Robotizált hálózat

2022.03.14. 06:00

Minden webshop képes lehet az aznapi házhozszállításra

Egy új szolgáltatás azt ígéri: még aznap este megérkezik a csomag.

Az e-kereskedelem szárnyalása közben teljesen átalakultak a vásárlók prioritásai. A webáruházak egymás közötti versenyében mostanra nemcsak az számít, hanem az is, milyen gyorsan tudják kiszállítani a csomagokat a vásárlókhoz. A Webshippy ezt felismerve a piacon elsőként és egyedüliként indította el szolgáltatását, amely 
a partner webshopok délután négy óráig leadott rendeléseket még aznap házhoz viszi. A régió első, robotizált fulfillment hálózata ezzel lehetőséget teremt a kisebb vállalkozásoknak arra, hogy felzárkózzanak a gyorsasági versenyben a nagyokhoz és egyúttal növeljék a versenyképességüket is.

 

Már a koronavírus-járvány kirobbanását megelőzően érezhető volt az e-kereskedelem dinamikus bővülése, amely csak 2021-ben már megközelítette a 20 százalékot. Mivel az életünk kiszámíthatatlanná vált, egyszerűsége és biztonságossága miatt egyre többen fordultak olyanok is az online vásárlás felé, akik azelőtt ezt elképzelhetetlennek tartották magukról.

 

Perényi András, a Webshippy társalapítója arról beszélt, mostanra eljutottunk oda, hogy az online vásárlók elkényelmesedtek és felértékelődött számukra a gyorsaság.

 

„Korábban megfigyelhető volt, hogy a fogyasztók számára a termékek minősége, a kínálat szélessége volt a legfontosabb, emellett pedig odafigyeltek arra is, mennyire megbízható egy cég, az ügyfélszolgálaton milyen segítőkészek, ha kérdésük lenne. Újdonság viszont a piacon, hogy lassan elvárássá válik a még aznapi kiszállítás, és számos esetben már a házhozszállítási idő alapján döntenek a vevők, hogy melyik webshopból rendeljenek inkább” – mutatott rá.

 

Mint fogalmazott, számos nagy multi cég, köztük a Kifli, az Alza vagy a Tesco is elérhetővé tette már a napon belüli kiszállítást, a kisebb webáruházaknak pedig fel kell venniük velük a lépést annak érdekében, hogy ne veszítsék el a vásárlóikat. Elmondása szerint előbb-utóbb ezt mindenkinek meg kell majd lépnie, azok viszont óriási versenyelőnyre tehetnek szert a konkurenciával szemben, akik időben ismerik fel ennek fontosságát.

 

Perényi András elmondta, a webáruházak számára kiszervezett logisztikai és dropshipping szolgáltatásokatnyújtó Webshippy elsőként teszi lehetővé bármely webshopnak, hogy felzárkózzon a gyorsasági versenyben a nagyokhoz, növelje a versenyképességét, ezáltal a forgalmát, és még boldogabbá tegye az ügyfeleit.


Még aznap címre érnek a 16 óráig befutott rendelések


A régió első, robotizált fulfillment hálózata biztosítja, hogy a 16 óráig leadott rendeléseket akár még aznap este, munkaidő után kiszállítják az adott címre. Mindez annak köszönhető, hogy raktáraikban az Európában elérhető legpontosabb, leggyorsabb csomag-összekészítési eljárás valósul meg a köszönhetően.

 

A szakember szerint az aznapi kiszállítás nem csupán az élelmiszerek esetében jelent versenyelőnyt, hiszen más terméktípusoknál is sokszor ezért hezitálnak a fogyasztók a rendelés leadásával.

 

„A statisztikák szilárdan alátámasztják, hogy van létjogosultsága az aznapi kiszállításnak és a jelentősége az elkövetkező években várhatóan még inkább felértékelődik. Érthető is, hiszen munka után a vásárlók otthon vannak, és így nem kell azzal bajlódniuk, mikor és hol tudják átvenni. A szolgáltatás lényege éppen az, hogy az esti órákban csönget a futár, amikor szinte biztosan otthon találja a megrendelőt” – mutatott rá.

 

A Webshippy szolgáltatása elérhető minden webáruháznak, amelyiknek a logisztikáját kezelik és az összes olyan webshopnak, amelyek a marketplace katalógusból értékesítenek.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a duol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!