Gazdaság

2006.12.15. 03:29

Gázos egy történet

Dunaújváros - Nem volt gáz több településen - érkezett a hír és telefon hétfőn este a szerkesztőségbe. Természetesen megpróbáltuk megtudni, hogy mi lehet a szolgáltatási szünet oka. Nem ment olyan könnyen.

Szabó Szabolcs

Egy roppant egyszerű dolognak szerettünk volna utánajárni kedden: miért nem volt gáz több Dunaújváros környéki településen. Mert, hogy nem volt, arról előző este többen is értesültünk a szinte folyamatosan csörgő telefonok jóvoltából. Nem működik a fűtés, nem lehet főzni a gáztűzhelyen.

Feltárcsáztam hát a DDGÁZ pécsi központját. Kedves hang közölte, hogy azok közül akik sajtóügyben illetékesek, nincs senki az épületben. Sebaj, a helyi kirendeltség bizonyára tud segíteni, végtére is a szolgáltatás-kimaradás a dunaújvárosi körzetben történt, annyi tájékoztatást csak kaphatunk, hogy hány háztartást érintett az üzemzavar, s mikortól állt helyre a szolgáltatás. Ne haragudjon, nem mondhatok semmit, az állásommal játszom. Hívja fel a pécsieket - jött a válasz.

Tehát újból a pécsi központ, ahol ismét elmondtam problémámat a központosnak, aki továbbkapcsolt. Nem tudom miről van szó, nem tudok róla, most jöttem dolgozni - jött a válasz, és onnan is továbbkapcsoltak. Uram, nem hallja, hogy hány telefon csörög, nem érek rá. Miért nem hívja inkább Dunaújvárost? - mondta a harmadik nem illetékes kérdéseimre. Még mindig csak arra a hihetetlen nehéz kérdésre szerettem volna választ kapni: meddig voltak gáz nélkül három faluban, és miért.

Miért minket hív, értse meg, nem adhatok információt. A főnök tárgyal, nem ér rá. Esetleg hívja a titkárnőt fél óra múlva - utasított el ismét Dunaújváros.

Ekkor már fejből tudtam a pécsi számot, ahol megkaptam annak a mobilszámát, aki talán tud segíteni. Tizenöt hiábavaló próbálkozás után végre felvették. Budapesten vagyok konferencián, nem igazán tudok segíteni, de próbáljon később hívni - mondta az illetékes. Reménykedve tárcsáztam a számot, és nemsokára jött a napot megkoronázó mondat: Én sem tudtam meg semmit. A főnököt nem értem el, más meg nekem sem mondott semmit, mert nem mert az állásával játszani.

Az eset után végül szerdán ezt a sajtóközleményt kaptuk, amelyet szó szerint idézünk.

Hétfőn a délutáni órákban (14 óra 30 perc) Dunaújváros külterületén, az úttól mintegy százhatvan méterre mélyszántás közben egy mezőgazdasági munkagép megsértette egy földgázvezeték csonk csővég lezárását. A keletkezett hiba, és a helyreállító munkálatok következtében hétfő délután kevesebb, mint két órán keresztül néhány környező településen szünetelt a földgázszolgáltatás. A DDGÁZ Zrt. szakemberei hétfőn délután tíz perccel a hibabejelentés után a helyszínen voltak. A hiba elhárítását a DDGÁZ Zrt. Dunaújvárosi Szolgáltatási Területének üzemzavar elhárító ügyelete végezte. A szolgáltatási szünetben érintett települések visszakapcsolása a szolgáltatásba 20 órakor befejeződött.

Nem tudom, milyen üzleti vagy szolgálat titkot sértettünk volna meg, ha ez a közlemény nem két nappal később, hanem egy harminc másodperces telefonbeszélgetés során jut el hozzánk? Ennél azonban sokkal súlyosabb kérdés, hogy ha a sajtómunkás ilyen tájékoztatási vákuumba kerül az úgynevezett szolgáltatónál, mire számíthat a gáz nélkül maradt, vacsoráját főző fogyasztó, ha meg akarná tudni, ugyan miért aludt ki a fazék alatt a láng...?

