2020.05.27. 13:00
Részben visszaáll a polgármesteri hivatal ügyfélfogadása
Tájékoztató a Polgármesteri Hivatal részben visszaállított ügyfélfogadásáról
Tekintettel az új koronavírus járvány terjedésének lassulására 2020. május 27. napjától a Polgármesteri Hivatalban történő személyes ügyfélfogadás idejét visszaállítom a megszokott időtartamra.
Ügyfélfogadás ideje:
Hétfő: 8.00-12.00
Kedd: szünetel az ügyfélfogadás
Szerda: 8.00-12.00 és 13.00-16.00
Csütörtök: 8.00-12.00
Péntek: 8.00-12.00
Személyes ügyfélfogadásra a továbbra is csak a Polgármesteri Hivatal főbejáratával szemben lévő „pénztár” irodában van lehetőség. Kérjük az ügyintézés során viseljenek orrot és szájat eltakaró maszkot.
Személyes ügyintézésre továbbra is csak halaszthatatlan esetben jelenjenek meg és a halasztható ügyeket a veszélyhelyzet elhárulását követően indítsák meg.
Aszemélyes ügyintézés helyett a jövőben is elsősorban az elektronikus ügyintézés lehetőségeket vegyék igénybe. Számos ügykörben elérhető az elektronikus ügyintézés, továbbá valamennyi ügyben lehetőség van a kérelem benyújtására ún. EPAPÍR szolgáltatás használatával. 2020. március 9. napjától már Nagyvenyimen is elérhető az adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettségek online lekérdezése és befizetése az Elektronikus Fizetési Szolgáltatás (EFER) rendszeren keresztül, Az elektronikus ügyintézés részleteiről a www.nagyvenyim.hu honlapon tájékozódhat.