A két ország rendkívül fontosnak tartja saját nemzeti szuverenitását, s nem kér a külső beavatkozásokból – közölte a külgazdasági és külügyminiszter szerdán Szingapúrban.
Ahogyan az várható is volt, az energiaválság nemcsak az ipari vagy a szolgáltató szférát érinti érzékenyen a lakossági felhasználók mellett, hanem a környezettudatos elektromos hajtáslánccal üzemelő járművek üzemeltetőit is. Az elektromos autók töltőinél meglehetősen káoszos a díjazás, de egy közös azért van bennük, az árazás igencsak borsos. Nincs ez máshogy Dunaújvárosban sem, újra üzemelnek az önkormányzati töltők: eléggé drágán.
Már minden tizenkettedik autó elektromos Magyarországon, tavaly ezen járművek népszerűsége 9,2 százalékkal növekedett. Vélhetően ez a fejlődés most megtorpan – remélhetőleg csak átmenetileg –, ugyanis a villanyautók töltése nemcsak hogy rettenetesen drágult, de meglehetősen kaotikus is.