Feltárcsáztam hát a DDGÁZ pécsi központját. Kedves hang közölte, hogy azok közül akik sajtóügyben illetékesek, nincs senki az épületben. Sebaj, a helyi kirendeltség bizonyára tud segíteni, végtére is a szolgáltatás-kimaradás a dunaújvárosi körzetben történt, annyi tájékoztatást csak kaphatunk, hogy hány háztartást érintett az üzemzavar, s mikortól állt helyre a szolgáltatás. Ne haragudjon, nem mondhatok semmit, az állásommal játszom. Hívja fel a pécsieket - jött a válasz.

Tehát újból a pécsi központ, ahol ismét elmondtam problémámat a központosnak, aki továbbkapcsolt. Nem tudom miről van szó, nem tudok róla, most jöttem dolgozni - jött a válasz, és onnan is továbbkapcsoltak. Uram, nem hallja, hogy hány telefon csörög, nem érek rá. Miért nem hívja inkább Dunaújvárost? - mondta a harmadik nem illetékes kérdéseimre. Még mindig csak arra a hihetetlen nehéz kérdésre szerettem volna választ kapni: meddig voltak gáz nélkül három faluban, és miért.

Miért minket hív, értse meg, nem adhatok információt. A főnök tárgyal, nem ér rá. Esetleg hívja a titkárnőt fél óra múlva - utasított el ismét Dunaújváros.

Ekkor már fejből tudtam a pécsi számot, ahol megkaptam annak a mobilszámát, aki talán tud segíteni. Tizenöt hiábavaló próbálkozás után végre felvették. Budapesten vagyok konferencián, nem igazán tudok segíteni, de próbáljon később hívni - mondta az illetékes. Reménykedve tárcsáztam a számot, és nemsokára jött a napot megkoronázó mondat: Én sem tudtam meg semmit. A főnököt nem értem el, más meg nekem sem mondott semmit, mert nem mert az állásával játszani.

Az eset után végül szerdán ezt a sajtóközleményt kaptuk, amelyet szó szerint idézünk.

Hétfőn a délutáni órákban (14 óra 30 perc) Dunaújváros külterületén, az úttól mintegy százhatvan méterre mélyszántás közben egy mezőgazdasági munkagép megsértette egy földgázvezeték csonk csővég lezárását. A keletkezett hiba, és a helyreállító munkálatok következtében hétfő délután kevesebb, mint két órán keresztül néhány környező településen szünetelt a földgázszolgáltatás. A DDGÁZ Zrt. szakemberei hétfőn délután tíz perccel a hibabejelentés után a helyszínen voltak. A hiba elhárítását a DDGÁZ Zrt. Dunaújvárosi Szolgáltatási Területének üzemzavar elhárító ügyelete végezte. A szolgáltatási szünetben érintett települések visszakapcsolása a szolgáltatásba 20 órakor befejeződött.

Nem tudom, milyen üzleti vagy szolgálat titkot sértettünk volna meg, ha ez a közlemény nem két nappal később, hanem egy harminc másodperces telefonbeszélgetés során jut el hozzánk? Ennél azonban sokkal súlyosabb kérdés, hogy ha a sajtómunkás ilyen tájékoztatási vákuumba kerül az úgynevezett szolgáltatónál, mire számíthat a gáz nélkül maradt, vacsoráját főző fogyasztó, ha meg akarná tudni, ugyan miért aludt ki a fazék alatt a láng...?

Feltárcsáztam hát a DDGÁZ pécsi központját. Kedves hang közölte, hogy azok közül akik sajtóügyben illetékesek, nincs senki az épületben. Sebaj, a helyi kirendeltség bizonyára tud segíteni, végtére is a szolgáltatás-kimaradás a dunaújvárosi körzetben történt, annyi tájékoztatást csak kaphatunk, hogy hány háztartást érintett az üzemzavar, s mikortól állt helyre a szolgáltatás. Ne haragudjon, nem mondhatok semmit, az állásommal játszom. Hívja fel a pécsieket - jött a válasz.

