Hiba a szolgáltatónál

2018.02.09. 12:00

Csak hetvenkét órás kiesés után fizetnek kompenzációt az ügyfeleknek

A UPC szerint február elsején kezdődött a történet a hibás szolgáltatásról.

Pekarek János

A cégnél a mostani hibák nagy valószínűséggel egyedi esetek Fotó: Shutterstock

Többször is foglalkoztunk a héten a UPC-előfizetők panaszával, mivel sűrűn ki-kimaradt a tévéműsor. Kiderült, hogy műszaki hiba okozza a jelenséget: a dunaújvárosi fej­állomáson egy központi erősítő romlott el, amit ki kellett cserélni, ám várni kellett az alkatrész beszállítójára, tudtuk meg Kapitány Zoltántól, a UPC kommunikációs menedzserétől.

Ő tájékoztatott minket arról is, hogy a csere hétfőn későn délután megtörtént, így tudomásuk szerint minden dunaújvárosi ügyfelüknél rendben működik a szolgáltatás.

A cégnél a mostani hibák nagy valószínűséggel egyedi esetek
Fotó: Shutterstock

Olvasóink azonban mást tapasztaltak. Mégpedig azt, hogy az adás továbbra is szakadozott. Ráadásul nemcsak február elsejétől tapasztalták ezt, hanem már január 20-ától. Sokan nehezteltek a szolgáltatóra amiatt, hogy nem kaptak kellő tájékoztatást a hibáról. Aki elérte a telefonos ügyfélszolgálatot, annyit hallott egy géphangtól, hogy hiba történt, s bár a cég a Facebook-oldalára írt tájékoztatót a problémáról, ám éppen a hálózati hiba miatt sokan nem érték el az internetet. A számlát ugyanakkor úgy kapták meg, mintha mi sem történt volna. Ezeket az észrevételeket is eljuttattuk Kapitány Zoltánhoz, aki azt válaszolta: „A dunaújvárosi fejállomáson keletkezett központi hibát kollégáink február 5-én, a délutáni órákban kijavították. Ha ezt követően tapasztaltak hibát ügyfeleink, az nagy valószínűséggel más, egyedi okra vezethető vissza. Ugyanezt mondhatjuk a február 1-je előtt észlelt hibákról is, hiszen addig a napig az említett berendezés rendben működött. Kompenzáció abban az esetben jár az ügyfeleknek, ha a hibát ügyfélszolgálatunknak telefonon, személyesen vagy írásban bejelentették, és a bejelentéstől számított 72 órán belül nem sikerült a hibát elhárítanunk. A Facebook-poszt mellett telefonos automata hangbemondással is tájékoztattuk ügyfeleinket a szolgáltatáskiesésről.”

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában