalmáson

Dr. Györe Andrea, Rácalmás jegyzője a település közösségi oldalán az alábbi közleményt tette közzé:

duol.hu

Forrás: Facebook

Fotó: Rácalmás Város Önkormányzata

A koronavírus kapcsán fennálló veszélyhelyzetre való tekintettel a Rácalmás Város Polgármesteri Hivatalának (2459 Rácalmás, Szigetfő u. 11-13.) ügyfélfogadásáról az alábbi tájékoztatót tette közzé a jegyző:

A személyes ügyfélfogadás a Hivatalomban csak előzetes telefonos időpont egyeztetés után és az alábbi ügyek esetében lehetséges:

  • anyakönyvi eseményekkel kapcsolatos ügyintézés (pl. haláleset, születés, házasságkötéssel kapcsolatos ügyek, halaszthatatlan névváltoztatási ügyek és apai elismeréssel kapcsolatos ügyek)
  • lakcímügyek, melyeket a Dunaújvárosi Járási Hivatal Kormányablak Osztályán nem tudnak az ügyfelek elintézni,
  • A fenti anyakönyvi ügyekkel kapcsolatban Stumphauzer Judit anyakönyvvezetőt kereshetik.

    Elérhetőség telefonszám: 25/517-853, E-mail: [email protected]

    A fenti ügyek intézése a Polgármesteri Hivatalban a járványveszélyre való tekintettel csak szájmaszk és gumikesztyű használattal lehetséges. A jegyző kéri, ezt szíveskedjenek betartani mindenki egészsége érdekében.

    Amennyiben Ön úgy ítéli meg, hogy az egyéb ügyét a polgármesteri hivatalban csak személyesen lehet intézni, úgy telefonon vagy e-mailben vegye fel a kapcsolatot az ügyintézővel, aki eldönti a személyes ügyintézés szükségességét, illetve javaslatot tesz az ügyintézés módjára.

    Az államigazgatási és önkormányzati ügyek esetében az ügyintézés nem szünetel, az ügyek intézése folyamatos. A postán érkező küldemények, levelek esetében 3 napos fertőtlenítést vezették be és csak ezután kerülnek az ügyintézőkhöz intézésre.

    Az így érkező ügyek esetében szíveskedjenek ezzel a 3 napos késéssel számolni.

    A polgármesteri hivatal az alábbi elérhetőségen áll rendelkezésre az ügyfeleknek munkanapon Hétfő – Kedd – Csütörtök: 8.00 – 16.00 óráig, Szerda: 8.00 – 17.00 óráig, Péntek: 8.00 – 12.00 óráig.

  • Polgármesteri Hivatal Központi szám 25/517-850 Mellék 100 [email protected]
  • dr. Györe Andrea jegyző 25/517-866 116 [email protected]
  • Borda Mónika titkárság 25/517-851 101 [email protected]
  • Krausz Zsuzsanna aljegyző, szociális ügyek 25/517-852 102 [email protected]
  • Stumphauzer Judit anyakönyv, népesség, lakcímügyek 25/517-853 103 [email protected]
  • Szabóné Hajnal Renáta pénzügyi csoport- vezető 25/517-858 108 [email protected]
  • Osvai Zoltánné pénzügy 25/517-858 108 [email protected]
  • Kibédi Éva pénzügy 25/517-861 111 [email protected]
  • Pásztiné Arany Krisztina pénzügy 25/517-861 111 [email protected]
  • Lováti Judit pénzügy 25/517-854 104 [email protected]
  • Tóth Zoltánné Márti étkezés, pénzügy 25/517-854 104 [email protected]
  • Rauf Katalin pénztár, pénzügy,
  • gépjármű behajtás 25/517-870 120 [email protected], [email protected]
  • Herku Mónika iparűzési-, építmény-, idegenforgalmi adó 25/517-863 113 [email protected]
  • Mázás Kinga településüzemeltetés 25/517-857 107 [email protected]
  • Krausz Marianna településüzemeltetés 25/517-859 109 [email protected]
  • Az elektronikus ügyintézés sem szünetel. Továbbra is lehetőség van elektronikusan intézni azokat az ügyeket, melyre a jogszabály lehetőséget ad, és aki ügyfélkapuval rendelkezik. Az ezzel kapcsolatos tájékoztató megtalálható Rácalmás Város Honlapján, a www.racalmas.hu -n.

    Ezek is érdekelhetik

    Hírlevél feliratkozás
    Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

    Rovatunkból ajánljuk

    További hírek a témában