szebb, modernebb, jobb

2019.03.08. 07:30

Új székhelyén várja az ügyfeleket március 11-től a Dunaújvárosi Járási Hivatal

Csaknem kétmilliárd forintos beruházás eredményeként, a volt II. számú Orvosi Rendelő, az úgynevezett „Zöld Sztk” egykori épületének átalakítását követően, elkészült a Fejér Megyei Kormányhivatal Dunaújvárosi Járási Hivatalának új székhelye.

FEJÉR MEGYEI KORMÁNYHIVATAL

Itt, a Szórád Márton út 39. szám alatt fogadják március 11-től, hétfőtől az ügyfeleket.

A Dunaújvárosi Járási Hivatal 9 szervezeti egysége közül – a Kormányablak Osztály és a Foglakoztatási Osztály kivételével – az alábbi 7 szervezeti egység kap helyet a felújított épületben: Hatósági Osztály, Társadalombiztosítási Osztály, Építésügyi Osztály, Földhivatali Osztály, Gyámügyi és Igazságügyi Osztály, Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Osztály, Népegészségügyi Osztály.

A XXI. századi, modern épületben, 5000 négyzetméteren közel 145 hivatali dolgozó gondoskodik az ügyfelek kiszolgálásáról. A földszinten és az első emeleten nyitott, a mindenkori elvárásoknak megfelelő, ügyfélhívóval ellátott ügyfélszolgálati helyek kerültek kialakításra, kényelmes ügyfélvárókkal. Az új irodaházban teljesen új, modern bútorok szolgálják az egységes megjelenést, a mozgáskorlátozott ügyfelek számára pedig biztosított lesz az akadálymentes közlekedés és a speciális mosdó.

Az ügyfelek tájékozódását a földszinten elhelyezett információs portál, kényelmét ingyen wifiszolgáltatás segíti. A járási hivatal jelenleg több helyszínen tárolt iratai is egy helyre, az új épület alagsorában lévő több mint 500 négyzetméter nagyságú, helytakarékos irattárba kerülnek.

Impozáns és modern lett a Dunaújvárosi Járási Hivatal új székhelye Fotó: Zsedrovits Enikő/Dunaújvárosi Hírlap

Az épületben több 10-15 fős tárgyaló és egy nagyobb, 100 fő befogadására alkalmas rendezvényterem van.

A földszinten alakították ki a Társadalombiztosítási és a Hatósági Osztály ügyfélszolgálatát. Itt folyik a családtámogatási és nyugdíj-ügyintézési feladatok ellátása, valamint a szociális ellátások (közgyógyellátás, ápolási díj, gyermekek otthongondozási díja, egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság, időskorúak járadékának megállapítása, aktív korúak ellátásának megállapítása) ügyintézése.

Az első emeleten található a Földhivatali Osztály ügyfélszolgálata. Itt történik az Építésügyi Osztály hatáskörébe tartozó ügyintézés. A második emelet ad helyet a Gyámügyi és Igazságügyi Osztály, az Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Osztály, valamint a Népegészségügyi Osztály irodáinak.

A harmadik emeleten helyezkednek el a hivatalvezetői irodák, valamint a Hatósági Osztály irodái. Fogyasztóvédelmi, hatósági, és szabálysértési ügyeiket itt tudják intézni az ügyfelek.

A cél az ügyfelek igényeit minden szempontból kielégítő, XXI. századi szolgáltató közigazgatási központ létrehozása volt, amely a kormánytisztviselők számára is megfelelő munkakörülményeket teremt, az ügyfelek minél jobb és gyorsabb kiszolgálása érdekében.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!