Jónak lenni jó

2019.12.15. 23:44

Bő 214 millió forint gyűlt össze a koraszülötteket mentő alapítványnak

Több mint 214 millió forint gyűlt össze a közmédia jótékonysági kampányában, a Jónak lenni jóban, amelynek idei kedvezményezettje a koraszülöttek mentését és szállítását 30 éve végző Peter Cerny Alapítvány.

A kampány vasárnap egész napos műsorfolyammal zárult a Duna, a Duna World és az M5 kulturális csatornán.

Papp Dániel, az MTVA vezérigazgatója elmondta: a közszolgálati médiának fontos vállalása, lehetősége és kötelessége is, hogy advent időszakában felhívja a figyelmet a szeretetre, a segítségre és azokra a szervezetekre, amelyek erre érdemesek.

Kiemelte: ez olyan misszió, amelyet nemcsak elkezdtek és folytattak, hanem a jövőben is az akció mellé állnak. Hozzátette: a Jónak lenni jó nemcsak erről az egy napról szól, hanem a közmédia munkatársainak sok hétnyi munkája van benne, amelyért köszönet illeti őket.

Somogyvári Zsolt, a Peter Cerny Alapítvány szakmai vezetője a műsor zárásakor elmondta: ennek a napnak az óriási eredménye, hogy munkatársaikat a gépkocsivezetőktől a szakasszisztensekig megismerték az emberek.

„Jólesik az az elismerés és szeretet, ami árad felénk, és ezt éreztük mindannyian”

- tette hozzá.

Az összegyűlt pénzből egyebek mellett egy vagy két mentőautót fognak lecserélni, biztosan beszerzik a magas frekvenciás lélegeztetőgépet, és lehetőségük nyílik arra is, hogy a kampányban felajánlott négy inkubátor mellé további újakat szerezzenek be.

A műsorban elhangzott, hogy az adományvonal még él, és év végéig megvásárolhatók azok a tárgyak, amelyek még nem keltek el.

Borítókép: A Peter Cerny Alapítvány munkatársai (k) koraszülöttet hoznak a budapesti Heim Pál Gyermekkórház Madarász Utcai Részlegének Koraszülött Osztályára 2019. november 15-én

Ezek is érdekelhetik