Tehát újból a pécsi központ, ahol ismét elmondtam problémámat a központosnak, aki továbbkapcsolt. Nem tudom miről van szó, nem tudok róla, most jöttem dolgozni - jött a válasz, és onnan is továbbkapcsoltak. Uram, nem hallja, hogy hány telefon csörög, nem érek rá. Miért nem hívja inkább Dunaújvárost? - mondta a harmadik nem illetékes kérdéseimre. Még mindig csak arra a hihetetlen nehéz kérdésre szerettem volna választ kapni: meddig voltak gáz nélkül három faluban, és miért.

Miért minket hív, értse meg, nem adhatok információt. A főnök tárgyal, nem ér rá. Esetleg hívja a titkárnőt fél óra múlva - utasított el ismét Dunaújváros.

Ekkor már fejből tudtam a pécsi számot, ahol megkaptam annak a mobilszámát, aki talán tud segíteni. Tizenöt hiábavaló próbálkozás után végre felvették. Budapesten vagyok konferencián, nem igazán tudok segíteni, de próbáljon később hívni - mondta az illetékes. Reménykedve tárcsáztam a számot, és nemsokára jött a napot megkoronázó mondat: Én sem tudtam meg semmit. A főnököt nem értem el, más meg nekem sem mondott semmit, mert nem mert az állásával játszani.

Az eset után végül szerdán ezt a sajtóközleményt kaptuk, amelyet szó szerint idézünk.

Hétfőn a délutáni órákban (14 óra 30 perc) Dunaújváros külterületén, az úttól mintegy százhatvan méterre mélyszántás közben egy mezőgazdasági munkagép megsértette egy földgázvezeték csonk csővég lezárását. A keletkezett hiba, és a helyreállító munkálatok következtében hétfő délután kevesebb, mint két órán keresztül néhány környező településen szünetelt a földgázszolgáltatás. A DDGÁZ Zrt. szakemberei hétfőn délután tíz perccel a hibabejelentés után a helyszínen voltak. A hiba elhárítását a DDGÁZ Zrt. Dunaújvárosi Szolgáltatási Területének üzemzavar elhárító ügyelete végezte. A szolgáltatási szünetben érintett települések visszakapcsolása a szolgáltatásba 20 órakor befejeződött.

Nem tudom, milyen üzleti vagy szolgálat titkot sértettünk volna meg, ha ez a közlemény nem két nappal később, hanem egy harminc másodperces telefonbeszélgetés során jut el hozzánk? Ennél azonban sokkal súlyosabb kérdés, hogy ha a sajtómunkás ilyen tájékoztatási vákuumba kerül az úgynevezett szolgáltatónál, mire számíthat a gáz nélkül maradt, vacsoráját főző fogyasztó, ha meg akarná tudni, ugyan miért aludt ki a fazék alatt a láng...?

Tehát újból a pécsi központ, ahol ismét elmondtam problémámat a központosnak, aki továbbkapcsolt. Nem tudom miről van szó, nem tudok róla, most jöttem dolgozni - jött a válasz, és onnan is továbbkapcsoltak. Uram, nem hallja, hogy hány telefon csörög, nem érek rá. Miért nem hívja inkább Dunaújvárost? - mondta a harmadik nem illetékes kérdéseimre. Még mindig csak arra a hihetetlen nehéz kérdésre szerettem volna választ kapni: meddig voltak gáz nélkül három faluban, és miért.

Miért minket hív, értse meg, nem adhatok információt. A főnök tárgyal, nem ér rá. Esetleg hívja a titkárnőt fél óra múlva - utasított el ismét Dunaújváros.

Ekkor már fejből tudtam a pécsi számot, ahol megkaptam annak a mobilszámát, aki talán tud segíteni. Tizenöt hiábavaló próbálkozás után végre felvették. Budapesten vagyok konferencián, nem igazán tudok segíteni, de próbáljon később hívni - mondta az illetékes. Reménykedve tárcsáztam a számot, és nemsokára jött a napot megkoronázó mondat: Én sem tudtam meg semmit. A főnököt nem értem el, más meg nekem sem mondott semmit, mert nem mert az állásával játszani.

Az eset után végül szerdán ezt a sajtóközleményt kaptuk, amelyet szó szerint idézünk.

Hétfőn a délutáni órákban (14 óra 30 perc) Dunaújváros külterületén, az úttól mintegy százhatvan méterre mélyszántás közben egy mezőgazdasági munkagép megsértette egy földgázvezeték csonk csővég lezárását. A keletkezett hiba, és a helyreállító munkálatok következtében hétfő délután kevesebb, mint két órán keresztül néhány környező településen szünetelt a földgázszolgáltatás. A DDGÁZ Zrt. szakemberei hétfőn délután tíz perccel a hibabejelentés után a helyszínen voltak. A hiba elhárítását a DDGÁZ Zrt. Dunaújvárosi Szolgáltatási Területének üzemzavar elhárító ügyelete végezte. A szolgáltatási szünetben érintett települések visszakapcsolása a szolgáltatásba 20 órakor befejeződött.

Nem tudom, milyen üzleti vagy szolgálat titkot sértettünk volna meg, ha ez a közlemény nem két nappal később, hanem egy harminc másodperces telefonbeszélgetés során jut el hozzánk? Ennél azonban sokkal súlyosabb kérdés, hogy ha a sajtómunkás ilyen tájékoztatási vákuumba kerül az úgynevezett szolgáltatónál, mire számíthat a gáz nélkül maradt, vacsoráját főző fogyasztó, ha meg akarná tudni, ugyan miért aludt ki a fazék alatt a láng...?

Tehát újból a pécsi központ, ahol ismét elmondtam problémámat a központosnak, aki továbbkapcsolt. Nem tudom miről van szó, nem tudok róla, most jöttem dolgozni - jött a válasz, és onnan is továbbkapcsoltak. Uram, nem hallja, hogy hány telefon csörög, nem érek rá. Miért nem hívja inkább Dunaújvárost? - mondta a harmadik nem illetékes kérdéseimre. Még mindig csak arra a hihetetlen nehéz kérdésre szerettem volna választ kapni: meddig voltak gáz nélkül három faluban, és miért.

Miért minket hív, értse meg, nem adhatok információt. A főnök tárgyal, nem ér rá. Esetleg hívja a titkárnőt fél óra múlva - utasított el ismét Dunaújváros.

Ekkor már fejből tudtam a pécsi számot, ahol megkaptam annak a mobilszámát, aki talán tud segíteni. Tizenöt hiábavaló próbálkozás után végre felvették. Budapesten vagyok konferencián, nem igazán tudok segíteni, de próbáljon később hívni - mondta az illetékes. Reménykedve tárcsáztam a számot, és nemsokára jött a napot megkoronázó mondat: Én sem tudtam meg semmit. A főnököt nem értem el, más meg nekem sem mondott semmit, mert nem mert az állásával játszani.

Az eset után végül szerdán ezt a sajtóközleményt kaptuk, amelyet szó szerint idézünk.

Hétfőn a délutáni órákban (14 óra 30 perc) Dunaújváros külterületén, az úttól mintegy százhatvan méterre mélyszántás közben egy mezőgazdasági munkagép megsértette egy földgázvezeték csonk csővég lezárását. A keletkezett hiba, és a helyreállító munkálatok következtében hétfő délután kevesebb, mint két órán keresztül néhány környező településen szünetelt a földgázszolgáltatás. A DDGÁZ Zrt. szakemberei hétfőn délután tíz perccel a hibabejelentés után a helyszínen voltak. A hiba elhárítását a DDGÁZ Zrt. Dunaújvárosi Szolgáltatási Területének üzemzavar elhárító ügyelete végezte. A szolgáltatási szünetben érintett települések visszakapcsolása a szolgáltatásba 20 órakor befejeződött.

Nem tudom, milyen üzleti vagy szolgálat titkot sértettünk volna meg, ha ez a közlemény nem két nappal később, hanem egy harminc másodperces telefonbeszélgetés során jut el hozzánk? Ennél azonban sokkal súlyosabb kérdés, hogy ha a sajtómunkás ilyen tájékoztatási vákuumba kerül az úgynevezett szolgáltatónál, mire számíthat a gáz nélkül maradt, vacsoráját főző fogyasztó, ha meg akarná tudni, ugyan miért aludt ki a fazék alatt a láng...?

Miért minket hív, értse meg, nem adhatok információt. A főnök tárgyal, nem ér rá. Esetleg hívja a titkárnőt fél óra múlva - utasított el ismét Dunaújváros.

Ekkor már fejből tudtam a pécsi számot, ahol megkaptam annak a mobilszámát, aki talán tud segíteni. Tizenöt hiábavaló próbálkozás után végre felvették. Budapesten vagyok konferencián, nem igazán tudok segíteni, de próbáljon később hívni - mondta az illetékes. Reménykedve tárcsáztam a számot, és nemsokára jött a napot megkoronázó mondat: Én sem tudtam meg semmit. A főnököt nem értem el, más meg nekem sem mondott semmit, mert nem mert az állásával játszani.

Az eset után végül szerdán ezt a sajtóközleményt kaptuk, amelyet szó szerint idézünk.

Hétfőn a délutáni órákban (14 óra 30 perc) Dunaújváros külterületén, az úttól mintegy százhatvan méterre mélyszántás közben egy mezőgazdasági munkagép megsértette egy földgázvezeték csonk csővég lezárását. A keletkezett hiba, és a helyreállító munkálatok következtében hétfő délután kevesebb, mint két órán keresztül néhány környező településen szünetelt a földgázszolgáltatás. A DDGÁZ Zrt. szakemberei hétfőn délután tíz perccel a hibabejelentés után a helyszínen voltak. A hiba elhárítását a DDGÁZ Zrt. Dunaújvárosi Szolgáltatási Területének üzemzavar elhárító ügyelete végezte. A szolgáltatási szünetben érintett települések visszakapcsolása a szolgáltatásba 20 órakor befejeződött.

Nem tudom, milyen üzleti vagy szolgálat titkot sértettünk volna meg, ha ez a közlemény nem két nappal később, hanem egy harminc másodperces telefonbeszélgetés során jut el hozzánk? Ennél azonban sokkal súlyosabb kérdés, hogy ha a sajtómunkás ilyen tájékoztatási vákuumba kerül az úgynevezett szolgáltatónál, mire számíthat a gáz nélkül maradt, vacsoráját főző fogyasztó, ha meg akarná tudni, ugyan miért aludt ki a fazék alatt a láng...?

Miért minket hív, értse meg, nem adhatok információt. A főnök tárgyal, nem ér rá. Esetleg hívja a titkárnőt fél óra múlva - utasított el ismét Dunaújváros.

Ekkor már fejből tudtam a pécsi számot, ahol megkaptam annak a mobilszámát, aki talán tud segíteni. Tizenöt hiábavaló próbálkozás után végre felvették. Budapesten vagyok konferencián, nem igazán tudok segíteni, de próbáljon később hívni - mondta az illetékes. Reménykedve tárcsáztam a számot, és nemsokára jött a napot megkoronázó mondat: Én sem tudtam meg semmit. A főnököt nem értem el, más meg nekem sem mondott semmit, mert nem mert az állásával játszani.

Az eset után végül szerdán ezt a sajtóközleményt kaptuk, amelyet szó szerint idézünk.

Hétfőn a délutáni órákban (14 óra 30 perc) Dunaújváros külterületén, az úttól mintegy százhatvan méterre mélyszántás közben egy mezőgazdasági munkagép megsértette egy földgázvezeték csonk csővég lezárását. A keletkezett hiba, és a helyreállító munkálatok következtében hétfő délután kevesebb, mint két órán keresztül néhány környező településen szünetelt a földgázszolgáltatás. A DDGÁZ Zrt. szakemberei hétfőn délután tíz perccel a hibabejelentés után a helyszínen voltak. A hiba elhárítását a DDGÁZ Zrt. Dunaújvárosi Szolgáltatási Területének üzemzavar elhárító ügyelete végezte. A szolgáltatási szünetben érintett települések visszakapcsolása a szolgáltatásba 20 órakor befejeződött.

Nem tudom, milyen üzleti vagy szolgálat titkot sértettünk volna meg, ha ez a közlemény nem két nappal később, hanem egy harminc másodperces telefonbeszélgetés során jut el hozzánk? Ennél azonban sokkal súlyosabb kérdés, hogy ha a sajtómunkás ilyen tájékoztatási vákuumba kerül az úgynevezett szolgáltatónál, mire számíthat a gáz nélkül maradt, vacsoráját főző fogyasztó, ha meg akarná tudni, ugyan miért aludt ki a fazék alatt a láng...?

Ekkor már fejből tudtam a pécsi számot, ahol megkaptam annak a mobilszámát, aki talán tud segíteni. Tizenöt hiábavaló próbálkozás után végre felvették. Budapesten vagyok konferencián, nem igazán tudok segíteni, de próbáljon később hívni - mondta az illetékes. Reménykedve tárcsáztam a számot, és nemsokára jött a napot megkoronázó mondat: Én sem tudtam meg semmit. A főnököt nem értem el, más meg nekem sem mondott semmit, mert nem mert az állásával játszani.

Az eset után végül szerdán ezt a sajtóközleményt kaptuk, amelyet szó szerint idézünk.

Hétfőn a délutáni órákban (14 óra 30 perc) Dunaújváros külterületén, az úttól mintegy százhatvan méterre mélyszántás közben egy mezőgazdasági munkagép megsértette egy földgázvezeték csonk csővég lezárását. A keletkezett hiba, és a helyreállító munkálatok következtében hétfő délután kevesebb, mint két órán keresztül néhány környező településen szünetelt a földgázszolgáltatás. A DDGÁZ Zrt. szakemberei hétfőn délután tíz perccel a hibabejelentés után a helyszínen voltak. A hiba elhárítását a DDGÁZ Zrt. Dunaújvárosi Szolgáltatási Területének üzemzavar elhárító ügyelete végezte. A szolgáltatási szünetben érintett települések visszakapcsolása a szolgáltatásba 20 órakor befejeződött.

Nem tudom, milyen üzleti vagy szolgálat titkot sértettünk volna meg, ha ez a közlemény nem két nappal később, hanem egy harminc másodperces telefonbeszélgetés során jut el hozzánk? Ennél azonban sokkal súlyosabb kérdés, hogy ha a sajtómunkás ilyen tájékoztatási vákuumba kerül az úgynevezett szolgáltatónál, mire számíthat a gáz nélkül maradt, vacsoráját főző fogyasztó, ha meg akarná tudni, ugyan miért aludt ki a fazék alatt a láng...?

Ekkor már fejből tudtam a pécsi számot, ahol megkaptam annak a mobilszámát, aki talán tud segíteni. Tizenöt hiábavaló próbálkozás után végre felvették. Budapesten vagyok konferencián, nem igazán tudok segíteni, de próbáljon később hívni - mondta az illetékes. Reménykedve tárcsáztam a számot, és nemsokára jött a napot megkoronázó mondat: Én sem tudtam meg semmit. A főnököt nem értem el, más meg nekem sem mondott semmit, mert nem mert az állásával játszani.

Az eset után végül szerdán ezt a sajtóközleményt kaptuk, amelyet szó szerint idézünk.

