A hiba javítása után is rossz a vétel

2018.02.08. 14:00

Olvasóink kérdéseit feltettük a cégnek, választ még nem kaptunk

Ellentétben azzal, amit a cég kommunikációs menedzsere közölt velünk kedden, a UPC-szolgáltatás még szakadozik.

Pekarek János

Továbbra is élvezhetetlen a tévézés a UPC-előfizetőknek Fotó: pixabay.com

Minden eddiginél több olvasónk panaszkodott szerkesztőségünkben a UPC televíziós (és telefonos és internetes) kábelszolgáltató cégre a keddi újságunk harmadik oldalán megjelent beszámolónk után. A „Szakadozik a tévéadás” című riportban beszámoltunk arról, hogy néhány napja óránként, másfél óránként megszakad a tévéközvetítés, a képernyőn az a felirat jelenik meg, hogy ellenőrizzék a csatlakozót, mert nincs jel, holott a csatlakozónak semmi baja, más tájékoztatást viszont nem kapnak az előfizetők.

Kapitány Zoltán, a UPC magyarországi kommunikációs menedzsere megkeresésünkre azt mondta: egy központi erősítő hibásodott meg, amit ki kell cserélni, annak időpontját nem tudja. Kedden viszont arról értesített minket, hogy a csere megtörtént, tudomásuk szerint a város egész területén rendben van a szolgáltatás.

Nos: nincs rendben!

Nem idézzük olvasóink kemény szavait, csak azok lényegét.

Továbbra is élvezhetetlen a tévézés a UPC-előfizetőknek Fotó: pixabay.com

Először is: kedden és szerdán ugyanúgy szakadozott az adás, mint korábban.

Többen állítják, van, aki panaszos e-maillel is bizonyítja, hogy a hiba legalább január 20-a óta jelentkezik, nem csak február elseje óta. Kifogásolják, hogy miért Facebook-oldalán akarja őket tájékoztatni a UPC, amikor a hiba miatt az internet-hozzáférésük sem működik rendesen. És annak sem örülnek, hogy éppen szerdán érkezett meg a szolgáltatótól (ezt a szót: szolgáltató, többen idézőjelbe tették…) az aktuális számla, a megszokott összegről, mintha mi sem történt volna. Holott panaszos olvasóink jogosnak tartanák a díjcsökkentést vagy a kártérítést.

Mindazt, amit olvasóinktól megtudtunk, kérdésként feltettük Kapitány Zoltánnak, a cég kommunikációs menedzserének e-mailben, miután telefonon sikertelenül kerestük.

Várjuk a választ.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában