2018.05.20. 17:22
Kevésbé ismert úticélokat népszerűsít a legújabb turisztikai kampány
A cél, hogy minél többen kapjanak kedvet a nyári felfedezésekhez.
Karcag, 2018. április 29. Főként gyerekek, családok, túrázók, pihenni vágyók körében népszerű a karcagi Erzsébet liget lombkorona sétánya. A 6-7 méter magasságában, a fák lombozatában vezető, közel 300 méteres járatban több interaktív elem ad ismeretet a közvetlen környezet természetrajzáról. MTVA/Bizományosi: Oláh Tibor *************************** Kedves Felhasználó! Ez a fotó nem a Duna Médiaszolgáltató Zrt./MTI által készített és kiadott fényképfelvétel, így harmadik személy által támasztott bárminemű – különösen szerzői jogi, szomszédos jogi és személyiségi jogi – igényért a fotó készítője közvetlenül maga áll helyt, az MTVA felelőssége e körben kizárt.
Elindult a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) új tavaszi-nyári belföldi kampánya is, amely mellett a térség államaiban a vidéki úti célokat, a legfontosabb küldőpiacokon pedig Budapestet népszerűsítik.
Az MTÜ vasárnapi közleménye szerint a belföldi kampány új programokra és kevésbé ismert úti célokra hívja föl a figyelmet, hogy az utazni készülők újragondolják a nyaralásukat, és minél többen kapjanak kedvet nyári felfedezésekhez. A Balaton, a Sopron-Fertő és a Tokaj-Nyírség-Felső Tisza vidékét ajánló belföldi kampányhoz már több mint 300 szálloda és vendéglátóhely csatlakozott, valamennyien különleges nyári ajánlatokkal és kedvezményekkel várják a vendégeket augusztus 20-ig.
A kisfilm itt tekinthető meg az úticélok élménykínálatának és programlehetőségeinek részletes leírásával, valamint a kampányhoz csatlakozó partnerek nyári ajánlataival együtt.
Borítókép: MTVA/Bizományosi: Oláh Tibor