Hétfőn a délutáni órákban (14 óra 30 perc) Dunaújváros külterületén, az úttól mintegy százhatvan méterre mélyszántás közben egy mezőgazdasági munkagép megsértette egy földgázvezeték csonk csővég lezárását. A keletkezett hiba, és a helyreállító munkálatok következtében hétfő délután kevesebb, mint két órán keresztül néhány környező településen szünetelt a földgázszolgáltatás. A DDGÁZ Zrt. szakemberei hétfőn délután tíz perccel a hibabejelentés után a helyszínen voltak. A hiba elhárítását a DDGÁZ Zrt. Dunaújvárosi Szolgáltatási Területének üzemzavar elhárító ügyelete végezte. A szolgáltatási szünetben érintett települések visszakapcsolása a szolgáltatásba 20 órakor befejeződött.

Nem tudom, milyen üzleti vagy szolgálat titkot sértettünk volna meg, ha ez a közlemény nem két nappal később, hanem egy harminc másodperces telefonbeszélgetés során jut el hozzánk? Ennél azonban sokkal súlyosabb kérdés, hogy ha a sajtómunkás ilyen tájékoztatási vákuumba kerül az úgynevezett szolgáltatónál, mire számíthat a gáz nélkül maradt, vacsoráját főző fogyasztó, ha meg akarná tudni, ugyan miért aludt ki a fazék alatt a láng...?

Az eset után végül szerdán ezt a sajtóközleményt kaptuk, amelyet szó szerint idézünk.

Hétfőn a délutáni órákban (14 óra 30 perc) Dunaújváros külterületén, az úttól mintegy százhatvan méterre mélyszántás közben egy mezőgazdasági munkagép megsértette egy földgázvezeték csonk csővég lezárását. A keletkezett hiba, és a helyreállító munkálatok következtében hétfő délután kevesebb, mint két órán keresztül néhány környező településen szünetelt a földgázszolgáltatás. A DDGÁZ Zrt. szakemberei hétfőn délután tíz perccel a hibabejelentés után a helyszínen voltak. A hiba elhárítását a DDGÁZ Zrt. Dunaújvárosi Szolgáltatási Területének üzemzavar elhárító ügyelete végezte. A szolgáltatási szünetben érintett települések visszakapcsolása a szolgáltatásba 20 órakor befejeződött.

Nem tudom, milyen üzleti vagy szolgálat titkot sértettünk volna meg, ha ez a közlemény nem két nappal később, hanem egy harminc másodperces telefonbeszélgetés során jut el hozzánk? Ennél azonban sokkal súlyosabb kérdés, hogy ha a sajtómunkás ilyen tájékoztatási vákuumba kerül az úgynevezett szolgáltatónál, mire számíthat a gáz nélkül maradt, vacsoráját főző fogyasztó, ha meg akarná tudni, ugyan miért aludt ki a fazék alatt a láng...?

Az eset után végül szerdán ezt a sajtóközleményt kaptuk, amelyet szó szerint idézünk.

Hétfőn a délutáni órákban (14 óra 30 perc) Dunaújváros külterületén, az úttól mintegy százhatvan méterre mélyszántás közben egy mezőgazdasági munkagép megsértette egy földgázvezeték csonk csővég lezárását. A keletkezett hiba, és a helyreállító munkálatok következtében hétfő délután kevesebb, mint két órán keresztül néhány környező településen szünetelt a földgázszolgáltatás. A DDGÁZ Zrt. szakemberei hétfőn délután tíz perccel a hibabejelentés után a helyszínen voltak. A hiba elhárítását a DDGÁZ Zrt. Dunaújvárosi Szolgáltatási Területének üzemzavar elhárító ügyelete végezte. A szolgáltatási szünetben érintett települések visszakapcsolása a szolgáltatásba 20 órakor befejeződött.

Nem tudom, milyen üzleti vagy szolgálat titkot sértettünk volna meg, ha ez a közlemény nem két nappal később, hanem egy harminc másodperces telefonbeszélgetés során jut el hozzánk? Ennél azonban sokkal súlyosabb kérdés, hogy ha a sajtómunkás ilyen tájékoztatási vákuumba kerül az úgynevezett szolgáltatónál, mire számíthat a gáz nélkül maradt, vacsoráját főző fogyasztó, ha meg akarná tudni, ugyan miért aludt ki a fazék alatt a láng...?

Hétfőn a délutáni órákban (14 óra 30 perc) Dunaújváros külterületén, az úttól mintegy százhatvan méterre mélyszántás közben egy mezőgazdasági munkagép megsértette egy földgázvezeték csonk csővég lezárását. A keletkezett hiba, és a helyreállító munkálatok következtében hétfő délután kevesebb, mint két órán keresztül néhány környező településen szünetelt a földgázszolgáltatás. A DDGÁZ Zrt. szakemberei hétfőn délután tíz perccel a hibabejelentés után a helyszínen voltak. A hiba elhárítását a DDGÁZ Zrt. Dunaújvárosi Szolgáltatási Területének üzemzavar elhárító ügyelete végezte. A szolgáltatási szünetben érintett települések visszakapcsolása a szolgáltatásba 20 órakor befejeződött.

Nem tudom, milyen üzleti vagy szolgálat titkot sértettünk volna meg, ha ez a közlemény nem két nappal később, hanem egy harminc másodperces telefonbeszélgetés során jut el hozzánk? Ennél azonban sokkal súlyosabb kérdés, hogy ha a sajtómunkás ilyen tájékoztatási vákuumba kerül az úgynevezett szolgáltatónál, mire számíthat a gáz nélkül maradt, vacsoráját főző fogyasztó, ha meg akarná tudni, ugyan miért aludt ki a fazék alatt a láng...?

Hétfőn a délutáni órákban (14 óra 30 perc) Dunaújváros külterületén, az úttól mintegy százhatvan méterre mélyszántás közben egy mezőgazdasági munkagép megsértette egy földgázvezeték csonk csővég lezárását. A keletkezett hiba, és a helyreállító munkálatok következtében hétfő délután kevesebb, mint két órán keresztül néhány környező településen szünetelt a földgázszolgáltatás. A DDGÁZ Zrt. szakemberei hétfőn délután tíz perccel a hibabejelentés után a helyszínen voltak. A hiba elhárítását a DDGÁZ Zrt. Dunaújvárosi Szolgáltatási Területének üzemzavar elhárító ügyelete végezte. A szolgáltatási szünetben érintett települések visszakapcsolása a szolgáltatásba 20 órakor befejeződött.

Nem tudom, milyen üzleti vagy szolgálat titkot sértettünk volna meg, ha ez a közlemény nem két nappal később, hanem egy harminc másodperces telefonbeszélgetés során jut el hozzánk? Ennél azonban sokkal súlyosabb kérdés, hogy ha a sajtómunkás ilyen tájékoztatási vákuumba kerül az úgynevezett szolgáltatónál, mire számíthat a gáz nélkül maradt, vacsoráját főző fogyasztó, ha meg akarná tudni, ugyan miért aludt ki a fazék alatt a láng...?

Nem tudom, milyen üzleti vagy szolgálat titkot sértettünk volna meg, ha ez a közlemény nem két nappal később, hanem egy harminc másodperces telefonbeszélgetés során jut el hozzánk? Ennél azonban sokkal súlyosabb kérdés, hogy ha a sajtómunkás ilyen tájékoztatási vákuumba kerül az úgynevezett szolgáltatónál, mire számíthat a gáz nélkül maradt, vacsoráját főző fogyasztó, ha meg akarná tudni, ugyan miért aludt ki a fazék alatt a láng...?

Nem tudom, milyen üzleti vagy szolgálat titkot sértettünk volna meg, ha ez a közlemény nem két nappal később, hanem egy harminc másodperces telefonbeszélgetés során jut el hozzánk? Ennél azonban sokkal súlyosabb kérdés, hogy ha a sajtómunkás ilyen tájékoztatási vákuumba kerül az úgynevezett szolgáltatónál, mire számíthat a gáz nélkül maradt, vacsoráját főző fogyasztó, ha meg akarná tudni, ugyan miért aludt ki a fazék alatt a láng...?

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!